• TechBBS:n politiikka- ja yhteiskunta-alue (LUE ENSIN!)

    Politiikka- ja yhteiskunta-alue on TechBBS-keskustelufoorumilla ala-osio, joka on tarkoitettu poliittisten ja yhteiskunnallisten aiheiden sekä niiden ilmiöiden ja haasteiden käsittelyyn.

    Ohjeistus, säännöt ja rangaistukset koskevat vain tätä aluetta, muilla alueilla on käytössä TechBBS-foorumin tavalliset säännöt.

    Ylläpito valvoo, ohjeistaa ja moderoi keskustelua, mutta ensisijaisesti alueen keskustelijoiden pitäisi pyrkiä aktiivisesti ylläpitämään asiallista keskustelua ja myös selvittämään mahdollisesti syntyviä erimielisyyksiä ilman ylläpidon puuttumista keskusteluun.

  • Live: io-techin Tekniikkapodcast tänään perjantaina noin klo 15:45 alkaen. Keskustellaan viikon mielenkiintoisimmista tietotekniikka- ja mobiiliaiheista. Suora lähetys YouTubessa. Tule mukaan katselemaan ja keskustelemaan! Linkki lähetykseen >>

Pariutumisen haasteet nykypäivänä ja sen vaikutukset

Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
480
baari on imo paskin paikka ikinä mistä hankkia naisia.
Heitäs joku vinkki sitten, kysyn ihan tosissaan. Baari ei kiinnosta itseä mutta pakko niissä on varmaan alkaa käymään.

kun se tuntemattomille naisille/miehille juttelu ei olekaan enää niin uusi ja vieras asia.
Ei tuota minkäänlaisia ongelmia.

Myös paskoista, yksin kotona nyhjöttämiseen johtavista tavoista ja tottumuksista pikkuhiljaa irtautuminen helpottaa.
Tätä on tullut tehtyä ihan tosissaan myös. Vaikeuksia keksiä jotain "koko päivän" tekemistä tuolla ihmisten ilmoilla, joka päivä. (Noh olis nyt edes yks päivä alkuun)

En toisaalta kyllä ole sinut itseni kanssa, en ole tyytyväinen itseeni ja teen töitä muuttaakseni itseäni. Kyllä sitä yrittää psyykata että oon tällä hetkellä sellainen kuin olen enkä juuri nyt mahda asialle tämän enempää, mut kyl se itsetunto silti välillä käy pohjamudasta hakemassa vauhtia. :sori:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
66
Se nyt vaan on karu tosiasia, että vaikutusmahdollisuudet ulkonäköön ovat rajalliset. Koskee myös lyhyitä miehiä. Aika vaikea on omaan pituuteensa vaikuttaa ja saa lisäksi jatkuvasti kuunnella siitä vittuilua. Kuitenkin voi yrittää olla sinut itsensä kanssa ja suhtautua huumorilla. Uskon, että oma asenne, sosiaaliset taidot, koulutus, harrastukset ja muut seikat ratkaisevat myös.
Kyllä se ulkonäkö on näin noin 300 nettitreffinaisen ja siihen päälle tuhansien tinder-tapausten perusteella aika tärkeä juttu. Aina voi väittää ihan mitä tahansa muuta, mutta ulkonäkö on se mikä ratkaisee.
Terveisin lyhyt (10 senttiä alle keskipituuden), mutta suhteellisen hyvä kuntoinen ja ulkonäöltään kehuttu mies. Ei ole naisia jonossa, joka johtuu lähinnä omasta aseenta ja sosiaalisista taidoista (kehtaaminen/"mitä muut ajattelee") -tyylillä. Eli sanoisinpa, ettei se ulkonäkö ole se tärkein seikka vaan päänsisäiset asiat.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
106
Eipäs nyt lämmetä kuitenkaan, en minä väittänytkään tietäväni harrastuksistasi tai työtilanteestasi. Kun anekdootit tuntuvat kelpaavan tässä säikeessä, niin oman kokemukseni mukaa syy on:

a) Ei yksinkertaisesti kiinnosta nähdä vaivaa asian eteen, tykkää olla omillaan, tehdä mitä itseä huvittaa ilman, että tarvitsee ajatella toista osapuolta, tai
b) joka viikonloppu laatikko kaljaa, oikeastaan mitään ei elämässä tapahdu työn ja kaljan lisäksi (+ mahdollisesti tietokone)

Näitä juttuja en usko alkuunkaan, ehkä jossain on kerran tai kaksi tapahtunut ja siitä on tämmöinen skenaario ekstrapoloitu jokapäiväiseksi asiaksi ja yhtäkkiä kaikilla on kymmenen tuttua, jotka seurustelevat mamun kanssa. Työkaverit on kuulleet "kaverilta", joka on taas kuullut toiselta "kaverilta" jossain Facebookin mamut vittuun -ryhmässä. Näitä edelleen kerrottaessa on otettu sitten vähän Lapin Lisää ja kaverin kaverin tuttu on muuttunut omaksi kaveriksi tai serkkupojaksi.
Noh, ei kyllä anekdooteista mikään osunut oikeaan, paitsi että nyt viime aikoina johtuen tilanteen toivottomuudesta en ole enää jaksanut olla kovin aktiivinen. Välillä kun innostuu taas yrittämään, niin se pettymys iskee nopeasti.

Ihan omat kokemukset parista työkaverista reilun viiden vuoden takaa. Turkkilaisen kanssa oli pariutunut yksi ja toinen jostain balkkanilta. Homma meni just niin että vaimot olivat vapaaehtoisesti omaksuneet islamin eli käytännössä alistaneet itsensä hellan ja nyrkin väliin. Muuta kautta oli sitten pari puolituttua, joilla on käännynnäispuolisot. Eivät nämä muslimit mikään uusi juttu ole Etelä-Suomessa vaan onhan niitä ollut jo aikamoiset määrät ennen tätä juhlapaikanhakijoiden vuoden 2015 ryntäystä. Ei nyt ihan samaa tasoa kuin nämä ISIS-morsiamet, mutta jos et kerran usko tätä mun juttua niin nekin ovat varmaan sulle ihan pelkkää legendaa? Samoin myös ne julkisesti kääntyneet islam-akat Suomen medioissa yms.?


Terveisin lyhyt (10 senttiä alle keskipituuden), mutta suhteellisen hyvä kuntoinen ja ulkonäöltään kehuttu mies. Ei ole naisia jonossa, joka johtuu lähinnä omasta aseenta ja sosiaalisista taidoista (kehtaaminen/"mitä muut ajattelee") -tyylillä. Eli sanoisinpa, ettei se ulkonäkö ole se tärkein seikka vaan päänsisäiset asiat.
Voisin kuvitella että tuo pituus ei vielä ole paha juttu ja jos on naamataulu kunnossa niin se kompensoi kaiken. Itselläni on taas noin 10 cm keskimääräistä enemmän pituutta, normaali vartalo ja ruma naama. Ei se pituus auta kuin nettideittipalveluissa, joissa tytöt hakevat itselleen seuraa tarkkojen kriteerien avulla. (tuntuu että toisilla homma on aikamoista mikromanagerointia) En nyt tiedä miesten pituuden vaikutuksesta kunnolla deittailuun, mutta voisin kuvitella että joku 160cm paikkeilla menee se pituus minkä jälkeen naiset alkaa hylkimään. Tämän veikkaisin ihan sillä periaatteella että taitaapi mennä niin suurinosa naisista on yli 160cm pitkiä ja ilmeisesti tärkein kriteeri on se että mies ei saisi olla selvästi naista lyhyempi...
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
66
Voisin kuvitella että tuo pituus ei vielä ole paha juttu ja jos on naamataulu kunnossa niin se kompensoi kaiken. Itselläni on taas noin 10 cm keskimääräistä enemmän pituutta, normaali vartalo ja ruma naama. Ei se pituus auta kuin nettideittipalveluissa, joissa tytöt hakevat itselleen seuraa tarkkojen kriteerien avulla. En nyt tiedä miesten pituuden vaikutuksesta kunnolla deittailuun, mutta voisin kuvitella että joku 160cm paikkeilla menee se pituus minkä jälkeen naiset alkaa hylkimään. Tämän veikkaisin ihan sillä periaatteella että taitaapi mennä niin suurinosa naisista on yli 160cm pitkiä ja ilmeisesti tärkein kriteeri on se että mies ei saisi olla selvästi naista lyhyempi...
Niin, no ainakin nettideitin puolella karsii aika paljon muuten potentiaalisen oloisia tyttöjä pois. Olen suosiolla jättänyt laittamatta mitään, kun todella moni selkeästi itseäni lyhyempikin tyttö ilmoittaa ne ihannemitat alkamaan jostain 180 cm paremmalta puolelta. Toki vastapainona on näitäkin, joille riittää, että kunhan edes on itseään pidempi.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
8 410
Kyllä se ulkonäkö on näin noin 300 nettitreffinaisen ja siihen päälle tuhansien tinder-tapausten perusteella aika tärkeä juttu. Aina voi väittää ihan mitä tahansa muuta, mutta ulkonäkö on se mikä ratkaisee.



Opinto-ohjaus oli lukiossa harvinaisen paskaa ja olisivat voineet kertoa kaikille rumille tyypeille, että menisivät suoraan lukemaan yliopistolle naistieteitä tai hakisivat sairaanhoitajiksi... :(
Eikö tuossa määrässä ole ketään kuka olisi kelpuuttanut sinut?
 
Liittynyt
24.11.2016
Viestejä
595
Heitäs joku vinkki sitten, kysyn ihan tosissaan. Baari ei kiinnosta itseä mutta pakko niissä on varmaan alkaa käymään.



Ei tuota minkäänlaisia ongelmia.



Tätä on tullut tehtyä ihan tosissaan myös. Vaikeuksia keksiä jotain "koko päivän" tekemistä tuolla ihmisten ilmoilla, joka päivä. (Noh olis nyt edes yks päivä alkuun)

En toisaalta kyllä ole sinut itseni kanssa, en ole tyytyväinen itseeni ja teen töitä muuttaakseni itseäni. Kyllä sitä yrittää psyykata että oon tällä hetkellä sellainen kuin olen enkä juuri nyt mahda asialle tämän enempää, mut kyl se itsetunto silti välillä käy pohjamudasta hakemassa vauhtia. :sori:
Some. Paras paikka ikinä, mitä kautta saa lämmiteltyä naisen. Suurinosa naisseikkailuistani on ollut: Työpaikalta, lähipiiristä, kaverien kavereita tai pistänyt silmään instagramissa tms. On vain yksi nainen jonka olen tavannut baarissa ja jonka kanssa olen ollut myöhemmin tekemisissä aka seikkailemassa, mutta tämäkin seikkailu tapahtui kolme vuotta ensitapaamisen jälkeen :D

Ehkä minä osaan sitten asetella sanani jotenkin niin, että naiset tykkää. Oon usein avannut keskustelun jonkun naisen kanssa tyyliin kommentilla, että "Mikä vittu sä olet etc" Käyn kanssa salilla, olen puoliksi ulkomaalaistaustainen ja en näytä variksenpelättimeltä.

Voi sieltä baaristakin toki tuntemattomia kaataa, itse en halua tehdä niin.

Mitä tulee itse "pariutumisen vaikeuteen" niin en nää mitään syytä minkä takia se olisi vaikeampaa tai helpompaa naisilla tai miehillä.
 
Liittynyt
24.02.2017
Viestejä
1 963
Ehkä minä osaan sitten asetella sanani jotenkin niin, että naiset tykkää. Oon usein avannut keskustelun jonkun naisen kanssa tyyliin kommentilla, että "Mikä vittu sä olet etc" Käyn kanssa salilla, olen puoliksi ulkomaalaistaustainen ja en näytä variksenpelättimeltä.
Paras iskurepliikki ikinä?

Niin, no ainakin nettideitin puolella karsii aika paljon muuten potentiaalisen oloisia tyttöjä pois. Olen suosiolla jättänyt laittamatta mitään, kun todella moni selkeästi itseäni lyhyempikin tyttö ilmoittaa ne ihannemitat alkamaan jostain 180 cm paremmalta puolelta. Toki vastapainona on näitäkin, joille riittää, että kunhan edes on itseään pidempi.
Pitäisköhän miehenä alkaa laittamaan myös kvantitatiivisia suureita vaatimuksiksi. Jos nainen kysyy pituutta, niin kysyä häneltä painoaan tai vyötärönympärysmittaa. Ihan sama asia. Tosin toiseen voi itse vaikuttaa ja toiseen ei. o_O:D

Vituttaa vaan tämä ulkonäkökeskeisyys.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
486
Jos baarin sijaan haluaa jotain muita kokeilla niin menee mukaan kavereiden järjestämiin bileisiin ym missä pääsee naisia tapaamaan ilman että niillä on heti päällä se moodi että jokainen mies vain haluaa päästä panemaan.

On huomattavasti helpompaa aloittaa keskustelu jos vastapuoli ei ole täysin tuntematon, voi vaikka aloittaa kysymällä mistä tunnet kaverini x ja jatkaa siitä ihan niitä näitä puhumalla ja kyllä siitä sit nopeasti näkee synkkaako yhtään vai ei. Ja pakkejakaan ei tarvitse niin pelätä koska tarkoitus ei ole päästä vain "panemaan".
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
480
kavereiden järjestämiin bileisiin ym
Näitä ei ole enää ollut moneen aikaan, kaverit viettää lapsiperhearkea ja juhlat tarkoittaa heille sitä että saadaan edes 50% niistä lapsista muualle pariksi päiväksi hoitoon. :D

Sitä mä ehkä eniten valittelen että tuntuu että noi tilanteet "mistä olis pitänyt löytää joku" on menneet ja nyt on sitten kädessä vaan tyhjä arpa :confused:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
106
No laita kuva naamastas, niin tekkiraati antaa tuomionsa? :D
Kiitos ei, nyt joudutte tyytymään mielessänne homo neanderthaliksen ja homo sapiensin risteytykseen jossa on yhdistyneet kaikista rujoimmat ulkonäköpiirteet.

Näitä ei ole enää ollut moneen aikaan, kaverit viettää lapsiperhearkea ja juhlat tarkoittaa heille sitä että saadaan edes 50% niistä lapsista muualle pariksi päiväksi hoitoon. :D

Sitä mä ehkä eniten valittelen että tuntuu että noi tilanteet "mistä olis pitänyt löytää joku" on menneet ja nyt on sitten kädessä vaan tyhjä arpa :confused:
Sama juttu, eipä tuollaisia tilaisuuksia enää ole ja jos on joskus niin kaikki on niissä jo rengastettuja poislukien ne samat ikisinkut, jotka ovat jo ties kuinka monta kertaa käskeneet suksimaan vittuun... :(
 
Liittynyt
13.04.2017
Viestejä
58
Hampster, sanoit toisessa ketjussa käyneesi lähes 40 tytön kanssa treffeillä. Miten tämä on mahdollista, jos kerran olet niin hirveän ruma? Vai jauhatko täällä pelkkää paskaa?

Jos väitteesi pitää paikkansa, on todennäköisesti vika olemuksessasi, ei naamassasi. Mikä ei tulisi yllätyksenä, kun lukee sivutolkulla tätä sinun valittamista ja selittelyä. Mikään ei ole niin epämiehekästä kuin tuollainen uliseminen.

Tunnen monta persenaamaa, joilla ei ole ollut mitään ongelmia naisten kanssa, koska suuri osa viehätysvoimasta ja karismasta muodostuu siitä, miten kantaa itseään.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 136
Kyllä sitä joskus ihmettelee isolla kirkolla käydessään kun omasta mielestäni "rumalla", ehkä ylipainoisella miehellä on kiiltokuva nainen, ehkä persehedelmiäkin mukana, että miten ihmeessä..?? Perhekkin jo perustettu.
Se on kuitenkin se persoona. Joskus se match vaan löytyy vaikka ulkonäkö antaisi olettaa toisin. Itse olin nuorena aika kriittinen vastakkaisen sukupuolen ulkoisista ominaisuuksista (olen kyllä edelleenkin). Olen tyytyväinen valintaani (ja siihen että hän kelpuutti minut) meni siinä toki 6kk ennenkuin alettiin virallisesti oleen pari, nyt 25v takana.
Jos olen tulkinnut oikein muutamaa kaveria että jos kundi on liian "pehmeä" ja romanttinen naiselle niin hylky tulee.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 276
Niin. Tätä kun lukee ni johan ollaan kuin aikamatkassa taaksepäin ihaniin lukiovuosiin. Itse olin ainakin tuolloin niin täydellisen assburger kaikissa sosiaalikontakteissa, että jäi melko varmat pildet saamatta. Ainiin, ja olihan silloin tää "oon niin ruma" -vaihe kanssa menossa (mikä on jotenkin jännää, et nykypäivänä perheellisenä reilu 30-vuotiaana naisia kyllä riittäisi ja varsinkin jossain juottoloissa sun muissa paskapaikoissa joita vältän viimeiseen asti). Mä edelleenkin jaksan väittää, että se on 80% helvetin heikko itsetunto jonka nainen huomaa ja joka ajaa ne pois. Plus tietty se "ole oma itsesi" -paskalause, mikä käytännössä tarkoittaa muille "esitä olevasi joku muu". Nykyisenkin vaimon (joka oli pari tieriä itseäni aikoinaan ylempänä) vetäisin kylmästi Warcraftin repliikeilla. Tosin mä olenkin tänne muuttanut mamu, joten EKSOTIIKKAA HEI!
Tarkoititko, että siellä Warcraft maailmassa iskit vaimosi?
Jotain roolipelejä tullut pelailtua ja toisinaan näytti, kun porukkaa oli kasautunut yhteen paikkaan, että sättäävät vaan siellä ja pelaaminen toissijaista. Tieriä yleensä näillä oli tarpeeksi.


