PC, PlayStation, XBOX & Nintendo - yhteinen väittelyketju

Liittynyt
12.09.2020
Viestejä
857
Yongyea sanoo videolla että ihmiset ilmeisesti alkaa olemaan jo vähän kyllästynyt näihin Last of Us pelien uudelleen julkaisuihin

En nyt katso videota, mutta ei sillä ole väliä mitä netissä fanit puhuu, jos pelit vielä myy hyvin. Löytyy aina uusia pelaajasukupolvia jotka ei ole koskaan pelanneet alkuperäisiä versioita. Eli jos analyysi perustuu myyntilukuihin ok, mutta jos yleiseen huutamiseen niin en laittaisu painoarvoa.
 

finWeazel

Chief Karpfen
Liittynyt
15.12.2019
Viestejä
6 819
Juuri näin. Vaikka siellä nyt pari pelisarjaa siirtyisikin vain Xboxille ja PC:lle, niin ei tästä maailmasta pelit kesken lopu. Asian voinee nähdä niinkin päin, että ehkä Sonylla voisi olla sitten paine kehittää jotain uutta ja mullistavaa, mikä lienee vääryyttä kokeneiden pleikkarin omistajien näkökulmasta hyvä juttu.
Sony boostaa pelikehitystä penneillä(2.1miljardia) versus microsoftin ostoslompakko. Sonylle tosin iso raha tuo, microsoftille pyöristysvirhe.

In a report published by Nikkei, it was revealed that Sony intends to ‘pour’ financial resources into gaming research and development – to the tune of around $2.13 billion. That’s reportedly an investment that’s being made before the end of fiscal year 2024, and it’ll account for a whopping 40% of Sony’s entire R&D spending.
 
Liittynyt
16.03.2022
Viestejä
705
En nyt katso videota, mutta ei sillä ole väliä mitä netissä fanit puhuu, jos pelit vielä myy hyvin. Löytyy aina uusia pelaajasukupolvia jotka ei ole koskaan pelanneet alkuperäisiä versioita. Eli jos analyysi perustuu myyntilukuihin ok, mutta jos yleiseen huutamiseen niin en laittaisu painoarvoa.
Onhan se toki noinkin, mutta on se aika masentavaa, jos pelifirmojen innovointikyky ei taivu juuri kuin vanhojen hittien uudelleenlämmittelyihin ja lisälevyjatko-osiin toisille jatko-osille. Pakko tässä on panna toivo indie-puolelle ja noihin kädessäpidettäviin pc-laitteisiin, josko peliala lähtisi sitä kautta edes vähän uusille poluille.
 
Liittynyt
10.09.2021
Viestejä
418
Onhan se toki noinkin, mutta on se aika masentavaa, jos pelifirmojen innovointikyky ei taivu juuri kuin vanhojen hittien uudelleenlämmittelyihin ja lisälevyjatko-osiin toisille jatko-osille. Pakko tässä on panna toivo indie-puolelle ja noihin kädessäpidettäviin pc-laitteisiin, josko peliala lähtisi sitä kautta edes vähän uusille poluille.
Silloin taotaan kun rauta on kuumaa. Kuluttajat haluavat aina vain komeampaa ja suurempaa AAAA-spektaakkelia ja silloin turvaudutaan tuttuun ja turvalliseen. Huono puoli siinä on se että studioista tulee yhden pelin vankeja kymmeniksi vuosiksi. Tuskin Naughty Dogiltakaan nähdään muuta kuin Last of Usia vielä seuraavat kymmenen vuotta.

Horizon Franchise Currently Has 16 Plans For Future Projects - Gameranx
Ei siinä varmaan paljon paukkuja riitä täysin uuden IP:n kehittelyyn kun 16 projektia työn alla.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 887
Sony boostaa pelikehitystä penneillä(2.1miljardia) versus microsoftin ostoslompakko. Sonylle tosin iso raha tuo, microsoftille pyöristysvirhe.
No onneksi tuotteen hyvyys ei läheskään aina ole suoraan verrannollinen sen kehittämiseen käytettyyn rahamäärään. Ainakin omasta mielestäni nuo suurella rahalla tehdyt AAA-nimikkeet ovat aika suurelta osin tosi väsynyttä kamaa.

Onhan se toki noinkin, mutta on se aika masentavaa, jos pelifirmojen innovointikyky ei taivu juuri kuin vanhojen hittien uudelleenlämmittelyihin ja lisälevyjatko-osiin toisille jatko-osille. Pakko tässä on panna toivo indie-puolelle ja noihin kädessäpidettäviin pc-laitteisiin, josko peliala lähtisi sitä kautta edes vähän uusille poluille.
Tämähän se on ollut viime vuodet pelin henki. Julkaistaan remakeja vanhoista peleistä ja toinen vaihtoehto on tietysti tehdä jatko-osia jo ennestään ties kuinka monta osaa käsittäviin pelisarjoihin. Mitään kovin uutta ja ihmeellistä ei ole isolla rahalla saatu aikoihin tehtyä, vaan jos jokin juttu tuntuu tuoreelta ja vähän yllättävältä, on se lähes poikkeuksetta pienten studioiden tekosia tai juurikin indiekamaa. Itsekin tässä viime aikoina pelaillut PS5:llä enimmäkseen Hadesia ja Hollow Knightia. Varmaan noiden yhteisellä budjetilla saataisiin johonkin AAA-peliin aikaan alkuvideo tai jotain.
 
Liittynyt
12.09.2020
Viestejä
857
No onneksi tuotteen hyvyys ei läheskään aina ole suoraan verrannollinen sen kehittämiseen käytettyyn rahamäärään. Ainakin omasta mielestäni nuo suurella rahalla tehdyt AAA-nimikkeet ovat aika suurelta osin tosi väsynyttä kamaa.



Tämähän se on ollut viime vuodet pelin henki. Julkaistaan remakeja vanhoista peleistä ja toinen vaihtoehto on tietysti tehdä jatko-osia jo ennestään ties kuinka monta osaa käsittäviin pelisarjoihin. Mitään kovin uutta ja ihmeellistä ei ole isolla rahalla saatu aikoihin tehtyä, vaan jos jokin juttu tuntuu tuoreelta ja vähän yllättävältä, on se lähes poikkeuksetta pienten studioiden tekosia tai juurikin indiekamaa. Itsekin tässä viime aikoina pelaillut PS5:llä enimmäkseen Hadesia ja Hollow Knightia. Varmaan noiden yhteisellä budjetilla saataisiin johonkin AAA-peliin aikaan alkuvideo tai jotain.
Hyviä pelejä, se ei poista sitä tosiasiaa että peliteollisuus ja Hollywood toimii ihan samalla tavalla, eli suurissa tuotannoissa riskit minimoidaan. Tämä johtaa tasapaksuun tulokseen...

Poikkeuksia on muutamia, kuten Nolan ja death stranding tekijä pelipuolella näin esimerkiksi. Tämä taas pohjautuu aiempiin näyttöihin ja statukseen.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 887
Hyviä pelejä, se ei poista sitä tosiasiaa että peliteollisuus ja Hollywood toimii ihan samalla tavalla, eli suurissa tuotannoissa riskit minimoidaan. Tämä johtaa tasapaksuun tulokseen...
Juu näin se on, enkä sitä ole missään nimessä kieltämässä. Onneksi meillä on jokaisella vapaus valita, että mitä pelaa ja katselee.
 
Liittynyt
31.03.2021
Viestejä
1 356
Ja pelintekijäthän tekee sitä mitä me asiakkaat ostetaan. Jos me ostetaan niitä remakeja, remastereita ja jatko-osia, niin niitä sitten tehdään.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 753
Hoeg Law uskoi Iron Lords poscastissa että Microsoft jatkaa ostoksia heti ABK diilin toteutumisen jälkeen. Hänen mukaansa esim Sega tai Square Enix eivät aiheuttaisi edes mitään tutkintaprosesia, vaan ovat tämän FTCn nöyryytyksen jälkee vapaasti Microsoftin ostettavissa.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 654
Yongyea sanoo videolla että ihmiset ilmeisesti alkaa olemaan jo vähän kyllästynyt näihin Last of Us pelien uudelleen julkaisuihin

Olisin kyllä äärimmäisen pettynyt jos monen vuoden jälkeen PC:lle tulisi sama PS4 porttaus ilman mitään remasteria kuten PS5:lle tehtiin. Vähintään odotan että kaikki texturet on 4k - 8k, engine päivitetty tukemaan 4k120Hz, lataus käyttämään DirectStorage 1.2 GPU purulla, DLSS3, XeSS, FSR2 (tai FSR3 jos julkaistu), hahmo-modelit käyttämään in-gamessa cinematic modeleita, yms yms, yms. E: Toki Ray-tracing tai Path-Tracing.
 
Liittynyt
31.03.2021
Viestejä
1 356
Ja The Last of Us sarjan toinen kausi on tulossa vasta 2025, joten tällä saadaan sopivasti peli otsikoihin ennen uuden kauden alkua.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 753
FTC luopuu elokuun loppuun suunnittelemastaan Microsoft Activision kaupan haastamisesta! Enää on siis jäljellä britit.

"The Federal Trade Commission (FTC) is suspending its administrative challenge seeking to block Microsoft from buying Activision Blizzard."
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 887
Sonyn uudesta "käsikonsolista" vähän kuvaa ja videota. Minusta tuo on ainakin ihan karmea laite. Kun Switchille on iät ja ajat vinoiltu, että "kivikautinen androidtabletti", niin nyt sitten on Sonyllakin ihan oikeasti kai sellainen. :D Melkein toivoisin, että video olisi feikki, kun tekee pahaa nähdä, että ei ole juuri tuota androidin käyttöliittymää häivytetty (joo tiedetään, että on vielä prototyyppi).

 
Liittynyt
22.10.2018
Viestejä
9 212
Sonyn uudesta "käsikonsolista" vähän kuvaa ja videota. Minusta tuo on ainakin ihan karmea laite. Kun Switchille on iät ja ajat vinoiltu, että "kivikautinen androidtabletti", niin nyt sitten on Sonyllakin ihan oikeasti kai sellainen. :D Melkein toivoisin, että video olisi feikki, kun tekee pahaa nähdä, että ei ole juuri tuota androidin käyttöliittymää häivytetty (joo tiedetään, että on vielä prototyyppi).

Kun kyse on vain thin clientistä, niin eipä sillä androidilla ole mitään merkitystä. Viive ja kuvanlaatu ratkaisee sen että miten tuolle on kenelläkään käyttöä.

Protossa ne kehitysympäristön kilkkeet tietty näkyvät, mutta ei kai niiden olemassaolo ketään kiinnosta? Tuommoinen maksaisi hunajaa jos ensin pitäis joku oma linux distro koodailla ihan vaan sitä varten että asioista ymmärtämättömät ei pääsis huutelee ”android!!1” nettifoorumeilla.

Saisivat tuoda tosin mobiiliappina myös markkinoille, mutta en pidätä hengitystäni.
 
Liittynyt
31.03.2021
Viestejä
1 356
Xbox Series X "superfast" SSD levynopeus pullonkaulana verrattuna PS5:n huomattavasti nopeampaan SSD-levyyn:


"We have started looking into optimizing the game for Xbox, but it is definitely going to take a bit of time unfortunately; QE has been made to be played with the PS5’s extremely fast SSD, the Xbox SSD is quite a bit slower and so we are going to have to change things quite a bit to make up for that difference in speed."
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 174
Xbox Series X "superfast" SSD levynopeus pullonkaulana verrattuna PS5:n huomattavasti nopeampaan SSD-levyyn:

Samaa sanoi sony että Ratchet and Clank Rift Apart ei voisi tuoda ps4 mutta hyvin toimii PC versio vanhemmalla mekaanisella kovalevyllä ilman latauksia

Tässä demotaan miten toimii ulkoiselta mekaanisella levyltä pelatessa
 
Liittynyt
22.10.2018
Viestejä
9 212
Samaa sanoi sony että Ratchet and Clank Rift Apart ei voisi tuoda ps4 mutta hyvin toimii PC versio vanhemmalla mekaanisella kovalevyllä ilman latauksia

Tässä demotaan miten toimii ulkoiselta mekaanisella levyltä pelatessa
Hyvin toimii juu, kun on 64 gigaa rammia ja 24(?) gigaa vrammia minne bufferoida koko kenttä kerralla jemmaan. PS4 ei taida moista määrää olla käytettävissä.

Kertoo lähinnä siitä että pelimoottori osaa hyödyntää aika hyvin kaikkia saatavilla olevia resursseja tuon kovalevyongelman kiertämiseksi.

Toi DF:n testi on paljon parempi, siinä keskusmuistia on PS4:n lailla vain 8 gigaa ja meno on aika kurjaa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.10.2017
Viestejä
450
Hyvin toimii juu, kun on 64 gigaa rammia ja 24(?) gigaa vrammia minne bufferoida koko kenttä kerralla jemmaan. PS4 ei taida moista määrää olla käytettävissä.

Kertoo lähinnä siitä että pelimoottori osaa hyödyntää aika hyvin kaikkia saatavilla olevia resursseja tuon kovalevyongelman kiertämiseksi.

Toi DF:n testi on paljon parempi, siinä keskusmuistia on PS4:n lailla vain 8 gigaa ja meno on aika kurjaa.
Juuri näin, keskusmuisti sekä vramin määrä kompensoi mukavasti. Digitalfoundryn videossa missä Ryzen 3100, RX 570 sekä vanha kunnon HDD (tai vanha SSD en muista) niin aika monta sekuntia jää Ratchet ilmaan leijumaan kunnes kaikki ladattuna.
 
Liittynyt
22.10.2018
Viestejä
9 212
Juuri näin, keskusmuisti sekä vramin määrä kompensoi mukavasti. Digitalfoundryn videossa missä Ryzen 3100, RX 570 sekä vanha kunnon HDD (tai vanha SSD en muista) niin aika monta sekuntia jää Ratchet ilmaan leijumaan kunnes kaikki ladattuna.
Sata SSD:llä leijuu jo sekunteja, HDD:lla ~minuutteja.
 
Liittynyt
31.03.2021
Viestejä
1 356
Samaa sanoi sony että Ratchet and Clank Rift Apart ei voisi tuoda ps4 mutta hyvin toimii PC versio vanhemmalla mekaanisella kovalevyllä ilman latauksia
...
Hienosti vedetty sivuraiteille. Eihän tuossa mun postauksessa PC:stä puhuttu yhtään mitään. Sanottiin vaan että Xboxin hitaampi SSD aiheuttaa harmaita hiuksia ja viivästyttää pelin julkaisua kun pitää oppia tulemaan toimeen hitaammalla levyllä. Eikä edes estä julkaisua vaan viivästyttää.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 174
Hienosti vedetty sivuraiteille. Eihän tuossa mun postauksessa PC:stä puhuttu yhtään mitään. Sanottiin vaan että Xboxin hitaampi SSD aiheuttaa harmaita hiuksia ja viivästyttää pelin julkaisua kun pitää oppia tulemaan toimeen hitaammalla levyllä. Eikä edes estä julkaisua vaan viivästyttää.
Niin ja luuletko että mekaaninen kovalevy on nopeampi kuin XBOX SSD ja todellisuudessa sekin toimi siinä minkä Sony sanoi olevan mahdotonta
 
Liittynyt
31.03.2021
Viestejä
1 356
Niin ja luuletko että mekaaninen kovalevy on nopeampi kuin XBOX SSD ?
No kun ei siinä puhuta mitään mekaanisesta kovalevystä, eikä Ratchet&Clankista, eikä PC:stä, vaan siitä että Xboxin hitaampi levy viivästää julkaisua kun sen kanssa pitää ensin oppia tulemaan toimeen. Vaikka Ratchet&Clank toimisi korppuasemalla PC:llä niin silti ko. pelin julkaisu viivästyy koska Xboxissa on hitaampi levy.
 
Liittynyt
22.10.2018
Viestejä
9 212
Niin ja luuletko että mekaaninen kovalevy on nopeampi kuin XBOX SSD ja todellisuudessa sekin toimi siinä minkä Sony sanoi olevan mahdotonta
Täh? Mistä nyt tässä enää kirjoitat?

On täysin ilmiselvää että r&c ei olisi ps4:llä rullannut millään tapaa. On myös täysin ilmiselvää että se ei toimi hyvin kovalevyltä pc:lläkään. Välimuistista toimii ihan hyvin jos se sinne mahtuu.

Toi toinen peli ei liity millään tapaa sonyn lausuntoihin.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 174
No kun ei siinä puhuta mitään mekaanisesta kovalevystä, eikä Ratchet&Clankista, eikä PC:stä, vaan siitä että Xboxin hitaampi levy viivästää julkaisua kun sen kanssa pitää ensin oppia tulemaan toimeen. Vaikka Ratchet&Clank toimisi korppuasemalla PC:llä niin silti ko. pelin julkaisu viivästyy koska Xboxissa on hitaampi levy.
Niin tai sitten eivät vai osaa kun peli on heidän esimmäinen peli ja todella pieni tiimi



Ei tämä traileri kyllä esittele mitään semmoista mihin tarvitsisi just vain ps5 nopeuden ja kaiken lisäksi on vielä todella ruma
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.10.2017
Viestejä
450
Niin tai sitten eivät vai osaa kun peli on heidän esimmäinen peli ja todella pieni tiimi



Ei tämä traileri kyllä esittele mitään semmoista mihin tarvitsisi just vain ps5 nopeuden ja kaiken lisäksi on vielä todella ruma
Tai sitten Sonyn konsoli on paremmin hiottu ja tasapainotettu pelinkehittäjien näkökulmasta kun Mikkiksen. Tiedän että kuulostaa järjettömältä ajatukselta sinun mielestä, mutta asia näyttää vaan olevan näin
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 174
Tai sitten Sonyn konsoli on paremmin hiottu ja tasapainotettu pelinkehittäjien näkökulmasta kun Mikkiksen. Tiedän että kuulostaa järjettömältä ajatukselta sinun mielestä, mutta asia näyttää vaan olevan näin
Kuten aikaisemmin jo postasin niin hyvin toimii mekaanisella kovalevyltä peli joka oli Sony omien sanmomisien mukaan mahdotonta ps4 konsolilla ja siinä oli ssd asema

Ratchet & Clank: Rift Apart Really Wouldn't Have Worked on PS4. Much hay has been made of Insomniac's pre-release claim that Ratchet & Clank: Rift Apart "would not have been possible without the Solid State Drive of the PlayStation 5," with ourselves contributing a bale or two.
 

P c L A Y E R

Team Ryzen
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
4 368
Xbox Series X "superfast" SSD levynopeus pullonkaulana verrattuna PS5:n huomattavasti nopeampaan SSD-levyyn:

Tämän pelin kohdalla on kyllä hyvin todennäköisesti vain kyse devaajien laiskuudesta. Tässä ei tosiaan ole mitään sellaista, kuten esimerkiksi tuossa RC:ssä nuo riftit, mikä vaatisi todella nopeaa assettien lataamista.

Vedetty Plökärillä mutkat suoraksi textuurien pakkauksen yms. kanssa, kun rauta antaa anteeksi.
Nyt sitten opetellaan sitä pelin optimointia asset streamingin osalta Xbox version kanssa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
31.03.2021
Viestejä
1 356
Tämän pelin kohdalla on kyllä hyvin todennäköisesti vain kyse devaajien laiskuudesta. Tässä ei tosiaan ole mitään sellaista, kuten esimerkiksi tuossa RC:ssä nuo riftit, mikä vaatisi todella nopeaa assettien lataamista.
No lainaanpa vielä alkuperäistä artikkelia tästä pelistä ja Xbox SSD hitaudesta:
"We have a boss fight in QE that swaps levels instantaneously 4-5 times like the Rachet and Clank game, without the extra speed of the SSD in the PS5 this boss fight could stall or hitch while transitioning, which will hamper the experience."
Joka tapauksessa näyttää nyt siltä, että jotta peli saataisiin siedettäväksi Xboxilla, joudutaan tekemään lisäoptimointeja. Ylimääräistä työtä, jota ei tarvitsisi tehdä ollenkaan jos käytössä olisi PS5 nopeus. Alkaa avautua tämä nopean SSD:n idea.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 654
Samaa sanoi sony että Ratchet and Clank Rift Apart ei voisi tuoda ps4 mutta hyvin toimii PC versio vanhemmalla mekaanisella kovalevyllä ilman latauksia

Tässä demotaan miten toimii ulkoiselta mekaanisella levyltä pelatessa
"Mekaaniselta levyltä pelatessa".

Kaverin PC:ssä pelkkä muistikitti johon peli on cachetettu maksaa enemmän mitä PS5. resplol
 
Liittynyt
22.10.2018
Viestejä
9 212
Meinaatko että tuo videon tekiä huijasi ja video ei ole totta sitten ?
Esitätkö tyhmää, vai etkö ymmärrä mitä keskusmuisti on? Ps4:ssä sitä on 8 gigatavua. Tossa esimerkissäsi sitä on käytännössä yhteensä 88 gigatavua. Koko peli mahtuu tonne muistiin ja pelin pelaamisen aikana kovalevy tuskin tekee juuri mitään. Jos tekisi, niin meno olisi samaa kuin tossa tännekkin linkatussa DF:n videossa.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 174
Trailerien perusteella näyttää joltain b luokan peliltä mutta odottaa nyt arvosteluja ja sitten ehkä ostaa joskus PC versio alennuksesta
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 174
Esitätkö tyhmää, vai etkö ymmärrä mitä keskusmuisti on? Ps4:ssä sitä on 8 gigatavua. Tossa esimerkissäsi sitä on käytännössä yhteensä 88 gigatavua. Koko peli mahtuu tonne muistiin ja pelin pelaamisen aikana kovalevy tuskin tekee juuri mitään. Jos tekisi, niin meno olisi samaa kuin tossa tännekkin linkatussa DF:n videossa.
samaa voi kysyä sinulta kun aikaisemmin sanotiin että vain ps5 solid asemalla peli olisi voinut pelata

Ratchet and Clank: Rift Apart is a game that utilizes dimensions and dimensional rifts, and that would not have been possible without the solid state drive of the PlayStation 5
 

P c L A Y E R

Team Ryzen
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
4 368
No lainaanpa vielä alkuperäistä artikkelia tästä pelistä ja Xbox SSD hitaudesta:


Joka tapauksessa näyttää nyt siltä, että jotta peli saataisiin siedettäväksi Xboxilla, joudutaan tekemään lisäoptimointeja. Ylimääräistä työtä, jota ei tarvitsisi tehdä ollenkaan jos käytössä olisi PS5 nopeus. Alkaa avautua tämä nopean SSD:n idea.
Aa. Jotenkin jäi tuo kohta huomaamatta tuista artikkelista, vaikka nimen omaan koitin etsiä selitystä vaatimukselle. Tämähän toki selittää tarvetta sitten.
 
Liittynyt
22.10.2018
Viestejä
9 212
Paitsi että OhNoItsAlex testissä 7400 RPM HDD oli 7 sekuntia....
Ei taida ps4 HDD olla noin nopea. Joku läppärin 5400 lähempänä. Mutta turhaa vääntöä, pelikelvoton oli.

Minuutin 19 paikkeilla hieno demo ps4 hdd:lla:

Minuuttitolkulla latailee menemään.


Jos on reilusti keskusmuistia, niin peli bufferoi noi valmiiksi, jolloin efekti ei ole yhtä raju, tai sitä jopa ei tapahdu lainkaan (64gb rammia).
 
Liittynyt
19.10.2017
Viestejä
450
Ei taida ps4 HDD olla noin nopea. Joku läppärin 5400 lähempänä. Mutta turhaa vääntöä, pelikelvoton oli.

Minuutin 19 paikkeilla hieno demo ps4 hdd:lla:

Minuuttitolkulla latailee menemään.


Jos on reilusti keskusmuistia, niin peli bufferoi noi valmiiksi, jolloin efekti ei ole yhtä raju, tai sitä jopa ei tapahdu lainkaan (64gb rammia).
Mainittakoon että tuon tubettajan (OhNoItsAlexx) buildi on kuitenkin keskivertoa kovempi (7700X, 32GB RAM sekä 7900 XT jossa 20GB vramia). Kompensoi jälleen kerran
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
224 910
Viestejä
3 973 933
Jäsenet
68 021
Uusin jäsen
tjr.1989

Hinta.fi

Ylös Bottom