Mieltymykset jokaisella. PC pelaajat puhuvat pelin asetuksista ja ongelmista kun taas boksin puolen pelaajat keskustelevat kuinka monta pelistudiota on Mikkiksen omistuksessa, ilman että siitä oltaisiin mitään pelillistä hyötyä saatu irtiOn se tuo pc-pelaaminen upeaa. Katsellut uusien pelien ketjuja (esim. Alan Wake 2, uus wrc/"dirt rally" ja Cities Skylines 2), nii itse pelistä keskustelua on "promille" ja suurin osa keskustelusta on asetuksista, laitteistosta ja ongelmista. Siinä sivussa varmaa katsotaan DF:n videoita, kuinka hyvin fps pysyy aisoissa jne.. peli itsessään tuntuu olevan sivuseikka.
Ymmärrän toki, että harrastus se tuokin ja haetaan omalta laitteistolta parasta suorituskykyä. Itse meen sohvalle ja nautin mitä mulle tarjotaan. Vrt. elokuvat; Jotku ei voi sietää, jos ei oo viimisen päälle vehkeet, mut suurin osa osaa nauttia itse sisällöstä, vaikka arvostaisivat parempaakin kokemusta.Peleissä toki moninpelit ja ajopelit on parempi isommalla frameratella, mut noin niinku yleisesti.