Hyvin liikkuu gamepass amazonissa, ja mukava nähdä että myydyimmät konsolit on levyasemallisia.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Briteissä näköjään roblox crediitit on suositumpia kuin xbox game pass.Hyvin liikkuu gamepass amazonissa, ja mukava nähdä että myydyimmät konsolit on levyasemallisia.
Onpa kerrassaan jännä hommaBriteissä näköjään roblox crediitit on suositumpia kuin xbox game pass.
Melkosta.
Pc>Nintendo>sony>roblox>xbox ?Onpa kerrassaan jännä homma
Play kaupassa myös ihan suosittu.
Miksi ei kuuluisi tänne? Toki tuossa vielä isomman markkina-alueen otanta.Pc>Nintendo>sony>roblox>xbox ?
Melkosta.
Miten yksittäisen pienehkön markkina-alueen yhden kolmannen osapuolen kauppapaikan myynneistä kohkaaminen liittyy ketjuun? Eikö jokainen amazonin kautta myyty softatuote ole lähtökohtaisesti muutenkin huono juttu näille ketjun firmoille? Epäonnistuttu myymään omissa kanavissa maksimikatteilla.
Roblox on tuolla vielä ihan älyttömän paljon suositumpi kuin game pass. Ainakin tietää että kummasta palvelusta löytyy paremmat pelit.Toki tuossa vielä isomman markkina-alueen otanta.
Vertasitko just ilmaista mobiilipeliä gamepassiinRoblox on tuolla vielä ihan älyttömän paljon suositumpi kuin game pass. Ainakin tietää että kummasta palvelusta löytyy paremmat pelit.
Osaatko sisäistää tekstejä joita luet ollenkaan? Krediiteistä on kokoajan ollut puhe, ne ei ole ilmaisiaVertasitko just ilmaista mobiilipeliä gamepassiin
osaatko sinä keskustella asiallisesti mobiilipelien konsepti on varmaan kaikille tuttu, pelin lataaminen ja pelaaminen on ilmaista mutta lisäsisältö maksaa. Play kaupasta peliä ladattu yli 500 miljoonaa kertaa, joten onpa kumma että peliin myytävä "valuutta" tekee kauppansa. Se miten se vertautuu gamepassin kaltaiseen pelipalveluun, on edelleen mysteeri.Osaatko sisäistää tekstejä joita luet ollenkaan? Krediiteistä on kokoajan ollut puhe, ne ei ole ilmaisia
Osaan, mutta siitä tulee äärimmäisen hankalaa kun vastapuoli jatkuvasti ymmärtää kirjoitettua tekstiä väärin ja yrittää spinnailla aihetta johonkin ihan irrelevanttiin suuntaanosaatko sinä keskustella asiallisesti
Niin, ja tuossa juuri kysyttiin että miten ''yksittäisen pienehkön markkina-alueen yhden kolmannen osapuolen kauppapaikan myynneistä kohkaaminen liittyy ketjuun?''. Mobiilipelien sisäisen valuutan ostamisen konsepti on varmaan kaikille tuttu, Play kaupassa/App Storessa on korttitiedot sisällä ja suoraan sieltä ne valuutat ostetaan, silti molemmissa postaamisssasi Amazon listoissa suositumpi kuin jumalten lahja ihmiskunnalle Game Pass . Tuon Amazonin (ja alkuunkin Brittiamazonin) käyttämistä jonain hopealuotina on erikoista kuten tuossa ylemäpänä on jo mainittu.mobiilipelien konsepti on varmaan kaikille tuttu, pelin lataaminen ja pelaaminen on ilmaista mutta lisäsisältö maksaa. Play kaupasta peliä ladattu yli 500 miljoonaa kertaa, joten onpa kumma että peliin myytävä "valuutta" tekee kauppansa. Se miten se vertautuu gamepassin kaltaiseen pelipalveluun, on edelleen mysteeri.
Roblox on ihan xboxillekkin löytyvä kikkare, jonka takaa löytyy erilaisia pelejä, vähän ku gamepass. Osa maksaa krediittejä, osa ei.Vertasitko just ilmaista mobiilipeliä gamepassiin
Nyt tulikin semmosta sillisalaattia et oksat pois täällä on ihan jatkuvasti keskustelua siitä miten xbox kyntää, ja miten gamepass sakkaa, mutta annahan olla kun uskallat yhdenkään positiiviseksi luokiteltavan viestin kirjoittaa, niin johan repee sellanen vastakysymys on pakko heittää, et missä olen lihavoitujen esimerkkien mukaista tekstiä suoltanutOsaan, mutta siitä tulee äärimmäisen hankalaa kun vastapuoli jatkuvasti ymmärtää kirjoitettua tekstiä väärin ja yrittää spinnailla aihetta johonkin ihan irrelevanttiin suuntaan
Niin, ja tuossa juuri kysyttiin että miten ''yksittäisen pienehkön markkina-alueen yhden kolmannen osapuolen kauppapaikan myynneistä kohkaaminen liittyy ketjuun?''. Mobiilipelien sisäisen valuutan ostamisen konsepti on varmaan kaikille tuttu, Play kaupassa/App Storessa on korttitiedot sisällä ja suoraan sieltä ne valuutat ostetaan, silti molemmissa postaamisssasi Amazon listoissa suositumpi kuin jumalten lahja ihmiskunnalle Game Pass . Tuon Amazonin (ja alkuunkin Brittiamazonin) käyttämistä jonain hopealuotina on erikoista kuten tuossa ylemäpänä on jo mainittu.
Aivan, tämäpä riittääkin tältä erää. Tuossa muuten kaikille tarvitsijoille hyödyllinen linkki.Roblox on ihan xboxillekkin löytyvä kikkare, jonka takaa löytyy erilaisia pelejä, vähän ku gamepass. Osa maksaa krediittejä, osa ei.
Mobiilipeliksi en kutsuisi.
Etkö tämän saman uutisen postannut tänne monta kuukautta sitten?Lisää studioita kiinni.
PlayStation London Studio Shut Down After 2 Decades
PlayStation has shut down London Studio after two decades as part of the layoffs and restructuring this year.tech4gamers.com
Voi ei...
Sony ilmoitti useiden pelien kuoppaamisesta irtisanomisten seurauksena
Irtisanomisten vuosi 2024 jatkuu.www.gamereactor.fi
Luitko edes tuota? Aika paljon kattavampi juttu monien linkkien kera. Tämä esimerkiksi on asia josta olen vuosia puhunut.Etkö tämän saman uutisen postannut tänne monta kuukautta sitten?
Ja mitä uutta tietoa tuli vrt jo kuukausia sitten postattuun?Luitko edes tuota? Aika paljon kattavampi juttu monien linkkien kera. Tämä esimerkiksi on asia josta olen vuosia puhunut.
Vuosia? ”PS VR2 was released by Sony in early 2023”Luitko edes tuota? Aika paljon kattavampi juttu monien linkkien kera. Tämä esimerkiksi on asia josta olen vuosia puhunut.
PS VR2 Production Reportedly Halted Amid Poor Demand & Sales
According to a new report, Sony has decided to stop the production of PS VR2 until the piled-up inventory is cleared.tech4gamers.com
2016 julkaistiin pleikan VR lasit, hintaa oli silloin 449€. Mielenkiintoinen konsepti kyllä, mutta 20€ PS4 kalliimpi hinta ei houkutellut ostamaanVuosia? ”PS VR2 was released by Sony in early 2023”
Ei siinä, hyvä laite mutta ei oikein isoja pelejä ja vähän niche markkina. Kovasti tuollainen kyllä kiinnostelisi, ihan vain Gran Turismoa varten. Ehkä vielä nähdään jokin hintojen leikkaus, niin voisi harkita jopa ostoa.
Oon tässä 3kk aikana aika monta uutista kerennyt postata, enkä todellakaan pidä kirjaa niistä. Tuo linkkaamani juttu on julkaistu 21.päivä tätä kuuta. Toisekseen olis varmaan hyvä keskittyä keskustelemaan uutisien aiheista, kuten toinen käyttäjä tuossa yllä teki.Ja mitä uutta tietoa tuli vrt jo kuukausia sitten postattuun?
Hienosti vastasit kysymykseen. Linkkaamasi uutisen aiheesta keskusteltiin jo kun helmikuussa sen tänne postasit. Mitään uutta tietoa ei tullut esille, vaikka oikein sanoit että "Lisää studioita kiinni".Oon tässä 3kk aikana aika monta uutista kerennyt postata, enkä todellakaan pidä kirjaa niistä. Tuo linkkaamani juttu on julkaistu 21.päivä tätä kuuta. Toisekseen olis varmaan hyvä keskittyä keskustelemaan uutisien aiheista, kuten toinen käyttäjä tuossa yllä teki.
Kiitos, sinä taas hienosti ohitit vastaukseni. Voit jatkaa tätä painia yksinään.Hienosti vastasit kysymykseen. Linkkaamasi uutisen aiheesta keskusteltiin jo kun helmikuussa sen tänne postasit. Mitään uutta tietoa ei tullut esille, vaikka oikein sanoit että "Lisää studioita kiinni".
Miksi tuostakin nyt pitää noin vääntää? Tuli laitettua klikki linkki joka uudelleen sanoo saman asian mitä helmikuussa jo on tiedetty. Eli Lontoon studio suljetaan. Tarkkana vain jatkossa ettei tule tuommoisia uudestaan.
Luitko edes tuota? Aika paljon kattavampi juttu monien linkkien kera. Tämä esimerkiksi on asia josta olen vuosia puhunut.
PS VR2 Production Reportedly Halted Amid Poor Demand & Sales
According to a new report, Sony has decided to stop the production of PS VR2 until the piled-up inventory is cleared.tech4gamers.com
Kieltämättä ikävä sitä perinteistä E3 hypeä, ennen showcasea olevia vuotoja ja huhuja ja yllätysjulkistuksiaHarmi kun ei ole enää samanlaista E3 hypeä niin kuin aikoinaan mutta SGF on alkanut hyvin korvaamaan tyhjiötä.
Jep. Edelleenkin parhaiten mielessä Sonyn 2015 E3 ja FFVII Remake ja The Last Guardian. Oi niitä aikoja.Kieltämättä ikävä sitä perinteistä E3 hypeä, ennen showcasea olevia vuotoja ja huhuja ja yllätysjulkistuksia
Mielestäni vuosi tuosta laitettiin vielä paremmaksi E3 2016 muodossa. God of War reveal, Horizon gameplay demo, Detroit Become Human traileri, Days Gone reveal, Last Guardian julkaisuajankohta ilmoitettiin vihdoin, Kitchen demo paljastui RE7, Spiderman reveal, Hideo Kojiman Death Stranding reveal ja tuohon päälle vielä orkesteri soittamassa useamman trailerin musiikit reaaliajassa. Eipä ole tuollaista E3 esitystä nähty tuon jälkeen - ja tuskin tullaan näkemäänkään.Jep. Edelleenkin parhaiten mielessä Sonyn 2015 E3 ja FFVII Remake ja The Last Guardian. Oi niitä aikoja.
Mielestäni vuosi tuosta laitettiin vielä paremmaksi E3 2016 muodossa. God of War reveal, Horizon gameplay demo, Detroit Become Human traileri, Days Gone reveal, Last Guardian julkaisuajankohta ilmoitettiin vihdoin, Kitchen demo paljastui RE7, Spiderman reveal, Hideo Kojiman Death Stranding reveal ja tuohon päälle vielä orkesteri soittamassa useamman trailerin musiikit reaaliajassa. Eipä ole tuollaista E3 esitystä nähty tuon jälkeen - ja tuskin tullaan näkemäänkään.
Täälläkin mielenkiinnolla odotetaan Doomia. Peeäsviitoseni on valmis.
Itse pelasin Doom 2016 ekan kerran läpi PS4:lla ja muutama kuukausi sen jälkeen PC:llä ja olihan se fiilis aivan erilainen kun veti vaan fov-sliderin täysille ja resoluution ultra widelle.Toivottavasti tulevaan Doomiin löytyy taas se punainen lanka joka oli rebootissa. Eternal oli sen verran puuduttava tekele, että paljon pitää tapahtua jotta kiinnostus palaa sarjaan. Mutta jos pelistä tulee hyvä niin luonnollisesti se pelataan herrarodulla kaikilla herkuilla, korkealla frame ratella ja hiiri+näppis ohjauksella kuten fps pelit kuuluukin pelata
Luulen että Doom Dark Ages on brutaalimpi/"tummempi" ja ehkä hitaampi peli kuin Eternal. Mutta ei niin yksinkertainen läiski kaikki super shotgunilla tai gaussilla kuten Doom 2016.Toivottavasti tulevaan Doomiin löytyy taas se punainen lanka joka oli rebootissa. Eternal oli sen verran puuduttava tekele, että paljon pitää tapahtua jotta kiinnostus palaa sarjaan. Mutta jos pelistä tulee hyvä niin luonnollisesti se pelataan herrarodulla kaikilla herkuilla, korkealla frame ratella ja hiiri+näppis ohjauksella kuten fps pelit kuuluukin pelata
Joo, Marty Stratton vaikuttaa kunnon pomolta helvetistä, ainakin jos et ole iD softwarella töissä sisäpiirissä. Mick Gordon on kyllä paras, mutta hyvin nuo Andrew Hulshult and David Levy hoiti Doom Eternal DLC soundtrackit, joten uskon että ihan hyvää kamaa tulee joka tapauksessa.Ainiin on päässyt jo unohtumaan miten paskasti Bethesda hoiti Mick Gordonin kanssa asiat ja seuraavassa Doomissa tuskin tullaan kuulemaan Mickin tekemää musiikkia. Noiden uusien Doomien musiikit oli kuitenkin vähintään puolet kokemuksesta.
No hyvä tietää! Pitääpä pelata nuo DLC:t. Päässyt kokonaan unohtumaan.Joo, Marty Stratton vaikuttaa kunnon pomolta helvetistä, ainakin jos et ole iD softwarella töissä sisäpiirissä. Mick Gordon on kyllä paras, mutta hyvin nuo Andrew Hulshult and David Levy hoiti Doom Eternal DLC soundtrackit, joten uskon että ihan hyvää kamaa tulee joka tapauksessa.
Mick on kyllä legenda.Joo, Marty Stratton vaikuttaa kunnon pomolta helvetistä, ainakin jos et ole iD softwarella töissä sisäpiirissä. Mick Gordon on kyllä paras, mutta hyvin nuo Andrew Hulshult and David Levy hoiti Doom Eternal DLC soundtrackit, joten uskon että ihan hyvää kamaa tulee joka tapauksessa.
Luulen että Doom Dark Ages on brutaalimpi/"tummempi" ja ehkä hitaampi peli kuin Eternal. Mutta ei niin yksinkertainen läiski kaikki super shotgunilla tai gaussilla kuten Doom 2016.
Pelasin Doom 2016 läpi PCllä hiiri+näppis ja se oli ok, mutta jotenkin tylsä verrattuna Eternaliin. Eternal taas on palkitseva ja sopivan haastava varsinkin Nightmare tasolle vietynä. Jaksoin jopa tahkota Master levelejä jonkin verran, jotka vie vaikeustason vielä astetta korkeemmalle ja joutuu ihan tosissaan tekemään "quick switchejä" yms.
Game director on selittänyt että osan vihaama arcade-tyyli/värikkyys oli pakon sanelemaa, koska muuten et pysty nopeessa pelitemmossa näkemään asioita. Mielestäni tämä oli erinomainen ratkaisu pelimekaanikoiden kannalta. Marauder aiheutti alussa paljon turhautumista jengille, kun ei ollut selvää miten se tulee tappaa. Lopulta kun jujun ymmärtää, se on aika triviaali yksin, mutta kaksi kappaletta tai sitten muuten pahoja vihuja toki aiheuttaa ongelmaa. Tämän takia peliin jopa lisättiin tutoriaali jossa näytetään miten Marauderia vastaan kannattaa taistella.
Jos haluaa aivot narikkaan räiskintää, Eternalissa se varmaan onnistuu vain jos laittaa vaikeustason alimmalle, muuten on pakko käyttää koko arsenaalia aseita. Tämä tuntuu aiheuttavan pahaa mieltä, mutta mun mielestä taas erittäin hyvä uudistus.
EDIT: Vielä lisäys, myyntilukuja ei ole kerrottu, mutta Steamin perusteella (ja arvioiden) kyllä Eternal myös myi ja teki rahaa enemmän kuin mikään muu Doom peli.
"SuperData estimated that, as of March 2020, the game had sold 3 million digital copies worldwide, beating 2016's Doom's 957,000 units of launch month sales. This made Eternal the fourth-highest-grossing console game of March 2020. In Germany, the game sold 100,000 units as of May 2020. "
Korkealla tasolla Eternalin pelaaminen on huikeaa katsottavaa mun mielestä:
Vedin eka läpi UV ja sitten kattelin et game director hugo martin pystyy pelaamaan ohjaimella nightmarella ja sit siitä sain motivaation parantaa kamojen käyttöä . Sit meni nightmarella peruspeli ja lisärit.Itse tykkään molemmista uudemmista Doomeista todella paljon. Siltikin itselle 2016 oli jotenkin vielä parempi ja osui itselle juuri oikeaan sweet spotiin haasteen osalta. Eternal meni kyllä vielä nightmatella läpi, paitsi loparissa tuli seinä vastaan ja oli pakko vaihtaa UV:lle. Lisäosat nosti vaikeustasoa aika reippaasti, mutta alkuun muutaman levelin vedin hampaat irvessä nightmatella, mutta sitten oli vaan suosiolla vaihdettava Ultra Violencelle.
Doom 2016 oli nightmarellakin aina tunne, että kyllä tää menee, kun vähän skarppaa, mutta Eternalin lisäosien kohdalla varsinkin alkoi tulla kyllä välillä aika epätoivoinen olo nightmarella. Toki ymmärrän sen, että maailmassa on iso määrä huomattavan paljon parempia pelaajia, joten siinä mielessä oli varmaan oikea ratkaisu nostaa vaikeustasoa, että kaikille riittää haastetta, koska se on omasta mielestäni näiden uusien Doomien The juttu.
Mulla kävi Xbox Series ohjaimen kanssa päinvastainen tapaus. Tilasin (vuosia sitten) pelaa ja lataa kitin Series ohjaimeen ja kun akun otin paketista ei se ottanut virtaa eikä siihen saatu lataus kestänyt muutamaa minuuttia kauempaa ennenkuin ohjain pimeni. Kokeilin useammalla piuhalla ja eri ohjaimella, kummassakin ohjaimessa lataantui vanha akku mutta jostain syystä uusi ei. Nyt sitten hiljattain akku onkin alkanut lataantumaan ja lataus kestää helposti useita päiviä raskaammassakin käytössä. Olisi kyllä kiva kuulla joltain akkutieteiden maisterilta että mitä helvettiä tuollainen on edes mahdollista .Nyt sitten oli Dualsense levinnyt ollessaan hyllyssä. About 4kk tönötti hyllyssä ja akku dööd, eikä millään ota virtaa vastaan. Oliskohan joku 200h jopa pelattu. Vajaa 3 vuotta vanha, niin takuuseenkaan turha yrittää. Ihan kiva oli kyllä ohjaimena, mutta kyllä on paskaa laatua. Noo uusi boksin pädi tilattu, ei tarvii sisäisen akun kanssa perseillä. Kyllähän tohon dualsenseenkin akun vaihtaa, mutta löydäppä hyvä tarvike akku.. DS4 kanssa tuli puljattua akkujen kanssa ja siihenkään meinannut löytää akkua mikä toimisi pitempään kun pari tuntia.
On aika epätodennäköistä että noita muutettaisiin merkittävästi kesken genin.Toivotaan että Sony pakkaa PS5 Pro:n mukaan päivitetyn version Dualsensestä. Otan mielummin pitkän akkukeston kuin jotain extra gimmickejä.
Niissä on kans isompi dead zone ku vaikka dual sensessä. Raw inputtia tukevissa peleissä kun iskee dead zonen nollaan niin kyllähän ne driftaa jos ei ole aivan pakasta vedetty. Eri asia sit että kaipaako esim. tarkkaa ohjattavuutta vai ei.Xboxin ohjaimet tuntuvat kestävän vaikka ydinpommin ja eivät hajoa millään.
Senhän takia tässä toivotaankin.On aika epätodennäköistä että noita muutettaisiin merkittävästi kesken genin.
Otan mielummin vaikka sen isomman dead zonen vaihdossa siihen että kaikki PC-pelit toimivat natiivisti ja akkukesto on omissa näpeissä. En ole myöskään huomannut mitään tarvetta alkaa säätelemään tai sekoilemaan asetusten kanssa niin täydellinen ohjain kaikinpuolin itselleni.Niissä on kans isompi dead zone ku vaikka dual sensessä. Raw inputtia tukevissa peleissä kun iskee dead zonen nollaan niin kyllähän ne driftaa jos ei ole aivan pakasta vedetty. Eri asia sit että kaipaako esim. tarkkaa ohjattavuutta vai ei.
Kuulostaa vaan vähän hassulta valita ison dead zonen ohjain sellaisen sijaan jossa dead zone on pieni. Toki jos ei ohjauksen tarkkuus kiinnosta, ja on tähdellistä että ohjaimen voi ostaa vaikka prismasta, niin mikäs siinä.Otan mielummin vaikka sen isomman dead zonen vaihdossa siihen että kaikki PC-pelit toimivat natiivisti ja akkukesto on omissa näpeissä. En ole myöskään huomannut mitään tarvetta alkaa säätelemään tai sekoilemaan asetusten kanssa niin täydellinen ohjain kaikinpuolin itselleni.
Se on kyllä totta että Dualsenseä kohdellaan varsinkin game pass peleissä kurjasti. Monissa peleissä Dualsensen käyttö on "estetty" syystä tai toisesta. Pitää alkaa kikkailemaan välikerrosohjelmilla vaikka sama peli toimii ongelmitta esim Steamissa.Kuulostaa vaan vähän hassulta valita ison dead zonen ohjain sellaisen sijaan jossa dead zone on pieni. Toki jos ei ohjauksen tarkkuus kiinnosta, ja on tähdellistä että ohjaimen voi ostaa vaikka prismasta, niin mikäs siinä.
Kaikki pelit toimivat oikein minkä vaan x-inputtia tukevan ohjaimen kanssa. Siitä ei tarvitse huolehtia.
Ei noissa dead zoneissa mitään huomattavia eroja ole internetin mukaan ja ei myöskään ole tähän mennessä vaikuttanut omaan pelaamiseen joten en tiedä mihin nyt pyrit tällä.Kuulostaa vaan vähän hassulta valita ison dead zonen ohjain sellaisen sijaan jossa dead zone on pieni. Toki jos ei ohjauksen tarkkuus kiinnosta, ja on tähdellistä että ohjaimen voi ostaa vaikka prismasta, niin mikäs siinä.
Kaikki pelit toimivat oikein minkä vaan x-inputtia tukevan ohjaimen kanssa. Siitä ei tarvitse huolehtia.
Kumma kun tuosta meluisasta tärinästä ei päästä eroon Xbox ohjaimissa. Taitaa olla ohjaimen kuoren materiaalista kiinni kun myös tattien osuminen kuoreen aiheuttaa terävän äänen. Laadun tunne äänien osalta on selkeästi Sonyn puolella. Ja DualSensen tärinätehosteen tuntuma on omaa luokkaansa muutenkin.Xboxin Elite 2 controller hajonnut kahdesti n. 50h aikana, meni toki takuuseen.
Xboxin ohjaimen tärinät on muutenkin valovuoden DualSenseä jäljessä. Ei tuolla voi kyllä pelata, jos muut on nukkumassa, rämisee sen verran paljon