Vinkki; Jos haluatte saada parin minuutin etumatkan muihin pelaajiin verrattuna niin miettikää hahmolle nimi valmiiksi![]()
adfgpoibuasrgiolhbzdfbkj ja sit muutaman päivän päästä nimenvaihtopyyntö supporttiin

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vinkki; Jos haluatte saada parin minuutin etumatkan muihin pelaajiin verrattuna niin miettikää hahmolle nimi valmiiksi![]()
Act 10 pomo nerfattu jo?Ei vaan pystynyt taipumaan softcoreen ja ihan mukavastihan tuo 10 actia suhahti läpi hardcorellakin. Vika bosse oli hieman kuumottava tapaus, mutta muuten oli kyllä vähän liaankin helppoa.
Ei oo nerffattu, vaikeus on vaan suhteellinen käsite. Jotku on vaan hyviä pelaaAct 10 pomo nerfattu jo?
Tai sitten vain valikoi sopivan op metabuildin ja kävelee kaiken yli. Suurin osa bosseista myös suosii tietynlaisia buildeja.Ei oo nerffattu, vaikeus on vaan suhteellinen käsite. Jotku on vaan hyviä pelaa![]()
Koita vaihtaa toiseen Gatewayhyn loginruudussa.Onko muillakin ongelmia pingin kanssa? Mulla ping hyppii kokoajan ja aiheuttaa lagia ja olen kuollut kerran sen takia.
Muissa peleissä ping on tasainen ~50, mutta tässä se hyppii välillä 300.
Uninstall ja uutta peliä tulilleMitä tässä tapahtuu läpipeluun jälkeen kun vaikeustasot ovat poissa?
Mitä tässä tapahtuu läpipeluun jälkeen kun vaikeustasot ovat poissa?
Lisäksi myös uusi buildi jos ei mappi grindaus tai taso 100 houkuttele.
Uutta internettiä sitten vaanKoitin nyt neljää eri gatewaytä (Amsterdam, Moscow, London ja Frankfurt) ja jokaisessa sama ongelma, ping pomppii.
Onko muillakin ongelmia pingin kanssa? Mulla ping hyppii kokoajan ja aiheuttaa lagia ja olen kuollut kerran sen takia.
Muissa peleissä ping on tasainen ~50, mutta tässä se hyppii välillä 300.
Peli todellakin on alkuvaiheessa nykyään helpompi, mutta vaikeutta tulee kyllä ennenpitkää ja käytännössä jokaiselle buildille löytyy riittävästi haastetta jossain vaiheessa.Peli tuntuu kyllä hieman helpommalta mitä silloin aikoinaan. Lisäksi uniikkeja on tippunut jo 3kpl, vaikka en ole edes Pietyä listinyt vielä. Eivät ole mitään kovin ihmeellisiä droppeja, mutta parempia kuin samoihin slotteihin käypäiset raret, mitä olen löytänyt.
Torchlight on ainoa arpg mitä olen koskaan ennen kokeillut, mutta tänään aloitin ja pelasin 4h PoEta act 2 alkuun saakka.
Nyt "ongelmana" on että peli on aivan liian helppo. Oma shadowini tekee dual strikellä lvl 15 kohdalla lähes 400 dps ja kaikki örkit ja bossit tippuvat ilman mitään haastetta. Brutus taisi kestää noin 15 sekuntia mätkintää.
Muuttuuko tämä peli jossain vaiheessa haastavammaksi vai "kuuluuko" arpgheihin tälläinen aika tylsä ja grindaava läpijuokseminen?
Itseäni ei siis varsinaisesti kiinnosta pelata tätä "liian HCna", vaan ihan kiinnostaisi torchlight-tyyppinen kasuaali läpipelaus. Jos tilanne on se että ensin on liian helppoa ja tylsää grindausta ja kohta vaikeustaso pomppaa tasolle mahdoton niin taidan jättää leikin kesken jo tässä vaiheessa.Todennäköisesti alat itkeä pelin vaikeutta siinä muutaman actin päästä. kun saat kaikki actit läpi ja alat kokeilla karttoja.
Itseäni ei siis varsinaisesti kiinnosta pelata tätä "liian HCna", vaan ihan kiinnostaisi torchlight-tyyppinen kasuaali läpipelaus. Jos tilanne on se että ensin on liian helppoa ja tylsää grindausta ja kohta vaikeustaso pomppaa tasolle mahdoton niin taidan jättää leikin kesken jo tässä vaiheessa.
Vai muuttuuko tilanne tässä "lähiaikoina" (eli act 2), kovin montaa grindaustuntia en enää jaksa.
Eli pitäisi hakata farmaussimulaattoria vielä monta tuntia että hommaan tulee mitään järkeä? Ei kyllä oikein jaksa innostaa enempi grindaaminen, ihan hauska kokemus mutta taidan jatkaa muiden pelien parissa.Muuttuu muutaman actin sisällä.
Tässä ei oikeastaan ole kyse pelistä, joka on parhaimmillaan jos vain haluaa pelata tarinan kertaalleen läpi. Jos ei siis ole mitään kiinnostusta pelata samaa peliä päivästä toiseen, niin kannattaa todellakin katsella muihin peleihin.Eli pitäisi hakata farmaussimulaattoria vielä monta tuntia että hommaan tulee mitään järkeä? Ei kyllä oikein jaksa innostaa enempi grindaaminen, ihan hauska kokemus mutta taidan jatkaa muiden pelien parissa.
Juuh. Itselleni tuo tarinaosuus tuo lähinnä ihottumaa.
Kun pääsee mappeja pelaamaan ja rupee buildi muodostumaan, niin silloin on huomattavasti mukavampaa.
Aloitin tuossa 5 päivää sitten AFK Magma Orb Berserkerin ja nyt ollaan lvl 83.
Huomattavan hauska pelata tuon ukon kanssa.
Miten saisin HeadHunterin![]()
Sama build mikä harbinger liigassa. GGG ei välitä koko pelistä enään kun eivät viitsi mitään skill muutoksia edes tehdä enään.Uusi liiga taas parin päivän päässä. Onko porukalla suunnitelmia millasilla buildeilla lähtee aloittamaan?
Itse mietin vähän jotain FB totem tai Warchief totemia, niillä pääsee niin näppärästi alkuun aina.