POE2, mitähän tästä kirjottaisi.. Paras paskin peli meille autisteille jotka haluaa rakentaa todella vahvan hahmon kikkailemalla oudoilla mekaanikoilla?¿ Siis tätä peliä ei ole tarkoitettu mitenkään normaaleille ihmisille, sen huomaa jo aluksi kun kaikki vastaan tulevat monsterit on niitä mitä vihataan eniten... on reflect vihuja, on itsemurha vihuja, on kuoleman jälkeisiä lätäköitä... siis jos mietit huonoja efektejä niin löytyy... Peliä ei pysty oikeastaan pelaamaan "läpi" (siis 1-3+cruel 1-3) ilman tradea kun drop rate on surkea.. mä tein ton, ja en suosittele kenellekkään, olisin saanut maailman parhaan buildin jos oisin vaan vaihtanut ex orbit enkä ollut jääräpää (mut se oli osa peliä mulle joten..). Itsekkin jouduin huijaamaan cruelin toiseksi viimeisen pomon kanssa, kun peli ei antanut hyvää armoria... kun tuli se poison aalto, clippasin areenan ulkopuolelle pysyäkseni hengissä... vaiken pomo koko pelissä. Mä tykkään pelistä, mut tää tulee jäämään meille autisteille jotka jaksaa miettiä / hyväksikäyttää outoja mekaanikoita..
Mikä se on se hahmo jolla on monta niitä minioneita? Sillä juuri 4-5 päivää sitten juoksi pelin läpi ja se ainakin tuntui tylsän helpolta. Ilman että olisin tradennut mitään tai ottanut edellisiltä juoksukertojen charactereiden keräämiä itemejä.
Hahmoilla toki eroja viimeksi juoksi ilman mitään ostoja loppukartoille noin 10 tunnissa ja nykyisellä warrulla olen ostanut kaikki mahdollisimmat hyvät jutut marketista ja nyt act1 cruelissa ja aikaa uponnut noin 30 tuntia. esim nytkin juossut mansonin ekaa kerrosta kohta 1,5 tuntia ja en ole vielä päässyt edes ekaa kerrosta "läpi" ja 2 plus bossi olis vielä jäljellä
Viimeksi muokattu: