Path of Exile 2 (PC, PS5, Xbox)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jyppi
  • Aloitettu Aloitettu
Kuolemat opettaa. Act 1 bossi tuntu jotenkin vaikeelta vaikka oli cold resistance 75% sulkeissa 89%, mutta en ymmärrä mitä se tarkoittaa.

No lähin sitten ihmettelemään miten tekisin enemmän damagea ja opin, että spellejä pystyy levuttamaan ja samalla huomasin, että sain myös yhden uuden spellin (Arc) 😄. No paremmilla spelleillä bossi meni ykkösellä läpi. Jotenkin tuli tyhmä olo, mutta nyt taas mennään eteenpäin. Tällästä se on aloittelijana.
Joo meinas kyllä oikeasti rusinat rasahtaa tosa act bossilla, meni varmaan kieltämättä tunti siinä. Sitten toisen kerran sen, kun taas tappoi niin se niin heleppoa

75% on maksimi, ja tuo sinun 89% on mitä sulla on yhteensä. Vaikeammalla vaikeusasteella tulee penaltyä ressuihin, jolloin tuosta yli 75% on hyötyä.

*Pesarille siis tämä* en tiedä miten lainaukset voi lisätä muokkaustilassa…

Tuli haettua vikat ascendancy pojot Trial of Sekhemasin kautta. Aika asiallinen kyllä tuo uusi 'sanctum' - siisti bossi lopussa ja kasa ihan asiallisia laatikoita vikassa huoneessa. Tuli jopa noita uusia time-lost jeweleitä jokuinen sieltä. Pitäisi melkein säästää avaimet sinne eikä edes käyttää aiemmissa kerroksissa.

Vinkkinä ton juoksemiseen; kannattaa hankkia se honour resistance täysiin. Itsellä oli bagi täynnä honour resistance + max honour reliccejä, jolla sai resistin 75% ja ~130% increased honour. Taisi lopulta olla joku ~12k max honour noilla.

Edit: Peliaikaan palatakseni.

1734209842456.png

Näköjään SSF-ladderiinkin eksynyt:

416 kaarlos#2613 PurjoOhLawdHereWeGo Stormweaver 85

Viimeksi muokattu:
Täytyy kyllä sanoa että tämä on se mitä Diablo 3 olisi pitänyt olla. D1/2 fanina tässä on sitä oikeaa tunnelmaa ja vaikeutta. Jos jotain kovaa tippuu maahan niin se tuntuu joltain. Bossit toimii ja pitää olla kokoajan varuillaan.

Onko muuten kellään hajua milloin nuo ascendancy classeista tulevat spellit muuttuu 6-linkeiksi? Itsellä elemental storm käytössä ja olisi ihan kyllä kysyntää linkille, tuohon kelpaa niin monet supportit. Spelukoin itse vähän level 90:a.

Tuli haettua vikat ascendancy pojot Trial of Sekhemasin kautta. Aika asiallinen kyllä tuo uusi 'sanctum' - siisti bossi lopussa ja kasa ihan asiallisia laatikoita vikassa huoneessa. Tuli jopa noita uusia time-lost jeweleitä jokuinen sieltä. Pitäisi melkein säästää avaimet sinne eikä edes käyttää aiemmissa kerroksissa.

Vinkkinä ton juoksemiseen; kannattaa hankkia se honour resistance täysiin. Itsellä oli bagi täynnä honour resistance + max honour reliccejä, jolla sai resistin 75% ja ~130% increased honour. Taisi lopulta olla joku ~12k max honour noilla.

Edit: Peliaikaan palatakseni.

1734209842456.png

Näköjään SSF-ladderiinkin eksynyt:

416 kaarlos#2613 PurjoOhLawdHereWeGo Stormweaver 85

Minulla olisi trial of chaosta vissiin seuraavaksi. Kerran tuon trial of sekhemasin tein. Pystyykö siis jotenkin vaikuttamaan, että saisi tuota honouria paremmaksi tai resistejä? En ihan ymmärtänyt systeemiä ja siten en älyttömästi tykännytkään.

Mulla näyttää menevän tunti ja level, nyt n.21h ja lvl21. :lol: Kaikki kun on uutta niin joutuu opiskelemaan pelaamisen ohella.
Sama täällä, eilen pelasin joku 4h ja mitään en mistään tajua, mätki örkkejä turpaan ja laitan parempaa varustetta päälle kun sattuu tulemaan vastaan ja myyn invetaariosta tavaraa kun on täynnä.

