Path of Exile

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PyleP
  • Aloitettu Aloitettu
Kripp taisi pelailla samantyylisellä hahmolla. Muistaakseni toisena oli myös joku Wither Cast while channeling Firestorm hahmo. En tiedä onko kuinka paljon eroa, mutta se vähä mitä katselin niin ainakin Breachlordit suli todella nopeesti sillä... Perus Kripp "hieman" rikkinäinen buildi :D
 
No perkeles, pitikö se taas innostua liikaa kun alkoi buildi toimia todella hyvin. Pelasin Ancestral Warchief Berserkerin crit+poison -setupilla 81 levelille, teki kyllä ihan pöljää damagea tuolla Hegemony's Eralla. Siitä innostuneena tuli vähän liian varomattomasti lähdettyä lahtaamaan breachlordeja ja henkihän siellä Uul-Netol's domainin bossilla lähti.

Viimeinkin vinksahti päässä ja päätin toteuttaa unelmani, eli HC level 100.. omalla pelityylillä(lue: en flippaa kamaa tai kikkaile kursseilla) tämä ei temp.leaguessa tod.näk onnistu jollei pelaa sen 10+ tuntia päivässä.

Eli kaivoin Prophecystä hengissä selvinneen 97 noitulin ja nyt sillä sit tappiin.

Paha kyllä aina liigan loppuessa olen kaiken käyttökelpoisen kuollut Standardin puolelle :D

Nyt sitten tilanne että level 97, atlas nollilla ja karttailu alkoi level 7 Zanalta ostetuilla.

Oli mulla sentään 10 Alchia ja 20 Alttia arkussa :psmoke:

On tuossa se hyvä puoli, ettei ainakaan vahingossa ole ehtinyt ryssimään Atlasta erityisen pahaan tilaan. Itseäni vähän kyrsii Breach HC:ssa kun olen tietämättömyyttäni mennyt tekemään noita tier 12, 13, 14 ja 15 mappeja niin paljon että kaikkien hävittäminen ja pelkkien shapettujen jättäminen tulisi todella kalliiksi - etenkin nykyisillä sextanttien hinnoilla. Ensi liigassa pitää tuo homma hoitaa kyllä heti kärkeen järkevästi ja tehdä vaan ne pakolliset pois Shaper's Orbien saamiseksi.

Ehkä sinne nyt Gorgen ja Vaultin voisi jättää, mutta muut veks.
 
No perkeles, pitikö se taas innostua liikaa kun alkoi buildi toimia todella hyvin. Pelasin Ancestral Warchief Berserkerin crit+poison -setupilla 81 levelille, teki kyllä ihan pöljää damagea tuolla Hegemony's Eralla. Siitä innostuneena tuli vähän liian varomattomasti lähdettyä lahtaamaan breachlordeja ja henkihän siellä Uul-Netol's domainin bossilla lähti.



On tuossa se hyvä puoli, ettei ainakaan vahingossa ole ehtinyt ryssimään Atlasta erityisen pahaan tilaan. Itseäni vähän kyrsii Breach HC:ssa kun olen tietämättömyyttäni mennyt tekemään noita tier 12, 13, 14 ja 15 mappeja niin paljon että kaikkien hävittäminen ja pelkkien shapettujen jättäminen tulisi todella kalliiksi - etenkin nykyisillä sextanttien hinnoilla. Ensi liigassa pitää tuo homma hoitaa kyllä heti kärkeen järkevästi ja tehdä vaan ne pakolliset pois Shaper's Orbien saamiseksi.

Ehkä sinne nyt Gorgen ja Vaultin voisi jättää, mutta muut veks.

Itte ja vetelin viime liigassa Hege's/crit Warchiefillä, toki hahmo jäi vähän kesken ja sai level 90:senä deleteä liigan jälkeen, mut on kyl mielessä joskus kasata uudestaan (standardissa toki, kun 6L Hege's löytyy).

Atlaksen paskomisesta j asextanttien hinnasta sen verran, et näinköhän niitä perma-Hcllä edes kukaan myy??
Eilen mietin joskos ostais silver coineja, ni ei olis chaoksen keräily high level karttoja varten niin tylsää, muttei niitä kukaan myy(poe.tradessa)..:rofl:

vastapainona sain Carcass Jackistä exaltin kouraan, melko tuuheata tuo tradetttaminen tuolla, periaatteessa pelataan selffoundina kunnes onnistut triggeröimään jonkun flippaajan:btooth:
 
Joskus olisi kyllä ihan mukavaa koittaa HC puolta, mutta ei saakeli uskalla kun kone välillä päättää teleportatessa vetää jonkun mystisen minuutin jäätymisen/lagaamisen ja kun peli herää makaan kuolleena maassa :s Ei niin paljoa luultavasti söisi kuolema omaan tyhmyyteen, mutta tuollaiset kuolemat, jotka ei suoraan itsestä johdu voisi viedä peli-intoa aika mallikkaasti.
 
Enpä täällä nähnyt vielä juttua, mutta näköjään PoE tulossa myös XBox Onelle...... Mene ja tiedä sitten kuinka tuo vaikuttaa PC puoleen, mutta varmasti olisi sielläkin riittänyt tekemistä tuohon meneville resursseille. Linkkinä traileri tuosta box versiosta


 
Se oli siinä, tulevaisuus xboxilla ja PC puoli unohdetaan kokonaan.
 
Se oli siinä, tulevaisuus xboxilla ja PC puoli unohdetaan kokonaan.
Enemmän olisin huolissaan siitä, että PS4-pelaajat jäävät ilman tätä herkkua. Lisäksi viimesimmissä patcheissä PC on saanut merkittäviä optimisointipäivityksiä.

Konsolimarketti on sen verta iso yleisö, että eiköhän maksa itsensä takaisin. PC:n puolella melko varmasti suurin osa genrestä kiinnostunut on jo koittanut PoE:ta. Konsolimaailma tarjoaa GGG:n kaltaselle pienelle kehittäjälle uusia mahdollisuuksia ja rahahanoja.
 
Kyllähän tuo vähän arveluttaa, että miten GGG pystyy jatkossa julkaisemaan kaksi erillistä versiota pelistä kun välillä yhdenkin kanssa tuntunut olevat vaikeuksia. No, onneksi seuraavien liigojen alusta tulee virallinen SSF-mahdollisuus eli jotain hyvääkin.
 
Kyllähän tuo vähän arveluttaa, että miten GGG pystyy jatkossa julkaisemaan kaksi erillistä versiota pelistä kun välillä yhdenkin kanssa tuntunut olevat vaikeuksia. No, onneksi seuraavien liigojen alusta tulee virallinen SSF-mahdollisuus eli jotain hyvääkin.
En usko, että kovinkaan vaikeaa nyt kun peli on "kehitetty" sille alustalle. PoE on kuitenkin DirectX pohjainen ja molemmat PC ja Xbox one käyttää tuota rajapintaa. Päivitysten julkasu on vain työläämpää konsoleille kun pitää käydä läpi ties mitä prosesseja mitä pc:n puolella ei tarvi.
 
En usko, että kovinkaan vaikeaa nyt kun peli on "kehitetty" sille alustalle. PoE on kuitenkin DirectX pohjainen ja molemmat PC ja Xbox one käyttää tuota rajapintaa. Päivitysten julkasu on vain työläämpää konsoleille kun pitää käydä läpi ties mitä prosesseja mitä pc:n puolella ei tarvi.

Ja molemmat versiot pitää balansoida erikseen, koska mekaniikoissa tulee olemaan eroja.
 
Tuo balansointi tulee varmaan olemaan se isoin tekijä. Pelkästään se, että konsolipuolella on yksi flask vähemmän aiheuttaa jonkin verran toimenpiteitä skill treen suhteen kun aika paljon on kuitenkin flask nodeja. Lioneye's podcastissa Zizaran, Hegemony ja LiftingNerdBro juuri puhuivat tuosta ja yksi iso ongelma on skillit joilla on merkitystä kuinka kauaksi ne laittaa. Esimerkiksi osa movement skilleistä ja toteemeista on välillä hyvä laittaa lähemmäs / kauemmas tilanteesta riippuen. Tällaisten tarkempien toimenpiteiden tekeminen voi kyllä konsolilla olla hieman hankalaa. Noh, saavat tehdä kyllä jonkin verran töitä tuon eteen, mutta innolla odotella millainen versio sieltä tulee.
 
Eikai tuon X-box versio nyt niin vaikee oo saada toimimaan kun rauta pysyy samana, toki Pc-versio tuntuu aina joillain parantuvan ja joillain hajoavan jokaiseen "päivitykseen", viimisimmän jälkeen kokeilin DX11 ja tällä kertaa fullscreeninä toimii ja windowed on vituillaan.. viimeeks tais olla toisinpäin:smoke:

Tuntuis et GGG on virittänyt sen nyt niin, että jos FPS putoaa liikaa 60:stä V-sync päällä, niin peli menee automaagisesti X ajaksi 30fps moodiin. (tai sit vaan tuntuu siltä).

Ittellä toki GTX 650 toimii jarruna.
 
Mitenkäs porukalla on pysynyt mielenkiinto yllä liigaan? Itse olen ollut jopa vähän yllättynyt, että edelleen jaksaa pelailla. Yleensä kun tulee tehtyä muutama ukko tuonne 80 tienoille ja sitten lopahtaa kiinnostus. Nyt on kuitenkin useampi jamppa tullut levelailtua tuonne 80 pintaan ja viikonloppuna aloittelin vielä Flameblast Witchiä buildaamaan :) En tiedä mikä tässä liigassa sitten niin erikoista on, mutta tuntuu maistuvan. Tuntuu myös chatin ja kaupungeissa näkyvien pelaajien perusteella olevan ihan suosittu liiga vielä.
 
En ole varma monta hahmoa olen tehnyt. Oisko 7? Näistä 5 jaksanut pelata merciless loppupäähän. Loput jumittuneet cruel alkuun paitsi viimeisin hahmo, jota en taidakaan jaksaa enää pelaa.

Eli tässä kohtaa mielenkiinto on lopahtanut. En enää keksi millaisen hahmon tekisi, jotta sillä jaksaisi pelaa. Pitäisi alkaa ostella varmaan väeltä esineitä ja tehdä jotain speccejä, mutta en jaksa sitä puuhaa aloittaa.
 
Mitenkäs porukalla on pysynyt mielenkiinto yllä liigaan? Itse olen ollut jopa vähän yllättynyt, että edelleen jaksaa pelailla. Yleensä kun tulee tehtyä muutama ukko tuonne 80 tienoille ja sitten lopahtaa kiinnostus. Nyt on kuitenkin useampi jamppa tullut levelailtua tuonne 80 pintaan ja viikonloppuna aloittelin vielä Flameblast Witchiä buildaamaan :) En tiedä mikä tässä liigassa sitten niin erikoista on, mutta tuntuu maistuvan. Tuntuu myös chatin ja kaupungeissa näkyvien pelaajien perusteella olevan ihan suosittu liiga vielä.

Itselläni alkaa olla puhti lopussa, mutta tulihan tuota pelattua sinänsä aika paljon. 94, 92, 89, 89, 80, 74 hahmot on tullut levuteltua BHC:ssa ja liigasta olen pitänyt erittäin paljon. Korkeimman hahmon kävinkin jo rippaamassa kun piti kokeilla kykyjä Atziria, uber Atziria sekä lopulta guardianeita vastaan joista minotaur vei hengen. Vielä on vähän jaksanut pelailla tuolla Reach of the Council poison/bleed assassinilla, mutta pikkuhiljaa sitä alkaa jo odotella seuraavan liigan alkua. Tulikin dumpattua loput currencyt tuon assassinin geariin 6-linkin sekä +1 arrow Drillneckin muodossa.

View Profile - Path of Exile - kaarlos (Lightningbloke)

Jotenkin tuollainen korkean depsun archeri on ihan hauska pelata, enkä oikeastaan tajua miten se ei ole vielä kuollut. Kokonaiset 4.6k hp löytyy ja mappeja en ole reflectiä / leech immunea lukuunottamatta rollannut ikinä uudestaan. Temporal chainsit olen toisinaan pyöräyttänyt pois jos mapissa ei ole ollut sen lisäksi muita pack size modeja. Pääasiassa T12-T15 shapettuja mappeja tullut juostua tuosta 90 -> 92.
 
Tuli joku about kolme vuotta sitten hakattua PoE:a parin kuukauden ajan. Jaksaako joku tiivistää merkittävimmät muutokset noista ajoista?

Onko siinä edelleen se sama systeemi, että pelatakseen pelin läpi pitää hakata kolmella vaikeustasolla samat kentät? Sen jälkeen sitten lisää pelattavaa löytyi mapeista.
 
Onko siinä edelleen se sama systeemi, että pelatakseen pelin läpi pitää hakata kolmella vaikeustasolla samat kentät? Sen jälkeen sitten lisää pelattavaa löytyi mapeista.

Vielä toimii noin, mutta kesällä (eli seuraavan 3kk liigan jälkeen) homma muuttuu eli silloin on enää yksi läpipeluu ja kymmenen aktia.

Path of Exile
 
Aika radikaali muutos, mutta odottelen kyllä innolla tuota! Todella hienoa, ettei tarvitse enää samoja alueita hinkata useaan kertaan, koska ne alkaa muistaa ulkoa jo kuitenkin. Hienoa myös tuo, ettei kerrottu asiasta juuri mitään ja puskista "hieman" isompaa muutosta.
 
Helou, mites tässä pärjää "kasuaalina", eli mätkii vihuja menemään & aina paremman kaman löytäessään heittää sen päälle?
 
Kyllä meinas taju mennä, kun kuulin tuosta kymmenen actin hommasta. Vähän "kasuaali" olen ja tauolla ollu peli, niin innolla ootan.

Tässä olis se itse traileri. Mietityttää vain, että kun kymmenen actia on ollut tavoite, niin onko peli sitten "ehtoopuolella" kehityksen suhteen?

 
Olikos se tänään illalla / yöllä julkaisu sitten vielä seuraavasta väliliigasta ennen tuota isoa updatea? Ei ainakaan itselle vielä tullut eteen mitään infoa siitä.
 
Millä hahmoluokalla ja mimmoisella buildilla tämmöinen nuubi pääsisi parhaiten peliin sisään?
 
Millä hahmoluokalla ja mimmoisella buildilla tämmöinen nuubi pääsisi parhaiten peliin sisään?
Joku kauempaa tappava luokka ja taito, joka automaattisesti etsii kohteen. Noilla on perinteisesti ollut helpoin päästä eteenpäin pomoistakin ilman suurempia taitoja. Lähitaisteluun erikoistunut tarvitsee kuitenkin aina paremmat kamat niskaan, että pärjää.
 
Aika kovat odotukset tuolta tulevalta liigalta :) Pidin pidempää taukoa PoE:sta yhdessä kohtaa, joten aika monta liigaa on jäänyt välistä. Hyvä päästä edes vähän kokemaan niiden meininkiä tuon liigan muodossa. Jotain balance muutoksia taidettiin myös lupailla jo tuohon 2.6 patchiin. Ja jos uusia skillejä ei julkaista tuohon niin varmaankin jollain earthquake buildilla tulee aloiteltua.
 
Meinasin ihan missata Tabula Rasa - dropin tuossa eilen illalla pelatessa, ja päällehän se meni. Sen verran newbie vielä olen, etten ihan täyttä hyötyä taida vähään aikaan saada siitä :D
 
Sen avulla voi ainakin helposti testaille eri support skillien vaikutusta ja muutenkin testailla :) Ja voihan sitä pidempäänkin käyttää kunhan muilla kamoilla saa resistit tappiin.
 
Olihan aikamoinen kulttuurishokki, kun yritti palata pelin pariin hmm muutaman vuoden tauon jälkeen. Katselin, että oli vielä ukkelit tallessa ja ajattelin jatkaa tuolla 55 levelin Marauderilla touhuilua, mutta siellä onkin nollailtu noita skilli puita, ei sinänsä ihme kun vuosia mennyt aikaa. Ilmainen resetti on kyllä kiva, ei vaan mitään havaintoa vanhasta buildista. Groundslam, heavy strike ja toteemeita oli joskus käytössä ollut, ainakin pikanappuloiden perusteella. Kai tuota testaa sitten jotain Groundslam buildia uudelleen, saapa nähdä miten käy. :think:
 
Standardissa tulee käsittääkseni jokaisen liigan alussa mahdollisuus tuohon resettiin, kun skill treetä ja skillien balancee muutellaan. Ja foorumeilta varmaan löytyy helposti useita buildeja joista voi valita mielenkiintoisen oloisen buildin testiin :)

Onkos porukka miettinyt mitään alottelubuildeja tulevaan liigaan? Ite varmaan rollailen ekaksi hahmoksi Earthquake duelistin mikäli skill tree muutokset ei kovin massiivisia oo. Vaihtoehtoisesti voisi koittaa ice crashia kun taisi saada jotain buffia.
 
Onkos porukka miettinyt mitään alottelubuildeja tulevaan liigaan? Ite varmaan rollailen ekaksi hahmoksi Earthquake duelistin mikäli skill tree muutokset ei kovin massiivisia oo. Vaihtoehtoisesti voisi koittaa ice crashia kun taisi saada jotain buffia.

Itselläkin vähän buildit auki, mutta mikäli Flameblast ei ota nerffiä niin sitä sitten joko toteemilla tai ilman.
 
Joskus tekisi mieli koittaa CoC buildia, mutta veikkaan että nykyinen mehulinko jota koneeksi kutsun vetäisi itsensä vielä pahemmin jojoon :D
 
Eka hahmo pitäisi varmaan olla sellainen jolla voi farmaa nopeasti tavaroita. Tämä siis ainakin omalle casuaalille pelityylille. Pro pelaajat varmaan pelaa heti ekalla optimoiden kaiken, mutta itselläni tämä tulee olemaan vasta toinen tai kolmas, jolla yritän päästä mahdollisimman pitkälle. Ensimmäinen, toinen ja kolmas hahmo ovat int, dex ja str (ei välttämättä tuossa järjestyksessä). Unlockaa kaikki gem vendorit. :)

Joku spark witch tai tornado shot rangeri varmaan ekana. Nopeasti clearaa alueita.
 
Olihan aikamoinen kulttuurishokki, kun yritti palata pelin pariin hmm muutaman vuoden tauon jälkeen. Katselin, että oli vielä ukkelit tallessa ja ajattelin jatkaa tuolla 55 levelin Marauderilla touhuilua, mutta siellä onkin nollailtu noita skilli puita, ei sinänsä ihme kun vuosia mennyt aikaa. Ilmainen resetti on kyllä kiva, ei vaan mitään havaintoa vanhasta buildista. Groundslam, heavy strike ja toteemeita oli joskus käytössä ollut, ainakin pikanappuloiden perusteella. Kai tuota testaa sitten jotain Groundslam buildia uudelleen, saapa nähdä miten käy. :think:
Tähän sellainen jatko, että 58 levelille päästy ja sain Groundslam buildin toimimaan. Äijä ei kovin kestävä ole ja kamat surkeat sekä gemejä puuttuu (ja tietenkin socketteja), mutta ainakin etenee jotenkin.

Mites muuten tuo farmailu, bosseja vai vaan joitain alueita mitä pystyy hyvin tyhjentämään? Muutama mappi on tippunut, mutta eipä ole sitä systeemiä vielä, että saisin niitä tehtyä.
 
Tähän sellainen jatko, että 58 levelille päästy ja sain Groundslam buildin toimimaan. Äijä ei kovin kestävä ole ja kamat surkeat sekä gemejä puuttuu (ja tietenkin socketteja), mutta ainakin etenee jotenkin.

Mites muuten tuo farmailu, bosseja vai vaan joitain alueita mitä pystyy hyvin tyhjentämään? Muutama mappi on tippunut, mutta eipä ole sitä systeemiä vielä, että saisin niitä tehtyä.

Tuossa endgamen kynnyksellä juoksisin Dried Lakea johonkin 70-80 levelin väliin ja siitä eteenpäin mappeja riippuen hieman siitä kuinka puiselta se järvi maistuu.

Normaalien actibossien farmaaminen ole enää nykyään kovin järkevää. Mappaaminen on monille se mielekkäin keino farmata ja Dried Lake grindaus onkin epäilemättä varsin tuottoisaa etenkin alkuvaiheessa mobitiheyden vuoksi. Itse tulee juostua nimenomaan mappeja ja aika paljon uber labia rahan perässä - labia kannattaa oikeastaan juosta vain niinä päivinä kun sinne sattuu hyvä layoutti.

Myös prophecyja kannattaa hyödyntää mappaillessa. Kaikki huonot prophecyt voi dropata menemällä zonelle kunnes ne aktivoituvat ja lähtemällä pois.

Tämän lisäksi on tietty erinäiset endgame bossit (atziri, t16 bossit, shaper) joiden juokseminen on keskimäärin tuottoisaa. Etenkin shaperin ja atzirin tapauksessa voi kyllä herkästi tulla pitkiä tappiollisia putkia koska yleisimmät itemit eivät ole minkään arvoisia, joten ennen niiden farmaamista on syytä olla valmis runaamaan bossi ainakin 20-30 kertaa varianssin voittamiseksi.
 
Näköjään tuli jotain AoE nerffejä ja ainakin Redditissä kovaa itkua aiheesta. Kuitenkin kun katsoi Karvarouskun videon aiheesta, niin ei kyllä kovin isoa muutosta huomannut esitetyn flameblastin kohdalla. Varmaan uskaltaa aika huoletta rollata viikonloppuna tuon Earthquake jampan vaikka hieman olisi AoE:a lähtenytkin :)
 
Näköjään tuli jotain AoE nerffejä ja ainakin Redditissä kovaa itkua aiheesta. Kuitenkin kun katsoi Karvarouskun videon aiheesta, niin ei kyllä kovin isoa muutosta huomannut esitetyn flameblastin kohdalla. Varmaan uskaltaa aika huoletta rollata viikonloppuna tuon Earthquake jampan vaikka hieman olisi AoE:a lähtenytkin :)

Nerffin vaikutus riippuu paljon skillistä. En ole jaksanut laskea, mutta EQ näyttäisi olevan yksi suurista häviäjistä (lähes kaikkien skillien base radius nousi kompensoimaan muutoksia, mutta EQ:n base pieneni). Flameblast oli aikaisemmin niin suuri, että pienen nerffinkin jälkeen se varmasti toimii (sen base radius pysyi ilmeisesti samana eli ainoa muutos tuon increased AoE:n toiminta). Blade Vortex, Kinetic Blast ja Righteous Fire tuntuisivat olevan suurimmat voittajat.
 
Joo katselin kanssa tarkemmin, että tuo EQ otti sittenkin vähä siipeensä tuossa muutoksessa : / Täytyy ehkä harkita jotain muuta aloittelu buildiksi, ehkäpä Blade Vortexia kun ei sillä ole paljoa tullut pelailtua onneksi vielä.
 
Viimeinen "old-school" -liiga pyörähti käyntiin. Tämän jälkeen vissiin tuleekin sitten se 3.0, joka pistää pelin aivan uuteen uskoon.
 
Ihan hyvin alkoi liiga itsellä. Normal Act 4 droppasi Tabulan joten SRS:llä saa tehtyä ihan hyvin lämää nyt :)
 
Tuli aloiteltua HC-liigassa MoM+Life Elementalist Flameblast toteemeilla helpon currencyn perässä ja on kyllä hitaasti lähtenyt liiga käyntiin. Jokseenkin huonoa tuuria Zanan (sain lopulta @ level 79 ostettuani prophecyn) sekä uber lab trialien kanssa (@ 83 nyt, löytynyt 0 kpl), mutta Death's Opus + Doomfletch Prism prophecyt heti alkuun antoivat ihan kohtuullisen pohjan gearaukseen.
 
Tuli aloiteltua HC-liigassa MoM+Life Elementalist Flameblast toteemeilla helpon currencyn perässä ja on kyllä hitaasti lähtenyt liiga käyntiin. Jokseenkin huonoa tuuria Zanan (sain lopulta @ level 79 ostettuani prophecyn) sekä uber lab trialien kanssa (@ 83 nyt, löytynyt 0 kpl), mutta Death's Opus + Doomfletch Prism prophecyt heti alkuun antoivat ihan kohtuullisen pohjan gearaukseen.

Samalla (ainakin siis konsepti) hahmolla mennään HC SSF Legacya. Itse otin ekat profetiat vasta Dried Laken aikana ja niiden joukossa tuo Zanaan törmääminen; vedin sitten kolme mappia välissä ja sain Zanan sekä yhden trialin. Pari leveliä varmaan vielä järvellä ja sitten mappeja kunnolla (nyt lvl 76).
 
Ei saatana, kyllä se nyt on vaan ostettava kasa noita uber lab trial prophecyja. Level 85 ja yhtään en ole tähän mennessä nähnyt, mutta kaksi olen tehnyt kun pelikaveri on sattunut ne löytämään. Viime liigassakin meni level 93 asti että sain kaikki kasaan, mutta muistelisin kyllä että siinäkin tuossa kesti lähinnä duplikaattien takia.
 
En tiedä kuinka aktiivisesti global 820 kanava on HC puolella voimissaan, mutta ainakin SC puolella porukka huutelee tasaiseen tahtiin trialeita. Edellisessä liigassa sain itse sen avulla päivässä kaikki trialit kasaan ilman suurempia ponnistuksia. SC puolella tuolla myös tarjotaan ilmaisia / tip uberlab carryja mikäli ei jaksa odotella että voi itse vetää. Tässäkin liigassa ajattelin tuota hyödyntää ja samalla jakaa toki muillekin mikäli mapeista löytyy trialeita. Tuo vähän lisää sosiaalisuutta peliin, kun muuten soolona tulee pelailtua.
 
En tiedä kuinka aktiivisesti global 820 kanava on HC puolella voimissaan, mutta ainakin SC puolella porukka huutelee tasaiseen tahtiin trialeita. Edellisessä liigassa sain itse sen avulla päivässä kaikki trialit kasaan ilman suurempia ponnistuksia. SC puolella tuolla myös tarjotaan ilmaisia / tip uberlab carryja mikäli ei jaksa odotella että voi itse vetää. Tässäkin liigassa ajattelin tuota hyödyntää ja samalla jakaa toki muillekin mikäli mapeista löytyy trialeita. Tuo vähän lisää sosiaalisuutta peliin, kun muuten soolona tulee pelailtua.

Kaippa se tuokin toimisi, tullut kyllä itse vältettyä noita julkisia kanavia kuin syöpää tähän mennessä.
 
Juu ne "normaalit" global kanavat aiheuttaa kyllä syöpää, ebolaa ja kaikkea muuta :D Tuotakin voi tottakai pitää päällä vain jos tarvii jotain tiettyä, mutta en onneksi ole törmännyt random perseilyyn ja ulvontaan tuolla.
 
off-topiccia, mut sain just päivän naurut irti. Loggasin standardin puolelle testaamaan paria juttua, siirryin Cruelin Sarniin ja heti joku flippaaja myymässä 20c Tabulaa.

Päätin sit kiusia mokomaa ja esitin tyhmää, tyyliin:

-tabula?? onks se hyvä?
-paras levelöintichesti

-voiks sen unlinkata?? mie haluaisin vaan 4-linkin, et voisin käyttää samoja apukiviä kahella eri skillillä...
-ei voi

-paska ku miulla on vaan 18 chaosta..
-onks siulla muuta currencyä sen verran et 2c tulee täyteen?
-ei taida olla, mut jos mie juoksen pari Docksia ja palaan asiaan.

Tässä välissä Legacyn puolelle ja normimenoa, kaveri kyselee tunnin päästä, et mites ne Tabulakaupat??

-et sit huomannu, et olin 97 hahmo ja varmaan TAbulat kiinostaa :rofl:

asiaan: sain eilen ekan Reliquary avaimen(level 88), paikkana Merciless Ledge, kudukuntappo-prophecyä tehdessä tuli Arcanist-boksi vastaan joka tuon tiputti.

Nykyään olen legacy Perandus Crestin onnellinen omistaja, lol :cigar2:
 

Statistiikka

Viestiketjuista
261 680
Viestejä
4 543 613
Jäsenet
74 830
Uusin jäsen
kakkahätä83

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom