Lähinnä se, ettei näitä esim. (tarpeettoman hitaita) kävelycutscenejä saa nopeutettua / skipattua millään tapaa, tai olisivat sitten rehellisesti cutscenejä - niin ei tarvitsisi ohjain kädessä vasenta tattia työntäen odottaa koska pääsee taas pelaamaan. Oli toki muutakin valittamista kuin hidas tempo, ensimmäinen "puzzle" oli ärsyttävä ja ylianimoitu, combat geneeristä hack & dodgea ~ ainakin kun pelasin heti Shadow of Warin jälkeen (joka ei sekään yritä olla kovin syvällinen combat mekaniikaltaan), npc tenava roikkuu mukana

. Ehkä jos olisi läpi sinnitellyt, voisi olla eri fiilis - mutta Steamin refund-politiikka kannustaa palauttamaan jos ei sytytä.
Days Gonesta taisin joskus valittaa tähän ketjuun samanlaisia tuntemuksia, Spider Manille en anna edes mahdollisuutta

.
Edit: Itseasiassa tuo Shadow of War on täydellinen peilaus God of Wariin, ja miksi se on saman genren pelinä paljon parempi. Shadow of Warissa en muistanut pelatessakaan päähenkilön nimeä, minkäänlaista juonta tai tarinallista motivaatiota miksi mitään tehdään -
peliä oli vain pirun hauska
pelata ja tappaa örkkejä, sekä kehittää oman hahmon kykyjä + nemesistaistelut tarjosi käytännössä loputtomasti viihdettä. Eli Shadow of War oli pelinä hyvä irrallaan mistään
kontekstista (tarina, hahmokiintymys, aiemmat saman sarjan pelit ym.).