Jotain yritän arkkuun laittaa, jos näyttää jotenkin erilaiselta, mutta onko siitä mitään hyötyä näin alussa vielä?

Minulla olisi trial of chaosta vissiin seuraavaksi. Kerran tuon trial of sekhemasin tein. Pystyykö siis jotenkin vaikuttamaan, että saisi tuota honouria paremmaksi tai resistejä? En ihan ymmärtänyt systeemiä ja siten en älyttömästi tykännytkään.
Siinä ultimatum-pohjaisessa trial of chaoksessa mennään ihan normaaleilla pelin säännöillä eli ainoastaan hahmon normaalit resistit ja muut asiat vaikuttaa selviytymiseen.

Trial of Sekhemas taas perustuu vanhaan Sanctumiin, jonka sisällä pätee vähän omat sääntönsä. Sen sisällä voi toki hävitä runin sillä että hahmon health menee nollaan, mutta pääsääntöisesti runit katkeaa siihen että sen trialin sisällä käytössä oleva honor menee nollaan. Ilman honor resistiä hahmon ottama damage menee sellaisenaan honoriin, mutta siihen kun lätkäisee honor resistin + kasan max honoria päälle niin se kesto nousee eri levelille. Käytännössä noiden reliccien hankinta edellyttää että juoksee jokusen runin ja loottailee reliccejä.

No niin, reilu 60 kellossa ja eilen Act 3 läpi sorsalla. Hommaa on hidastanut se, että aloitin Mercillä suunnittelematta buildia sen kummemmin ja tuosta hahmosta tuli aika lapanen :D Act 2:n lopputappelussa (Jamanra) nousi tie pystyyn, vaikka siihen asti peli edennyt hitaasti, mutta varmasti. Henki lähtee kertalaaksta ja DPS ei riitä millään. Buildin korjaus vaatisi sen verran kalliin remontin, että jätän tuon ukon pöytälaatikkoon toistaiseksi.

Sorsalla homma meni huomattavasti kivuttomammin, mutta mielestäni Act 3 kaipaisi vähän työstöä ja viidakkoseikkailu alkoi loppua kohti maistumaan vähän puulta. Toki tuossa alkoi tulemaan gearissakin rajat vastaan ja osaltaan sen takia eteneminen hidastui, mutta onhan tuo jumalattoman pitkä ja mapit ovat valtavia. Jopa +20% movement speed-släbäreillä jatkuva ympäriinsä juoksentelu alkoi tympimään, varsinkin kun tehtävät ovat aika yksitoikkoisia, tyyliin "etsi esine X Uudenmaan kokoiselta kartalta, kiikuta se paikkaan Y jonka jälkeen pääset vielä entistä isommalle alueelle tekemään samaa juttua". Ei sinänsä mitään uutta kyllä tässä peligenressä, mutta kokonaisuudessaan Act 3 tuntui vähän keinotekoisen työläältä, varsinkin kun ykkös- ja kakkosactit olivat mielestäni erittäin hyviä.

No, eipä siinä. Nyt pääsin testaamaan munkkia, oikein hauskaa vaihtelua kun nyt pelaillut ainoastaan ranged-hahmoilla. Melee-äijällä pelailu tuo kyllä selkeästi lisää haastetta varsinkin pomotappeluihin, saa olla dodgesormi herkällä ja pitää miettiä lähestymistapa uusiksi.

Marinasta huolimatta tämä on yleisesti ottaen erittäin hyvä peli, aineksia on vaikka mihin.

Marinasta huolimatta tämä on yleisesti ottaen erittäin hyvä peli, aineksia on vaikka mihin.
Täsmälleen samaa mieltä, tuo kampanja on helvetin hyvä - ihan keposeen paras osa peliä itselleni. Olisin pitänyt lähestymistavasta jossa zonejen tarpeettoman pitkät siirtymät olisi leikattu pois ja pelaaja olisi vaikka sitten pakotettu farmaamaan vähän ekstra vihuja ennen isompaa bossivääntöä että leveli pysyy alueiden perässä.

Mappeihin pääsyn jälkeen peli palaa vähän taas juurilleen PoE 1 vihollisten massamurhaamisen merkeissä ja vähän tiukemmat ja haastavat väännöt ovat vaan muisto peräpeilissä. Itselleni tuota PoE endgamea on kertynyt vuosien varrella tuhansia ja tuhansia tunteja jolloin se nyt ei enää nykyisellään sytytä samalla tavalla kuin tuo kampanjan hidastempoinen meno.

Mappeihin pääsyn jälkeen peli palaa vähän taas juurilleen PoE 1 vihollisten massamurhaamisen merkeissä ja vähän tiukemmat ja haastavat väännöt ovat vaan muisto peräpeilissä. Itselleni tuota PoE endgamea on kertynyt vuosien varrella tuhansia ja tuhansia tunteja jolloin se nyt ei enää nykyisellään sytytä samalla tavalla kuin tuo kampanjan hidastempoinen meno.
Ilmeisen nopealla aikataululla tuo endgame nykäistiin kasaan, joten on ihan selvää, että siinä on vielä paljon viilaamisen varaa. Uskon vahvasti, että sekin saadaan paljon lähemmäksi kampanjan pelitempoa tässä EA:n aikana.

Entäs se Diablo 4 sitten joka on nyt ulkona

Alku vaikutti hyvältä, sitten alkoi älytön itemiralli, keltaista ja uniikkia kamaa tulee ovista ja ikkunoista. Ei mitään järkeä koko touhussa. En kuollut kertaakaan ensimmäisellä läpipeluulla, bossit kuolivat ennenkuin olivat saaneet edes ekaa onelineria heitettyä. Samaan laariin D3 kanssa.

Siinä ultimatum-pohjaisessa trial of chaoksessa mennään ihan normaaleilla pelin säännöillä eli ainoastaan hahmon normaalit resistit ja muut asiat vaikuttaa selviytymiseen.

Trial of Sekhemas taas perustuu vanhaan Sanctumiin, jonka sisällä pätee vähän omat sääntönsä. Sen sisällä voi toki hävitä runin sillä että hahmon health menee nollaan, mutta pääsääntöisesti runit katkeaa siihen että sen trialin sisällä käytössä oleva honor menee nollaan. Ilman honor resistiä hahmon ottama damage menee sellaisenaan honoriin, mutta siihen kun lätkäisee honor resistin + kasan max honoria päälle niin se kesto nousee eri levelille. Käytännössä noiden reliccien hankinta edellyttää että juoksee jokusen runin ja loottailee reliccejä.

Kiitos tämä oli hyvä selitys!

Trial of Sekhemasin kävin kerran tuossa juoksemassa ja sain jo hyvää relicciä auttamaan. Loparissa oltava kyllä honouria. Tulee niin paljon kaikkea ruutuun. Muuten meni kyllä hyvin. Miellyttävämpi, kun ekalla kerralla nyt ainakin. Katselee myöhemmin lisää. Chaosta yritin ja kuolin, kun ahneeksi menin. Ikäviä penaltyja. :D

Sama täällä, eilen pelasin joku 4h ja mitään en mistään tajua, mätki örkkejä turpaan ja laitan parempaa varustetta päälle kun sattuu tulemaan vastaan ja myyn invetaariosta tavaraa kun on täynnä.

Jotain yritän arkkuun laittaa, jos näyttää jotenkin erilaiselta, mutta onko siitä mitään hyötyä näin alussa vielä?
Itekki oon aloittelija vielä ja katoin jonku beginner videon youtubesta. Siinä neuvottiin Disechanttaamaan turhat siniset ja keltaset tavarat että saa päivitysresursseja loppupeliin. Mie laitoin palasiksi jopa yhen (väärän hahmoluokan) oranssin aseen ku sain semmosen ihan pelin ensiminuuteilla enkä tajunnu kuinka harvinainen se on, seuraavan sain sitte 20h päästä... Ois ehkä pitäny säästää se toiselle hahmolle jos tavaroiden jakaminen on mahdollista. Act1:ssa saa myös "sepän pöydän" niin sinne kaikki mitä se huolii, eli Superiour ja Socketed, niistä saa myös resursseja loppupeliin. Normaali tavarat vain myydään ja niitä tulee nykyään enää harvoin edes poimittua matkaan.

Tosta tavaran poimimisesta tuli mieleen. Onko jotain haittaa mennä sillä portalilla kesken ”mapin” kaupunkiin myymään gearia? Olen nimittäin ite pelannut kokoajan niin, että kerään kaiken ja kun invi täynnä portalilla kaupunkiin myymään ja portalilla takaisin. Silti olen köyhä ku kirkonrotta. Kaikki goldi mennyt paremman gearin ostamiseen. Act 1 jälkeen varmaa 2-3k goldia taskussa.

Tosta tavaran poimimisesta tuli mieleen. Onko jotain haittaa mennä sillä portalilla kesken ”mapin” kaupunkiin myymään gearia? Olen nimittäin ite pelannut kokoajan niin, että kerään kaiken ja kun invi täynnä portalilla kaupunkiin myymään ja portalilla takaisin. Silti olen köyhä ku kirkonrotta. Kaikki goldi mennyt paremman gearin ostamiseen. Act 1 jälkeen varmaa 2-3k goldia taskussa.
Voit käydä portalilla myymässä kesken mapin ja palata samalla takaisin mihin jäit. Se on miltei suositeltavaa :) kultaa kertyy paremmin korkeammilla leveleillä, joten ei haittaa mitään vaikka ois kyhny lopussa alkupelissä.

Voit käydä portalilla myymässä kesken mapin ja palata samalla takaisin mihin jäit. Se on miltei suositeltavaa :) kultaa kertyy paremmin korkeammilla leveleillä, joten ei haittaa mitään vaikka ois kyhny lopussa alkupelissä.
Just olin tulossa kysymään tästä... Oon Act2:ssa Trial of the Sekhemasissa, lasketaanko se "mapiksi". Sain jonku relicin jolla pääsin suorittamaan tehtävää, ja lopulta sain tavaraa että piti lähteä viemään niitä Stashiin. Kun halusin takaisin ei portaali enää toiminutkaan!?? Äsken se katosi ja pitääkö nyt etsiä uusi relic jotta sen pääsee suorittamaan?

Nopea googletus löysi alla olevan disconnect error threadin. Mulla ei tule virheilmoitusta, en pelaa partyssä ja portal ei vaan toimi takaisin päin:
"[PoE 2] Cannot enter map (discconect upon clicking portal)"

EDIT: Sinne pääseekin takaisin normaalisti "alusta" aloittamalla! Jatkuu siitä mihin jäi.

Viimeksi muokattu:
Just olin tulossa kysymään tästä... Oon Act2:ssa Trial of the Sekhemasissa, lasketaanko se "mapiksi". Sain jonku relicin jolla pääsin suorittamaan tehtävää, ja lopulta sain tavaraa että piti lähteä viemään niitä Stashiin. Kun halusin takaisin ei portaali enää toiminutkaan!?? Äsken se katosi ja pitääkö nyt etsiä uusi relic jotta sen pääsee suorittamaan?

Nopea googletus löysi alla olevan disconnect error threadin. Mulla ei tule virheilmoitusta, en pelaa partyssä ja portal ei vaan toimi takaisin päin:
Sen verran olen ainakin oppinut, että noi mapit (en tiedä puhutaanko samasta asiasta) eli siis ihan perus läpi peluut mistä ite puhun nii ne reseroituu 8-15min sisällä siitä kun poistut siitä. Eli jos vietät kaupoilla/stashillä liikaa aikaa niin joudut aloittamaan alusta sen alueen.

En ole saanut act 2 balbaraa vai mikä iso bossi onkaan kaadettua sparkilla. Damage on ihan perseestä sparkissa ja sillä bossilla on sellainen kyky missä se loitsii kaksi jotain lightning härveliä joidenka väliin tulee lightning beam. Sitten ne kaksi vaan seuraa minua ja en pääse niitä karkuun kun liikkuvat niin nopeasti ja tappavat nopeasti. Olen varmaan 5 leveliä overlevel mutta ei auta. Minulla.on +2 wand ja +1 shieldi käytössä ja kaikki mahdolliset buffit orb storm jne mutta damage on ihan perheestä.

EDIT: Sinne pääseekin takaisin normaalisti "alusta" aloittamalla! Jatkuu siitä mihin jäi.
No nyt kuolin kesken tuon trialin. Sen jälkeen ei toiminu gamepadissa enää mikään nappi. Escillä pääsin menuun, sieltä log out ja takasin peliin. Näyttää onneksi jäävän ne relicit talteen joilla tehtävä aloitetaan, että voi koittaa heti uudestaan. Kai tuossa jokin bugi on.

Sen verran olen ainakin oppinut, että noi mapit (en tiedä puhutaanko samasta asiasta) eli siis ihan perus läpi peluut mistä ite puhun nii ne reseroituu 8-15min sisällä siitä kun poistut siitä. Eli jos vietät kaupoilla/stashillä liikaa aikaa niin joudut aloittamaan alusta sen alueen.
Oletin että "map" on sellainen itse tehty kartta joita kai tehdään loppupelistä? Ajattelin sitten että kampanjassa tulevat Trialit ovat samaa luokkaa, kun sen aloittamisessa käytetään relicejä. Kampanjassa pelattavat alueet olen miettinyt "normaaleiksi". :D On tämä aikamoista opettelua, kun kirjain lyhenteet ja muut on täysin outoja, eikä monistakaan pelin virellisilta sivulta löytyvistä viesteistä tajua mitään.

No nyt kuolin kesken tuon trialin. Sen jälkeen ei toiminu gamepadissa enää mikään nappi. Escillä pääsin menuun, sieltä log out ja takasin peliin. Näyttää onneksi jäävän ne relicit talteen joilla tehtävä aloitetaan, että voi koittaa heti uudestaan. Kai tuossa jokin bugi on.

Oletin että "map" on sellainen itse tehty kartta joita kai tehdään loppupelistä? Ajattelin sitten että kampanjassa tulevat Trialit ovat samaa luokkaa, kun sen aloittamisessa käytetään relicejä. Kampanjassa pelattavat alueet olen miettinyt "normaaleiksi". :D On tämä aikamoista opettelua, kun kirjain lyhenteet ja muut on täysin outoja, eikä monistakaan pelin virellisilta sivulta löytyvistä viesteistä tajua mitään.
Joo mapsit on endgamessa ja kampanjassa ne alueet on zoneja.

Saako noi hahmon kykypisteet tms. nollattua tässä helposti vai maksaako se älyttömiä? Ja miten se tehdään?

En tiedä oonko vähän liikaa aikaa käyttänyt noiden miettimiseen, ja jopa pisteitä laittamatta toistaiseksi, kun en halua mitään muiden tekemää buildia niin joutuu aika paljon funtsimaan että mihin suuntaan haluaa kehittää.

Melko varmasti tämä eka hahmo menee silti jotenkin munilleen ja vasta seuraavassa tietää enemmän...

Tulee se yks hahmo Act 1 ku pelaat eteenpäin niin sillä voit nollata pisteet, mut on aika kallista puuhaa ja kallistuu mitä isommalla levelillä oot.

Saako noi hahmon kykypisteet tms. nollattua tässä helposti vai maksaako se älyttömiä? Ja miten se tehdään?

En tiedä oonko vähän liikaa aikaa käyttänyt noiden miettimiseen, ja jopa pisteitä laittamatta toistaiseksi, kun en halua mitään muiden tekemää buildia niin joutuu aika paljon funtsimaan että mihin suuntaan haluaa kehittää.

Melko varmasti tämä eka hahmo menee silti jotenkin munilleen ja vasta seuraavassa tietää enemmän...
Tulee se yks hahmo Act 1 ku pelaat eteenpäin niin sillä voit nollata pisteet, mut on aika kallista puuhaa ja kallistuu mitä isommalla levelillä oot.
Aivan liian kallista puuhaa ainaki alussa ku rahaa ei ole juuri yhtään. Yksittäisen pisteen vaihtaminen loppupäästä oli kohtuullista, mutta jos haluaa vaihtaa alkupäästäki niin ei siihen riitä rahat. Minusta saisivat halventaa rutkasti ku kumminki niitä haluttais koittaa, ja sitte voi todeta ettei peli helpottunutkaan. :D

Screenshot 2024-12-15 133217.png

Mistä saan Spirittiä mitä nuo vihreällä ympäröidyt VII-tason taidon päivitysjutut vaatii?

Aivan liian kallista puuhaa ainaki alussa ku rahaa ei ole juuri yhtään. Yksittäisen pisteen vaihtaminen loppupäästä oli kohtuullista, mutta jos haluaa vaihtaa alkupäästäki niin ei siihen riitä rahat. Minusta saisivat halventaa rutkasti ku kumminki niitä haluttais koittaa, ja sitte voi todeta ettei peli helpottunutkaan. :D

Screenshot 2024-12-15 133217.png

Mistä saan Spirittiä mitä nuo vihreällä ympäröidyt VII-tason taidon päivitysjutut vaatii?
Act 1 näkyy siellä kartalla se yks pääkallo missä pieni risti. Sen ku vetää niin saa +30 spirittiä. Sen enempää en tiedä mistä lisää saisi.

itelle on tämmöset siunaantunu. En ole päässyt vielä kolmatta ascendancya tekmään niin spirittiä puuttuu vielä. Sitä on tällä hetkellä 372. ihan hyvi o ny skele arsonistit ja RS tehny damagea.

Näyttökuva 2024-12-15 151206.png

Näyttökuva 2024-12-15 151540.png

Act 1 näkyy siellä kartalla se yks pääkallo missä pieni risti. Sen ku vetää niin saa +30 spirittiä. Sen enempää en tiedä mistä lisää saisi.
Noniin! Olin tietysti jo tehnyt tuon tehtävän, mutta... Ihmettelin mistä ihmeestä saan ne spiritit kun pomon tapon jälkeen ei tapahtunut mitään ihmeellistä. Ruudulla näkyi vain se vihreä juttu josta voi ostaa jotain Ritual Rewardseja. Turhautuneena juoksin ympäri sitä vihreää juttua kun yhtäkkiä huomasin että gamepadin A-nappi vilahti sen vihreän tekstin tykönä... Ei saatana se vihreä teksti onkin tehtäväpalkkio josta saa ne spiritit! Se spawnasi myös edellisellä kerralla suoraan Ritual Rewards jutun päälle, eikä sitä erottanut! Varmaan muillakin mennyt ohi tuo kun sen pystyi gamepadilla noukkimaan vain tietystä kulmasta Ritual Rewardsin itäpuolella. :D :D :D

Ok, eli täytyy jatkaa harkitsevaisella linjalla jatkossakin.

Aloitin nyt heti kolme eri hahmoa, kun en tiedä millä haluaa edes pelata, saati minkälaisiksi noi kehittyy ja mihin noi sitten "suuntautuisi". Selvinnee sit myöhemmin. Joku kunnon tank warrior olis toki kiva koska usein näissä on tullut vedeltyä kaaputyypeillä tai muilla ranged heeboilla.

Toki noi sorcererin tulitaiat on kyllä hienon näköisiä, joten ehkä alkuun voi mennä myös silmäkarkki edellä. 😅

Hahmolla kun on 2 asepaikkaa nii onko niistä mitään hyötyä statseihin jos on ne 2 paikat käytössä?
Vai onko nuo sitä varten että voi eri tilanteissa vaihdella vaan aseita ja sillon saa sen mainhand aseen statsit käyttöön.

Hahmolla kun on 2 asepaikkaa nii onko niistä mitään hyötyä statseihin jos on ne 2 paikat käytössä?
Vai onko nuo sitä varten että voi eri tilanteissa vaihdella vaan aseita ja sillon saa sen mainhand aseen statsit käyttöön.
Jos ei ole tarvetta käyttää toisia aseita johonkin skilliin, niin ei niistä mitään hyödy. Saat vain niiden aseiden (myös kilpi kuuluu tähän, jos sellaista käyttää) statit, mitkä milläkin hetkellä ovat käytössä.

Skillithän voi asettaa käyttämään automaattisesti kumpaa tahansa asesettiä, eli manuaalisesti niitä ei tarvitse vaihdella.

Toki tähän liittyy myös asekohtaiset skill pointsit, eli voit halutessasi vaihtaa osan skill pointeista toista settiä varten. Näin voi olla vaikka lightning aseet ensimmäisessä setissä ja cold aseet toisessa, sekä niiden mukaisia passiveskillejä, jotka vaihtuvat lennosta, kun aseet vaihtuvat.

Act2 ja en saa stashiin laitettua tavaraa. Ei tule komentonappia sille. Act1 kylässä toimii. Ei auta edes uudelleenkäynnistys.

Edit: Heti, kun valittaa niin alkaa toimimaan.

Statistiikka

Viestiketjuista
261 780
Jäsenet
74 849
Uusin jäsen
ookooo

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom