Parfyymit, EoT, tuoksut yms.

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 055
Näin juhlapäivänä kyselen herroilta, mitä tuoksuja käytätte..? Edellinen osotos oli tylsä markettituoksu, "007". Netistä tilasin Bvlgari "Man in black" - tuoksun. Suomesta sitä ei tunnu joka paikasta löytyvän. Muutama leidi on kertonut "hullaantuneensa" siihen kun mies käyttää sitä. Tiedä sitten...
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
27.03.2017
Viestejä
41


Versace Pour Homme
Amouage Lyric
Amouage Jubilation XXV
Xerjoff 1861
Creed Aventus
Creed Virgin Island Water
Mancera Cedrat Boise
Sospiro Erba Pura
Byredo Pulp
Dueto Parfums Citiver
Montale Aoud Leather
Montale Red Vetyver
Parfums De Marly Herod
Parfums De Marly Oajan
Tauer L´air Du Desert Marocain
Franck Boclet Tobacco
Maison Francis Kurkdjian Grand Soir
Nasomatto Pardon
Thierry Mugler Pure Malt
Profumum Roma Ambra Avrea

Jos tuoksut kiinnostaa niin kannattaa suunnata.
www.basenotes.net
www.fragrantica.com
www.nettioutlet.fi
www.essenza-nobile.de
Aus Liebe zum Duft® - Exklusive Parfums und beste Kosmetik
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 055


Versace Pour Homme
Amouage Lyric
Amouage Jubilation XXV
Xerjoff 1861
Creed Aventus
Creed Virgin Island Water
Mancera Cedrat Boise
Sospiro Erba Pura
Byredo Pulp
Dueto Parfums Citiver
Montale Aoud Leather
Montale Red Vetyver
Parfums De Marly Herod
Parfums De Marly Oajan
Tauer L´air Du Desert Marocain
Franck Boclet Tobacco
Maison Francis Kurkdjian Grand Soir
Nasomatto Pardon
Thierry Mugler Pure Malt
Profumum Roma Ambra Avrea

Jos tuoksut kiinnostaa niin kannattaa suunnata.
www.basenotes.net
www.fragrantica.com
www.nettioutlet.fi
www.essenza-nobile.de
Aus Liebe zum Duft® - Exklusive Parfums und beste Kosmetik
Olen näemmä amatööri. Menen tuoksu kerrallaan... :btooth:
 

neko

ᓚᘏᗢ
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 751
Niinhän se pitääkin! En usko että wadeboss on tuoksujaan kerralla ostanut. Tosin, määrästä voidaan olla montaa mieltä. Ja itse ainakin ostelen todella harvakseltaan, käyn nuuhkimassa tuoksuja jossain myymälässä ja mietiskelen. En ostaisi netistä "sikaa säkissä", sillä tunnetut suositut merkitkin voivat tuoksua omaan nokkaan ällöltä. Kysehän mitä suuremmin makuasioista. Siksi tällaiset listaukset ovat ilman minkäänlaista kuvausta tuotteesta, edes käyttäjän omakohtaista, aika tyhjän kanssa IMO.

Ja se tärkein: vähemmän on ehdottomasti enemmän. Muistakaa tuoksuyliherkkiä (ja joidenkin läträtessä, ihan allergittomiakin).
 
Liittynyt
10.03.2017
Viestejä
4 231
Menevät myös turhan nopeasti pilalle tuoksut eli ei mitään järkeä hirveitä määriä pitää käytössä samaan aikaan. Itse heitin useamman pullon roskiin, kun säilytyksessä oli tuoksu muuttunut erikoiseksi.
 

neko

ᓚᘏᗢ
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 751
Hyvä pointti, unohtui tuokin kokemus mainita.
 
Liittynyt
27.03.2017
Viestejä
41
Tuoksut kannattaa säilyttää valolta, kosteudelta ja lämmöltä suojassa niin pitäisi säilyä monia vuosia(kymmeniä). Esim vessassa tai pesuhuoneessa menee tosi nopeasti pilalle. Hurjimmilla harrastelijoilla on tuoksut viinikaapeissa.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 261
En kyllä merkin tai muun suosion perusteella netistä tuntematonta tuotetta tilaisi, vaikka hinta olisi alle puolet normaalista. Ei siitä ole mitään takuuta että itse pitää tai kokee sopivaksi. Esim. Dieselit ja Harley Davidsonit yms. haisee mielestäni hirveältä.
Axekin dödönä niin paskaa, että mieluummin saa haista vaikka pieruilta, hieltä ja hernekeitolta kuin Axelta.

Joku Kenzo Aqua nyt käytössä, sopivan raikas omaan nokkaan. Joku Polo Sportsin sininen puteli kanssa jäi ok-hyvällä tavalla mieleen, ja joku DKNY:n puteli joka oli pitkässä kapeassa pullossa.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 443
Näin juhlapäivänä kyselen herroilta, mitä tuoksuja käytätte..? Edellinen osotos oli tylsä markettituoksu, "007". Netistä tilasin Bvlgari "Man in black" - tuoksun. Suomesta sitä ei tunnu joka paikasta löytyvän. Muutama leidi on kertonut "hullaantuneensa" siihen kun mies käyttää sitä. Tiedä sitten...
Sattuipas sopivasti, juuri viime viikon loppupuolella kävin Kuopion Sokoksen kemikaliosta Bvlgarin Man in Blackin ostamassa kun useammalla kerralla nuuhkuteltuani se jäi parhaimpana aina mieleen. Nyt vapun oltua käytössä olen kyllä todella tyytyväinen (ja ympäröivät ihmisetkin ovat olleet).

Tuoksut kannattaa säilyttää valolta, kosteudelta ja lämmöltä suojassa niin pitäisi säilyä monia vuosia(kymmeniä). Esim vessassa tai pesuhuoneessa menee tosi nopeasti pilalle. Hurjimmilla harrastelijoilla on tuoksut viinikaapeissa.
Enpä ollut tämmösestä ennen kuullut. Perinteisesti vessakaapissa säilytettynä viimeisin YSL:n L'Homme tuntui muuttaneen hajuprofiilia ihan täysin siitä tuoreesta tuotteesta kun pullo alko olla loppupuolella. Tosin tulee käytettyä myös niin maltillisesti noita, että se pullo oli ollut käytössä jo sen yli pari vuotta.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
15
Pari viikkoa sitten hakusessa oli perustoimiva yleistuoksu kesälle ja käteen jäi Chanel Allure Edition Blanche. Tykännyt todella paljon. Iltakäytössä on ollut vähemmän yllättävä valinta, eli YSL La Nuit. Muut tuoksut ovat jääneet katalogista pois, joten kylmempien säiden saapuessa täytyy alkaa miettimään uusia tuoksuja. Kaikenlaista tekisi mieli kokeilla, mutta hajusteet osaavat olla yllättävän kalliita. Siksi olen pitäytynyt keskiluokan tuoksuissa.
 
Liittynyt
29.01.2017
Viestejä
1 609
Kainaloon olen jo useamman vuoden laittanut hajusteetonta apteekin Vichy hommea. Ei hikoile eikö valu kainalosta.

Tuoksuja löytyy noin 10kpl, joista 5 aktiivisessa käytössä.
Useimmin tulee jompaakumpaa YSL tuoksuista laitettua. Armanin Black code on edelleen hyvä tuoksu. Joku muukin merkkivaattemerkin tuoksu löytyy myös.
Imo tuoksuihin kannattaa panostaa, itse ole usein saanut hyvää kommenttia vastakkaiselta sukupuolelta hyvistä tuoksuista.
Kaikki tuoksuni olen ostanut tax freestä, lähinnä lentokentiltä. Pirun kalliita Suomessa.
Toki noi nyt kestää useita vuosia kun välillä vaihtelee.
 

Rantakemisti

Moderator
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 251
Kainaloihin olen laittanut jo vuosikausia pelkästään hajutonta (tai erittäin vähähajuista) antiperspiranttia. Varsinaisina hajuina on sitten jotain perus-Bossia (Bottled, Bottled Sport, Bottled Unlimited), Guccia ja Calvin Kleinia.
Muutama leidi on kertonut "hullaantuneensa" siihen kun mies käyttää sitä. Tiedä sitten...
Kannattaa muistaa, että makuja on monia ja jokainen tuoksu reagoi vähän eri tavalla eri käyttäjien iholla. Jotkut naiset ovat ihastuneet hieman naisellisempiin tuoksuihin (yleensä unisex-tuoksut, kuten monet Guccin tuoksut) ja joillekin toimii esim. Karl Lagerfeldin "setämäiset tuoksut".
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 274
Boss Bottled on ollut oma suosikki jo useamman vuoden ajan. Vaimo on ollut kosmetiikkaketjussa myyjänä niin paljon on tullut kyllä tuoksuja kokeiltua ja saatua ilmaiseksi. Silti useimmiten tulee käytettyä vain deodoranttia.

Moni ihminen tekee virheen siinä, että menevät lisäämään tuoksuja päivän mittaan kun eivät enään haista sitä. Oikeasti tuoksu on yhä voimakas, mutta hajuaisti vain tottuu siihen ja tuoksu sen takia "hälvenee". Toinen tapa on laittaa ensimmäisellä kerralla niin paljon tuoksua, että se varmasti tuoksuisi läpi päivän, mutta sellaiset ihmiset löyhkäävätkin sitten sitä tuoksua kymmenen metrin säteellä.
 
Liittynyt
20.06.2017
Viestejä
2 536
Mulle tulee lievästi hengenahdistusta jos joutuu olemaan pienessä tilassa jonkun kanssa joka pistänyt vahvaa tuoksua reilusti.
 
Liittynyt
29.01.2017
Viestejä
1 609
Moni ihminen tekee virheen siinä, että menevät lisäämään tuoksuja päivän mittaan kun eivät enään haista sitä. Oikeasti tuoksu on yhä voimakas, mutta hajuaisti vain tottuu siihen ja tuoksu sen takia "hälvenee". Toinen tapa on laittaa ensimmäisellä kerralla niin paljon tuoksua, että se varmasti tuoksuisi läpi päivän, mutta sellaiset ihmiset löyhkäävätkin sitten sitä tuoksua kymmenen metrin säteellä.
Tämä. Näillä miehillä on usein kauluspaita, farkut ja jotku bootsit. Joku vesiletti vedetty taakse ja tabacilla pesty kasvot. Tulee ihan pää kipeäksi.
 

neko

ᓚᘏᗢ
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 751
Cliniquen Happy for Men ollut jo vuosia vakio, vähemmän on enemmän tuoksu.
Toinen suosikki Dunhillin Desire for a Man. Jälleen, vähemmän on enemmän.

Jos joudun liikkumaan paljon busseilla/ratikoilla, niin kainaloon vain tuoksutonta Erisanin alumiinitonta, niin on mahd. hajuherkillä mukavampi matkustaa. Pitää ottaa toisia huomioon.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
44
Saan yleensä kummeksuvia katseita kosmetiikkamyymälöissä etsiskellessäni Hugo Boss Selection tai Baldessarinin Baldessarini kaltaisia tuoksuja. Ei kuulemma ole ensimmäinen ehdotus kaltaiselleni kohteelle asun perusteella, pitäisi kuulemma käyttää pukua kasuaalisemman vaatetuksen sijasta. Joka tapauksessa itse noita mieluummin haistelen, vaikka harvakseltaan käytän.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
761
Suositelkaa tuoksua syksyyn, talvelle.

tälläisiä suositeltu, sokkona ostetaan :btooth:

VIKTOR & ROLF Spicebomb EdT

GIORGIO ARMANI Armani Code Profumo

Maison Margiela Replica By The Fireplace

Yves Saint Laurent Kouros
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
1 378
Tässä langassa on ollut suht hiljaista. Mikäs on tilanne hajusteiden kanssa, "kannattaako" vaikkapa stickien tilaaminen verkkokaupoista nykyään? Säästöä vitonen vaiko puoleen hintaan? Mistä porukka on tilaillut hajusteensa? Alla olevia katselen, mutta tuntuu siltä, että nuo sportit ei ole porukan mieleen ja tuntuvat aina katoavan markkinoilta.

CHANEL - ALLURE HOMME SPORT Deodorant Stick
Dolce & Gabbana the One Sport for Men Deodorant Stick (tämä ilmeisesti lopetettu?)
 

Taika-Jim

Lepäilyä ja rakkautta
Tukijäsen
Liittynyt
01.12.2016
Viestejä
1 231
Just mietin kasarisuosikkeja Drakkar Noiria ja Kourosta.. :)

Saako noita mistään enää?
 
Liittynyt
09.12.2017
Viestejä
81
Itse olen nykyään päättänyt pyrkiä siirtymään EdTn sijasta EdP (joskus myös Toilette Intense nimellä) puolelle .
Aiemmin tuntuu että parfyymi (toki Eau de Parfum ei ole vielä sentään aidon parfyymin vahvuista) vahvuiset tuoksut ovat olleet vain naisille mutta nykyään löytyy jo miehille myös .

Nekon vinkki varovaisesta käytöstä tosin on niiden kanssa vielä enemmän voimassa. Pieni määrä riittää mutta tuoksu kestää pidempään.

Ainoa harmi on ettei Diorin Fahrenheit löydy vielä sillä voimakkuudella...siinä minun valinta syksy/talvi tuoksuksi.
Keväällä kesällä onkin Hugo Bossin Hugo.
 
Viimeksi muokattu:

mitsune

Praetorian Prefect
Liittynyt
04.12.2016
Viestejä
319
Itsellä käytössä vissiin Paco Rabannen Invincible. Käyttääkö joku oikeasti Kourosta? Se haisee ihan tasantarkkaan kreikkalaiselle vessalle.
 

Ransteri

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
12.11.2019
Viestejä
737
Tuli tilattua viimeeksi tänään Nautica Voyage. Tämä sadepäivä innosti sen tilaamiseen.
Marraskuussa 2019 ostin ensimmäisen tuoksun, joka oli JOOP! Homme EdT ja nyt on jo reilu 40 tuoksua tullut ostettua. Tuo JOOP! tuli ostettua, kun talvi oli tuloillaan ja ei ollut mitään varsinaista talvituoksua hyllyssä. Pidin tuosta kovasti, todella voimakas tuoksu. Kesäisempi, hieman saman tuoksuinen on Montblanc Individuel.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 326
Dior sauvage EdP
Acqua di gio
Armani code A-list

Kainaloon rexonan quantum dry.
 
Liittynyt
10.03.2017
Viestejä
4 231
Tuli tilattua viimeeksi tänään Nautica Voyage. Tämä sadepäivä innosti sen tilaamiseen.
Marraskuussa 2019 ostin ensimmäisen tuoksun, joka oli JOOP! Homme EdT ja nyt on jo reilu 40 tuoksua tullut ostettua. Tuo JOOP! tuli ostettua, kun talvi oli tuloillaan ja ei ollut mitään varsinaista talvituoksua hyllyssä. Pidin tuosta kovasti, todella voimakas tuoksu. Kesäisempi, hieman saman tuoksuinen on Montblanc Individuel.
Ehtivät pilaantua ennen, kuin saat käytettyä. Ei suotta niihin pulloihin ole merkitty sitä miten pitkään säilyvät avattuina. Tuoksu muuttuu ja sen jälkeen saa roskiin heittää.
 

Ransteri

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
12.11.2019
Viestejä
737
Ehtivät pilaantua ennen, kuin saat käytettyä. Ei suotta niihin pulloihin ole merkitty sitä miten pitkään säilyvät avattuina. Tuoksu muuttuu ja sen jälkeen saa roskiin heittää.
Kyl ne ainakin 10 vuotta säilyy. Toi -96 ostettu Hugo Bossi, joka on ollut kylppäris, ei ole säilynyt. Paljon vaikuttaa säilymiseen myös miten tyhjä pullo on.
 
Liittynyt
03.05.2018
Viestejä
3 165
Pääasiassa tuoksutta. Lähinnä siksi, että ne ketkä eivät voi valita mitään tuoksuja, sais happea. Muutaman ihmisen tunnen joilla todella ärtsy yliherkkyys ja siksi mieluummin eau de naturell.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 443
Itsellä käytössä vissiin Paco Rabannen Invincible. Käyttääkö joku oikeasti Kourosta? Se haisee ihan tasantarkkaan kreikkalaiselle vessalle.
Joskus testasin itsekin tuota kaupasta suoraan ja testeriliuskasta myöhemmin kotona ja ei kyllä itselle uponnut ei millään. Mutta makuasioitahan nämä tunnetusti.

Itellä on ollut pitkään käytössä Yves Saint Laurentin L'Homme, jota tuli ensimmäistä kertaa ostettua itselle joululahjaksi joskus 6-7 vuotta sitten. Toisena suosikkina Bulgarin Man in Black. Monia on tullut sen jälkeen testattua ja mikään ei ole jäänyt ostoslistalle paitsi tuo L'Homme ja Man in Black, vaimokin tuntuu olevan pitkälti samaa mieltä. Tuo kyllä mitä dot1q mainitsi rajoittaa myös aika hyvin hajusteiden käyttöä, meillä toimistossa myös muutama hajusteyliherkkä ihminen ja vaimollakin käy jotkut tietyt tuoksut pahasti nenään (esim. viimeisin, jonka nimeä en kyllä enää muista, joka haisi aivan OFF!-hyönteismyrkylle ja lensi kyllä suoraan roskiin.)
 

Myocyte

team omegga
Premium-jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
371
Acqua di Parman klassisella tuoksulla mennään, suosikkini jo monta vuosikymmentä.
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
1 703
Itsellä unohtui korkkaamaton deostickki autoon about vuodeksi. Haju 5/5p, rakenne muuttui kiteiseksi. Piti vähän niinkuin sulattaa kainalokuopassa, että voi rollailla.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 443
Uskaltauduin tilailemaan sokkona netistä parit uudet tuoksut syksylle, Burberryn Touch for Men osoittautui yllättävänkin hyväksi. Aluksi vähän turhan päällekäyvä tuoksu, mutta rauhoittuu hetken päästä todella miellyttäväksi ja kestää miellyttävänä iltaan saakka. "Varmoina" ostoksina nappasin myös Bossin Bottled Night ja YSL Kouros, Kouros alkaa tosin mennä taas jo vähän sinne kreikkalaisen vessan luo, pitää vähän totutella ja katsella onko tuosta mihinkään... :D
 

Ransteri

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
12.11.2019
Viestejä
737
Uskaltauduin tilailemaan sokkona netistä parit uudet tuoksut syksylle, Burberryn Touch for Men osoittautui yllättävänkin hyväksi. Aluksi vähän turhan päällekäyvä tuoksu, mutta rauhoittuu hetken päästä todella miellyttäväksi ja kestää miellyttävänä iltaan saakka.
Itse tilasin myös Burberry Touchin ihan äskö. Sopii hyvin tämmösille sadepäiville, joita nyt on ollut. Aluksi olin sitä mieltä, että nyt tuli vika ostos, mutta parin käyttökerran jälkeen olin jo myyty.
Nautica Voyage oli toinen jonka myös tilasin. Siit pidän tosi paljon ja se oli kaiken lisäksi tosi halpa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
538
Tilasin nettiarvioiden perusteella myös Nautica Voyagen joku aika sitten kun ei kivijalkakaupoista löytynyt. Ei tarvinnut pettyä, ihan erilainen kuin mitä markettituoksut. Erikoinen, hedelmäinen/hunajamelonimainen tms. tuoksu... Ei kovin maskuliininen, mutta selkeästi kuitenkin miehelle sopiva. Ihan sitä merellistä vivahdetta/raikkautta mikä mielikuvissa oli ei löytynyt, mutta hyvä näinkin!
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
139
Mistä netistä olette noita tuoksuja yleensä tilannu?

Itsellä on käytössä YSL l'homme ja Versace Dylan Blue. Noista olen tykännyt.
 
Liittynyt
22.02.2019
Viestejä
21


Versace Pour Homme
Amouage Lyric
Amouage Jubilation XXV
Xerjoff 1861
Creed Aventus
Creed Virgin Island Water
Mancera Cedrat Boise
Sospiro Erba Pura
Byredo Pulp
Dueto Parfums Citiver
Montale Aoud Leather
Montale Red Vetyver
Parfums De Marly Herod
Parfums De Marly Oajan
Tauer L´air Du Desert Marocain
Franck Boclet Tobacco
Maison Francis Kurkdjian Grand Soir
Nasomatto Pardon
Thierry Mugler Pure Malt
Profumum Roma Ambra Avrea

Jos tuoksut kiinnostaa niin kannattaa suunnata.
www.basenotes.net
www.fragrantica.com
www.nettioutlet.fi
www.essenza-nobile.de
Aus Liebe zum Duft® - Exklusive Parfums und beste Kosmetik
Oajan oli minun eka niche tuoksu jota pääsin haistelemaan, rakkautta ekalla nuuhkaisulla. =)

Mutta lemppari on Thierry Mugler Pure Havane.

purehavane.jpg
 

Ransteri

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
12.11.2019
Viestejä
737
Et tule pettymään Pure Havanaan.

Pure Malt on myös hyvä, mutta ei pärjää Pure Havanalle.
Hienoa, Pure Malt ja se alkuperäinen A*Men oli ne kaksi muuta mitä tilasin. Mugleria tuntuu olevan hankala enää edes löytää mistään. Sinänsä outoa.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
672
Hienoa, Pure Malt ja se alkuperäinen A*Men oli ne kaksi muuta mitä tilasin. Mugleria tuntuu olevan hankala enää edes löytää mistään. Sinänsä outoa.
Alkuperäinen a-men on mun nenään superpasseli ja ollut jo 15v? Ostin ailoinaan sellaisen metalli puööon johon sai täytettä. Ei tosin saa enää.

Tuosta on muuten hupaisia arvosteluja netissä, suosittelen etsimään googlella. Toiset vihaa ja toiset tykkää.

Toinen suosikki jota aina yritän ostella on Luna Rossa. Vähän ehkä markkinatuote mutta mulle toimii. En kysele naisilta mistä ne tykkää. Ei ne tiedä
 

Ransteri

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
12.11.2019
Viestejä
737
Toinen suosikki jota aina yritän ostella on Luna Rossa. Vähän ehkä markkinatuote mutta mulle toimii. En kysele naisilta mistä ne tykkää. Ei ne tiedä
Luna Rossa on myös mun listalla. Olisin sen Sport version halunnut kesäksi, mutta jäi tältä kesältä. Mahdollisesti syksymmällä taas Carbon menisi.
 

Ransteri

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
12.11.2019
Viestejä
737
Jos patsulin tuoksusta tykkää, niin Ideon sivuilta saa alennuskoodilla 30% pois tuotteiden hinnasta mm. Prison Bluessista.
Siten saa satkulla nieche tuoksun. Tuossa on patsulia, mutta myös muita mausteisia tuoksuja. Myski tekee siitä ehkä hieman pehmeän, itse pitäisi vieläkin voimakkaammasta tuoksusta, mutta ei tuokaan huono ole.
Body - Prison Blues
 
Liittynyt
28.05.2020
Viestejä
343
Aqua di Gio toimii täällä, kevyt sipaisu aamuisin kainaloon. Ei oikein muuten tule tuoksuteltua.
 
Liittynyt
22.02.2019
Viestejä
21
Seuraavat ostokset tulevaa syksyä ja talvea varten.

Maison Francis Kurkdjian Grand Soir


Maison-Francis-Kurkdjian-Grand-Soir-Eau-de-Parfum-Spray-61604.jpg




Parfums De Marly Layton Royal Essence


parfums-de-marly-layton-royal-essence-eau-de-parfum-unisex___15.jpg
 

Zonveine

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
468
Muutama hassu pullo kaapissa. Lähinnä designereitä. Kesän Top 5 suosikit: Acqua di Parma Colonia Essenza, Prada L'Homme Eau, Mugler Cologne, Guerlain Ideal Cologne ja Swedoftin Tre Kronor.

Seuraavat ostokset tulevaa syksyä ja talvea varten.
Parfums De Marly Layton Royal Essence


On 5ml näyte tosta Royal Essencesta, aika stydia tavaraa :cool:
 
  • Tykkää
Reactions: Jbk
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 417
Viestejä
4 160 474
Jäsenet
70 408
Uusin jäsen
allun90

Hinta.fi

Ylös Bottom