Hohjoijaa... Sinä et selvästikkään ymmärrä kuinka korkea virkistystaajuus vähentää myös mm. motion blurria ja näin auttaa juurikin spottaamaan niitä vihollisia... Ja jos isket kaksi identtistä pelaajaa vastakkain, niin kyllähän se korkeampi virkistystaajuus tekee sen eron siihen... Se on vain matematiikkaa.Aika laadukkaasti sä ymmärrät väärin asioita, tahallaanko?
Korkealla virkistystaajuudella näet ehkä just pari millisekuntia nopeammin kohteen joka tulee nurkan takaa. Onko tällä väliä 99.9% peleistä tai pelitilanteista? Ei.
Harjaantunut pelaaja ei tarvitse korkeaa virkistystaajuutta tähtäämiseen. Riittää että näkee kohteen ruudulla, tämän jälkeen lihakset liikuttaa hiirtä opitun määrän verran ja klikkaa ampumisnappia. Amatöörit tähtää seuraamalla hiiren liikettä, jossa korkeasta virkistystaajuudesta sekä matalasta viiveestä on tutkitusti merkittävää hyötyä kilpailullisessa pelitilanteessa.
Olen samaa mieltä siitä että matala input lag on useimmiten paras. Kysyin vain että millaisella lagilla itse pelaat tyytyväisenä ja milloin koet pelin pelikelvottomaksi. Et ilmeisesti osaa sanoa muuta kuin että mikä on näyttösi virkistystaajuus.
Blur busters on kyllä hyvä lähde, en minä muuten olisi osannut sanoa absoluuttisella varmuudella että gsync nostaa niitä sinun kammoksumia viiveitäsi.
En tiedä oletko edes tosissasi enää? Ilmeiseti 100% osumistasi ovat kerrasta päähän "flick shotteja"... Pelaatko jo ammatiksesi? Tässä parhaillaan katson Complexity. vs. OG matsia ja kovasti siellä tähtäin seuraa liikkuvia kohteita ammuttaessa. Ilmiselviä amatöörejä kyseessä siis. Kiitos nauruista.
Edelleenkin: pelaan mieluiten mahdollisimman matalalla input lagilla. Miksi minulla tulisi olla jokin luku mielessä? Kustanna tarkoitukseen soveltuva kamera ja hiiri niin voin ne luvut sinulle kyllä toimittaa.
Ensin et muka ymmärrä minun kirjoitusvirhettä ja nyt syytät minua tahallaan väärin ymmärtämisestä.
Kiitos illan nauruista
PS. Et voi sokeasti väittää, että G-sync lisäisi input lagia, koska et tiedä edes GPU:n käyttöastetta.
Blurbuster & Battle(non)sense on hyviä lähteitä.
Viimeksi muokattu: