Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Meni kyl maku tähän liigaan. GGG antaa streamaajille + heidän kavereille (esim koko Empyrian groupollille) etuoikeuksia päästä jonojen ohi. Eli jengi joka muutenkin pyörittää koko ekonomiaa ja tekee +100 mirroria per liiga, niin saavat kaiken lisäksi vielä etumatkaa muihin pelaajiin nähden. Ja varsinkin ekonomian kannalta kaikkein tärkein on juurikin olla ekojen joukossa.
Eli sellainen "free to play" peli jossa jossa ihmiset on eri arvossa. GGG taitaa olla täysin kiinalaisten omistuksessa niin en yhtään ihmettele että pelaajat on eri arvoisissa asemissa kun kuuluu maan kulttuuriin.
Ei mua haittaa tippaakaan että striimaajat pääsi ennen muita servuille tekeen kontenttia katsojille, kuitenkaan ny montaa sataa ole vs kaikki 100k+
Joo, ei kyllä osu omaan nilkkaan yhtään jos pari tyyppiä pääsee jonon ohi. Minusta jopa ihan jees, saipahan katsoa kun quin69 sählää samalla kun itse jonottaa.
Ja Chris on itse sanonut että league resetit ovat ja tulevat aina olemaan täysin sama lähtökohta kaikille, ja selkeästi nyt hän joutui perumaan puheet koska kiinaan pitää saada rahaa.
-Peli on suht competive -> ladderit ja palkintoja saa menestyksestä
-Chris sanonut että kaikki tulevat aina saamaan tasavertasen lähdön
-Nyt kävi niin että klaaneja sai 24h etulyäntiaseman hallitsemaan ladderia ja end game ekonomiaa, joka sotii vahvasti pelin "perus sääntöjä" vastaan
Ladderilla saa kuin ePenistä lisää, poislukien Zizaranin yms. järjestämät racet.Jengiä oli vähän enemmän kuin "pari tyyppiä". Oli kokonaisia klaaneja jotka sai tuon edun jonka lisäksi kymmeniä streamereita, GGG ite myönsi että myös ei-streamereita sai ohituskaistan ja sitä annettiin joillekkin ryhmille. Ja Chris on itse sanonut että league resetit ovat ja tulevat aina olemaan täysin sama lähtökohta kaikille, ja selkeästi nyt hän joutui perumaan puheet koska kiinaan pitää saada rahaa.
-Peli on suht competive -> ladderit ja palkintoja saa menestyksestä
-Chris sanonut että kaikki tulevat aina saamaan tasavertasen lähdön
-Nyt kävi niin että klaaneja sai 24h etulyäntiaseman hallitsemaan ladderia ja end game ekonomiaa, joka sotii vahvasti pelin "perus sääntöjä" vastaan
niin, et tajuu miks tuhansien monsujen tappaminen ja lootti yhdessä kartassa on huono asiaEn kyllä voi ymmärtää, mikä siinä olisi bannin arvoista. Ei siinä hakkeroitu mitään yms, ei vain lopetettu sitä ultimatum rituaalia vaan tapettiin vain monstereita yhä uudelleen ja uudelleen.
Pitäisköhän itsekkin kokeilla laittaa yksi space nappi tuohon niin saisi spammata pulloja helposti?
Hyvä tipsi! Iisi ratkaisu.Ite laitoin jäätelötikun sinitarralla : )
vaikka banneissa ootkin niin vastaan siltiMites jos teen lightning damagea ja kaksi call of the brotherhoodia käytössä, kannattaako silloin linkata cold penetraatio tuohon lightning skilliin vai lightning penetratio?
No et tosiaan ole paljoa pelannut, kun tuo 28lvl on saavutettavissa noin parissa tunnissa keskivertopelaajalleOma tunnus tänään 10 vuotta, en ole betan jälkeen paljoa pelannut, korkein hahmo lvl 28.
Joku bronze support pack tuolla näytti olevan, ostettu varmaan pitkän aikaa sitten.
Vakaa päivitystahti näyttää kuitenkin olevan edelleen.
Toisaalta ymmärrän, että hahmon luominen on varmasti niille mielekästä, ketkä eivät koe oppaan seuraamista ongelmaksi tai ketkä jaksavat itse perehtyä minmaxaamiseen. Ja contenttia tässä on kyllä ihan mieletön määrä, joten jos peli iskee niin pelattavaa riittää.
No et tosiaan ole paljoa pelannut, kun tuo 28lvl on saavutettavissa noin parissa tunnissa keskivertopelaajalle
Mutta PoE:lla menee kyllä hyvin. Pelaajamäärät ovat kasvaneet jatkuvasti ja PoE 2 lienee tulossa ensi vuonna, jolloin on odotettavissa, että iso kasa uusia pelaajia hyppää mukaan.
PoE on mielestäni täysin ylivoimaisesti paras arpg tällä hetkellä. Ja tämä tulee Diablo 2 -veteraanilta. Diablo 4:llä on iso työ taistella vastaan.
Tässä näkyy hyvin, että millainen se näkökulma voi olla, kun pelitunnit ovat vielä kohtalaisen vähäisiä. Itse alotin aktiivisen PoE:n pelaamisen noin 7 vuotta sitten. Kokeilin ensin tehdä buildia ihan omin avuin kysymättä keneltäkään apua. Pääsin endgameen, mutta olihan se buildi aivan paska. Toiseen buildiin otin sitten oppaan alle. Ei se oppaan seuraaminen kovin mielekästä ollut, mutta kun oli kyseessä todella hyvin tehty opas, joka selitti joka kohdassa miksi asiat kannattaa tehdä tietyllä tavalla, niin aloin heti oppimaan niitä perusasioita, jotka täytyy ymmärtää, että voi tehdä itse omat buildinsa.Itsellä yhteensä pelattuna noin 60 tuntia. Nämä kertyneet noin kolmella yrittämällä. Jostain syystä peli ei vain lähde meikälle käyntiin missään vaiheessa vaan mielenkiinto lopahtaa aina jossain 10-20h kohdalla. Olen koittanut miettiä, että mistä se johtuu, mutten ole keksinyt mitään yhtä selkeää syytä. Pelimaailma tuntuu meikästä tylsältä ja hahmon rakentelu on mielestäni näennäisen laajaa, koska jos et seuraa jotain opasta niin hahmosta tulee 95% todennäköisyydellä kasa paskaa, mikä poissulkee endgame-contenttia.
Toisaalta ymmärrän, että hahmon luominen on varmasti niille mielekästä, ketkä eivät koe oppaan seuraamista ongelmaksi tai ketkä jaksavat itse perehtyä minmaxaamiseen. Ja contenttia tässä on kyllä ihan mieletön määrä, joten jos peli iskee niin pelattavaa riittää.
Jännä nähdä millainen PoE2 tulee olemaan. Jotenkin vain luulen, että asiat mistä en välitä tässä pelissä on juuri niitä, mitkä taas tekevät pelistä niin erinomaisen monelle muulle. Tästä syystä en usko, että tuo uusikaan Path Of Exile tulee olemaan minulle sopiva.
Mikään peli ei ole kaikkia varten, mutta uskoisin, että aika monet pelaajat tykkäisivät PoE:sta, jos vain onnistuvat löytämään siitä oman juttunsa. Se voi joskus ottaa hieman aikaa ja kärsivällisyyttä, mutta se todellakin on sen arvoista.
Säilyy, ne on sidottu tiliin ja vois käyttää missä liigassa vain. Sama homma myös itse decorationeiden kanssa.Muuten mites nuo masterien tribuutit vai mitä olikaan, ne joilla voi ostaa niiltä decorationeita, säilyykö uuteen liigaan?