En tiedä viittaatko nyt minuun vai ilmiöön mistä kirjoitin.Sisäistettyä naisvihaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
TechBBS:n politiikka- ja yhteiskunta-alue (LUE ENSIN!)
Politiikka- ja yhteiskunta-alue on TechBBS-keskustelufoorumilla ala-osio, joka on tarkoitettu poliittisten ja yhteiskunnallisten aiheiden sekä niiden ilmiöiden ja haasteiden käsittelyyn.
Ohjeistus, säännöt ja rangaistukset koskevat vain tätä aluetta, muilla alueilla on käytössä TechBBS-foorumin tavalliset säännöt.
Ylläpito valvoo, ohjeistaa ja moderoi keskustelua, mutta ensisijaisesti alueen keskustelijoiden pitäisi pyrkiä aktiivisesti ylläpitämään asiallista keskustelua ja myös selvittämään mahdollisesti syntyviä erimielisyyksiä ilman ylläpidon puuttumista keskusteluun.
En tiedä viittaatko nyt minuun vai ilmiöön mistä kirjoitin.Sisäistettyä naisvihaa.
Juu siihen, että naisetkin ovat paskoja naisille.En tiedä viittaatko nyt minuun vai ilmiöön mistä kirjoitin.
Älä huoli, ei se siitä helpotu. Menee päin helvettiä. Onko kovaa nalkuttamista havaittavissa?Mutta joku kontrollintarve puolisosta on hiipinyt esiin mikromanageroinnin muodossa
Ei se mitään, kohta on myöhäistä. Tilanne ei ole enää korjattavissa kun päällikkö on valittu. Kun on selvillä kuka käskee, ei pahemmin kritiikkiä suvaita.enkä kyllä vielä osaa suhtautua siihen oikein mitenkään.
ihmiset on kyllä Suomessa indoktrinoitu mitä käsittämättömämpiin asioihin. Erityisesti vanhempi väki edelleen iskostuu älyttömän helposti ihan mihin vaan kunhan se on kirjotettuna johonkin iltapaskaan ja sitä soopaa sitte kritiikittä tuputetaan kaikille. Sieltähän näitä kummallisia ihanteita tuleeSisäistettyä naisvihaa.
Hyvä, kun ylläoleva keskustelu nostaa jo itselläni palan kurkkuun ja muistuttaa itselleni, miksi parisuhde ei ikinä sopisi itselleni.
Tarkentaisitko hieman miksi ei sopisi? Pelkäät että toinen pakottaa sinut siivoamaan, tai ettei toinen siivoa niin usein kuin sinä haluaisit?Hyvä, kun ylläoleva keskustelu nostaa jo itselläni palan kurkkuun ja muistuttaa itselleni, miksi parisuhde ei ikinä sopisi itselleni.
Kuka moitteet antaa? Äiti? Anoppi?Varmasti on joskus. Kuitenkin useammin kämpän siisteydestä tulevat katseet, moitteet, kiitokset, kommentit ylipäätään ja paineet annetaankin talouden naispuoliselle.
En tunne yhtään näistä, joka laittaisi noin eli väärin. Toki jossain näin on, mutta en voi tietää kuka laittanut.-- vessapaperirulla oli asetettu toisinpäin kuin itse haluaisi (naiset laittavat vessapaperirullan yleensä aina siten että rulla avautuu seinään päin, me tosimiehet puolestaan siten että rulla avautuu pytyllä istujaan eli paskottelijaan päin; tutkijat ovat erimielisiä siitä miksi näin on. Miehet asettavat rullan loogisesti ja naiset ilmeisesti tunteella).
Kuka moitteet antaa? Äiti? Anoppi?
En muista omassa elämässäni miespuolisten oikeastaan koskaan kommentoineen jonkun kämpän siisteyttä. Ajatuksistaan en tiedä, mutta eivät ole tuoneet erityisemmin julki etteivät tykkää "epäsiisteydestä".
itellä on vähän dacapon kaltaisia tuntemuksia. Ihan siisteydenkin ulkopuolelta, on tiettyjä asioita mihin ei vaan kertakaikkiaan pystyisi sopeutumaan mitenkään. Siten se pooli on aika pieni kenestä voisi ajatella että sietäisikö joku minua saman katon alla ja sietäisinkö jotain saman katon alla.Tarkentaisitko hieman miksi ei sopisi? Pelkäät että toinen pakottaa sinut siivoamaan, tai ettei toinen siivoa niin usein kuin sinä haluaisit?
Pitää vaan löytää tuossakin suhteessa suht sopiva kumppani, jonka siisteyskäsitys on edes vähän samalla tasolla kuin omasi. Sekin auttaa jos toinen tai molemmat ovat myös sopeutuvaisia, ettei tarvitse aina nostaa kolmatta maailmansotaa aina kun vessapaperirulla oli asetettu toisinpäin kuin itse haluaisi (naiset laittavat vessapaperirullan yleensä aina siten että rulla avautuu seinään päin, me tosimiehet puolestaan siten että rulla avautuu pytyllä istujaan eli paskottelijaan päin; tutkijat ovat erimielisiä siitä miksi näin on. Miehet asettavat rullan loogisesti ja naiset ilmeisesti tunteella).
Ehdottoman pirttihirmun kanssa ei halua kukaan elää, paitsi ehkä munaton masokisti.
Joka laittaisi miten? Lainasit osaa jossa mainittiin molemmat tavat.En tunne yhtään näistä, joka laittaisi noin eli väärin. Toki jossain näin on, mutta en voi tietää kuka laittanut.
Yhteiskunta tulee naisten ja nuorten parien koteihin, ja antaa negatiivista palautetta vain naisille?Yhteiskunta? No mistä ne paineet nyt yleensä tulevat? Odotuksista, sanotuista ja sanattomista, esim.
Tuon valitettavasti oppii vasta elämällä yhdessä, ja joskus sellaistakin onneksi tapahtuu että ihmiset oppivat sietämään ärsyttäviä asioita toisissaan, ja oppimaan antamaan palautetta muutenkin kuin nalkuttamalla tai kiljumalla, tai joskus jopa jättämään palautteet antamatta.itellä on vähän dacapon kaltaisia tuntemuksia. Ihan siisteydenkin ulkopuolelta, on tiettyjä asioita mihin ei vaan kertakaikkiaan pystyisi sopeutumaan mitenkään. Siten se pooli on aika pieni kenestä voisi ajatella että sietäisikö joku minua saman katon alla ja sietäisinkö jotain saman katon alla.
Väitit naisten yleensä laittavan tietyn tavoin, ja vastasin siihen, etten tiedä yhdenkään tekevän niin.Joka laittaisi miten? Lainasit osaa jossa mainittiin molemmat tavat.
Vaimoni laittaa vessa- ja talouspaperirullat aina, poikkeuksetta, iankaikkisesti, avautumaan seinään päin, minä taas käyttäjään päin. Muulloinkin kun olen törmännyt tuollaisiin seinää vasten avautuviin paperirulliin ja tiedän kuka sen on laittanut, on kyseessä aina ollut nainen.
Olen joskus miettinyt johtuisiko sitten siitä että naiset aina istuvat pytyllä, miehet eivät aina, mutta epävarmaa miksi sekään saisi asettamaan rullan seinään päin.
Ammattisiivoojat ovat asia erikseen, he tuntuvat aina osaavan laittaa paperirullat avautumaan käyttäjään päin vaikka olisivat naisia. Ehkä he ovat oppineet sen pölyteknillisessä yliöpistössä.
Yhteiskunta tulee naisten ja nuorten parien koteihin, ja antaa negatiivista palautetta vain naisille?
En usko. Jos joku asiaa kommentoi, on kyseessä 99,65% tapauksista sukulaisnainen, tai naistuttava (esim. eräs deitti valitti minulle siitä että keittiöni lattiassa oli kuivuneen pizzan siihen jättämä jälki jota en ollut jaksanut deittiä varten pyyhkiä lattiasta pois).
No nimenomaan. Mutta jostain syystä iso osa ihmisistä elää tuolla tavalla. Vaikeaahan se on ollut itelläkin erottua joukosta ja kuulla "vääristä" tavoista, mutta on se sen arvoista elää omaa elämää.Isommassa kuvassa ahdistaa ehkä hieman sellainen persoonallisuus (?) että kaiken pitää mennä tiettyjen odotusten/kaavan mukaan elämässä ja parisuhteessa. Tehtävä asiat tietyllä oikealla tavalla, saavutettava tietyt etapit ym. Hankalalta tuntuu kun siivouksestakin voi jo saada eron aikaiseksi, miten sitten isommat kysymykset elämässä.. Valakaa toivoa ja kertokaa ettei kaikki naiset ole tällaisia (t. mis o gini)![]()
Jos joku asiaa kommentoi, on kyseessä 99,65% tapauksista sukulaisnainen, tai naistuttava (esim. eräs deitti valitti minulle siitä että keittiöni lattiassa oli kuivuneen pizzan siihen jättämä jälki jota en ollut jaksanut deittiä varten pyyhkiä lattiasta pois).
On kai tuota ihan tutkittukin että miehissä on enemmän ääripäitä (renttu/juoppo-osastoa ja huippumenestyjiä tms) naisten ollessa enemmän "keskimääräisiä". Suurin osa miehistäkin kai putoaa siihen enemmän/vähemmän keskikastiin. Ei sillä että itse olisin mikään spesiaali, varsin tavis.. Lähinnä kai hain sitä että jos nyt kaikki ei ole mennyt sen hyväksytyn käsikirjoituksen mukaan elämässä niin karsii jo suuresti mahdollisuuksia.Ovatko kaikki miehet samanlaisia vai mistä tulee ajatus, että kaikki naiset olisivat samanlaisia?
Kyllä niitä persoonallisia ja omana itsenään (kunhan nyt ollaan ihan normaaleja, muita kunnioittavia ihmisiä) ja itsevarmasti seisovilla miehillä on mahdollisuuksia, kunhan eivät itse tavoittele mitään naapuriprinsessaa, joka kyllä suuremmalla todennäköisyydellä haluaa sen laskelmoidun elämänsä ja puitteet, joilla kehuskella suvulle/somelle. Jos nyt olen vähän ilkeä.On kai tuota ihan tutkittukin että miehissä on enemmän ääripäitä (renttu/juoppo-osastoa ja huippumenestyjiä tms) naisten ollessa enemmän "keskimääräisiä". Suurin osa miehistäkin kai putoaa siihen enemmän/vähemmän keskikastiin. Ei sillä että itse olisin mikään spesiaali, varsin tavis.. Lähinnä kai hain sitä että jos nyt kaikki ei ole mennyt sen hyväksytyn käsikirjoituksen mukaan elämässä niin karsii jo suuresti mahdollisuuksia.
Eihän mitään tasoja pitänyt olla..Kyllä niitä persoonallisia ja omana itsenään (kunhan nyt ollaan ihan normaaleja, muita kunnioittavia ihmisiä) ja itsevarmasti seisovilla miehillä on mahdollisuuksia, kunhan eivät itse tavoittele mitään naapuriprinsessaa, joka kyllä suuremmalla todennäköisyydellä haluaa sen laskelmoidun elämänsä ja puitteet, joilla kehuskella suvulle/somelle. Jos nyt olen vähän ilkeä.
Tuppaa se vaan olemaan noille omille, ehkä tietyin tavoin nörtähtäville tyttökavereillekin vaikea löytää miestä. Ei ole naamassa tai luonteessa vikaa, mutta ovat vissiin useimmille (tavis?)miehille liian persoonallisia. Pelottavia ehkä?
Ei niitä tulevia mahdollisia haasteita kai pitäisi ajatella liikaa etukäteen (mihin itsekin sorrun). Voivathan asiat sujua voittopuolisesti hyvin vaikka konflikteilta lienee mahdotonta kokonaan välttyä. Ratkoo niitä ongelmia sitten kun ovat ajankohtaisia.. vai pitikö ne huomata naisen sanattomasta viestinnästä/jostain vihjeistä ennen kuin pahenevat liiaksi.Siis ei pelkästään siivoaminen ja siihen liittyvä riitely aiheuta mahan kouristuksia tai siis tarkemmin ottaen ajatus siitä. Mutta yhtenä esimerkkinä kumminkin. Kärjistäen sanoen, on varmaan miljoona asiaa minkä takia seurustelu ei sopisi itselleni, vaikka joskus voi tulla hetkiä, kun rupeaa miettimään, millaista se olisi.
Parisuhteen kiemurat- keskustelu on kyllä tehokas tapa päästä eroon nk. haaveista. Enkä tarkoita sitä, että haluaisin kenellekkään siellä kirjoittavalle pahaa - ainoastaan sitä, että tajuaa, ettei itsestä todellisuudessa olisi parisuhteeseen. Elämä on mukavan yksinkertaista näin, kun se nyt on.
ei niitä itsellänikään ole juurikaan ollut sattumanvaraisia kaveriyhteyksiä syvällisempiä ja kavereiden naisystäviä/vaimoja. Välillä noita ajatuksia herää, että miltäköhän tuntuisi seurustella tms. mutta lopulta se reaaliteetti vaan on ettei sille ole vaan aikaa, ja alkaa aikaikkunakin olemaan jo ton osalta menty ohi että pystyisi rakentamaan missään tolkun ajassa mitään luottamusta jos ajatuksena olisi lapsien tekeminen.No, itselläni yhteys vastakkaiseen sukupuoleen on ollut elämäni aikana todella vähäistä muutenkin, että sikäli olen erilaisessa asemassa, kuin useimmat ihmiset.
Äitini laittaa, ei ole periytyvää. Puolisoni sen sijaan laittaa sen oikein. Osaa myös voidella näkkileivän oikein, laittaa juuston päällimmäiseksi ja avata banaanin oikeasta päästä. Siivoamisestakaan ei tapella. Edelleen olen sitä mieltä, että olen löytänyt yksisarvisen.Väitit naisten yleensä laittavan tietyn tavoin, ja vastasin siihen, etten tiedä yhdenkään tekevän niin.
Eli: en tunne yhtäkään naista, joka olisi niin pöllö, että laittaisi paperin seinän puolelle. Aivan psykopaattista.![]()
Paljonko maksaa?Oma elämän laatu nousi 200% kun hommasin itselleni siivoojan käymään viikoittain 3 tuntia. Osassa parisuhteissa tuo saattaisi auttaa. Osassa siitä olisi haittaa.
20€ mutta eikö tuollaisen saisi suurimmasta osasta Suomea vajaalla 100€? ja kotitalousvähennys syö vielä puolet pois.Paljonko maksaa?
Kerran kun katsoin niin siivoojien tuntilaskutukset nykyään jotain 40-60 euroa, mutta tuo kotitalousvähennys toki auttaa vähän.20€ mutta eikö tuollaisen saisi suurimmasta osasta Suomea vajaalla 100€? ja kotitalousvähennys syö vielä puolet pois.
Iloclean olisi kotitalous vähennyksen jälkeen 20€ tunti. Minulla riittäisi 2 tuntia siihen siivoukseen helposti mutta kun on 3 tuntia niin ehtii pestä 2 koneellista pyykkiä.Kerran kun katsoin niin siivoojien tuntilaskutukset nykyään jotain 40-60 euroa, mutta tuo kotitalousvähennys toki auttaa vähän.
20€ mutta eikö tuollaisen saisi suurimmasta osasta Suomea vajaalla 100€? ja kotitalousvähennys syö vielä puolet pois.
3 tuntia siivousta, päälle matkat ja firma saa 20€, siitä työntekijä saisi palkkaa neljältä tunnilta ehkä 15€ joten alle 4€/tuntipalkalla mennään.. Ei kyllä onnistuisi täällä Pirkanmaan alueella. Ellei kyseessä ole joku työkokeilija 9€/päivä työkkärin tuella.
Mut mitä se siis tekee? Oma ongelma ainakin on tavarat, esim. harrastuskamat. En jaksa laittaa niitä pois ja sit ei voi imuroida tms. sieltä, ja en hakua, että niihin kukaan koskisi.Iloclean olisi kotitalous vähennyksen jälkeen 20€ tunti. Minulla riittäisi 2 tuntia siihen siivoukseen helposti mutta kun on 3 tuntia niin ehtii pestä 2 koneellista pyykkiä.
Tämä on tietenkin hiukan niiden juttuja joilla on muropalkka.
OT: kumpi pää susta on siis banaanin oikea pää?Äitini laittaa, ei ole periytyvää. Puolisoni sen sijaan laittaa sen oikein. Osaa myös voidella näkkileivän oikein, laittaa juuston päällimmäiseksi ja avata banaanin oikeasta päästä. Siivoamisestakaan ei tapella. Edelleen olen sitä mieltä, että olen löytänyt yksisarvisen.
Juu ei silloin varmastikkaan tämä ole sinulle millään tapaa järkevä ratkaisu. Itse kuulun siihen ryhmään jonka asunto näyttä kahden kuukauden välein narkkari kämpältä kunnes saan itseäni niskasta kiinni ja rykäistyä siivouksen. Joka ainoata sekuntia vihaan.Oikeastaan pidän noista mainituista, siivoaminen on kivaa, jälki näkyy heti, joten en haluaisi maksaa kenellekään muulle sen tekemisestä
Eihän tuota tarvitse edes kysyä. Kahvapää tietysti.OT: kumpi pää susta on siis banaanin oikea pää?
Mihis ketjuun laitetaan jatkot? Arvasin tuosta juuston väärästä paikasta... "kahva" on banaanin tyvi ja banaanihan tietysti avataan yläpäästä.Eihän tuota tarvitse edes kysyä. Kahvapää tietysti.
Joo en siis ole harkinnutkaan, kun käsitykseni mukaan moni joutuu siivoamaan ennen siivoojaa, mutta kai se on vain sopimuksesta ja rahasta kiinni, mitä se sitten tekee. En mä anna puolisonkaan koskea kaikkiin mun tavaroihin. Enkä mäkään kaikkeen sen uskalla!Juu ei silloin varmastikkaan tämä ole sinulle millään tapaa järkevä ratkaisu. Itse kuulun siihen ryhmään jonka asunto näyttä kahden kuukauden välein narkkari kämpältä kunnes saan itseäni niskasta kiinni ja rykäistyä siivouksen. Joka ainoata sekuntia vihaan.
Mulla se ei varmaan auttaisi koska siivoushommat jotka itselleni ovat tervanjuontia ovat samalla asioita joissa en luottaisi ulkopuolisiin.Oma elämän laatu nousi 200% kun hommasin itselleni siivoojan käymään viikoittain 3 tuntia. Osassa parisuhteissa tuo saattaisi auttaa. Osassa siitä olisi haittaa.
Just tämä. Paljon voi olla tavaraa joista ulkopuolisella ei ole hajuakaan miksi se on siinä ja mihin se pitäisi siitä siirtää, jos pitää.Mut mitä se siis tekee? Oma ongelma ainakin on tavarat, esim. harrastuskamat. En jaksa laittaa niitä pois ja sit ei voi imuroida tms. sieltä, ja en hakua, että niihin kukaan koskisi.
Jätän myös vaatteita lattialla, usein puolipitoisia ajatuksella, että käytän vielä, mutta kyllähän niistä kolmannes menee pyykkiin sit kun keräilee.
Tuppaa se vaan olemaan noille omille, ehkä tietyin tavoin nörtähtäville tyttökavereillekin vaikea löytää miestä. Ei ole naamassa tai luonteessa vikaa, mutta ovat vissiin useimmille (tavis?)miehille liian persoonallisia. Pelottavia ehkä?
En puhunut mistään tasoista. Ja jos siihen lähdetään, niin eihän kukaan ole kieltänyt sitä, etteikö hyvännäköinen ihminen olisi halutumpi. Ihan järjellä pääteltävissä kun seuraa elämää, ei siihen tarvita mitään teorioita, joiden ongelma on se, että ne otetaan todesta ja ennusteena.Eihän mitään tasoja pitänyt olla..mutta joo, tajuan mitä tarkoitat. Tämä luonteiden ja persoonallisuuksien yhteensopivuus on yhdenlainen mysteeri. Kirjoitettuna/kerrottuna voi vaikuttaa täydelliseltä mätsiltä mutta kemiaa ei sitten olekaan. Itse ajattelen että vaikka kovin haastava persoonallisuus (siis haastaa toista) on jos ei nyt pelottava niin ehkä yhdenlainen turn-off. Tarpeeksi haastetta tässä hommassa jo muutenkin.
Toki ihmisillä erilaisia käsityksiä ja mielipiteitä millainen on tietyn tyyppinen luonne/persoonallisuus mistä voi aiheutua sekaannuksia. Ei ole mikään helppoa tai sitten kaikki on hyvin helppoa, näin se kai menee.
Tietysti ne ovat myös kemiaongelmia. Olenko mä jossain sanonut, että nainen kuin nainen saa kenet vaan? En, me naiset täällä on puhuttu ihan toista. Hyvä, että itsekin nyt sanot, että ei aina mee niin.Hmm, mitä tarkoitat persoonallisella tai pelottavalta tässä? Äkkiseltään kuulostaa kyllä kuulostaa epätodennäköiseltä että kovin iso osa miehistä olisi herkkiä tuollaisille asioille. Ehkä ennemmin epäilisin täällä aiemmin puhuttuja "syttymisongelmia" eli vaikka kiinnostuneita miehiä periaatteessa on ihan määrissä, ja monet heistä myös olisivat paperilla ihan hyviä vaihtoehtoja, kenenkään heidän kanssa ei vaan löydy silleen kipinää. Ehkä myös silleen, että ne harvat joiden kanssa kipinää on ollut eivät puolestaan ole olleet kiinnostuneita näistä naisista syystä tai toisesta, välillä käy niinkin päin.![]()
Ymmärrät varmasti, että kuten about kaikkien muidenkin asioiden kohdalla, asioista tulee valitettua enemmän kuin huudeltua onnellisuudesta. Ehkä liittyy myös suomalaisuuteen. Täällä on hyvän päivän ketju, mutta voin kuvitella, että nopeasti tulee vittuilua jos jossain muualla menee kovasti kertomaan, miten tyytyväinen on.Siis ei pelkästään siivoaminen ja siihen liittyvä riitely aiheuta mahan kouristuksia tai siis tarkemmin ottaen ajatus siitä. Mutta yhtenä esimerkkinä kumminkin. Kärjistäen sanoen, on varmaan miljoona asiaa minkä takia seurustelu ei sopisi itselleni, vaikka joskus voi tulla hetkiä, kun rupeaa miettimään, millaista se olisi.
Parisuhteen kiemurat- keskustelu on kyllä tehokas tapa päästä eroon nk. haaveista. Enkä tarkoita sitä, että haluaisin kenellekkään siellä kirjoittavalle pahaa - ainoastaan sitä, että tajuaa, ettei itsestä todellisuudessa olisi parisuhteeseen. Elämä on mukavan yksinkertaista näin, kun se nyt on.
Tietysti ne ovat myös kemiaongelmia. Olenko mä jossain sanonut, että nainen kuin nainen saa kenet vaan? En, me naiset täällä on puhuttu ihan toista. Hyvä, että itsekin nyt sanot, että ei aina mee niin.![]()
Mitä tässä keväällä ihmisten heräillessä kesää varten oon kavereita seurannut, niin ei oikein tunnu löytyvän edes seksiseuraa. Kuulemma enemmistö miehistä poistaa sovelluksessa mätsin saatuaan, viestin saatuaan tai sit ykskaks viestittelyn jälkeen tai jopa kesken vuorokauden-parin aikana. Taitaa olla näitä jokaisesta tykkääviä nämä, ja mitä oon saanut olla tuomaroimassa, niin ihan tavallista miesmassaa ja eivät edes mitään alffoja. Et näyttäis löytyvän esteitä näiden miesten korvien välistä ihan reilusti.Toki tiedän ettei naisetkaan ihan ketä tahansa saa, mutta kyllä se pääasiassa menee niin päin että naisille tarjontaa on ihan eri tavalla, ja esteet löytyy useimmiten heidän omien korviensa välistä.![]()
Minä kuulun 3 ryhmään. Vessapaperirulla on lattialla pystyssä josta se kahmaistaan kauniiseen käteen ja toisella kädellä otetaan arkkeja. Lopuksi rulla asetetaan lattialle pystyyn. Välillä rullaa ei tahdo löytyä ja silloin huomaan jonkun sen asennelleen telineeseen. Minulla ei ole mitään käsitystä tai mielenkiintoa siitä kuinka päin rulla on telineessä.En kyllä keksi yhtään syytä laittaa veskipaperi telineeseen väärin päin.
Mitä tässä keväällä ihmisten heräillessä kesää varten oon kavereita seurannut, niin ei oikein tunnu löytyvän edes seksiseuraa. Kuulemma enemmistö miehistä poistaa sovelluksessa mätsin saatuaan, viestin saatuaan tai sit ykskaks viestittelyn jälkeen tai jopa kesken vuorokauden-parin aikana. Taitaa olla näitä jokaisesta tykkääviä nämä, ja mitä oon saanut olla tuomaroimassa, niin ihan tavallista miesmassaa ja eivät edes mitään alffoja. Et näyttäis löytyvän esteitä näiden miesten korvien välistä ihan reilusti.![]()
![]()
Absoluuttinen hullumies. No itselläkin vähän sama systeemi kun teline/pidike seinässä on hieman huonossa kohdassa.Minä kuulun 3 ryhmään. Vessapaperirulla on lattialla pystyssä josta se kahmaistaan kauniiseen käteen ja toisella kädellä otetaan arkkeja. Lopuksi rulla asetetaan lattialle pystyyn. Välillä rullaa ei tahdo löytyä ja silloin huomaan jonkun sen asennelleen telineeseen. Minulla ei ole mitään käsitystä tai mielenkiintoa siitä kuinka päin rulla on telineessä.
Kuvittelisi että ainakin sm-tason urheilijanaiselle epätavallinen tilanne jos ne ghostaajat ym. tavismiesmiesmassaa.Ok, kuulostaa todella hämmentävältä jos näin on. Olettaen siis ettei kyse ole tapauksista, joilla on reippaasti ylipainoa tai jotain muuta vastaavaa.![]()
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.