Path of Exile 2 (PC, PS5, Xbox)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jyppi
  • Aloitettu Aloitettu
POE2, mitähän tästä kirjottaisi.. Paras paskin peli meille autisteille jotka haluaa rakentaa todella vahvan hahmon kikkailemalla oudoilla mekaanikoilla?¿ Siis tätä peliä ei ole tarkoitettu mitenkään normaaleille ihmisille, sen huomaa jo aluksi kun kaikki vastaan tulevat monsterit on niitä mitä vihataan eniten... on reflect vihuja, on itsemurha vihuja, on kuoleman jälkeisiä lätäköitä... siis jos mietit huonoja efektejä niin löytyy... Peliä ei pysty oikeastaan pelaamaan "läpi" (siis 1-3+cruel 1-3) ilman tradea kun drop rate on surkea.. mä tein ton, ja en suosittele kenellekkään, olisin saanut maailman parhaan buildin jos oisin vaan vaihtanut ex orbit enkä ollut jääräpää (mut se oli osa peliä mulle joten..). Itsekkin jouduin huijaamaan cruelin toiseksi viimeisen pomon kanssa, kun peli ei antanut hyvää armoria... kun tuli se poison aalto, clippasin areenan ulkopuolelle pysyäkseni hengissä... vaiken pomo koko pelissä. Mä tykkään pelistä, mut tää tulee jäämään meille autisteille jotka jaksaa miettiä / hyväksikäyttää outoja mekaanikoita..

Mikä se on se hahmo jolla on monta niitä minioneita? Sillä juuri 4-5 päivää sitten juoksi pelin läpi ja se ainakin tuntui tylsän helpolta. Ilman että olisin tradennut mitään tai ottanut edellisiltä juoksukertojen charactereiden keräämiä itemejä.

Hahmoilla toki eroja viimeksi juoksi ilman mitään ostoja loppukartoille noin 10 tunnissa ja nykyisellä warrulla olen ostanut kaikki mahdollisimmat hyvät jutut marketista ja nyt act1 cruelissa ja aikaa uponnut noin 30 tuntia. esim nytkin juossut mansonin ekaa kerrosta kohta 1,5 tuntia ja en ole vielä päässyt edes ekaa kerrosta "läpi" ja 2 plus bossi olis vielä jäljellä :D

Viimeksi muokattu:
itse vetelin karttoihin selffound, toki tradessa.. ekana ostin 30ms bootsit ja sitten keltaisissa kartoissa muutakin

aseet oli level 94 asti itse väsättyjä mutta nytkun tarttee niitä 2% parannuksia niin ostin

Mikä se on se hahmo jolla on monta niitä minioneita? Sillä juuri edellispäivänä juoksi pelin läpi ja se ainakin tuntui tylsän helpolta. Ilman että olisin tradennut mitään tai ottanut edellisiltä juoksukertojen charactereiden keräämiä itemejä.
monk, sorc, infer, warrior on lähes samantasoisia summonerei

Itselle riittaa warrulla 4-5 tavallisen hengen ryhmä vastaan niin saa jo rämpyttää healtti potionia että ei kuolisi. Olen nytten cruel act 1 ja kartanon sisällä on meno aika tuskallista kun kuolee miltein koko ajan kun siellä tulee vastaan vähän turhan isoja laumoja. Koitin ottaa hiukan evasionia lisää ja armoria pois niin tuntuu aavistuksen paremmalta mutta siltikin aika tuskallista.

Ennen vaihtoa armoria oli 62%
1736454193881.png

6 "tavallista" vihua ja healtit vähintään tuossa mallissa
1736454317567.png
sulta puuttuu cloak of flame ja blocckia :smoke:

monk, sorc, infer, warrior on lähes samantasoisia summonerei

Mokilla oli hiukan vaikeuksia
sorceressin pelaamisen lopetin jo levelille 11
infernalist oli niin helppo että en jaksanut enää pelata sillä kun pääsin loppukartoille
warriori on nyt niin mahdoton että pää lähtee irti

itte harrastan sivuhahmona minion-monkkia

act 1 läpi sillä uniikki crossbowlla + default attack/scatterhot

act bow ja lightning arrow/rod

hieman ennen act 2 bossia minionkamat(ja ekat nodet) tämän jälkeen läpikävelyä level 90

Kannattaa pitää mielessä että tässä pelissä on aika paljon asioita joidenka tietäminen tekee asioista helpompia. Ihan jo se että ymmärtää mitä modeja mihinkin itemehin voi vielä tulla, ja mitkä itemit ovat käytännössä hyviä, helpottaa lootin saamista. Turha käyttää niitä regaleita, augmentteja tai exaltteja itemeihin jotka eivät voi lopulta muuttua käyttökelpoisiksi.
Tää on kyllä ihan tosi. Ite en ole jaksanut edes aloittaa craftaamista, koska en ole jaksanut opetella juuri tuota, että mitä geariin voi vielä tulla. Ilmeisesti item level vaikuttaa siihen mitä siihen voi tulla ja tietysti montako prefix ja suffix jo löytyy. Magic item ilmeisesti 1+1 prefix ja suffix ja rare itemeissä 3+3?. Poe2db sivulta näitä voi kai ihmetellä ettei tarvii ihan sokkona alkaa craftaamaan.

eikös warru voi vetää 2h+kilpi.. vai oliko se joku muu
Se on keystone, että mikä tahansa class pystyy, mutta se myös triplaa aseiden requt, joka on aika nihkeä homma monissa tapauksissa.

Kannattava toki silti, mutta voi olla ettei ihan noin vaan pysty sitä ottamaan käyttöön.

Mokilla oli hiukan vaikeuksia
sorceressin pelaamisen lopetin jo levelille 11
infernalist oli niin helppo että en jaksanut enää pelata sillä kun pääsin loppukartoille
warriori on nyt niin mahdoton että pää lähtee irti
Huomasitko, että viestissä mihin vastasit puhuttiin summonereista? Warriorillakin voi tehdä summonerin, jos niin haluaa. Ihan kuten millä tahansa muullakin classilla.

Statistiikka

Viestiketjuista
264 094
Jäsenet
75 378
Uusin jäsen
Dimosaurus

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom