Path of Exile 2 (PC, PS5, Xbox)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jyppi
  • Aloitettu Aloitettu
Sama täällä kutsu kilahti uudestaan CBT tiistai - perjantai välille. Kai tuota täytyy vähän käydä jauhamassa ja katsomassa missä kuosissa verrattuna aikasempiin beta buildeihin :)

Ei kutsua mulle vaan tullut. Noh on tuota ykkösessä vielä awakened multistrike farmaus slayerille. Ja yks levu.

On piru myöhään. Minä oisin jo nukkumassa normaalisti, mutta nyt pakko valvoa. :D
Suosittelisin sitten aloittamaan suosiolla vasta lauantaiaamuna. Uskoisin että aluksi saanee jonossa istuskella 15 - 30 min ja sen jälkeen ne servut vasta kippaavatkin ja porukka lentelee jatkuvalla syötöllä takaisin jonoon ja eri alueet lagaa ja pätkii. Toki saatan täysin yliarvioida Early Access pelaajien määrän mutta sen verran on hypeä ilmoilla että en pitäisi mahdottomana tätäkään tilannetta.

Muistuupa mieleeni myös muuan Ultimatum league jokunen vuosi takaperin kun servut olivat aivan solmussa ja pelaamaan päästi oikeasti vasta joskus yhden aikaan yöllä ja vaikka pelaamaan pääsi niin jatkuvasti oma progressio acteissa nollaantui rollbackien takia. Uskoisin kyllä että tästä on jotain opittu jo vuosien mittaan.

Muistuupa mieleeni myös muuan Ultimatum league jokunen vuosi takaperin kun servut olivat aivan solmussa ja pelaamaan päästi oikeasti vasta joskus yhden aikaan yöllä ja vaikka pelaamaan pääsi niin jatkuvasti oma progressio acteissa nollaantui rollbackien takia. Uskoisin kyllä että tästä on jotain opittu jo vuosien mittaan.
Ultimatum launchissahan tapahtui "pieni" human error liittyen edellisen liigan standard migraatioon. Muuten serverit olisivat kestäneet ihan ok, mutta tuo aiheutti ihan järjettömän määrän stressiä servereille ja etenkin loginin nopeuteen.

Joku virhe tai bugi voi aina eksyä mukaan ja aiheuttaa vastaavia ongelmia, mutta jos näiltä vältytään, niin PoE 2 julkaisu voi mennä ihan smoothisti. Itse toki pidän aika todennäköisenä, että ongelmia tulee vastaan ja olen niihin täysin varautunut. Tulen kyllä kukkumaan hereillä koko yön, mutta olen varautunut siihen, että tuskaillaan muun yhteisön kanssa tilannetta ja nautiskellaan hypestä.

Tässä muutama pointti hypeä nostattamaan:

-Early Access Dec 6 (also on console)
-Full game in 2025 (6-12 months)
-EA 30 bucks / Full game for free
-EA with 3 acts / full game 6 acts
-Campaign 25+ hours
-50 bosses in EA
-400 monster types
-1500 passive skills (skill tree)
-Easy skill respec
-6 classes with 2 "Ascendancy Classes" in EA
-No PS plus subscription
-Full controller support
-Point-and-click controls or WASD
-Couch co-op -Crossplay and cross-progression
-Parties of 6 players
-Should you play PoE 1 first? Not needed
-Game is approved by Shūhei Yoshida -Developers think "Melee" is very strong
-Game is inspired by Elden Ring and Diablo 2
-Checkpoint system right before bosses
-No easy game
-No NDA for EA
-You can try on cosmetics before buying
-9 languages supported
-HDR available
-Game runs smoothly at 40fps on Steam Deck (said by developers)
-PlayStation 5 Pro support

Itse kyllä starttaan heti klo 21. Otan vähän rentouttavaa ja sipsejä samalla ja ehkä quin69 yhteen tabiin pyörimään ja ei muuta kuin kovaa tykitystä.

Viimeksi muokattu:
Halvimmalla supporter packilla saa 300 pointsia mukaan. Onko vielä selvillä paljon maksaa lisätila arkkuihin, eli paljonko saa tilaa ilman että tarvii maksaa tuon päälle mitään? Ykkösestä ei ole ostoksia.

Halvimmalla supporter packilla saa 300 pointsia mukaan. Onko vielä selvillä paljon maksaa lisätila arkkuihin, eli paljonko saa tilaa ilman että tarvii maksaa tuon päälle mitään? Ykkösestä ei ole ostoksia.
Katsele tuolta Shop Stash Tabs - Path of Exile

Osta pari quad tabia, pari premium tabia, currency tabi ja map tabi. Myöhemmin voit lisäksi hommata fragment tabin. Vaatii premium tai quad tabin, että saat myytyä helposti kamaa.

Ens viikonloppuna pitäisi olla stash sale. Älä osta normaali hinnalla. Joku sanoi, että ehkä siirtävät viikolla tuota alea eli katsele. Itse kanssa tuhlaan ne pisteet tabeihin, koska hordaan kamaa ja tila loppuu aina kesken, vaikka niitä olisi kuinka paljon.

Statistiikka

Viestiketjuista
260 232
Jäsenet
74 577
Uusin jäsen
JulkaisiVideonXe2

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom