Path of Exile 2 (PC, PS5, Xbox)

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jyppi
  • Aloitettu Aloitettu
Maistunut PoE 2 kyllä yllättävän pitkään taas. Tuli aloiteltua HC:ssa Blood Magella jonka tuhosin mappeihin ja parin hahmon jäljiltä pelattua Infernalist summoner joka nyt level 94. Tuo on kyllä aika solidi buildi, ei mitään ongelmia selvitä ja tuhonnut hyvin mappeja sekä muuta endgamea. Sai vähän romua kasaan seuraavaa hahmoa varten.

Sittemmin tuli mietittyä että crossboweja ei ole tullut pelattua sitten launchin ja rullasin Invoker Permafrost Bolts / Fragmentation Rounds heebon, nyt menossa level 92. Tuo on kyllä törkeä, ihan tolkutonta lämyä tekee ja kävi vielä hirveä flaksi crossbowin kanssa kun löytyi polkuhintaan hyvä templaatti johon osui T1 critti unveilillä.
Jatkoa vielä sen verran, että tuli liigan lopuksi tehtyä vielä shamaani - erityisesti halusin life-pohjaista kestävää hahmoa tehdä, mutta kyllä toi aika haastavaa on.


Sai vaan 47k EHP / 12k maximum physical hitin vaikka yritin aika hyvin keskittyä tuohon. Mappaillessa tuntuu periaatteessa turvalliselta, mutta chaos tekee kyllä pahaa jälkeä kun jäi hintsun vajaaksi resistit.

Pitäisi melkein tuota life% olla leivottuna sisään näissä evasion/armour item baseissa, kompensoisi tuota eroa ES ja lifen välillä. Joku 30% saisi ekstraa niin toi olisi vertailukelpoinen omiin ES-hahmoihin.
 
Viimeksi muokattu:
Jatkoa vielä sen verran, että tuli liigan lopuksi tehtyä vielä shamaani - erityisesti halusin life-pohjaista kestävää hahmoa tehdä, mutta kyllä toi aika haastavaa on.


Sai vaan 47k EHP / 12k maximum physical hitin vaikka yritin aika hyvin keskittyä tuohon. Mappaillessa tuntuu periaatteessa turvalliselta, mutta chaos tekee kyllä pahaa jälkeä kun jäi hintsun vajaaksi resistit.

Pitäisi melkein tuota life% olla leivottuna sisään näissä evasion/armour item baseissa, kompensoisi tuota eroa ES ja lifen välillä. Joku 30% saisi ekstraa niin toi olisi vertailukelpoinen omiin ES-hahmoihin.
Ootko kokeillut sillä uniquella missä on joku 4000 armoria, että auttaisko kestävyyteen?
 
Ootko kokeillut sillä uniquella missä on joku 4000 armoria, että auttaisko kestävyyteen?
Lightning Coil ja max rollattu Brass Dome on aika lähekkäin tässä setupissa - mutta tää oma vähän puolivillainen Coili vie silti:

1769330307681.png


Koko pointti jota yritin tässä tehdä oli muuntaa mahdollisimman paljon physsiä elementaliksi (setupissa nyt 61%), koska armour toimii sitä huonommin mitä isompia hitit ovat -> sisään tulevan määrän kun puolittaa elementaliksi niin se armourin efektiivinen hyöty kutakuinkin kaksinkertaistuu ja lisäksi siihen muunnettuun elemental-osuuteen vaikuttaa tuo "% of armour also applies to elemental damage" moninkertaisena.

Edit: korjattu screenshottiin 1% versio.
 
Lightning Coil ja max rollattu Brass Dome on aika lähekkäin tässä setupissa - mutta tää oma vähän puolivillainen Coili vie silti:

1769330307681.png


Koko pointti jota yritin tässä tehdä oli muuntaa mahdollisimman paljon physsiä elementaliksi (setupissa nyt 61%), koska armour toimii sitä huonommin mitä isompia hitit ovat -> sisään tulevan määrän kun puolittaa elementaliksi niin se armourin efektiivinen hyöty kutakuinkin kaksinkertaistuu ja lisäksi siihen muunnettuun elemental-osuuteen vaikuttaa tuo "% of armour also applies to elemental damage" moninkertaisena.

Edit: korjattu screenshottiin 1% versio.
Tottahan tuo. Ei ollut exceliä tässä juuri, että olisin katsellut :D
 
Oli tossa vielä yksi asia tehtävissä Abyss jewelillä jolla saa tuon Sacrifice of Flesh -keystonen joka nostaa max hittejä vielä jonkin verran. Sattui sen verran olemaan valuuttaa vielä että piti hakea pois:

1769333783729.png


Täytyypä illemmalla kokeilla huomaako eroa.
 
Käynnistin muutaman viikon tauon jälkeen. Ja huoh uusi bugi. Väliilä bossilla pottu ei anna helaa. Vaikka se kyllä vähenee.
 
Käynnistin muutaman viikon tauon jälkeen. Ja huoh uusi bugi. Väliilä bossilla pottu ei anna helaa. Vaikka se kyllä vähenee.
Vähän veikkaisin, että ei ole bugi, koska en ole missään nähnyt kenenkään muun valittavan samasta asiasta. Lienee joku muu syy kuin bugi kyseessä.
 
Onko tässä jotain muistivuoto-ongelmia kun pelaan jotain ihan perus mappia, niin alkaa pätkiminen ja jumittaminen.

Muiden pelien kanssa ei ongelmia, eikä mielestäni muuten kuin mapeissa tai ehkä jossain temppeleissä myös.
 
Onko tässä jotain muistivuoto-ongelmia kun pelaan jotain ihan perus mappia, niin alkaa pätkiminen ja jumittaminen.

Muiden pelien kanssa ei ongelmia, eikä mielestäni muuten kuin mapeissa tai ehkä jossain temppeleissä myös.
Koita vaihtaa ääniasetuksista äänikanavien määrä lowille. Abyss liigassa tuo muutos korjasi itseltä ison osan jumeista ja tökkimisistä.
 
Onko tässä jotain muistivuoto-ongelmia kun pelaan jotain ihan perus mappia, niin alkaa pätkiminen ja jumittaminen.

Muiden pelien kanssa ei ongelmia, eikä mielestäni muuten kuin mapeissa tai ehkä jossain temppeleissä myös.
Ihan ekana kannattaa katsoa, että loppuuko se muisti kesken pelatessa. Jos ei lopu, niin kyse on väkisinkin jostain muusta.

En ole tietoinen, että olisi mitään erityistä muistivuotoa. Toki jos muistin määrän suhteen on rajoilla heti lähteissään, niin voihan se sitten loppua, kun on pelannut hieman pidempään.
 
Seuraava suuri sisältöpäivitys julkistettu: Path of Exile 2: Return of the Ancients

Päivitys tulee olemaan viimeinen Early Access päivitys, tästä seuraava versio tulee olemaan 1.0 jonkan julkaisu on suunniteltu tapahtuvan Exileconin jälkeen (potentiaalisesti joulukuussa, mutta tarkempaa pvm ei ole vielä tiedossa).

Path of Exile 2: Return of the Ancients 0.5 tulee pelattavaksi 29.5 klo 23

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Linkki: https://www.youtube.com/watch?v=vxgYGGFNs98


Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Linkki: https://www.youtube.com/watch?v=vkCu3V81N74
 
Vaikka uutta base classia ei nyt saatukaan, niin kaikin puolin muuten 0.5 vaikuttaa todella hyvältä.

- Endgame meni isosti uusiksi ja vaikuttaa kaikin puolin hyvältä.
- Uusi liiga vaikuttaa mielenkiintoiselta ja kohtalaisen isolta.
- Uudet ascendancy classit todella mielenkiintoisia.

Lisäksi uusia skillejä, unique kamoja ja kaikenlaista muuta pienempää uutta. Kaikki vaikuttaa oikein hyvältä.

Pitää vissiin nyt kolme viikkoa nukkua varastoon, ettei tarvitse sitten 0.5:n julkaisun jälkeen nukkua viikkoon ollenkaan :)
 
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Linkki: https://www.youtube.com/watch?v=W0UcprSk8V8


path of building osittain leivottu sisään

toimii samalla tavalla kuin .filterit eli copy/paste pelin luomaan /builds kansioon

Jokohan tämän myötä in-game tooltippien tarkkuus olisi lähempänä todellisuutta? Turhauttaa joutua pomppimaan PoBin puolelle kun on tarvetta simuloida jotain respeccien vaikutuksia eHP tai damageen.
 
Jokohan tämän myötä in-game tooltippien tarkkuus olisi lähempänä todellisuutta? Turhauttaa joutua pomppimaan PoBin puolelle kun on tarvetta simuloida jotain respeccien vaikutuksia eHP tai damageen.
Ei kai tällä build-systeemillä ole mitään tekemistä in-game tooltippien kanssa? Tuo tooltippien tarkkuus tai hyödyllisyys on hyvin buildista riippuvaista. Joidenkin buildien kanssa tarkkuus on täysin riittävää ja joidenkin kanssa tooltipeillä ei tee mitään. Pääasiassa niistä kyllä näkee riittävästi asioita, jos tietää mitä katsoo.

PoBille on edelleen tarvetta, ei se tarve tule koskaan poistumaan.
 
Kiinan PoE klientti on paljon edellä (mm QoL ominaisuudet) tätä "länsi" klienttiä. Tuo "PoB" ominaisuuskin on otettu 1:1 kiinan versiosta. Saas nähdä milloin nappaavat auto loottaavat lemmikkieläimet kiinaklientistä tähän yms muita.
 
Ei oo kyl missää poeliigas ollu nii älytön inflaatio ku täs kakoses :D. Koetin tos "javazonii" levutella ja asetta seku kattelin et ois päivittäny nii 120dps +1 600d... Joopas joo.
 
Ei oo kyl missää poeliigas ollu nii älytön inflaatio ku täs kakoses :D. Koetin tos "javazonii" levutella ja asetta seku kattelin et ois päivittäny nii 120dps +1 600d... Joopas joo.
Joo tuo 0.4:n inflaatio on ylivoimaisesti pahin mitä on koskaan nähty. Mikään aiempi liiga kummassakaan pelissä ei ole päässyt lähellekään tuota inflaation tasoa. Toivottavasti ei toistu enää koskaan.
 
Joo tuo 0.4:n inflaatio on ylivoimaisesti pahin mitä on koskaan nähty. Mikään aiempi liiga kummassakaan pelissä ei ole päässyt lähellekään tuota inflaation tasoa. Toivottavasti ei toistu enää koskaan.

Tämähän se kun ei ole divine sinkkei. Kukaan ei myöskään craftaa mitään nii tule uutta myyntii. Vois kuvitella et jengillä aivan vitusti myyntikuntoista kelpokamaa stäsheis :D
 
Ei varmaa täs vaihees liigaa enää ole pelaajia tuottamassa mitään myyntiin. Hinnat tuppaa usein karkaamaan käsistä loppuliigan puolella.
 
Tämähän se kun ei ole divine sinkkei. Kukaan ei myöskään craftaa mitään nii tule uutta myyntii. Vois kuvitella et jengillä aivan vitusti myyntikuntoista kelpokamaa stäsheis :D
Divine sinkit toki auttaa, mutta se ei nyt ollut tämän 0.4:n ongelma. Siitä nyt vaan tulee pieni ongelma, kun temppelistä saa 200-500 diviä per run.
 
Mua ei varsinaisesti se yllätä ettei esim end game hyvät kamat ois törkeis hinnois mutta ku myös levutusroska
 
Mua ei varsinaisesti se yllätä ettei esim end game hyvät kamat ois törkeis hinnois mutta ku myös levutusroska
Näinhän se menee. Lopultahan tämän liigan aikana kävi niinkin, että monet normaalisti kalliit kamat päätyivät olemaan lähes ilmaisia. Koko ekonomia täysin sekaisin.

Mutta onneksi tämä oli nyt hyvin poikkeuksellinen tilanne, jollaista ei ole nähty koskaan aiemmin, eikä todennäköisesti nähdä enää uudelleen. Ei ainakaan tässä mittakaavassa.
 
Miltäs nuo POE2 loppupelin buildit näyttää? Itse ruukaan tykätä aina ARPGstä, heti siihen asti kun pääsen sinne endgameen ja buildit alkaa lähestulkoon vaatimaan sitä, että kasaat synergioita yhdelle kyvylle, ja sitten ravaat ympäriinsä spämmäämässä sitä yhtä nappia samalla kun maailma räjähtää ympärillä.

Muistelisin, että idea ainakin oli päästä POE:ssa irti tästä, mutta miten tuo on toteutunut?
 
Miltäs nuo POE2 loppupelin buildit näyttää? Itse ruukaan tykätä aina ARPGstä, heti siihen asti kun pääsen sinne endgameen ja buildit alkaa lähestulkoon vaatimaan sitä, että kasaat synergioita yhdelle kyvylle, ja sitten ravaat ympäriinsä spämmäämässä sitä yhtä nappia samalla kun maailma räjähtää ympärillä.

Muistelisin, että idea ainakin oli päästä POE:ssa irti tästä, mutta miten tuo on toteutunut?
Se on vähän niinkin, että kun endgame on pitkälti sitä mappien grindaamista, niin etenemisen täytyy olla mahdollisimman sujuvaa, ja siihen yhden kyvyn setit ovat vastaus. Mutta olen itse nyt pelannut munkin 90. tasolle, ja pitkälti edennyt samalla Gathering Storm-Siphoning Strike-Falling Thunder -kombolla kuin tarinaosuudenkin.
 
Viimeksi muokattu:
Se on vähän niinkin, että kun endgame on pitkälti sitä mappien grindaamista, niin etenemisen täytyy olla mahdollisimman sujuvaa, ja siihen yhden kyvyn setit ovat vastaus. Mutta olen itse nyt pelannut munkin 90 tasolle, ja pitkälti edennyt samalla Gathering Storm-Siphoning Strike-Falling Thunder -kombolla kuin tarinaosuudenkin.
Kiitti vastauksesta - ehkäpä hyppään tähän mukaan kunhan olen Diabloon taas kyllästynyt (tapahtunee pian). Meinaa aina nuo Diablo-ekskursiot mennä niin, että muutama viikkoa jaksaa jauhaa ja sit menee mielenkiinto.
 
Miltäs nuo POE2 loppupelin buildit näyttää? Itse ruukaan tykätä aina ARPGstä, heti siihen asti kun pääsen sinne endgameen ja buildit alkaa lähestulkoon vaatimaan sitä, että kasaat synergioita yhdelle kyvylle, ja sitten ravaat ympäriinsä spämmäämässä sitä yhtä nappia samalla kun maailma räjähtää ympärillä.

Muistelisin, että idea ainakin oli päästä POE:ssa irti tästä, mutta miten tuo on toteutunut?
PoE 2:n buildit toimii pääsääntöisesti siten, että jos jaksat käyttää useampia skillejä ja hakea comboja, niin teet enemmän damagea ja pärjäät paremmin. Yhdelläkin skillillä ja napilla pärjää toki, mutta pohjimmiltaan siis vaihtoehtoja buildeille on valtavasti ja jokaiselle on varmasti tarjolla sellaisia buildeja, mistä itse tykkää.

Vaikka PoE 1 -veteraani olenkin ja siinä pelaan useimmiten niitä "yhden napin buildeja", niin PoE 2:ssa tulee pelattua monipuolisempia buildeja paljon useammin. Yleensä käytän minimissään kahta eri skilliä, sekä usein vielä kolmatta, joka on pääosin käytössä bosseja vastaan.

PoE 2:n gameplay maistuu itselle tämän genren peleistä ylivoimaisesti parhaiten, eli pelaaminen itsessään on hauskaa ja juuri niin monipuolista kuin itse haluan sen olevan.
 
Siitä kuinka "kivaa" on riippuu paljon myös buildista. Ainakin itselläni on ollut että mitä parempi buildi = vähemmän grindaamista = nopeempi progressio = pääsee paremmin pelin end gameen käsiksi (vikat bossit kukistettu 3 tiereillä).

Jos lähtee liikkeelle huonolla buildilla, joutuu usein grindaamaan currencyä että saisi tiettyjä bosseja tapettu ja niitäkin hikisesti. Tämä de-motivoi aika paljon ja helposti luovuttaa.

Eli jotta saa pelistä mahdollisimman paljon irti, kannattaa oikeasti käyttää aikaa että löytää hyvän buildin ennen kuin lähtee pelaamaan. Sillä saa sitten currencyä hankittua helposti ja kun currencyä tarpeeksi, voi lähteä enemmän sooloilemaan omilla buildeilla ja testailemaan mikä toimii.

Edelliset 3 liigaa olen aloittanut Gas grenade buildeilla ja niillä on pystynyt vetämään loppupelin bossit todella helposti ilman currencyn grindaamisen tarvetta. Hyvän crossbowin pystyy itse cräftäämään helposti ja keskiverto aseella pärjää jo kaikille tier 3 bosseille suht vaivattomasti.
 
Oliko niin että end gameen tulossa nyt jonkun näköisiä tehtäviä tai polkua mitä pitkin seurata?

Ite tosi huono pelaamaan mitään sandbox pelejä ja tähän mennessä poe2 end game yleensä kyllästyttänyt nopeasti. Tarttisin jonku polun mitä seurata, jotta end game innostaisi. Toisin kuin varmaan moni muu olen tykännyt vaan pelata rauhaksiin actit läpi ja end gameen tultaessa vaihtanut buildia jossain 10-15 karttojen kohdalla. Ehkä yksi syy on myös ettei oikeen ole pärjännyt noissa 15 tierin mapeissa. Viimeksi taisin tier 2 end game bosseja vetää ja tier 3 tuli turpaan, niin lopetin heti. Currencyä ei oikeen jaksa grindata, jos ei ole ihan ylikylän jätkä joka juoksee mapit läpi. Samalla myös craftaaminen jäänyt köyhyyden takia aikalailla kokematta.

Nyt taas innolla odotan päivitystä, kun en nykyistä liigaa ole pelannut ollenkaan.
 
Oliko niin että end gameen tulossa nyt jonkun näköisiä tehtäviä tai polkua mitä pitkin seurata?

Ite tosi huono pelaamaan mitään sandbox pelejä ja tähän mennessä poe2 end game yleensä kyllästyttänyt nopeasti. Tarttisin jonku polun mitä seurata, jotta end game innostaisi. Toisin kuin varmaan moni muu olen tykännyt vaan pelata rauhaksiin actit läpi ja end gameen tultaessa vaihtanut buildia jossain 10-15 karttojen kohdalla. Ehkä yksi syy on myös ettei oikeen ole pärjännyt noissa 15 tierin mapeissa. Viimeksi taisin tier 2 end game bosseja vetää ja tier 3 tuli turpaan, niin lopetin heti. Currencyä ei oikeen jaksa grindata, jos ei ole ihan ylikylän jätkä joka juoksee mapit läpi. Samalla myös craftaaminen jäänyt köyhyyden takia aikalailla kokematta.

Nyt taas innolla odotan päivitystä, kun en nykyistä liigaa ole pelannut ollenkaan.
Kyllä. Endgameen tulossa useampia tehtävälinjoja, joita voi oman halun mukaan seurata. Toki loputtomiin ne eivät kestä, eli tehtävien jälkeen jäljellä on samankaltainen sandbox-tyyppinen endgame, mitä se on tähänkin asti ollut, mutta jos kaikki tehtävälinjat tekee, niin niihin saa varmasti uppoamaan paljon aikaa.
 
Patch notet ulkona. Paljon kaikenlaista sieltä löytyy, mutta esimerkiksi pelin ekonomiaan liittyen tällainen iso muutos, joka tulee käytännössä toimimaan isona divine sinkkinä:
"The Corruption outcome that randomises the numeric values of the modifiers on an item beyond the normal range now multiplies each modifier based on the current value, instead of randomising the value."
 
Joko on 0.5 aloitusbuildit valittu? Itse meinasin painella Plant Druidilla ainakin ekan hahmon. Ohjaimella se tuntui kohtuu helposti pelattavalta
 
En oo vielä yhtään päättänyt, pitää ehkä vähän miettiä. Vähän kuumottaa toi balanssi, kuullu legendaa että jos lähtee fiilispohjalta rakentelemaan niin jossain vaiheessa tulee helposti piste, jossa buildi ei vaan enää toimi.

Ens viikolla myös tulee Fatekeeper early access ja muistaakseni myös Gothic Remake julkaisu, saa nähä miten ehtii kaikkea pelaamaa mitä haluais.
 
Itse meinasin jonkun deadeye buildin, ehkä frozen arrow. Koska deflection buffit. Toki toi marshall arts monk kiinnostaa kanssa kovasti, mutta vielä toistaiseksi ei ole ollut yhtään "kivaa" melee buildia poe 2.
 
Ei tätä nyt oikein voi pelata kun liikkuminen on tökkivää ja ukkeli randomisti koko ajan pysähtelee ja ei voi juosta koska heittää pelistä ulos ja herjaa jotain että liian monta actionia lyhyessä ajassa
 
Ei tätä nyt oikein voi pelata kun liikkuminen on tökkivää ja ukkeli randomisti koko ajan pysähtelee ja ei voi juosta koska heittää pelistä ulos ja herjaa jotain että liian monta actionia lyhyessä ajassa
Kuulostaa siltä, että sulla on nyt omissa laitteissa ja/tai verkossa jotain pielessä. Ei ole ollenkaan normaalia tai yleistä tuollainen.

Ettei olisi hiiressä tai näppiksessä jotain makroja käytössä?
 
Kuulostaa siltä, että sulla on nyt omissa laitteissa ja/tai verkossa jotain pielessä. Ei ole ollenkaan normaalia tai yleistä tuollainen.

Ettei olisi hiiressä tai näppiksessä jotain makroja käytössä?
Mietin sitä itsekin. Aiemmin ei ole ollut mitään ongelmaa kun vasta nyt tässä uudessa patchissa. Resetoin näppiksen mutta ei vaikutusta. Pitää vielä illalla yrittää jotain
 
Kuulostaa siltä, että sulla on nyt omissa laitteissa ja/tai verkossa jotain pielessä. Ei ole ollenkaan normaalia tai yleistä tuollainen.

Ettei olisi hiiressä tai näppiksessä jotain makroja käytössä?
Tuskin. Kaverin kanssa tässä ollaan tätä 0.5 pelattu pari päivää ja ihmeellistä diashowta/lagia tulee molemmille.

e. Ja siis ei ole ollut ennen tätä patchia kummallakaan mitään moisia ongelmia.
 
Tuskin. Kaverin kanssa tässä ollaan tätä 0.5 pelattu pari päivää ja ihmeellistä diashowta/lagia tulee molemmille.

e. Ja siis ei ole ollut ennen tätä patchia kummallakaan mitään moisia ongelmia.
Jos luet viestin mihin tuossa vastasin, niin siinä on ongelmat rahtusen erikoisempia.

Mullakin on ajoittain lyhyitä pätkiä ollut diashow-lagia, mutta ei niin paljon, että olisi haitaksi asti. Tuossa saattaa olla kyse muistivuodosta, johon auttaa kun omassa koneessa on 64GB muistia.
 
Minulla siis käy niin että kun painaa sprint napin pohjaan (välilyönti) niin ukkeli heittää kaksi kuperkeikkaa ja lennän ulos pelistä. Ja wasdilla kun liikun johonkin suuntaan niin samalla pitää naputtaa johonkin muuhunkin suuntaan koska muuten ukkeli pysähtelee kummallisesti, sellaista ihme nykimistä. Luin että tuota ulos lentämistä pelistä on ollut aiemmin muillakin joidenkin spellien kanssa.
 
Itse meinasin jonkun deadeye buildin, ehkä frozen arrow. Koska deflection buffit. Toki toi marshall arts monk kiinnostaa kanssa kovasti, mutta vielä toistaiseksi ei ole ollut yhtään "kivaa" melee buildia poe 2.
Nyt kun voi pelata ilmaiseksi niin yrittäny myös melee hahmoja ja pelaaminen on enemmän kuin yrittäisi juoda tervaa eikä ole ollut yhtään hauskaa
 
Nyt kun voi pelata ilmaiseksi niin yrittäny myös melee hahmoja ja pelaaminen on enemmän kuin yrittäisi juoda tervaa eikä ole ollut yhtään hauskaa
Aloitin pelin pitkästä aikaa warrulla. Muuten peli etenee ihan hienosti, mutta bossit on yhtä tervan juontia. Onneksi saa helposti apuja publicilla.
 
Aloitin pelin pitkästä aikaa warrulla. Muuten peli etenee ihan hienosti, mutta bossit on yhtä tervan juontia. Onneksi saa helposti apuja publicilla.
Oletan, että käytät warrulla mace-skillejä? Maceissa on se huono puoli, että single targetin suhteen toimivimmat skillit saa käyttöön vasta kampanjan loppupuolella. Alkumatka on siis nihkeämpää ihan jo skillivalikoiman vuoksi.

Tällä hetkellä en suosittele maceja kenellekään, joka ei tiedä tarkalleen mitä tekee. Toki voi niillä silti olla hauska pelata ihan alusta alkaen, mutta suhteessa muihin aseisiin tai spelleihin meno on varsin nihkeää.
 
Oletan, että käytät warrulla mace-skillejä? Maceissa on se huono puoli, että single targetin suhteen toimivimmat skillit saa käyttöön vasta kampanjan loppupuolella. Alkumatka on siis nihkeämpää ihan jo skillivalikoiman vuoksi.

Tällä hetkellä en suosittele maceja kenellekään, joka ei tiedä tarkalleen mitä tekee. Toki voi niillä silti olla hauska pelata ihan alusta alkaen, mutta suhteessa muihin aseisiin tai spelleihin meno on varsin nihkeää.
Joo mace ja shield. Helpotti kummasti kun sai level 20 tienoilla Frostbreath uniikki macen. Sillä menty kakkosactia jo puolväliin.
 
Minusta melee ohjaimella suorastaan herkkua. Pelaatteko hiirellä?
Saman totesin, wasd+hiiri ei vaan itselle sovi meleellä kun pitäisi olla iholla ja väistellä bossien iskut.

Spell caster ja archerit taasen toimii paljon paremmin wasd+hiiri. Poislukien spark/entangle.

Koska itse pelaan pääosin olohuoneessa sohvalta niin ohjaimella pelattavat ainoa vaihtoehto.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
309 074
Viestejä
5 239 614
Jäsenet
83 440
Uusin jäsen
ttumppi

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom