Path of Exile

Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
43
Kumma, että vieläkin täytyy turvautua kolmannen osapuolen apuihin jos haluaa vaihtaa toisten pelaajien kanssa kamaa. Premium-tabit oli tervetullut uudistus, mutta nekin ovat maksullisia... Luulis että tähän mennessä olis kehitetty joku pelin sisäinen auction house -systeemi.
 
A

anonyymi

Vieras (tunnus poistettu)
Nuo aht vaan tuppaa paskomaan tälläset pelit.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
251
Nuo aht vaan tuppaa paskomaan tälläset pelit.
Miksi auction house paskoisi peliä enemmän kuin 3rd partyn tekemä hakukone? Nyt jo kaikki toimii kuten AH sillä erotuksella, että varsinkin halvemmassa tavarassa saat varautua tekemään copy+paste whisperin useammalle tyypille ennen kuin joku vaivautuu vastaamaan. Nykyinen metodi mahdollistaa myös sen, että laittaa jonkin itemin selvästi alle markkinahinnan "myyntiin" ja toivoo että joku menisi halpaan ja laittaisi omansa vastaavalla hinnalla (AH:ssa ei onnistuisi, koska item menisi myyntiin sillä asetetulla hinnalla).

Nyt GGG:n kanta tuntuu olevan se, että peli on tasapainotettu traden ympärille ja trade on iso sekä tärkeä osa peliä, mutta jostain syystä sitä ei kuitenkaan haluta tehdä mahdollisimman helpoksi ja mahdollisuus kusettaa on toki oltava olemassa. AH olisi ehdottomasti paras ratkaisu kaikkiin ongelmiin (ja tietenkin mahdollisuus tägätä tili/hahmo käynnissä olevaan liigaan SSF:ksi ja peli sitten automaattisesti ottaa tägin pois jos rikkoo SSF-sääntöä).
 
A

anonyymi

Vieras (tunnus poistettu)
Diablossa kun oli ah niin se meno muuttui täysin. Siitähän tuli ihan refresh runkkaus valikko peli sen jälkeen kun sen tavaran hommaaminen oli niin helppoa.

Muutenkin tälläisten pelien idea on hommata ne tavarat itse.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
251
Diablossa kun oli ah niin se meno muuttui täysin. Siitähän tuli ihan refresh runkkaus valikko peli sen jälkeen kun sen tavaran hommaaminen oli niin helppoa.

Muutenkin tälläisten pelien idea on hommata ne tavarat itse.
Diablossa meno muuttui lähinnä real money AH:n takia. PoE:ssa treidaavat ihmiset runkkaavat nyt poe.traden searchia. Ainoa "vaikeus" oikeaan AH:seen verrattuna on copy+pasteta sieltä valmis whisper ja käydä myyjän hideoutissa. Myyjälle tulee toki hiukan lisävaivaa kun pitää tarkistaa onko whispattu hinta oikea, inviä tyyppi partyyn ja pitää muutaman sekunnin tauko grindaamisessa.

Itse hommaaminen on minustakin ihan hieno asia, mutta virallisen AH:n puuttuminen ei PoE:ssa todellakaan tarkoita sitä, että suuri osa pelaajista painaa itse löytämillään kamoilla.

Softia pelaan ostosten voimalla ja jollain 1-5 kaaoksella saan parempaa kamaa kuin mikään itselle dropannut. HC:n puolella läpsyttelen SSF.
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
424
Kyllähän tuota nykyistäkin järjestelmää jonkin verran flipperit pyörittelee. Jos listaa jonkun itemin (tarkoituksellisesti) alle normaalien hintojen niin samantien on useampi viesti tulossa. Jostain lueskelin, että käyttävät ohjelmia joiden avulla kokoajan päivittelevät tiettyjä itemejä ja pamauttaa ilmoituksen jos on joku alle keskihintojen.

Omasta mielestä tuo premium tabien käyttö on ihan OK tradeemiseen. Kuitenkin aika pieni rahallinen investointi ottaen huomioon pelin muun laadun ja pitkäikäisyyden. Itse kyllä mietin pitkään ja hartaasti onko kannattavaa ostaa tabeja ja nyt kun yhden premin ostin niin harmittelen vain itselleni ettei tullut aikaisemmin ostettua :D Todella mukavaa ja helppoa vain listailla tavaraa ja myyntejä tulee kuin itsestään. Ensimmäistä kertaa saanut osteltua kunnolla tavaraa ja uniqueja mitä tarvitsee buildiin.
 
A

anonyymi

Vieras (tunnus poistettu)
Onkos mitään vinkkejä aloittelijalle antaa?
Paina z niin saat luutit näkyviin mukavasti ja laita minimap näkyviin oikeaan yläkulmaan. Mielummin hpta niistä pojoista kun lämää niin et kuole sitten +50 levulla koko ajan one shottiin. Näillä on hyvä lähteä.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
251
GGGn pitäisi tehdä uudestaan koko pelimoottori. Olisi aika helppoa tehdä perus botteja viemään hyvät itemit AHsta
Kyllä ne botit ihan yhtälailla indeksoi nykyistäkin hakukonetta (tai ehkä jopa suoraan GGG:n dataa saman APIn kautta millä tuo hakukone toimii). Itselleni ei vain aukea se, että tradeemisen pitää olla iso osa peliä, mutta samaan syssyyn siitä ei tehdä mahdollisimman vaivatonta.
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
424
On kyllä hauskaa tehdä Elreonin questeja kun on Soul Taker Axe käytössä :D Tällöin voi siis käyttää skillejä vaikkei olisi manaa ollenkaan. Varaa kaiken manan auroille ja silti voi seisoksia nappi pohjassa puolustamassa niitä relicejä ^^
 

kaarlos

Virallinen JimmZ-boikotoija
Premium-jäsen
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
1 540
Essence Drainia tullut hinkattua nyt Breach HC:n alusta alkaen ja täytyy kyllä myöntää että on harvinaisen kiva ja tehokas buildi pelata. Hemmo on nyt level 93 ja geari on saatu ihan kohtuulliselle tasolle - etenkin tuo uusi Skin of the Loyal on aivan täydellinen body armouri tälle buildille.

Tähän asti tullut mentyä hybridinä. CI alkanut kyllä sikäli kiinnostaa välillä tulevien isojen chaos damage burstien takia.

https://www.pathofexile.com/account/view-profile/kaarlos (PurjoDrainerino)
 
A

anonyymi

Vieras (tunnus poistettu)
Kun kahtoo noita striimejä niin aika monella on joku 9k energy shield? Mistä semmosia summia saa kasaan. Olen levulla 60 ja mulla on 1k energy shield :S...Mistä ne sitä pöllii. Jossakin gearissakin on 400 niiku wtf. Hyvä jos sataa enempää oon nähny yhdessäkään gearin palassa.
 

PyleP

NOSTO
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 054
Kun kahtoo noita striimejä niin aika monella on joku 9k energy shield? Mistä semmosia summia saa kasaan. Olen levulla 60 ja mulla on 1k energy shield :S...Mistä ne sitä pöllii. Jossakin gearissakin on 400 niiku wtf. Hyvä jos sataa enempää oon nähny yhdessäkään gearin palassa.
-CI:n takaa puusta löytyy 15% MORE energy shield
-5 INT=1% increased energy shield
-jos kilpesi on hyvä (lue:400+ES), niin shield-nodejen otto puusta tekee ihmeitä (+%increased defences from shields)

keskinkertaset es-palikat:

chest 700
shield 400
helm 300
gloves 150
boots 150

ja sitkun on varaa niin sormuksiin, amulettiin mastercraftina %-ES (max 20)

Keskimäärin hyvänä sääntönä on, että otat CI:n puusta vasta about level 75 tai jos omaat sellasen 3500-4000 ES ennen.

ps. 9000 on tosi vähän nykyään, ehkä oot jotain low-life tai maxdamage buildiä kattellu?

e: meinas Discipline-aura unohtua
 
A

anonyymi

Vieras (tunnus poistettu)
-CI:n takaa puusta löytyy 15% MORE energy shield
-5 INT=1% increased energy shield
-jos kilpesi on hyvä (lue:400+ES), niin shield-nodejen otto puusta tekee ihmeitä (+%increased defences from shields)

keskinkertaset es-palikat:

chest 700
shield 400
helm 300
gloves 150
boots 150

ja sitkun on varaa niin sormuksiin, amulettiin mastercraftina %-ES (max 20)

Keskimäärin hyvänä sääntönä on, että otat CI:n puusta vasta about level 75 tai jos omaat sellasen 3500-4000 ES ennen.

ps. 9000 on tosi vähän nykyään, ehkä oot jotain low-life tai maxdamage buildiä kattellu?

e: meinas Discipline-aura unohtua
mulla on joku tuli/minion hässäkkä menossa. Dmg kans ei oo ongelmia ei sen puoleen. Pitää laittaa loput sit noihin lifeen ja shield hässäköihin. Eka äijä vasta tässä pelissä niin väkisinkin menee päin peetä...
 

PyleP

NOSTO
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 054
mulla on joku tuli/minion hässäkkä menossa. Dmg kans ei oo ongelmia ei sen puoleen. Pitää laittaa loput sit noihin lifeen ja shield hässäköihin. Eka äijä vasta tässä pelissä niin väkisinkin menee päin peetä...
peliä ei turhaan ole haukuttu nimillä path of lifenodes tai path of CI (es-nodes), vaikee 3 vuoden lähes päivittäisellä pelailulla hahmottaa, että miltä se eka hahmo tuntui sillon aikanaan.

omat neuvot:

-aja hahmosi "loppuun" asti = kun alkaa tulemaan liian usein turpaan, niin vois olla aika rullata uutta (tai tarkistaa kamojen/puun kelpoisuus)

-minionien ja speliien damage tulee suurimmaksi osaksi gemin leveleistä, monesti jos tuntuu, ettei lämä riitä niin sitten pysähdytään levelöimään niitä, attackbuildit tietty tarvii aina (tarpeeksi)hyvän aseen

-jättäisin CI:n (pelkkä energy shield) myöhemmäksi, siihen liittyy omat "pikku" ongelmansa (freeze immunityt, stun immunityt sekä jossain määrin tarpeeksi hyhvien kamojen hankinta)

-suurimmat virheet alussa on sen tosiasian huomaamatta jättäminen, että uusi vaikeustaso antaa resistance-penaltyä (cruel -20 ja merciless -60), lähes kaikki elementaldamage on balansoitu mercilessin alusta sen mukaan että pelaajalla on ressit lähes tapissa(75%)

-peli on ainakin paperilla grindauspeli, joten asiat ei tapahdu viikossa, kahdessa

laitan parit peruslinkit joissa kaikenlaista kivaa, ei kannata yrittää opiskella kerralla, keskityt vaan niihin mitkä joko kiinnostaa tai suoraan liittyy nykyiseen hahmoon... wikin haku nykyään erinomainen

http://pathofexile.gamepedia.com/Path_of_Exile_Wiki
http://poeaffix.net/
https://siveran.github.io/calc.html
https://poe.mikelat.com/

ja lopuks jos kaupankäynti kiinnostaa:
http://poe.trade/
 
A

anonyymi

Vieras (tunnus poistettu)
Kiva pelata tätä peliä kun kuus linkit maksaa maltaita :(
Oon yrittänyt saada 5 kehiin mutta jumalat eivät ole sallineet sitäkään...Harmi kun nuo materiaalit on niin rareja niin ei pääse rollimaan kovin useasti.
 
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
43
6-link on luksusitemi, mitä buildin ei pitäisi tarvita toimiakseen. Yleensä en itse vaivaudu, kun ne maksavat tosiaan niin naurettavan paljon. Rahoitan mielummin uutta buildia tai parantelen hahmon muuta gearia...

5-linkit melkein kannattaa vaan suoraan ostaa muilta. Parilla alchemy orbilla saa ostettua hyvän valkoisen 5L base itemin jota voi sitten craftata mieleisekseen essenceillä tai alcheilla.
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
424
Yks vaihtoehto on myös katsella corrupted 6-linkkejä joissa on itselle sopivat värit. Muutaman kerran saanut todella hyvään hintaan sopivan 6-linkin kun on ostanut corrupted version. Omaa elämää tuo ei kuitenkaan haittaa mitään :)
 

kaarlos

Virallinen JimmZ-boikotoija
Premium-jäsen
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
1 540
Tuli tehtyä earthquake-buildi tuolla uudella Uul-Netol kirveellä ja Cospri's Willillä, ajatuksena jonkinnäköinen bleed / poison meininki. Tekee kyllä ihan törkeää damagea ja Slayerin leechin kanssa tuntuu pysyvän hengissä aika hasardeissakin tilanteissa.

Ihan hauskaa mappailla tuolla Wyrmsignit kädessä, tulee aika paljon erinäistä efektiä ruudulle kun aseesta lentää piikkejä ja Rampagesta lisäksi kaikennäköistä sälää.
 
Liittynyt
10.11.2016
Viestejä
249
Kuinka valita hahmo, että sitä jaksaa grindaa pitkään. Suurin osa hahmoista jumittuu cruel, kun keksin jonkun uuden idiksen ja haluankin pelata toisenlaista hahmoa.

Ekaksi tein jonkun scorching ray+firestorm witch. Sitten blade flurry shadowin. Sitten hirveen defensive templar. Sitten lacerate duelisti. Nyt päätin tehdä trapper shadowin.

Haluaisin päästä vähän pidemmälle, mutta kyllästyy sinne cruel loppupäähän. Ei siksi, että en pystyisi pelaamaan pidemmälle. Sitä vaan tuntuu että haluaa ns. vaihtaa makua.
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
424
Yks vaihtoehto on, että jatkat nyt vaan sitten uudestaan esim tuolla ekalla jampalla :) Luultavasti maistuu taas jos on pelaillut montaa erilaista välissä. Monet vuildit alkavat vasta loistamaan juurikin tuossa cruelin lopussa / merc alussa. Itse yleensä pelailen jampat johonkin ~85 tienoille ja sitten alan miettimään uusia buildeja. Kovin montaa buildia en jaksa samaan aikaan pelata myöskään siksi, että tuo levutus ei nappaa itseä kovinkaan paljolti.... Normal ja Cruelin alku on vain puuduttavaa mättämistä ennen kuin saa buildia kunnolla käyntiin. Pitkästä aikaa hauskin buildi on kyllä ollut Lacerate Duelisti, voi vaan paiskoa menemään ja porukka sulaa. Tuolla buildilla ei ole vielä tullut sellaista tilannetta, ettei jaksaisi enää pelailla. Tätä on kyllä hieman auttanut se, että on tullut muutamia hyviä droppeja mapeista.
 

kaarlos

Virallinen JimmZ-boikotoija
Premium-jäsen
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
1 540
Itselläni on tuo 90 aikalailla sellainen piste mihin jaksaa hyvin toimivan buildin pelata. Etenkin tässä liigassa levutus mappeihin päästäessä on nopeaa jos vaan hakkaa noita breach-mappeja vaikka välin 70-82, niissä kun on sisäänrakennettuna 100% lisäexpaa. Nyt olen 94 ajatellut hakata vielä tuon ED Tricksterin kun homma toimii niin hyvin ja pelaaminen maistuu. Merkittävien itemipäivitysten hinnat hirvittää (+1 skin of the loyal, level 4 empower) sen verran, että geariin en taida enää sen enempää tuolla hahmolla kajota.

Huonosti tai odotettua huonommin toimivan buildin pelaaminen itsellänikin tyssää sinne 70-75 kieppeille, koska normaalisti tuossa vaiheessa valtaosa buildeista toimii jo tarpeeksi hyvin.

Vielä oli ajatuksena levuttaa joku Windripper-hahmo (Slayer tai Raider) jolle keräisin tarkoituksella jonkin verran raritya ja quantitya geariin.
 
Liittynyt
10.11.2016
Viestejä
249
Tuossa aikaisemmin mainitsin, että olen tehnyt trapperin tällä kertaa. Nyt cruelia vetäessä huomaan, että välillä tulee sen verran kestäviä vastustajia vastaan, että vaikea tappaa. Ne ei vaan kuole vaikka viskaisin niiden naamalle kaikki mun trap cooldownit. Pääasiassa näitä huomannu breacheissa, kun on rajoitettu aika tappaa. Tähän ratkaisuna ajattelin, että jos niille saisi naamalle shocked jotenkin (vissiin +50% damagee, jos on shocked). Yritin jotain trappia väsää (shock nova trappiin), mutta huono onnistumis mahku. Millähän tota shocked sais vastustajiin nopeasti ja toistuvasti?
 
Liittynyt
10.11.2016
Viestejä
249
No prkl. Tuota ei olekaan vielä dropannut. No... täytyy pärjätä toistaiseksi ilman.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
702
40/40 challengea saatu tehtyä Breach liigassa. Ihan hauskaa oli. Ensi liigaan voisi hieman paremmin suunnitella atlaksen.
 
Liittynyt
10.11.2016
Viestejä
249
Tähän mennessä shadow+traps on ollut yksi hauskimmista spec mitä olen pelannut. Nyt alkaa merciless breacheissa tuleen sellasia vastustajia vastaan joihin saan viskaa kaikki trapit joka cooldownilla ja niiltä ei saa koko aikana kuin ehkä 50% hp alas. Toisaalta ihan kaikki muut mobit ellei niillä oo hirveen korkeet resistance ja hp räjähtää kappaleiksi välittömästi. Mikähän on. ;/
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
702
Tähän mennessä shadow+traps on ollut yksi hauskimmista spec mitä olen pelannut. Nyt alkaa merciless breacheissa tuleen sellasia vastustajia vastaan joihin saan viskaa kaikki trapit joka cooldownilla ja niiltä ei saa koko aikana kuin ehkä 50% hp alas. Toisaalta ihan kaikki muut mobit ellei niillä oo hirveen korkeet resistance ja hp räjähtää kappaleiksi välittömästi. Mikähän on. ;/
linkkaa hahmo :btooth:
 
Liittynyt
10.11.2016
Viestejä
249
En ole mikään mestari ja pelaan täysin self found. Ja miten hahmon voi linkkaa :D?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
702
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
702
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Morae/characters

Vissiin näkyy sit kaikki hahmot tossa, mutta kyseinen trapper shadowi on nimeltään Varsidie.

Itse olisin laittanut controlled destrution neljänneksi linkiksi, ja tuon mine and trap damage olisi viides linkki.
Vähän liikaa ehkä tuo kolme trap setuppia.
Toisena voisi olla esim Frost bomb - less Duration - Trap support - Cluster traps. Millä saisi lisää tehoa tuohon ice trapiin. (Frost bomb laittaa -cold resistance debuffin mobeihin)

Kannattaa myös laittaa cast when dmg taken - immortal call johonkin. nämä pitäisi saada ostettua act 4:sta.
 
Liittynyt
10.11.2016
Viestejä
249
Aaa ... toi cast when damage taken ja immortal call voisi tehdä. Mulla on ns. vapaita socket gearissa, jossa tällä hetkellä lähinnä gemmejä keräämässä xp.

Noita trappeja on monta sen takia, kun ainakin tuntuma on, että ne välillä ehtii viskaa kaikki ja tulee cooldownit vastaan. Ennen pelasin voin kahdella eri trappi skilillä, mutta niistä jäi kokoajan cooldowneista kiinni. Sen kolmannen lightning trap otin sen takia, koska se oli ns. mukava skili ja se saattoi shock vihollisia joten ne ottas 50% ekstra lämää. Vieläkään se perkeleen vaal lightning trap ei oo tippunut. :(

Frost bomb oli jossain välissä, mutta niiden mekaniikka ärsyttää. Noi vorteksit voi pudottaa ja tekee kokoajan lämää ja välittömästi. Ne frost bomb täytyy oottaa se hetki että ne posahtaa. Se on kyllä ollut mielessä kokoajan.

Sen controlled destruction voisi ehkä järjestää siihen kyl. Olen odotellut, että tulis jostain riittävän laadukas 5link (tai 6link, jos ois munkkii), mutta ei ole vielä näkynyt. Olin ajatellut että sen controlled destruction laittas sitten. Ehkäpä tää mun lämä jumittaa siitä just, kun ei ole kunnollista 5 tai 6 link halussa vielä.

Kiitos kommentista. Tosta sain ainakin ajatuksena tuon immortal call ja cwdt. Se täytyy järjestää vaikka hengenlähtö ei ole ollut lähellä ikinä vielä. Muutaman kerran ottanut ikäviä osumia kyllä, mutta pääasiassa mä juoksen kokoajan ympäriinsä ja on evasion flaski päällä vielä. Harvoin ottaa lämää ja se mitä tulee niin toi golemi healaa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
424
Ekaa kertaa pelaillu nyt trapperilla ja on kyllä todella mukavaa ja nopeetemposta. lvl71 napsahti eilen ja sain 6-linkin käyttöön niin sai single target depsiä vähän paremmaks vielä :) Kolmen trapin setupilla huitelen, jossa Shock Trap nimenomaan shockin takia vain, ice trap AoE:na ja Fire Trap singlenä. Täytyy kypärää ja hanskoja parannella, kun ovat jostain cruelin loppupuolelta ^^ About 4,5k hp ja 1,5K ES tällä hetkellä, mutta varmaan koitan ostella jonkun hyvän hubriksen, että saisi enemmän tuota ES.
 
Liittynyt
10.11.2016
Viestejä
249
Varmaan voisin jättää tekemättä hetkeksi ja jatkaa, mutta tuli sellanen ragequit omalla trapperilla, kun otin 4 kerran peräkkäin turpaan merciless izarolta. Vain yhden kerran pääsin toiselle erälle. :(

Alkupään kartat meni hyvin ja varmaan olisi voinut jatkaa sinne act4, mutta ragequit. Nyt päätin aloittaa uuden hahmon. Mitenköhän pitkälle pääsen flicker strike shadowilla. Olin kuvitellut pääseväni paljon pidemmälle tuolla hahmolla, kun mistään ei ollut vastusta ennekuin törmäsin tohon izaroon mercilessillä. Lähes kaikki muut vastustajat vaan räjähti hetkessä kappaleiksi, mutta tuolta tuli jo sitten omalle naamalle one shot tai lähes.

Ehkä palaan tuohon hahmoon takaisin, kunhan vähän testailen muuta. Se oli hauska.
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
424
Itse en ole tuolla mennyt vielä Merc labyrinttia, kun ei ihan NIIN tärkeä ole itselle ne Merc pisteet. Tärkein, että sai Chain Reactionin niin ei tarvi niin paljon trappeja heitellä enää.

Ja itse odottelen suosiolla aika pitkälle ennen kuin lähden koittamaan Merciless labia vaikka softcorea pelailenkin. Izaro tuntuu Mercilesillä tekevän sellaista lämää että alkaa kyllä hirvittään :D Nyt on kyllä jo tosiaan tuo ~6k eHP että muutaman kaman vaihtamalla voisi koittaa kyllä sitäkin jos jaksaa.... Ei vaan oikein itseä nappaa tuo lab.
 
Liittynyt
10.11.2016
Viestejä
249
Tosiaan joo kunhan saa ne 4 poijoo sinne, niin saa kaiken mitä oikeasti tarvii. Ehkä siksi jatkankin hahmoa jossain vaiheessa, jos vaan päättää suosiolla toistaiseksi antaa sen merciless izaron olla rauhassa.
 

kaarlos

Virallinen JimmZ-boikotoija
Premium-jäsen
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
1 540
Huvittavaa tapahtumaketjua sattui maanantaina. Samana päivänä pelikaveri 6-linkkaa body armourin ja myy sen, jonka jälkeen jewellaan hänelle uuden 6-sockettisen joka menee suoraan 5-linkiksi. Session päätteeksi vedin yhden 5-key uberlab-runin ja silver chestistä tulee Death's Door ja Izaron laatikoista tippuu corrupted 6-link, kasa mappeja sekä Witchfire Brew. Sellainen 150c yhdestä runista kouraan.

Alkaisi taas olla tuota käteistä sen verran että voisi yhden hahmon gearata kohtuulliseksi, vielä kun keksisi mitä tekee. Tuo viimeisin Righteous Fire + Cast when Channeling Scorching Ray -buildi on toiminut kyllä moitteettomasti, mutta alkaa tuossa 89 nurkilla levelaus hidastumaan melko tuntuvasti.
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
424
Itsellä on kyllä paha tapa tämän tyylisissä peleissä, että tulee aloiteltua aina liian monta hahmoa ja mihinkään ei tule keskityttyä kunnolla :D Aina kun pääsee johonkin ~T9 mappeihin niin rupeaa kuumottelemaan uuden hahmon luonti ja sitten toiset unohtuu johonkin. Aina kun levelaus alkaa tympimään niin juoksentelen kyllä muutaman mapin, mutta tuohon ihan endgameen päässyt vain muutaman kerran. Sen verran vielä kokeilematta kaikennäköisiä buildeja ja pelityylejä, että ne vetää enemmän puoleensa. Miinuksena vähän se, että ei kerkeiä paljon chaoksia kertyä kyllä ^^
 
Liittynyt
10.11.2016
Viestejä
249
Hmmm. En ole ennen tälläistä joutunut miettiin näin pitkälle. Nyt kun päätin tehdä flicker strike shadowin niin guide jota pääasiallisesti noudattelen sanoo, että pitäisi käyttää punaisia gemmejä aika paljon. Geari kuitenkin mitä pitäisi käyttää on dex+int gearii. Näihin on epätodennäköisempää saada punaisia socketteja. Ennenkuin tajusin tämän ehtisin polttaa ~100 chromatic orbia yhteen itemiin enkä saanut 3punaista ja 1 vihreätä reikää. Kirosin ja olin vittuuntunut. Onnistuin löytämään sivun jolla voi laskea noita todennäköisyyksiä vähäsen. Ilmeisesti keskimäärin tuollaiseen itemiin saa tuon 3punaista ja 1 vihreetä vasta arviolta 130 chromatic jälkeen.

Ei mulla ole niitä tollasia määriä!

Tällaisia itemeitä, joissa on jo valmiiksi ei näytä tippuvan. Ongelma, että millä helvetillä mun pitäisi gearaa tota. :I
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
424
Itse koitan välttää tuollaisia buildeja juurikin sen takia, että on vaikeaa / kalliimpaa saada tietynlaiset kamat. Taidat pelailla self foundina, niin aika huonoa voi sitten olla saada kamoja kasaan, jos ei tosiaan ole noita chromeja paljoa käytössä :/ Muuten suosittelen ostamaan poe.tradesta suoraan kamat oikeilla väreillä niin ei tarvi ressata niistä.
 
Liittynyt
10.11.2016
Viestejä
249
Joo... tässä tapauksessa en huomioinut tätä mahdollisuutta ollenkaan. Yleensä koitan katsoa ettei tule vastaan, mutta nyt taitaa olla hahmo aika pahassa kohtaa tän takia. Koitan laittaa jotain epäoptimaalista ja katon toimiiko. Jos ei niin hahmo roskiin vaikka tuo flicker strike onkin eeppinen. Huvittavaa katsoa kun huone täynnä mobeja ja ne kuolee kaikki lähes välittömästi. :)
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
424
Olisikos kellään tiedossa mitään samantyylistä skilliä kuin Reave tai Lacerate. Nuo on ollut nyt hauskimmat skillit pitkään aikaan, mutta mietin uutta jamppaa ja en keksi mikä olisi joku hauska hyvä main skill :/
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
251
Olisikos kellään tiedossa mitään samantyylistä skilliä kuin Reave tai Lacerate. Nuo on ollut nyt hauskimmat skillit pitkään aikaan, mutta mietin uutta jamppaa ja en keksi mikä olisi joku hauska hyvä main skill :/
Blade Flurry varmaan lähinnä ja lienee nykyään parempi kuin kumpikaan noista.
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
424
Tuota flurrya voisi kyllä koittaa :) Katselin, että Mathililla oli vielä joku build video tuosta mitä voi käyttää vähän apuna. Ja itse tykkään enemmän life based buildeista, vaikka CI.lla saisi varmaan tehokkaampia hahmoja.
 

PyleP

NOSTO
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 054
Viimeinkin vinksahti päässä ja päätin toteuttaa unelmani, eli HC level 100.. omalla pelityylillä(lue: en flippaa kamaa tai kikkaile kursseilla) tämä ei temp.leaguessa tod.näk onnistu jollei pelaa sen 10+ tuntia päivässä.

Eli kaivoin Prophecystä hengissä selvinneen 97 noitulin ja nyt sillä sit tappiin.

Paha kyllä aina liigan loppuessa olen kaiken käyttökelpoisen kuollut Standardin puolelle :D

Nyt sitten tilanne että level 97, atlas nollilla ja karttailu alkoi level 7 Zanalta ostetuilla.

Oli mulla sentään 10 Alchia ja 20 Alttia arkussa :psmoke:
 
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
43
Vanhan kunnon Wormblaster-jäbän uusi viritys:



Tuota voisi testata jossain vaiheessa, kun kuulemma toimii jo muutaman exaltin sijoituksella :D
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 000
Viestejä
4 191 592
Jäsenet
70 836
Uusin jäsen
skh

Hinta.fi

Ylös Bottom