Path of Exile

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PyleP
  • Aloitettu Aloitettu
venailin 82k-->69k ja sit kokeilin logata.. ei toiminut :cigarbeye:
1618606461317.png


:smoke:
 
Semmonen liigastartti. Jonossa oltiin h-hetkellä ja jonon päätyttyä twilight strandin tehtyä suora disconnect kylässä ja 130k jonossa edellä. Päätin jatkaa harjoituksia aamulla, mutta sama dc-meininki on edelleen zonettaessa. huoh.
 
5 min välein disconnect koko ajan vaikka vasta aamulla aloitin. Sitten 10 min odottelua, että pääsisi taas sisään. Paskin startti ikinä.
 
Viimeksi muokattu:
Servut näyttäisi olevan korjattu ja disconnecteja ei tule enää.
 
Itse ainakin uskovat olevan.



EDIT: Mikä lie upotuksen ongelma. Itsellä ei toimi, vaikka aukeaa klikkaamalla "unavailable" tekstiä.
 
joo, servut korjattu mutta PR paska pysyy.

ei siinä mitään et jotkut striimaajat saa etuajo-oikeuden mut pitääkö sitä julkisesti kertoa Mathilin chätissä et loggaa ulos ni pääset heti sisään :srofl:
 
Meni kyl maku tähän liigaan. GGG antaa streamaajille + heidän kavereille (esim koko Empyrian groupollille) etuoikeuksia päästä jonojen ohi. Eli jengi joka muutenkin pyörittää koko ekonomiaa ja tekee +100 mirroria per liiga, niin saavat kaiken lisäksi vielä etumatkaa muihin pelaajiin nähden. Ja varsinkin ekonomian kannalta kaikkein tärkein on juurikin olla ekojen joukossa.

Eli sellainen "free to play" peli jossa jossa ihmiset on eri arvossa. GGG taitaa olla täysin kiinalaisten omistuksessa niin en yhtään ihmettele että pelaajat on eri arvoisissa asemissa kun kuuluu maan kulttuuriin.
 
Viimeksi muokattu:
Menihän siinä taas aikaa, että saivat realmit pelikuntoon. Oma hahmo nyt melkein actien lopussa. Todella tyytyväinen uusiin skilleihin, reap ja exsanguinate spellslingerissä ja näitä tukemassa corrupting fever on näyttävän näköistä ja tuntuu tehokkaalta jo tässä vaiheessa.
 
Ei mua haittaa tippaakaan että striimaajat pääsi ennen muita servuille tekeen kontenttia katsojille, kuitenkaan ny montaa sataa ole vs kaikki 100k+ :thumbsup:
 
Meni kyl maku tähän liigaan. GGG antaa streamaajille + heidän kavereille (esim koko Empyrian groupollille) etuoikeuksia päästä jonojen ohi. Eli jengi joka muutenkin pyörittää koko ekonomiaa ja tekee +100 mirroria per liiga, niin saavat kaiken lisäksi vielä etumatkaa muihin pelaajiin nähden. Ja varsinkin ekonomian kannalta kaikkein tärkein on juurikin olla ekojen joukossa.

Eli sellainen "free to play" peli jossa jossa ihmiset on eri arvossa. GGG taitaa olla täysin kiinalaisten omistuksessa niin en yhtään ihmettele että pelaajat on eri arvoisissa asemissa kun kuuluu maan kulttuuriin.

Tuo nyt ei edusta varsinaisesti GGG:n laajempaa linjaa vaan oli lennosta hätäpäissään tehty ehkäpä huono ratkaisu. Tilannehan oli se, että he olivat maksaneet tuolle joukolle streamereita pelin striimaamisesta kahden tunnin ajan launchin jälkeen - jos siellä on jonoa sen about kahden tunnin verran, niin efektiivisesti nuo kustannukset olisivat menneet täysin hukkaan. Kannattaa huomioida että tuo top 0.01% porukan endgame nerffattiin / poistettiin kokonaan tässä patchissa kun enää ei voi kloonata loputtomasti noita max delirium mappeja fractured fossileilla, joka on täysin vastakkainen ratkaisu tuolle striimereiden etuajo-oikeudelle.

Aika huono kuva maku varmastikin monille jäi suuhun, mutta joo, minkäs teet.

Ei mua haittaa tippaakaan että striimaajat pääsi ennen muita servuille tekeen kontenttia katsojille, kuitenkaan ny montaa sataa ole vs kaikki 100k+ :thumbsup:

Joo, ei kyllä osu omaan nilkkaan yhtään jos pari tyyppiä pääsee jonon ohi. Minusta jopa ihan jees, saipahan katsoa kun quin69 sählää samalla kun itse jonottaa.
 
Joo, ei kyllä osu omaan nilkkaan yhtään jos pari tyyppiä pääsee jonon ohi. Minusta jopa ihan jees, saipahan katsoa kun quin69 sählää samalla kun itse jonottaa.

Jengiä oli vähän enemmän kuin "pari tyyppiä". Oli kokonaisia klaaneja jotka sai tuon edun jonka lisäksi kymmeniä streamereita, GGG ite myönsi että myös ei-streamereita sai ohituskaistan ja sitä annettiin joillekkin ryhmille. Ja Chris on itse sanonut että league resetit ovat ja tulevat aina olemaan täysin sama lähtökohta kaikille, ja selkeästi nyt hän joutui perumaan puheet koska kiinaan pitää saada rahaa.

-Peli on suht competive -> ladderit ja palkintoja saa menestyksestä
-Chris sanonut että kaikki tulevat aina saamaan tasavertasen lähdön
-Nyt kävi niin että klaaneja sai 24h etulyäntiaseman hallitsemaan ladderia ja end game ekonomiaa, joka sotii vahvasti pelin "perus sääntöjä" vastaan
 
Ja Chris on itse sanonut että league resetit ovat ja tulevat aina olemaan täysin sama lähtökohta kaikille, ja selkeästi nyt hän joutui perumaan puheet koska kiinaan pitää saada rahaa.

En nyt ihan suoraan näe mitään yhteyttä tämän ja Tencentin kanssa. Vaihtoehtoisesti olisivat voineet antaa jonojen edetä normaalisti ja käytännössä polttaa kasan rahaa joka streamereille menee. En ole varma moniko yritys olisi toiminut yhtään eri tavalla tuossa.

-Peli on suht competive -> ladderit ja palkintoja saa menestyksestä
-Chris sanonut että kaikki tulevat aina saamaan tasavertasen lähdön
-Nyt kävi niin että klaaneja sai 24h etulyäntiaseman hallitsemaan ladderia ja end game ekonomiaa, joka sotii vahvasti pelin "perus sääntöjä" vastaan

Juu, en ole näistä eri mieltä. Edelleenkään ei toki vaikuta omaan pelikokemukseen millään tavalla, joten sikäli itselleni aika yhdentekevää.
 
Tuli jauhettua perinteinen liigan alku, eli jokainen vastaan tuleva ultimatum. Myöhemmillä hahmoilla voi sitten skipata tuon mappeja edeltävän sälän. Aika hyvin noista tulee expaa kun Kitavan jälkeen oli level 74. Droppejakin tulee ihan kivasti kun tarttui 1 6-linkki, 2x tabula, 70+ chaosta ja läjä muuta currencya ja gearia.
 
älkää tehkö blight-karttoja!!! bugittaa ja jäävät kesken, sama blighteissa joissa bone rhoat
 
Jengiä oli vähän enemmän kuin "pari tyyppiä". Oli kokonaisia klaaneja jotka sai tuon edun jonka lisäksi kymmeniä streamereita, GGG ite myönsi että myös ei-streamereita sai ohituskaistan ja sitä annettiin joillekkin ryhmille. Ja Chris on itse sanonut että league resetit ovat ja tulevat aina olemaan täysin sama lähtökohta kaikille, ja selkeästi nyt hän joutui perumaan puheet koska kiinaan pitää saada rahaa.

-Peli on suht competive -> ladderit ja palkintoja saa menestyksestä
-Chris sanonut että kaikki tulevat aina saamaan tasavertasen lähdön
-Nyt kävi niin että klaaneja sai 24h etulyäntiaseman hallitsemaan ladderia ja end game ekonomiaa, joka sotii vahvasti pelin "perus sääntöjä" vastaan
Ladderilla saa kuin ePenistä lisää, poislukien Zizaranin yms. järjestämät racet.
 
jahas, aloittelin tossa atlaksen tekemistä ja taitaa jäädä liiga tähän.. ei nappaa ollenkaan :smoke:
 
+1 targeted gem level resepti löydetty!!!

eli ase(mikä tahansa caster)+skillgemiä(yht. väh. 40 qualityä) oikeilla tageilla

=

magic ase jossa +1 to all X gems

:kippis:
 
Tapahtu eilen hassu episodi kun koitin tuota +1 recipeä. Rupesin tekee +1 fire gems wandia ja pummasin siihen kaverilta fire gemejä. Craftasin sen +1, augmentoin ja regaloin. Molemmista modeista tuli paskaa, mutta sit ykskaks servut kaatui. Loggaan takas sisää ja hahmo oli rollbackanny pari minuuttia - sain yrittää craftaamista uudelleen :lol:
.
.
.
Paskaahan tuosta toisesta yrityksestäkin syntyi.
 
pitkästä aikaa high profile bännit, Empy&team exploittas tota infinite monsters/loot ja nyt banaanit :kippis:

veikkaan toki että tuli satoja banneja muutenkin
 
En kyllä voi ymmärtää, mikä siinä olisi bannin arvoista. Ei siinä hakkeroitu mitään yms, ei vain lopetettu sitä ultimatum rituaalia vaan tapettiin vain monstereita yhä uudelleen ja uudelleen.
 
En kyllä voi ymmärtää, mikä siinä olisi bannin arvoista. Ei siinä hakkeroitu mitään yms, ei vain lopetettu sitä ultimatum rituaalia vaan tapettiin vain monstereita yhä uudelleen ja uudelleen.
niin, et tajuu miks tuhansien monsujen tappaminen ja lootti yhdessä kartassa on huono asia :smoke:
 
"
Earlier today, we learned of a bug in Ultimatum that allows players to generate excessive rewards. Shortly after its discovery, we deployed a hotfix that capped the amount of experience and items that Ultimatums could yield.

We have banned 20 accounts that abused this exploit multiple times. These bans will last until Ultimatum ends in July. We will also void the characters they made in Ultimatum so that they (and their items) will not be transferred to their parent leagues.

If you uncover an exploit in Path of Exile and abuse it for your benefit, we will ban you.

"

rip mirrorit
 
Huomiona tuosta hotfixistä, se vaikuttaa myös normaalin pelaamiseen. Kunhan pistettiin pikainen laastari jotta exploit poistuu.
Kunnollinen korjaus on työn alla.

1618915061695.png
 
Pitäisköhän itsekkin kokeilla laittaa yksi space nappi tuohon niin saisi spammata pulloja helposti?
 

Liitteet

  • 16189150551910.jpg
    16189150551910.jpg
    72,7 KB · Luettu: 81
Itse olen kohta kartoissa ja loottia tullut erittäin huonosti, ehkä 12 chaos. Ei paljon mahdollisuuksia ostaa edes perus gearia. Pakko alkaa chaos farmaamaan.

Ite laitoin jäätelötikun sinitarralla : )
Hyvä tipsi! Iisi ratkaisu.
 
Mites jos teen lightning damagea ja kaksi call of the brotherhoodia käytössä, kannattaako silloin linkata cold penetraatio tuohon lightning skilliin vai lightning penetratio?
 
vieläkö joku tätä paskaa pelaa :smoke:

itse eläköidyin mutta seuraan uutisia siltikin

In preparation for the launch of our 3.15 expansion, we've been working on an update that includes some engine improvements and new performance metrics graphs. You can check out a preview of the patch notes in today's news post.

We're planning to deploy this patch before the end of the working week, possibly around two days from now. In the meantime, we've prepared a preview of the patch notes for you, which you can check out below.

Please note that these patch notes may be changed prior to their deployment.

Engine and Technical Changes:
  • In addition to the internal engine improvements in this patch, there are some technical changes for you to be aware of.
  • We have replaced the old Performance Metrics graphs with new ones that show a lot more information. We now graph several different metrics on the same graph and have bars that show relative load on different systems (CPU, GPU, System Memory, VRAM, Drive, Shader Compilation, Latency and the Instance Server). If one of these bars is maxing out, then that's the current bottleneck that you should consider upgrading. If critical issues such as insufficient VRAM are noticed, then the display will alert you to this.
  • If you are encountering performance issues and want to make a video of it to show us then please have the Performance Metrics graphs on, as they have lots of information about what is bottlenecking your performance.
  • If the Shaders bar alerts you about shader loading/saving being critically slow, consider changing what the drive that shader cache is stored on to a faster one. In the [GENERAL] section of the settings file, you can set cache_directory=x:\path\to\preferred\location to a folder on a faster drive.
  • Like before, you can cycle through the three Performance Metrics states (hidden, FPS/performance, latency-only) by pressing F1. In the settings file's [UI] section you can set performance_metrics_state=fps (or =latency or =hidden) to set the default state.
  • We have added a Gameplay tab to the Options panel and tidied up the Options.
  • We have removed the button in the Options panel that allows you to clear your local cache. This can still be done manually by advanced users that have a specific reason to. The button was causing players to clear their cache, which removes the significant performance benefits of having a cache. The cache is automatically cleared once every league launch.
  • We have removed the 32-bit Path of Exile client. Basically no one is running 32-bit versions of Windows anymore.
  • Vulkan users with less than 2600mb of VRAM are now unable to select High texture quality, as there isn't enough video memory for the high-quality textures. DirectX users can continue to select it, but like before, performance will suffer on low memory systems as DirectX swaps assets into and out of system memory to try to cope.
 
Mites jos teen lightning damagea ja kaksi call of the brotherhoodia käytössä, kannattaako silloin linkata cold penetraatio tuohon lightning skilliin vai lightning penetratio?
vaikka banneissa ootkin niin vastaan silti

penetraatiot lasketaan viimeiseksi damagecalculaatiossa joten sen mukaan mennään

yleensä porukka käyttää tota sormusta sen takia että saa lightning skilliin "raadonpoistajan" criteille
 
Oma tunnus tänään 10 vuotta, en ole betan jälkeen paljoa pelannut, korkein hahmo lvl 28.
Joku bronze support pack tuolla näytti olevan, ostettu varmaan pitkän aikaa sitten.
Vakaa päivitystahti näyttää kuitenkin olevan edelleen.
 
Oma tunnus tänään 10 vuotta, en ole betan jälkeen paljoa pelannut, korkein hahmo lvl 28.
Joku bronze support pack tuolla näytti olevan, ostettu varmaan pitkän aikaa sitten.
Vakaa päivitystahti näyttää kuitenkin olevan edelleen.
No et tosiaan ole paljoa pelannut, kun tuo 28lvl on saavutettavissa noin parissa tunnissa keskivertopelaajalle :)

Mutta PoE:lla menee kyllä hyvin. Pelaajamäärät ovat kasvaneet jatkuvasti ja PoE 2 lienee tulossa ensi vuonna, jolloin on odotettavissa, että iso kasa uusia pelaajia hyppää mukaan.

PoE on mielestäni täysin ylivoimaisesti paras arpg tällä hetkellä. Ja tämä tulee Diablo 2 -veteraanilta. Diablo 4:llä on iso työ taistella vastaan.
 
Itsellä yhteensä pelattuna noin 60 tuntia. Nämä kertyneet noin kolmella yrittämällä. Jostain syystä peli ei vain lähde meikälle käyntiin missään vaiheessa vaan mielenkiinto lopahtaa aina jossain 10-20h kohdalla. Olen koittanut miettiä, että mistä se johtuu, mutten ole keksinyt mitään yhtä selkeää syytä. Pelimaailma tuntuu meikästä tylsältä ja hahmon rakentelu on mielestäni näennäisen laajaa, koska jos et seuraa jotain opasta niin hahmosta tulee 95% todennäköisyydellä kasa paskaa, mikä poissulkee endgame-contenttia.

Toisaalta ymmärrän, että hahmon luominen on varmasti niille mielekästä, ketkä eivät koe oppaan seuraamista ongelmaksi tai ketkä jaksavat itse perehtyä minmaxaamiseen. Ja contenttia tässä on kyllä ihan mieletön määrä, joten jos peli iskee niin pelattavaa riittää.

Jännä nähdä millainen PoE2 tulee olemaan. Jotenkin vain luulen, että asiat mistä en välitä tässä pelissä on juuri niitä, mitkä taas tekevät pelistä niin erinomaisen monelle muulle. Tästä syystä en usko, että tuo uusikaan Path Of Exile tulee olemaan minulle sopiva.
 
Tätä liigaa pelasin about 150 h. Eka exalted pallo tipahti vasta 120 h pelailtuani. Sen jälkeen niitä tipahteli kylläkin usampi. 3 hahmoa vein sinne 95 levelille. Kaikista parasta on POB, hahmon suunnittelu ja sitten käytäntöön pano.
 
Toisaalta ymmärrän, että hahmon luominen on varmasti niille mielekästä, ketkä eivät koe oppaan seuraamista ongelmaksi tai ketkä jaksavat itse perehtyä minmaxaamiseen. Ja contenttia tässä on kyllä ihan mieletön määrä, joten jos peli iskee niin pelattavaa riittää.

Tässä on yksi PoE:n yksi ongelma - peli itsessään ei sisällä niitä työkaluja joilla noita buildeja voisi edes järkevästi suunnitella, tai ylipäätään päätellä miten hyvin joku setuppi voisi toimia. Buildit on käytännössä pakko tehdä Path of Buildingilla jos haluaa olla varma siitä että lopputulos on hyvä, koska voit jo etukäteen nähdä minkälaiseen damage outputtiin kyseinen hahmo kykenisi ja minkälaiset itemit tarvitset jotta pääset haluamallesi DPS-tasolle jollain hahmolla.

Buildeja kun on hionut jokusen niin hyvin äkkiä sitä huomaa, että tietyille hahmotyypeille muodostuu aina hyvin samanlaiset skill treet. Cluster jewelit toki vaikuttavat jonkin verran asiaan.
 
No et tosiaan ole paljoa pelannut, kun tuo 28lvl on saavutettavissa noin parissa tunnissa keskivertopelaajalle :)

Mutta PoE:lla menee kyllä hyvin. Pelaajamäärät ovat kasvaneet jatkuvasti ja PoE 2 lienee tulossa ensi vuonna, jolloin on odotettavissa, että iso kasa uusia pelaajia hyppää mukaan.

PoE on mielestäni täysin ylivoimaisesti paras arpg tällä hetkellä. Ja tämä tulee Diablo 2 -veteraanilta. Diablo 4:llä on iso työ taistella vastaan.

Joo, ei tämän kohdalla oikein kiinnostus ja ajankäyttö kohdanneet launchin jälkeen ja muut pelit veivät sen ajan.
Tämä vaikutti alku ajoistaan lähtien enemmän Diablo 2 jatkoilta kuin D3.
Ollut genrensä viime vuosikymmenen parhaiten menestynyt peli.

Pelailin joskus kun oli vain Act 1 ja Act 2, sen jälkeen tuli vaikeampi taso kuten Diablo 2:ssa aikoinaan.
Act 3 tullessa taisivat wipeä kaikki hahmot enkä jaksanut uudestaan pelata.
Tuota version historya tutkiskelin ja Act 3 näköjään tullut open betan aikaan.

Enpä muista koska olen pelaillut sen jälkeen mutta aika lyhyeksi näköjään jäänyt.

Diablo 2 ja Titan Quest kyllä jäänyt mieleen itselle genren pelatuimpina peleinä. Silloin 15-20 vuotta sitten kun ovat olleet uusia,
niin on itsekin ollut nuorempi ja ollut enemmän aikaa niihin käyttää.
 
Itsellä yhteensä pelattuna noin 60 tuntia. Nämä kertyneet noin kolmella yrittämällä. Jostain syystä peli ei vain lähde meikälle käyntiin missään vaiheessa vaan mielenkiinto lopahtaa aina jossain 10-20h kohdalla. Olen koittanut miettiä, että mistä se johtuu, mutten ole keksinyt mitään yhtä selkeää syytä. Pelimaailma tuntuu meikästä tylsältä ja hahmon rakentelu on mielestäni näennäisen laajaa, koska jos et seuraa jotain opasta niin hahmosta tulee 95% todennäköisyydellä kasa paskaa, mikä poissulkee endgame-contenttia.

Toisaalta ymmärrän, että hahmon luominen on varmasti niille mielekästä, ketkä eivät koe oppaan seuraamista ongelmaksi tai ketkä jaksavat itse perehtyä minmaxaamiseen. Ja contenttia tässä on kyllä ihan mieletön määrä, joten jos peli iskee niin pelattavaa riittää.

Jännä nähdä millainen PoE2 tulee olemaan. Jotenkin vain luulen, että asiat mistä en välitä tässä pelissä on juuri niitä, mitkä taas tekevät pelistä niin erinomaisen monelle muulle. Tästä syystä en usko, että tuo uusikaan Path Of Exile tulee olemaan minulle sopiva.
Tässä näkyy hyvin, että millainen se näkökulma voi olla, kun pelitunnit ovat vielä kohtalaisen vähäisiä. Itse alotin aktiivisen PoE:n pelaamisen noin 7 vuotta sitten. Kokeilin ensin tehdä buildia ihan omin avuin kysymättä keneltäkään apua. Pääsin endgameen, mutta olihan se buildi aivan paska. Toiseen buildiin otin sitten oppaan alle. Ei se oppaan seuraaminen kovin mielekästä ollut, mutta kun oli kyseessä todella hyvin tehty opas, joka selitti joka kohdassa miksi asiat kannattaa tehdä tietyllä tavalla, niin aloin heti oppimaan niitä perusasioita, jotka täytyy ymmärtää, että voi tehdä itse omat buildinsa.

Tuo oli viimeinen kerta, kun seurasin opasta. Olen välillä hakenut ideoita buildeihin tai vinkkejä buildin paranteluun joistain oppaista, mutta pääosin olen tehnyt kaikki buildit alusta alkaen itse ja yrittänyt itse miettiä miten jokaista buildia voisi parantaa.

Tiedän, että monet pelaavat tätä peliä vain siten, että seuraavat oppaita, joiden avulla pääsee helposti etenemään ja voi keskittyä "olennaiseen". Toki itselleni olennaista on, että keksin itse omat buildini ja niiden suunnittelu on vähintäänkin yhtä hauskaa kuin itse pelaaminen. Usein idea lähtee siitä, että joku tietty skilli näyttää kivalta, jolloin kehitän sille oman buildini. Nykyään buildit menevät vähemmän metsään, kun vuosien varrella on tullut tehtyä tuhansia virheitä ja opittua niistä, mutta edelleen buildit eivät joka kerta onnistu. Hyvää fiilistä saa siitä, kun itse keksitty buildi toimii ja on vieläpä hauska pelata.

Kun perusasiat oppii, niin ei todellakaan ole pakko seurata mitään oppaita. Hahmon rakentelu ei todellakaan ole näennäisen laajaa, vaikka se voi siltä aluksi tuntua, jos täysin untuvikkona tekee buildin, joka ei sitten toimi ollenkaan. Kevyesti arvioituna olen pelannut ehkäpä yli 200 erilaista buildia vuosien varrella, enkä ole kertaakaan tehnyt samaa buildia täysin identtisenä uudelleen. Joskus teen aiemmin hauskaksi todetun buildin pohjalta jotain samankaltaista, mutta samalla saatan vaihtaa hahmoluokkaa ja hoitaa buildin defensiivisen puolen täysin eri tavalla, jolloin passivepuukin näyttää täysin erilaiselta.

Mikään peli ei ole kaikkia varten, mutta uskoisin, että aika monet pelaajat tykkäisivät PoE:sta, jos vain onnistuvat löytämään siitä oman juttunsa. Se voi joskus ottaa hieman aikaa ja kärsivällisyyttä, mutta se todellakin on sen arvoista.
 
Mikään peli ei ole kaikkia varten, mutta uskoisin, että aika monet pelaajat tykkäisivät PoE:sta, jos vain onnistuvat löytämään siitä oman juttunsa. Se voi joskus ottaa hieman aikaa ja kärsivällisyyttä, mutta se todellakin on sen arvoista.

Täsmälleen samaa mieltä. Monet toverit pelaavat softcore tradea kun siellä on saatavilla build-enabling uniquet. Itse olen Delvestä asti pelannut softcore SSF:aa ja liiga toisensa jälkeen olen aina päätynyt takaisin tuonne. Joku siinä vaan viehättää kun voi rakentaa buildeja siinä hiekkalaatikossa jossa mielikuvitus ja saatavilla oleva geari on rajana. Currencyn käyttö craftaamiseen ja hahmojen optimointiin muutoin kuin tradeemalla on ihan viihdyttävää.

Hyvänä esimerkkinä Ultimatumissa tuli ekaa kertaa tehtyä Doomfletch hahmo kun sattui droppaamaan se 6-linkattu base johon farmasin prophecyn. Tuokin hahmo kehittyi käytännössä ihan torsosta heti alkuun huonolta toimivasta buildista todella toimivaksi endgame-hirmuksi - joskaan ei ole verrattavissa mihinkään trade-liigan tehoihin. Vastaavasti Cospri's Malice droppasi tähän liigaan, mutta loppui liigan motivaatio kesken ennenkö sain Inquisitorin levelattua loppuun asti - vähän huonoon vuodenaikaan sattui liiga kun itsellä menee aina kevät ja kesä frisbeegolfatessa eikä aikaa oikein löydy tarpeeksi PoE:lle.

Itse ehkä haluaisin kokeilla jotain "group self found" tyyppistä missä kaveriporukalla pelataan private liigassa, mutta eipä oikein maittaisi maksella noita private liigan kuluja.
 
1626263122959.png




:D

itsehän en ole aloittamassa uutta liigaa, tää "paska" ei vaan kestä räpylässä.. varoivaisenkin arvion mukaan 12000 tuntia.. totuus varmaan 6k päälle :p

nyt sitten selvitellään paraneeko hiirikäsi ja jalkavaivat enää vai menikö krooniseksi

pätkääkään en kadu, hienoa vetää all-in kuukausia ja haista hielle :drool:
 
launch dayna aion silti logata standardiin ja laittaa atlaksen pystyyn sekä lajitella ultimatumin romut lokeroihin

"pari" buildiä on joita koittaa ilmaisella re-specillä

e: ehkä se unelma HC_SSF level 100:sta pitää toteuttaa, mutta permaliigassa :smoke:
 
Viimeksi muokattu:
Muuten mites nuo masterien tribuutit vai mitä olikaan, ne joilla voi ostaa niiltä decorationeita, säilyykö uuteen liigaan?
 
Viimeksi muokattu:

Uusi Expedition-liiga julkistettu, ensi viikon perjantaina starttaa.

Paljon balanssimuutoksia ja nerffejä, joista itse kyllä tykkään. Reddit luonnollisesti itkee, mutta antaa itkeä. Iso kasa mielenkiintoisia uusia skillejä myös, kuten Frozen Orb ja Blessed Hammer (eri nimisinä) Diablo 2:n henkeen :)
 
Suurimpana huolena näissä uusissa balanssimuutoksissa on se, että ero top1% ja muun populan välillä kasvaa entisestään. Vaikka katselisin viime liigan buildejani voi niistä mistä tahansa leikata 40% dps pois ja puhutaan edelleen absurdeista luvuista, perus jampalle jonka koko liigan saldona on muutama exa, voi endgame olla nyt jopa liian haastavaa. Toki ei minullakaan tähän sen parempia ratkaisuja ole, että on tämäkin askel oikeaan suuntaan.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
261 807
Viestejä
4 547 896
Jäsenet
74 849
Uusin jäsen
ookooo

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom