Path of Exile

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PyleP
  • Aloitettu Aloitettu
Pari viikkoa 3.0 julkaisuun.. Tulee kasvamaan PoE:n suosio aika vahvasti tuon myötä, saa nähdä miten serverit kestävät launchissa
Eihän ne ennenkään ole kestäneet, joten odotettavissa aivan normaalia servereiltä putoamista ja huomattavaa lagia. Ja kohtahan tuota pääsee taas hyväksikäyttämään uusien pelaajien markkinoita.
 
Eihän ne ennenkään ole kestäneet, joten odotettavissa aivan normaalia servereiltä putoamista ja huomattavaa lagia. Ja kohtahan tuota pääsee taas hyväksikäyttämään uusien pelaajien markkinoita.
Legacyn launch meni kyllä muistini mukaan varsin hyvin, vaikka oli pelaajia enemmän kuin koskaan aiemmin.
 
Juurihan tässä on siitä puhuttu, eli tuo 4.8.
Näköjään niin, olisin muistellut että patchin jälkeen menee aina hetki ennen liigaa, mutta sepäs taisikin olla Diablon tapa. Täällä liigat ovat alkaneet aina patchin kanssa samana päivänä.
 
Näköjään niin, olisin muistellut että patchin jälkeen menee aina hetki ennen liigaa, mutta sepäs taisikin olla Diablon tapa. Täällä liigat ovat alkaneet aina patchin kanssa samana päivänä.
Joo PoE:ssa patchit ja liigat ovat tulleet aina samaan aikaan. Harbinger on liigan nimi, mutta muuten siitä ei vielä tietoa ole annettu. Tulee varmaan viimeistään ensi viikolla tarkemmat tiedot liigaan liittyen.
 
Ei tule ihan heti ikävä 3 kertaa vetää samoja maisemia läpi!
Tämä on kyllä omastakin mielestä selkeästi paras muutos tuossa! Aivan tarpeeksi tullut samoja paikkoja juostua ja tämän takia ei sitten ole välttämättä jaksanut uutta alttia tehdä liigaan. Nyt kun on vain yksi kierros vaikka osittain samoissa maisemissa, niin uskoisin että jaksaa uusia buildeja koittaa paljon helpommin :)

Itse varmaan rollaan Marauderin / Duelistin Sunderilla. Yleensä tykkään aloittaa jollain helpolla semi melee buildilla ja keräillä sillä hiukan valuuttaa muita buildeja varten.
 
Uudet bossit rokottavat aika pahasti virheistä ja jos ei panosta hahmon kestävyyteen alusta asti niin kuolema korjaa hyvinkin äkkiä. Levutus hardcoressa tulee siis olemaan paljon haastavampaa kuin aikaisemmin.
 
Uudet bossit rokottavat aika pahasti virheistä ja jos ei panosta hahmon kestävyyteen alusta asti niin kuolema korjaa hyvinkin äkkiä. Levutus hardcoressa tulee siis olemaan paljon haastavampaa kuin aikaisemmin.
Ainakin siihen asti kunnes nuo bossit oppii ulkoa.

Aikoinaan Brutus oli yks ekoja pahoja bosseja, nykyäänhän tuon päihittäminen on yhtä leikkiä.
 
Ainakin siihen asti kunnes nuo bossit oppii ulkoa.

Aikoinaan Brutus oli yks ekoja pahoja bosseja, nykyäänhän tuon päihittäminen on yhtä leikkiä.
Jos bossin mekaniikat ovat yksinkertaisia ja helposti väistettäviä, niin oppimalla niistä tosiaan tulee helppoja. Uusien bossien kohdalla kuitenkin on menty mekaniikoissa sellaiseen suuntaan, että haastetta riittää oppimisen jälkeenkin. Tietysti tämä riippuu myös buildista mitä pelaa..

Itse olen pelannut betan uudet actit 20+ kertaa läpi nyt kaikkine bosseineen ja muutaman bossin kohdalla on edelleen suuria vaikeuksia selvitä hengissä loppuun asti, vaikka käyttäisi kovia levutuskamojakin.
 
Uudet bossit rokottavat aika pahasti virheistä ja jos ei panosta hahmon kestävyyteen alusta asti niin kuolema korjaa hyvinkin äkkiä. Levutus hardcoressa tulee siis olemaan paljon haastavampaa kuin aikaisemmin.

Tällä hetkellä tosiaan High Templar, Kitava, Doedre (a8) ja se kristalliheinäsirkka minkä nimeä en muista ovat aika ripahtavia (SRS:llä yksi rippaus Kitavaan, Glacial Cascadella taas yksi High Templariin).

Ainakin siihen asti kunnes nuo bossit oppii ulkoa.

Aikoinaan Brutus oli yks ekoja pahoja bosseja, nykyäänhän tuon päihittäminen on yhtä leikkiä.

Eiköhän noille uusillekin näin käy. Tosin nykyisiä bosseja on nerffattu todella paljon siitä mitä ne olivat ilmestyessään (esim. Brutuksen face tankkaa nykyään lähes buildilla kuin buildilla jos on yksi large life flask), mutta eiköhän nämä uudetkin nerffiä saa viimeistään hetki julkaisun jälkeen.
 
Jos bossin mekaniikat ovat yksinkertaisia ja helposti väistettäviä, niin oppimalla niistä tosiaan tulee helppoja. Uusien bossien kohdalla kuitenkin on menty mekaniikoissa sellaiseen suuntaan, että haastetta riittää oppimisen jälkeenkin. Tietysti tämä riippuu myös buildista mitä pelaa..

Itse olen pelannut betan uudet actit 20+ kertaa läpi nyt kaikkine bosseineen ja muutaman bossin kohdalla on edelleen suuria vaikeuksia selvitä hengissä loppuun asti, vaikka käyttäisi kovia levutuskamojakin.

Kuinka pitkään noin suunnilleen oot näitä bosseja tappanu? Viitaten hp buffeihin mitä ovat laittaneet niihin.
 
Kuinka pitkään noin suunnilleen oot näitä bosseja tappanu? Viitaten hp buffeihin mitä ovat laittaneet niihin.
HP buffeja huomaa lähinnä mappien bosseissa, jotka kestävät paljon aiempaa enemmän. Acteissa en ole merkittäviä eroja huomannut mihinkään suuntaan minkään bossin kohdalla.
 
cP7v7YH.jpg


siihen loppu rank 163:n rimpuilut, kuten mökön HP:sta huomaa niin 6-linkkinen SRS olis varmaan riittäny:btooth:

en tiedä käyttikö blink arrowia vai mitä, mut warppas yli ja ampu selkään:rofl:
 
Ensi kerralla farmaan 5 link staffia niin menee hyvin t15+ mapit kun saat siihen +2 to gems rollattua.
Olisi myös 6-link staffin saanut helposti farmattua turmoil liigassa koska breach antaa niin paljon. :btooth:

tällänen oli tarkotus muttei aika riittäny, tais 4 6L korttia olla:tdown:
 
jälkipeleissä voittaa aina, mut ois jotain pitäny päätellä kun meikäläisen zombit, joilla 9800HP, 75/75/75 ressit ja Fortify katos pariin sekunttiin:vihellys:
 
Onkos betassa tai live realmissa pelin suorituskyky parantunut? Tuossa keväämmällä alko niin jurppimaan ku peli nyki ku viimistä päivää teki ihan mitä tahansa, DX9 tai DX11 modilla ei tuntunu olevan eroa, taisi jopa muisti loppua kesken DX11:sta. Pistinpä sitten tauolle ja ootellu tätä Fall of Oriathia sitten.
 
Ainut suorituskyky parannus mistä lukenu on se että kun tulee rajusti spellejä kerralla näytölle niin ei ala pykimään siinä.
 
Onkos betassa tai live realmissa pelin suorituskyky parantunut? Tuossa keväämmällä alko niin jurppimaan ku peli nyki ku viimistä päivää teki ihan mitä tahansa, DX9 tai DX11 modilla ei tuntunu olevan eroa, taisi jopa muisti loppua kesken DX11:sta. Pistinpä sitten tauolle ja ootellu tätä Fall of Oriathia sitten.
En tiedä milloin tarkemmin ottaen olet viimeksi pelannut, mutta suorituskykyyn on tehty jatkuvasti pieniä ja suurempia parannuksia. Myös betan aikana niitä on tullut, merkitysellisimpänä dynamic resolution -tuki.

Näköjään sulla on AMD:tä alla ja männävuosina se on ollut suuri kompastuskivi PoE:lle. Itsekin lopulta jouduin luovuttamaan ja vaihtamaan vihreään leiriin, kun 390X ja Fury X eivät pyörittäneet peliä lähimainkaan niin hyvin kuin pitäisi. Käsittääkseni AMD:n tilanne pitäisi tosin olla sittemmin parantunut selvästi, mutta yksi ongelmatekijä se voi olla.

Kokeilemalla selviää ja asetuksia kannattaa säätää, sillä niillä voi olla suuria vaikutuksia suorituskykyyn.
 
Tais olla keväällä viimeksi ku pelas, Breach liiga menossa. Häätyypä tutkia tilannetta sitten ku päivitys tulee.

Ollaan kyllä noteraattu, että vehkeellä on väliä. Siskolla on sama prossu, mutta GTX 760, eikä ole valituksia kuulunu...
 
Meinasin pelata hc ssf RF toteemia harbinger liigassa, sitten tuli 3.0 patch notet

Summoned totems have 45% less life and take 45% less damage. This will impact life leeched from attacking enemy totems and the damage dealt by Righteous Fire totems.
Righteous Fire now deals 20% less damage to enemies at all levels.

Ehkä summoner sittenku zombit ja skeledoorit saa buffia ja uusi dark pact toimii skeletoonien kanssa.
 
Summoneri voi kyllä olla aika kova, kun monet minionit sai buffia tuossa. Itse varmaan rollaan Sunder Berserkerin ekaksi hahmoksi, jolla voi keräillä sitten vähän valuuttaa muita hahmoja varten :) Eikä ainakaan omaan silmään osunut mitään fataalia nerffiä tuota koskien.
 
Meinasin pelata hc ssf RF toteemia harbinger liigassa, sitten tuli 3.0 patch notet

Summoned totems have 45% less life and take 45% less damage. This will impact life leeched from attacking enemy totems and the damage dealt by Righteous Fire totems.
Righteous Fire now deals 20% less damage to enemies at all levels.

Ehkä summoner sittenku zombit ja skeledoorit saa buffia ja uusi dark pact toimii skeletoonien kanssa.
Kyllä se totem build on vielä viable
 
Viimeksi muokattu:
Essence Drain/Blight/Dark Pact Trickster buildilla liikkeelle

Antoivat Aika kovan 43% buffin Essence Drainille varsinkin kun sillä jo farmattiin shaperia, korvaamaan poison nerffit.

Blightillä aika kova uus jeweli mitä voi 2 käyttää.
 
Saa nähdä mitä sitä tässä innostuu pelaamaan ja missä liigassa. Summonerit kyllä kieltämättä houkuttelisivat, viime kerrasta onkin jo aikaa, etenkin kun tuo dynaaminen resoluutio saattaa pelastaa pahimmilta spectrejen lagimyrskyiltä.
 
Itse voisi jossain kohti jotain skeleton, zombi SRS viritystä kehitellä. Spectret ei oikein nappaa, kun vaativat sen verran säätöä aina jos sattuvat kuolemaan.
 
Jaahans, tänään se sitten alkais. Vielä kun keksis jonkun buildin, mikä olisi halpa, tehokas ja mukava pelata :)
Oikeastaan ainoa, mitä olen mappeihin asti jaksanut hakata on ollut joku perus tornado shot rangeri. Kaikkiin muihin aina kyllästynyt jo ennen loppua.. Jollain toteemeilla pääsin jopa lvl70 ja blade vortex lvl60 :)

Entiiä, joku frost blades vai onko nuo aseet sitten jo liian kalliita.

Ehkä joku näistä sitten Path of Exile 3.0 Best Starter Builds
 
Olin jo päättäny tehdä Cyclone buildin seuraavaksi ukoksi.. nyt näköjään 3.0:ssa parannettu sitä ja löytyy tuolta buildilistastakin yksi. Joten sellaisen voisi aloitella.
 
Itellä käyny perus, että tutkinut erilaisia buildeja ja tekisi mieli aloittaa jokaisella :D Tällä hetkellä top 3 on Sunder, Glacial cascade miner ja Scorching ray. Alkaa kyllä sen verran myöhään tänään tuo liiga, että voisis suosiolla jättää huomiselle aloituksen omalla kohtaa. Ehtii hyvin pähkäillä buildia kuntoon sitten.
 
Ajattelin buildailla Frostbolt miinojen ympärille. Halvalla tehokas mapinputsaaja. Life + MoM niin kaipa tuota hengissäki selviää; ES ei taida olla enään oikein pätevä defenssi ilman hirveitä investointeja...
 
Itte meinasin otta rennosti, eli tänään/huomenna laitetaan kaikki olemassa olevat hahmot kuosiin ja kattellaan uutta liigaa sitten myöhemmin...

Ainut varma on että tällä kertaa softcore ja lievää tradetusta ja jos alkaa tökkiin ni sit HC_SSF tulille.

Jouset taikka Arc kuumottelis:hungry:, innervate ja added lightning saa sen verran puffia, että joku iron will, life/mom/Pledge viritys vois toimia:geek:

BM Arc:vihellys:
 
Itse voisi jossain kohti jotain skeleton, zombi SRS viritystä kehitellä. Spectret ei oikein nappaa, kun vaativat sen verran säätöä aina jos sattuvat kuolemaan.

Itte rullannu joka liigaan ainakin yhden SRS-virityksen since 1.3 ja oma tuntuma on, että se SRS:n 15% less damage ei näy juuri missään, kunhan ottaa mukaan 4-5-6L zombit, jotka saa sen 45% more damage, väittäisin jopa että single target damage paranee kuin "normaalilla" SRS:llä:geek:
 
Zombien kanssa pitää sitten muistaa se, että tarviivat sen 75% ressit ja siltikin tietyt (firestorm) vihut sulattaa ne melko nopiaan, se pitää vaan ottaa huomioon ja ajoissa nakkailla Desecratella ruumiita valmiiks.

e: ihan vakavalla naamalla sanon, että jollei tavoitteena ola käyttää The Baronia, niin Skullhead tekee ihmeitä zombien selviämiselle(tuplaa niiden regenin), oikeesti(kokemusta on).

Skullhead - Official Path of Exile Wiki
 
Aivan, niissäkin on kyllä nuo omat sudenkuoppansa :D Muutaman kerran koittanut minion buildeja mutta ei ole kovin hyvää menestystä tullut kuin pelkällä SRS:llä. Täytyy katsoa miten minion kamat ja meta menee, että josko sitä koittaisi myöhemmässä kohtaa jotain zombiviritystä. Alkuun näillä näkymin Scorching ray Tricksterillä :)
 
Hype on kova. Aina pelannut hc:lla, mutta nyt varmaan täytyy aloittaa scrubilla. Varsinkin kun act 9 ja 10 ovat vielä täysin kokematta. Tosin tiedä sitten kuinka paljon noita kahta viimeistä actia tarvitsee end gamen eteen edes koluta.
 
Uudet act bossit ja välibossit on aika mielettömiä. Melkoinen rip festivaali olisi jos harcorella lähtisi kokeilemaan ilman että betassa ensin harjotellut.
 
Tuollainen freezing pulse totem buildi vois olla ihan jänskä, vaikka yleensä noi totem buildit ei ole kauheasti jaksanut innostaa. Myös nuo Wanderfinderit vaikutti suht tehokkailta, onneksi on vielä 6h aikaa arpoa :)
Ei ilmeisesti ole mitään iobbs kiltaa tai vastaavaa mihin liittyä?
 
Yli 7 gigaa pitäisi ehtiä ladata ennen kuin serverit aukeaa. Cannot connect pathing server :darra:
 
Saa nähä missä välissä steam versioon tarjotaan päivitystä. Kaisse täytyy diablo-fanina sen verran rispektaa alkaizeria ja lähteä sen sunder gladiaattorilla liikenteeseen ;)
 
52 megaa latas launcheri kun latasin torrentilla jo päivällä Content.GGPK:n:cigar2:

nyt kauppaan ja vähän evästä(kaliaa):vihellys:
 
Saa nähä missä välissä steam versioon tarjotaan päivitystä. Kaisse täytyy diablo-fanina sen verran rispektaa alkaizeria ja lähteä sen sunder gladiaattorilla liikenteeseen ;)
Ainakin itsellä lähti nyt päivitys lataukseen Steamin kautta.
 
Steam alkoi tarjoamaan ainakin itselleni jo päivitystä, 6,7 gigatavua ladattavaa.
 
:swhew:

saivat vissiin pystyyn, 37 minuuttia jäi vielä... oma peli ainakin jäi looppiin: there is a new patch, restart ja ei uutta patchia ja sama ilmoitus:grumpy:

nyt onneks jo jonossa #5989
 
huh vähä jännitteli lataukset yms, mut nyt jonossa sijalla 2732.
 
Vinkki; Jos haluatte saada parin minuutin etumatkan muihin pelaajiin verrattuna niin miettikää hahmolle nimi valmiiksi :)
 

Statistiikka

Viestiketjuista
261 696
Viestejä
4 544 269
Jäsenet
74 831
Uusin jäsen
Panasonic

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom