Totta. Mutta peli on kuitenkin high-profile MS:n ykkösnyrkki niin teknologisesti kuin pelillisesti ja sitä pyöritettiin kovimmalla konsoliraudalla koskaan uusimmilla kikoilla ja asseteilla. Saatoin odottaa liikoja itse ehkä...
Tämä on juuri se argumentti joka tuntuu nyt useammalla menevän ohitse. Pelin pitäisi siis olla juuri se lippulaivafranchise, johon jokainen xboxin omistava voi samaistua ja tämän tulisi olla parhaimmillaan Series X:llä. Mitä siis saatiin? Peli joka näyttää ja tuntuu aivan last gen tekeleeltä, kyllä on taas hienosti 12 TF tehoa osattu hyödyntää, aivan jäätävä imagotappio MS:lle heti alkumetreillä.
Peliä oli vielä käsittääkseni demottu PC:llä, joka kertonee omaa karua kieltää Series X -version tilasta.
Toisessa menään kapeassa putkessa 30FPS ja toinen on avonainen 60FPS
Kerrotko mitä lisäarvoa open world tuo peliin, kun hintana on ripulia muistuttava ulkonäkö? En nyt voi käsittää joidenkin fetissiä näihin open world peleihin, jos lisäsisältö on puhdasta tusinatavaraa.
1,8TFLOP (50MB/s HDD) vs 12TFLOP (SFS + velocity architecture + 100GB virtual addressable memory)
*Nicholas-Cage-pidättää-naurua-mutta-epäonnistuu-ja-nauraa-räkänä.mp4*
Downgrade on kyllä kieltämättä jäätävä, kun mietitään minkälaisia mielikuvia Slipspace enginen tech demo antoi ymmärtää pelin mahdollisesta ulkonäöstä. No tämä menee taas osastoon CGI-kusetukset, ilmeisesti MS haluaa apinoida Sonya niin hyvässä kuin pahassakin?
Hauskaa kuinka Spencer selittää mustaa valkoiseksi väittämällä että eihän PC:lläkään raudan moninaisuus vaikuta pelien näyttävyyteen paremmillla laitteilla... No myyntimies on aina myyntimies.
Viimeksi muokattu: