No varmasti joku syy on miksi numeroita ei nyt ilmoitettu? Mitä olet itse mieltä mikä on syynä, että juuri tällä neljänneksellä kun on ollut hiljaisempaa pelirintamalla Xboxilla, ei numeroita julkaistu? Unohtuiko vain ilmoittaa? Oliko jengi vain laiskalla päällä ja eivätkä vain jaksaneet vaivautua?
Itse en ainakaan keksi muuta syytä numeroiden ilmoittamatta jättämiselle kuin, että ne eivät ole kasvaneet tämän hiljaisen neljänneksen aikana eikä haluta numeroita ilmoittamalla luoda narratiivia konsolisotiin, että palvelu olisi hyytymään päin vaikka näin ei todellisuudessa olisi. Vastaustasi odotellessa jos se jotenkin eroaa minun olettamuksestani.
Enkä kyllä ymmärrä miten pleikkarin hyvä julkaisutahti peleille vaikuttaa Xboxiin?
Olihan pleikkarillakin viime vuoden viimeinen neljännes pelihistorian toiseksi tuottoisin (kaikki konsolivalmistajat yhteenlaskettuna) siitä huolimatta vaikka Xbox julkaisi Forzaa ja Haloa ja Sony ei käytännössä mitään.
Sony Q3 FY2021 (Oct-Dec) Results - PS5: 3.9m (LTD: 17.3m), PS4: 116.8m / Record Year for PlayStation / 2nd Highest Quarterly Revenue in history
Hyvin menee Xboxilla mikä on hieno homma, mutta aika pitkä matka heillä on vielä vastata PlayStationin numeroihin. Xbox rikkoo omia ennätyksiään siinä missä Sony rikkoo kaikkien konsoleiden asettamia ennätyksiä. Siinä mielessä on aika hupaisaa luettavaa se kaikki FUD mitä pleikkarin tiimoilta levitellään kuten vaikka se ettei pleikkaria ole enää 10 vuoden päästä.