Pelailin joskus Left 4 Deadia survival moodissa sekä kampanjoiden vikaa kenttää ja olin aika hyvä siinä niin alkoi tulemaan kaveripyyntöjä, kun pelastin porukkaa siinä. Ei kovin montaa repliikkiä niillä hahmoilla ollut. Nikeistä kattelin, että tytötkin pelaa.
Kelailin vaan, että pelaajia mielletään jotenkin syrjäytyneiksi ja riipaisee sitten tuota kautta muijan niin siinä voi leuka muilla hieman loksahtaa.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
2 150
@Hampster

Jos kuvaa et voi postata, voitko ainakin kertoa onko naamassasi vain yksi epäesteettinen ominaisuus, vai peräti useampi ja mitä ne mahdollisesti ovat?
Tutki ensin näitä kepeämielisiä kuvia ja sano sitten. Mikä noista naamoista muistuttaa eniten omaasi?





Jos olen tulkinnut oikein muutamaa kaveria että jos kundi on liian "pehmeä" ja romanttinen naiselle niin hylky tulee.
Keksin useamman syyn miksi. Henkisen läheisyyden "kammo" joka saa olon vaivaantuneeksi, olettamus lepertelevän miehen epärehellisyydestä, ja mahdollisesti romanttisten miesten pitäminen liian naismaisina. Myöskin mahdollista että mies ei vaan osaa valita sanojaan oikein, ja antaa äärimmäisen kornin ja nolon vaikutelman :think:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 233
En.
Miten se vaikuttaa mihinkään jos ryhmä x alkaa seurustelemaan mamujen kanssa, jos ryhmä x ei kiinnosta pätkääkään? Ei yhtään mitenkään.
Tämähän on teknillinen foorumi. On uskomatonta, että joku ei kykene käsitteelliseen ajatteluun. Eivät ihmiset lokeroidu tarkkarajaisiin ryhmiin. Koko hommaan vaikuttaa mikä tahansa poikkeama, vaikka se on jonkin arviontiasteikon ihan ääripäässä.

Oikeastaan tämän jo kerroinkin. Asian ei pitäisi tarvita sen kummempaa selittelyä; se on aivan triviaali.
Sinulle ei selvästikään ole auennut, mitä tarkoitetaan markkinoilla tässä yhteydessä. Jokainen (markkinoihin kuuluva) yksilö vaikuttaa kokonaisuuteen siten, että sillä on (voisi olla ja tilastollisesti on) vaikutusta kaikkiin muihin (markkinoihin kuuluviin) yksilöihin. Ei se, että itsellä menee hyvin, muuta sitä, että moni seikka, joista suuri osa jää tuntemattomiksi jopa konseptin hyvin ymmärtävälle, on vaikuttanut omaankin tilanteeseen negatiivisesti.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 276
@Hampster

Jos kuvaa et voi postata, voitko ainakin kertoa onko naamassasi vain yksi epäesteettinen ominaisuus, vai peräti useampi ja mitä ne mahdollisesti ovat?
Tutki ensin näitä kepeämielisiä kuvia ja sano sitten. Mikä noista naamoista muistuttaa eniten omaasi?







Keksin useamman syyn miksi. Henkisen läheisyyden "kammo" joka saa olon vaivaantuneeksi, olettamus lepertelevän miehen epärehellisyydestä, ja mahdollisesti romanttisten miesten pitäminen liian naismaisina. Myöskin mahdollista että mies ei vaan osaa valita sanojaan oikein, ja antaa äärimmäisen kornin ja nolon vaikutelman :think:
Olen huomaavinani, että tuosta miesten 6 tieristä ylöspäin ovat monet panostaneet timmeyteen.

Tasa-arvon nimissä vielä naisten tierit mukaan. 6 tieristä lähtien turvotusta ei näy. -->
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Aika averagee naista seiskan numerolla ja sitten miesten listalla vastaavalla tasolla Ryan Gosling ja pari muuta. Onko tää nyt sitä huonolaatuista propagandaa?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 284
Aika averagee naista seiskan numerolla ja sitten miesten listalla vastaavalla tasolla Ryan Gosling ja pari muuta. Onko tää nyt sitä huonolaatuista propagandaa?
Tätä katsoin itsekin. Miesten listalla on seiskasta ylöspäin käytännössä pelkkiä näyttelijöitä / miesmalleja, siinä missä tuolla naisten listalla on aika "normaalinättejä" vielä tuola ysissäkin, eikä yhtään näyttelijää.

Jos nuo ysit ovat "kauneinta maan päällä" niin ovatko sitten vaikka Emma Watson, Zara Larsson tai Emma Stone jossain omassa 11-luokassa? Onhan tuolla yseissä ihan "kivoja", mutta jos suhteutetaan miesten listaan niin lähempänä 6-8 rankkeja.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
554
Taitaa tuo Gosling olla enemmän homomiesten suosiossa kuin naisten. Tuollainen pitkänaamainen vähän yksinkertaisen näköinen kuikelohan se on.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 276
Tuolla sivulla ei ole sanaakaan Goslingista eikä meemeistä. Ryan Gosling vastenmielinen seiskan mies?!? Mitä vitun sekoilua nyt taas.
Kappas tuo on sellaisia sivuja, että suoran linkin kopsu vie hukkaan. Pistä google hakuun "Ryan Gosling" ja kun tulee ylex liittyvää niin siitä.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Kappas tuo on sellaisia sivuja, että suoran linkin kopsu vie hukkaan. Pistä google hakuun "Ryan Gosling" ja kun tulee ylex liittyvää niin siitä.
Löytyi. Mutta eihän tuossa uutisessa mitenkään vihjata, että Ruan Gosling ei olisi naisten mieleen vaan pointti on, että hän on niin helvetisti naisten mieleen, että kaikki unohtavat hänen oletetut loistavat näyttelijän taitonsakin.

Kyllä mä ymmärrän, että se ajaa nuoria poikia epätoivoon kun ne nättejä naapurintyttöjä vastaavat roikkuu listoilla arvosanoilla 8-9 (kymppiä ei saa kukaan) ja sitten taas edes Gosling ei pääse seiskan miestä paremmalle rankkaukselle ;)

Kaiken kaikkiaan ihan turhia tuollaiset listaukset mutta kyllä nyt hitto soikoon Ryan Gosling, joka näyttelijänä jää komeutensa varjoon on kympin mies valtaosalle tämän planeetan naisia ja ihan siis ulkonäkönsä puolesta jo.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
2 150
Tätä katsoin itsekin. Miesten listalla on seiskasta ylöspäin käytännössä pelkkiä näyttelijöitä / miesmalleja, siinä missä tuolla naisten listalla on aika "normaalinättejä" vielä tuola ysissäkin, eikä yhtään näyttelijää.

Jos nuo ysit ovat "kauneinta maan päällä" niin ovatko sitten vaikka Emma Watson, Zara Larsson tai Emma Stone jossain omassa 11-luokassa? Onhan tuolla yseissä ihan "kivoja", mutta jos suhteutetaan miesten listaan niin lähempänä 6-8 rankkeja.
Ottaen huomioon, että naisten listassa ikähaarukka menee tasaisesti alaspäin kun lähestytään täydellistä kymppiä, joten tuskin siitäkään syystä loppupäässä mitään näyttelijöitä näkyisi, nehän ovat yleensä +25 koska erinäiset syyt.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Ottaen huomioon, että naisten listassa ikähaarukka menee tasaisesti alaspäin kun lähestytään täydellistä kymppiä, joten tuskin siitäkään syystä loppupäässä mitään näyttelijöitä näkyisi, nehän ovat yleensä +25 koska erinäiset syyt.
Does not compute. Kyllä siellä kärjessä nyt voisi olla niitä maailman kauneimpina pidettyjä naisia huolimatta siitä, että ne on jollekin teistä liian vanhoja koska... ne ovat maailman kauniimpina pidettyjä iästään huolimatta ;)
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
480
Eikö nuo nyt ole jotain trollauslistoja. Tai sitten kaipaan jotain hiukan insinöörimäisempää lähestymistapaa, vaikka mittasuhteita yms.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 284
Ottaen huomioon, että naisten listassa ikähaarukka menee tasaisesti alaspäin kun lähestytään täydellistä kymppiä, joten tuskin siitäkään syystä loppupäässä mitään näyttelijöitä näkyisi, nehän ovat yleensä +25 koska erinäiset syyt.
No en kyllä silti ymmärrä, kukaan noista ysin naisista ei ole edelleenkään mitenkään "erikoisen" kaunis. Ja onhan niitä nuoria ja kauniita julkkiksiakin jotka ovat oikeasti sitä "wow" luokkaa, esim Zara Larsson -96, Natalia Dyer -97 ja niin edespäin jos nyt jostain ihmeen syystä halutaan ajatella että vain todella nuoret voivat olla kauniita.

Ja sama juttu tuossa miesten listassa, en ole homo mutta tuolla seiskassa on muutama mies joita pidän komeampana kuin nuo ysin miehet.

Mutta kuten joku sanoi niin ihan turhiahan tuollaiset listaukset ovat, kauneus on katsojan silmissä.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Ei tuollaisia listoja tee kukaan, jolla ei ole joku erittäin selkeä agenda muutenkin. Tosin nyt menee jo vähän överiksi kun nöösipoika redpill-palstalta tajuaa, että hän ei voi saada koskaan mitään koska Goslingkin voi saada korkeintaan jonkun mutantin koska naisten hypergamia ja kolme numeroa ylöspäin pariutuminen :itku:
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Tosiaankin katsojan silmässä, mielestäni lähikaupan kassaneiti on paljon kauniimpi kuin nuo kaksi. :)
Tuttuus, läheisyys ja saavutettavuus lisäävät subjektiivista arvostusta. Siksi ihmisten ja etenkin vastakkaisen sukupuolen kanssa hyvissä väleissä oleminen ja kaveeraaminen (vain teille, jotka osaatte olla ihmisten kanssa ilman, että alkaa panettaa) kannattaa. Sinun lähisiwan kassatyttö saa yhden äänen miljoonaa julkkiksen ääntä kohden, jos sitäkään. Siwan asiakkailta saattaa saada huomattavasti suuremman osuuden äänistä.
 

Taneli-

☤ Virallinen ⚔ testaaja ☣
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 708
Kiitos ei, nyt joudutte tyytymään mielessänne homo neanderthaliksen ja homo sapiensin risteytykseen jossa on yhdistyneet kaikista rujoimmat ulkonäköpiirteet.


Ehkä se tietysti vaikuttaa jos leukaa ei pahemmin ole, silmät tihruttaa ja valuttavat rähmää, hiukset eivät oikein otsaa peitä (mikä sekin hieman taaksepäin luistaa) ja nenä peittää suuren osan naamaa. Toki myös jos kesäisin pukeutuu pelkkiin shortseihin kun liikkuu kylillä sekin voi vaikuttaa asiaan, myös tuollainen parta ja ehkä pahimmillaan itse puukolla leikattu hiusmallisto?

Mutta jos tuosta parantaa esim. edes yrittämällä pukeutua, leikata partaa ja edes hieman huolehtia hiuksistaan en ymmärrä miksei saisi edes kuvassa oikealla puolella olevaa naista itselleen? Otaksuen siis että ongelmana on oikeasti se että tekee mitä vaan ei saisi naista tai vaimoa eikä oikeasti "haluan tietyn laisen naisen mutta en nyt vaan saa ja ne joita saisin niin en kelpuuta".
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 465
Enpä nyt tiedä onko huorissa käymisestä yhtään apua. Onhan seksi nyt aina kivaa, mutta en nyt koe että se erityisesti nostaa itsetuntoa. Ehkä itse olen liian tunteellinen tyyppi, kun haluaisin että siinä olisi myös jotain syvällisempääkin mukana. Niin, noh olen pannut kansainvälisen aikuisviihdelehden kansikuvatyttöä ja muutamaa muuta tapausta, joita ei todellakaan tule vastaan Suomessa. Ihan kivoja kokemuksia ja hyvältä tuntui, mutta ei niitä kukaan koskaan usko eikä tosin tarttekaan. Lopputuloksena kuitenkin se ei muuta itseäni yhtään sen kiinnostavammaksi naisten edessä. Paska neuvo tuokin siinä mielessä. :smoke:
Tuossapa ehkäpä tuo oleellisin boldattuna myöskin omalta kohdaltani ja joka ei myöskään ehkä monelle tässäkään ketjussa ihan avaudu, ettei kaikille riitä se satunnainen seksi siellä täällä ja sen jälkeen taas se oma kaljan kittaaminen ja koneen rassaaminen ym. harrastustoiminta. Itse ainakin nimittäin etsin juurikin sitä hyvää ja toimivaa parisuhdetta eikä sitä voi siis ihan kenen tahansa naisen kanssa kyllä rakentaa.

Ainakin omalla kohdallani tässä pariutumisessa siis se kaikkein rassaavin juttu onkin varmaan siinä, että ensinnäkin niitä itselleni todella sopivalta vaikuttavia naisia on todella vähän ylipäätään ja toiseksi kun sellaisen profiilin sitten lopultakin löytää, niin useimmiten tuloksena on kuitenkin vain pelkkää hiljaisuutta, koska joko A. nainen viestittelee jo niin monien muiden miesten kanssa tai B. joku kohta profiilissani tai naamassani ei vaan miellytä.
 
Liittynyt
24.11.2016
Viestejä
595
Tuossapa ehkäpä tuo oleellisin boldattuna myöskin omalta kohdaltani ja joka ei myöskään ehkä monelle tässäkään ketjussa ihan avaudu, ettei kaikille riitä se satunnainen seksi siellä täällä ja sen jälkeen taas se oma kaljan kittaaminen ja koneen rassaaminen ym. harrastustoiminta. Itse ainakin nimittäin etsin juurikin sitä hyvää ja toimivaa parisuhdetta eikä sitä voi siis ihan kenen tahansa naisen kanssa kyllä rakentaa.

Ainakin omalla kohdallani tässä pariutumisessa siis se kaikkein rassaavin juttu onkin varmaan siinä, että ensinnäkin niitä itselleni todella sopivalta vaikuttavia naisia on todella vähän ylipäätään ja toiseksi kun sellaisen profiilin sitten lopultakin löytää, niin useimmiten tuloksena on kuitenkin vain pelkkää hiljaisuutta, koska joko A. nainen viestittelee jo niin monien muiden miesten kanssa tai B. joku kohta profiilissani tai naamassani ei vaan miellytä.
Pitääkin osata erottaa vaan panot ja sitten ne joiden kanssa voi netflix & chill.

A. Erottaudu joukosta, jos aloitat keskustelun fraasilla "Moi, mitä kuuluu" on todennäkköistä, että toista sukupuolta ei kiinnosta.
B. Ole itsevarma.
C. Ole sinnikäs.

Mulla meni yhden naisen kanssa kuusi kuukautta, ennen kuin sain sen lähtemään kahville. Satunnaista viestienvaihtoja aina silloin tällöin. Tapailtiinkin hetki, mutta oltiin liian erilaisia joten pistin naisen kiertoon. No hard feelings jne.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 465
Pitääkin osata erottaa vaan panot ja sitten ne joiden kanssa voi netflix & chill.

A. Erottaudu joukosta, jos aloitat keskustelun fraasilla "Moi, mitä kuuluu" on todennäkköistä, että toista sukupuolta ei kiinnosta.
B. Ole itsevarma.
C. Ole sinnikäs.

Mulla meni yhden naisen kanssa kuusikuukautta, ennen kuin sain sen lähtemään kahville. Satunnaista viestienvaihtoja aina silloin tällöin. Tapailtiinkin hetki, mutta oltiin liian erilaisia joten pistin naisen kiertoon. No hard feelings jne.
Onhan tässä vuosien mittaan ehtinyt keskustella jo vaikka kuinka monen naisen kanssa ja tapaillakin jo varmaan reilusti toisella kymmenellä olevaa määrää naisia, mutta eipä valitettavasti sitä sopivaa vaan ole tullut vastaan. :grumpy: Ja lisätään nyt vielä, että toisin kuin jotkut erityisen sosiaaliset ihmiset en siis todellakaan mitenkään nauti tästä loputtomasta viestittelyn ja treffeillä juoksemisen kierteestä, jossa niitä samoja juttuja saa kertoa ja kysellä kerta toisensa jälkeen.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
2 150
Does not compute. Kyllä siellä kärjessä nyt voisi olla niitä maailman kauneimpina pidettyjä naisia huolimatta siitä, että ne on jollekin teistä liian vanhoja koska... ne ovat maailman kauniimpina pidettyjä iästään huolimatta ;)
Yleissääntönä se menee juuri noin että kaikenikäiset miehet fantasioivat tytöistä(n.16v) eivätkä naisista, kertoohan sekin jotain että "teen" on aina pornohakujen ykkönen trendeistä huolimatta. Fantasioita ei kenenkään tarvitse hävetä, etenkään kun kyse on täysin luonnollisesta asiasta jonka varmasti itsekkin tiedostat.

Ei tuollaisia listoja tee kukaan, jolla ei ole joku erittäin selkeä agenda muutenkin. Tosin nyt menee jo vähän överiksi kun nöösipoika redpill-palstalta tajuaa, että hän ei voi saada koskaan mitään koska Goslingkin voi saada korkeintaan jonkun mutantin koska naisten hypergamia ja kolme numeroa ylöspäin pariutuminen :itku:
Nuo listat onkin tehty pilke silmäkulmassa, tietenkin se menee aina niin että katsoja joutuisi siirtelemään kuvia luokasta toiseen henkilökohtaisten preferenssien mukaan, paitsi jos on niin burgeri ettei tajua. Omasta mielestäni Gosling kuuluisikin ainakin yhden luokan verran ylöspäin pelkän naamakertoimen perusteella.
 
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
839
Omaa ulkonäköä voi kohentaa yksinkertaisilla konsteilla. Hiukset kannattaa leikkauttaa vähintään 6-7 viikon välein ja parta kannattaa ajaa huolella. Hyvin istuviin tyylikkäisiin vaatteisiin kannattaa myös satsata. Pituus tai paino ovat toisarvoisia seikkoja useammille naisille.

Jos vain asennetta riittää, kannattaa yrittää iskeä kaikkein parhaimman näköisiä naisia (8-10), koska useimmat miehet vähättelevät itseään ja tyytyvät keskitason valikoimaan, mikä johtaa ylenmääräiseen kysyntään tyydyttävän tason (6-7) naisten markkinoilla. Tämän luokan naiset kuvittelevatkin itsestään liikoja, mistä saattaa seurata ongelmia jo parisuhteen alkuvaiheessa.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Yleissääntönä se menee juuri noin että kaikenikäiset miehet fantasioivat tytöistä(n.16v) eivätkä naisista, kertoohan sekin jotain että "teen" on aina pornohakujen ykkönen trendeistä huolimatta. Fantasioita ei kenenkään tarvitse hävetä, etenkään kun kyse on täysin luonnollisesta asiasta jonka varmasti itsekkin tiedostat.
Tämä itseasiassa ei pidä paikkaansa vaan jostain ihmeen syystä milffit, mutsit ja äitipuolet dominoivat noita listoja kautta linjan. Maailman suosituin pornostara on käsittääkseni edelleen se Sarah Palin -parodiassa näytellyt meikäläisen ikäinen täti.



Pornhub Has Released Its Most Popular Search Terms Of 2014 (And A Whole Lot More)

2013, Suomi :D



Eipä sillä, että noilla olisi mitään tekemistä sen kanssa, että naisten kuumuusluokituksessa sivuutetaan kaikki tunnetut ja yleisesti erittäin haluttaviksi mielletyt naiset.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Jos vain asennetta riittää, kannattaa yrittää iskeä kaikkein parhaimman näköisiä naisia (8-10), koska useimmat miehet vähättelevät itseään ja tyytyvät keskitason valikoimaan, mikä johtaa ylenmääräiseen kysyntään tyydyttävän tason (6-7) naisten markkinoilla. Tämän luokan naiset kuvittelevatkin itsestään liikoja, mistä saattaa seurata ongelmia jo parisuhteen alkuvaiheessa.
Jos nenä kestää talk to the handiä niin siitä vaan. Vaikka useimmat miehet ei jollekin täydellisille naamoille koskaan sanoisi mitään, on niillä silti enemmän ottajia kuin ehtii antaa. Parempi tiedostaa edes vähän oma tasonsa.
 

Kaiser Soze

Johtaja
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 963
:facepalm:

Naurettava liioittelu ja kärjistäminen auttaa sua ajamaan läpi pointtisi, että suomalainen mies ei naista saa? Eiku saathan sinäkin. Eihän täällä ole vielä kuin Hampsteri, joka oikeasti myöntää ettei pillua tule halutessaan ja ollaan sentään atk-pastalla.
Näin se vaan on. Suhteellisesti aivan järkyttäviä panomiehiä noi matut.
Parisuhde yleensä takaa säännöllisen seksin ilman hirveetä säätämistä ja vaivannäköä.

Tutkimusten mukaan sinkuilla voi toki olla lukuisia seksipartnereita, mutta seksikertojen määrässä parisuhteessa elävät vievät silti pidemmän korren. Täsmälleen samat on omatkin kokemukset. Määrällisesti naisia on ollut ihan kohtalaisesti, mutta seksikertojen määrä on ollut vaatimaton. Ja se työn määrä ja vaivannäkö niiden seksikertojen eteen on ollut valtava, kun otetaan huomioon kaikki hutikudit ja turha työ, ja rahaakin on mennyt. Enkä nyt tarkoita, että parisuhdekaan välttämättä ilmaista olisi, mutta anyways.

Itselleni henkilökohtaisesti toki kelpaisi sekin, että olisi runsaasti satunnaista seksiä satunnaisten kumppanien kanssa, mikäs siinä. Käytännössä se vaatisi, että olisin JOKU tai näyttäisin Brad Pittiltä. (Kai Brad Pitt muuten vielä seksisymbolista menee, vaikka ikää jo onkin? No, onhan sillä George Clooneyllakin jo ikää, mutta taidetaan aika seksipommina edelleenkin pitää sitäkin...)
Näin se on. Käytännössä yksi ainoita asioita miksi kukaan alkaisi suhteeseen nykynaisen kanssa. @Hug Eboner
Täällä ilmoittautuu yksi. Ikää kohta 25 ja halausta lähemmäs en ole naista päässyt. 20 vuotiaaksi elelin parisuhteen muodostamisen suhteen yhteiskunnan antamien ohjeiden mukaan eli kävin suihkussa ja olin oma itseni. Sen jälkeen alkoi itellekin valkenemaan, että kotona istumalla ja koulussa pärjäämällä ei naisrintamalla saavuta kyllä yhtään mitään. Edelleen olen katkera kaikille tahoille, joiden neuvot oli tasoa "ole oma itsesi, ole ystävällinen, hanki koulutus ja elä kunnollista elämää." Tein näin ja 25 vuoden jälkeen lopputuloksena on paskempi fiilis kuin koskaan ennen. Jos en olisi nuorempana ollut niin idiootti, niin tärkeitä vuosia parantaa tilannetta ei olisi mennyt hukkaan.

3 vuotta sitten heräsin todellisuuteen ja aloin tekemään töitä homman eteen. Samoja juttuja, joita täälläkin mainitaan. Kattelin aamulla peilistä miltä näytän, pakotin itteni käymään viihteellä huomattavasti useammin ja aloin käymään salilla. Tähän päivään asti tätä on jatkettu ja silti tuntuu, että en ole alkupisteestä kyllä juurikaan konkreettisesti liikkunut eteenpäin. Suurin ongelma on, että uusiin ihmisiin tutustuminen on itelle järkyttävän työlästä. Tuntemattoman kanssa paskan jauhaminen saa itessä lähinnä pakoreaktion aikaiseksi, varsinkin naisten kanssa, joista on kiinnostunut. On hemmetin vaikeeta yrittää olla karismaattinen ja kiinnostava, jos jokainen solu huutaa vaan pakenemaan tilanteesta. Tämä sitten aiheuttaa sen, että naisten mielestä olen tylsä ja siirtyvät eteenpäin, kun en vartin jälkeen kyennytkään heittämään satunnaista läpyskää. Ihmiset väittää, että tässäkin voi kehittyä, mutta minulla on ainakin muutaman yrityksen jälkeen jäänyt käteen vaan armoton vitutus. Toinen tekijä on yksinkertaisesti paska tuuri. Ihmisiä joiden kanssa on synkannut on varmaan 15, mutta kaikki on ollut miehiä.

Monissa paikoissa selitetään, että ne neitsyt jätkät on syrjäytyneitä ja äitinsä luona asuvia hiippareita. Olen lopputyötä vaille valmis dippainssi, töissä 3k kuussa palkalla, kavereitakin on kymmenkunta ja salilla käyn edelleen pari kertaa viikossa. Alkaa pikkuhiljaa olemaan vaikeeta olla katkeroitumatta enempää, miettiä mitä tässä vielä kykenee parantamaan ja olla syyttämättä jotain muuta kuin itseään.

Ja ulkonäöstä sen verran, että naama on todennäköisesti jopa keskiverron yläpuolella (vaikea sitä on itse sanoa, mutta todisteita tästä on jonkin verran), mutta pituutta sen 170cm. Vaikeaa on omalle pituudellekaan mitään tehdä.
Totanoin... Siis kuka ihme sulle on kertonut että koulun käyminen liittyy jotenkin akkojen narraamiseen? Ei juuri kukaan anna vittuakaan koulun käymisestä kunhan setit on muuten kunnossa. Toi sun pituus on todella iso karsiva tekijä useimmille, mutta ei kaikille. Kannattaa varmaan käydä jossain juttelemassa että liittyiskö tohon pituuteen ajatus "jokainen solu huutaa vaan pakenemaan tilanteesta". Toihan ei missään nimessä ole normaalia käytöstä. Ei ketään kiinnosta henkilön seura joka ei ole hyvää seuraa. Jaksaisitko itse naista joka ei saa sanaa suustaan ja haluaa näkyvästi tilanteesta pois?
Eivät ne ole kaikkien markkinoilta pois, ainoastaan niiden ketkä haluaisivat olla suhteessa monikulttuurivassarin kanssa.
Suurin syy naisettomuuteen löytyy peilistä.
Ei se matikka vaan mee noin. Kun tarjonta vähenee niin miehet alentavat vaatimuksiaan ja multikultisuvakkikin voi kelvata paremman puutteessa. Sama muuten pätee työmarkkinoihin. Argumentti että jos et huonossa taloudessa saa töitä, on se sun oma vika, on täyttä paskaa. Ei missään nimessä loogisen päättelyketjun tulos.
Tämä itseasiassa ei pidä paikkaansa vaan jostain ihmeen syystä milffit, mutsit ja äitipuolet dominoivat noita listoja kautta linjan. Maailman suosituin pornostara on käsittääkseni edelleen se Sarah Palin -parodiassa näytellyt meikäläisen ikäinen täti.



Pornhub Has Released Its Most Popular Search Terms Of 2014 (And A Whole Lot More)

2013, Suomi :D



Eipä sillä, että noilla olisi mitään tekemistä sen kanssa, että naisten kuumuusluokituksessa sivuutetaan kaikki tunnetut ja yleisesti erittäin haluttaviksi mielletyt naiset.
Totanoin. Joku pornotilasto ei ole tutkimus siitä mitä miehet haluavat nussia. Ensinnäkin sulla pitäis olla jotain paperia esittää pornotottumusten yhteydestä ihannekumppaniin.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
774
Muijia saa, ja sai aikoinaan hyvillä puheilla ja kohteliaalla käytöksellä. Pidä niitä itseäsi parempana niin pesää tulee... :)
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Totanoin. Joku pornotilasto ei ole tutkimus siitä mitä miehet haluavat nussia. Ensinnäkin sulla pitäis olla jotain paperia esittää pornotottumusten yhteydestä ihannekumppaniin.
Pornohakutilasto on ihan vitun (pun intended) hyvä referenssi siitä, minkälaisia pornohakuja ihmiset tekevät, eikö? Kannattaa myös lukea ne viestit, mihin vastaukset on kirjoitettu.
 

Kaiser Soze

Johtaja
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 963
Pornohakutilasto on ihan vitun (pun intended) hyvä referenssi siitä, minkälaisia pornohakuja ihmiset tekevät, eikö? Kannattaa myös lukea ne viestit, mihin vastaukset on kirjoitettu.
Jaa joo olin banneissa niin saattoi ajatus katketa. Mut pornotilasto=/=panotilasto. Ei kukaan halua mummoa jos on nuorta tarjolla.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 368
Viestejä
4 196 190
Jäsenet
70 899
Uusin jäsen
kss247

Hinta.fi

Ylös Bottom