Tuo pilvipelaaminen ja NHL ei Gamepassin kautta ole se paras versio tuosta pelistä. Sitä "parasta versiota" täällä suu vaahdossa huudetaan. Itse muutaman kerran sitä omalla peli-PC:llä kokeilleena en suostu konsolikokemusta tuohon pilveen vaihtamaan. Graffabugeja plus selvästi tuntuva ja peliä haittaava lagi. Gigan kuidulla tämä kokemus. Itse "tarvitsen" siis pelikonsolin jotta pääsen änäriä hakkaamaan, koska oma pelaaminen on vahvasti tuota (yksinpeli)jääkiekkoa suosivaa.
Muutenhan pelikoneena ja harrastuksena PC pöllyttää konsolit mennen tullen, mutta on konsoleillakin oma ja tärkeä paikkansa ainakin minun ja perheen pelaamisessa. Itsessäni huomaan että mitä enempi taas aikaa ja rahaa jää omaan käyttöön lasten kasvaessa niin alkaa PC-hammas kolottamaan.
Hyvää väittelyä, inttämistä ja väärinymmärtämistä tässä lirpakkeessa kyllä, tykkään.
Muutenhan pelikoneena ja harrastuksena PC pöllyttää konsolit mennen tullen, mutta on konsoleillakin oma ja tärkeä paikkansa ainakin minun ja perheen pelaamisessa. Itsessäni huomaan että mitä enempi taas aikaa ja rahaa jää omaan käyttöön lasten kasvaessa niin alkaa PC-hammas kolottamaan.
Hyvää väittelyä, inttämistä ja väärinymmärtämistä tässä lirpakkeessa kyllä, tykkään.