Itse olen käyttänyt tuota
Dashlanea kun sen joskus Hublesta sai vuodeksi ja sen jälkeen käyttänyt maksutonta versiota (riittää oikein hyvin yhteen koneeseen, maksullisella voisi käyttää useamman koneen sekä kännykän välityksellä vaikka koko perhe noin ja teoriassa)
En silti ole läheskään kaikkia tunnuksia ja salasanoja laittanut tuonne (esim. rahojen siirtoon liittyviä kuten verkkopankkia tai Paypallia) ja erillinen lista tunnuksista sekä salasanoista löytyy paikallisena muutamasta paikasta turvasta.
En nyt tiedä onko jossain (varmaan on) uudempia testejä mutta aikoinaan katselin tätä:
Kuluttaja testasi salasanojen suojaajat: Suomalainen vaihtoehto sai kylmää kyytiä – ilmaisetkin olivat parempia
Missä todetaan että esim. Suomalainen F-Secure jäi viimeiseksi 12 eri salasanaohjelman vertailussa missä parhaat olivat Lastpass ja Dashlane.
Eli aika moni varmaan tekee kuten itsekin aikoinaan ja lukee (jos nyt edes lukee) arvosteluja ja sitten kun tilaisuus nyt tuli (itselle se Huble Bundle setti missä tuo tuli halpaan hintaan vuodeksi) hyppää mukaan kelkkaan. Toivottavasti kuitenkin lukee myös joskus edes jotain tietotekniikan sivustoja ja saa tietoonsa jos ikäviä asioita (TM) tapahtuu, kuten nyt tämä murto ja tajuaa siirtyä eri palvelua käyttämään. Vaikka aikoinaan kyseinen palvelu olisi saanut ties miten paljon suitsutusta ja ylistystä osakseen (hieman sama kuin surullisen kuului Microsoftin Internet Explorer mitä "kaikki käyttivät" tai tietoturvasta Defender mikä on alkanut saada hälyttävän huonoja arvosanoja eli menee samaan luokkaan nyt kuin tuo Lastpass ellei ala petraamaan. (Kyllä, olen aikoinani itsekin käyttänyt Exploreria sekä Defenderiä ja olivat hyviä silloin. Pakko sanoa ennenkuin jotkut alkavat ehkä muistojen kultaamina kehua noita.)
EDIT: lisäksi näköjään moni teoriassa luotettava ja paljon luettu Suomalainenkin sivusto kuten esim.
kotimikro suosittelee Lastpass ohjelmistoa ihan tämän vuoden aikanakin vielä.. ..eli tieto ei kovin nopeasti kulje.
Tässä vielä saman paikan 21.11. tekemä artikkeli erityisesti kehuen ja kehoittaen LastPass ohjelmaa käyttämään.