- Liittynyt
- 13.11.2016
- Viestejä
- 1 973
Tullut stormweaveria hissukseen tässä väännettyä, eilen illasta cruel act 3 pääsin. Fiilikset pelistä erittäin positiiviset, GGG on ottanut hyvin pesäeroa ykköseen tekemällä selvästi vaikeamman pelin.
Liikkuessa taikominen on kyllä asia jota varmasti kaipaa kun ensi kerran ykköstä pelaa, etenkin WASDilla tuntuu että miksei tämä aina ole toiminut näin. Äkkiseltään myös vähemmän raskasta ranteille kun ei ole hiirikäsi jännityksessä. Kaikki pienet liikkeet on tarkkoja, ei tarvitse isoja hiiren liikkeitä kun väistelee ja heittelee loitsuja samalla.
Itemien dropratet PoE ykköseen ja muihinkin genren peleihin tuntuu alhaisilta, mutta toisaalta tässä fokus on selvästi enemmän itemien craftaamisesa ja ainakin alkuvaiheessa vendorit on tärkeitä. Tuntuu kivalta kun voi jo matalalla levelillä lootata regaleita, exaltteja ja oikeasti käyttää niitä.
Spellien toiminta ja usean gemin käyttö tuntuu mielekkäältä, ehkä osittain WASDin takia jopa helpommalta kun menee vähemmän keskittymistä itse liikkumiseen liittyvään toimintaan. Myös suorien damage supporttien vähentäminen ja siirtyminen enemmän utilityn suuntaan maistuu.
Tällä hetkellä tulee spark + firewall + mana stacking meiningillä mentyä, ehkä pitkällä aikavälillä Chaos Inoculation + Mind Over Matter + Eldritch Battery katseissa (PoE ykkösen kontekstissa ihan naurattaa ajatuskin tästä). Pikaiseen katsottuna ES-gearin isot lukemat ja suuri määrä ES% puussa näyttäisi lupaavalta tavalta kerryttää paljon manaa.
Kaikkineen itselle ihan 5/5 peli, pidän pelin sopivasta hitaudesta ja taistelussa tarvittavasta väistelystä.
Edit: pari lisämainintaa asioista joista pidän
- lifen poistaminen passive treestä, iso kiitos tästä, vähentää sitä life-boilerplatea joka aina oli mukana buildeissa
- flaski spammille loppu, idea alunperin PoE ykkösessä hyvä ja uniikki mutta nykyisellään liian iso osa character powerista on pullon pohjalla (imo)
Liikkuessa taikominen on kyllä asia jota varmasti kaipaa kun ensi kerran ykköstä pelaa, etenkin WASDilla tuntuu että miksei tämä aina ole toiminut näin. Äkkiseltään myös vähemmän raskasta ranteille kun ei ole hiirikäsi jännityksessä. Kaikki pienet liikkeet on tarkkoja, ei tarvitse isoja hiiren liikkeitä kun väistelee ja heittelee loitsuja samalla.
Itemien dropratet PoE ykköseen ja muihinkin genren peleihin tuntuu alhaisilta, mutta toisaalta tässä fokus on selvästi enemmän itemien craftaamisesa ja ainakin alkuvaiheessa vendorit on tärkeitä. Tuntuu kivalta kun voi jo matalalla levelillä lootata regaleita, exaltteja ja oikeasti käyttää niitä.
Spellien toiminta ja usean gemin käyttö tuntuu mielekkäältä, ehkä osittain WASDin takia jopa helpommalta kun menee vähemmän keskittymistä itse liikkumiseen liittyvään toimintaan. Myös suorien damage supporttien vähentäminen ja siirtyminen enemmän utilityn suuntaan maistuu.
Tällä hetkellä tulee spark + firewall + mana stacking meiningillä mentyä, ehkä pitkällä aikavälillä Chaos Inoculation + Mind Over Matter + Eldritch Battery katseissa (PoE ykkösen kontekstissa ihan naurattaa ajatuskin tästä). Pikaiseen katsottuna ES-gearin isot lukemat ja suuri määrä ES% puussa näyttäisi lupaavalta tavalta kerryttää paljon manaa.
Kaikkineen itselle ihan 5/5 peli, pidän pelin sopivasta hitaudesta ja taistelussa tarvittavasta väistelystä.
Edit: pari lisämainintaa asioista joista pidän
- lifen poistaminen passive treestä, iso kiitos tästä, vähentää sitä life-boilerplatea joka aina oli mukana buildeissa
- flaski spammille loppu, idea alunperin PoE ykkösessä hyvä ja uniikki mutta nykyisellään liian iso osa character powerista on pullon pohjalla (imo)
Viimeksi muokattu: