Seksi on ihan normaalia elämää, väkivalta taas ei. Hienosti meni mäsältä taas kerran."The main reason why Microsoft doesn't allow sex video games on its platform is because their console is widely use by children."

Ehkä jonku ikärajan asettaminen on mäsälle liian vaikeaa?
Jos luet tarkemmin että mihin vastasit, niin en kertonut että räiskintäpelejä olisi gamepassissa vähän. Kerroin vain esimerkin että jos siellä olisi vaikka vain yksi peli jotain genreä, niin olisiko se palveluna kattava kyseisen genren peleistä tykkäävälle? Pitää näköjään alkaa kirjoittamaan esimerkkitapaukset siten että ei anna yhtäkään konkreettista genreä, niin ei tule näitä lukemisenymmärtämisongelmia.Alle vuoden ikäisiä räiskintöjä on äkkiä katsottuna remnant 2 ja immortals of aveum. Onko liian vanhoja?
Niin. Esität että olen sanonut jotakin. Toivoin että antaisit lähteet kyseiselle väitteellesi sanomisistani.Lähteet? Sinun omille sanomisille![]()
Muussa tapauskessahan laitat sanoja suuhuni ja se on soo-soo foorumin säännöissä.
Olen sanonut että pelaan nykyisin vähemmän kuin ennen. Se ei ole sama asia kuin että pelaisin nykyään vähän.
Sovitaan siis että et ole kyseistä peliä kokeillut ja jatketaan keskustelua. Ei minua kiinnosta että onko jonkun mielipiteen takana henkilökohtaisia pelitunteja vai ei, huvitti vaan suunnattomasti kun ensin kehutaan kuinka kaikkea kokeillaan ensin, ja sit heti seuraavaksi mesotaan pelistä mistä ei täysin ilmiselvästi ole jotain 30 euron early accessia maksettu. Ylipäänsä early accessin perusteella pelien dumaaminen on lähes yhtä typerää kuin trailereiden perusteella sama homma.Jos tässä alettaisiin kaikilta kysymään todisteita siitä että onko joitain pelejä tai edes konsoleita testattu kun niistä heitetään aika koviakin mielipiteitä niin olisi varmaan mielenkiintoinen keskustelu seurata.![]()