Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kebabeilla nämä.Joku todella vahva
The One for Men, EdT - Dolce & Gabbana - Hajuvesi.fi tuoko?Kebabeilla nämä.
Mulle parhaiten sopii D&G The One, yksi suihkaus ilmaan ja kävellään pää siitä läpi. Jos arjessa jostain syystä haluaa käyttää niin riittää että vetää ranteet sen pilven läpi. Aina ekoilla treffeillä panen ja pian mennään naimisiin, johtuu varmaan tästä tuoksusta.
Hitto kun sitä Valentinon V for Men Edt:tä ei enää saa mistään kaupasta ja ilmeisesti se maksais jotain 300e euroa puteli jostain ties mistä Amadeus-Guillaumen häkkikellarista joten jää kokeilematta sellainen tilaus. Se oli ihan yks suosikeista!
Hei tän nimen oon kuullut josssain, ehkä jopa täällä Tuota ei taida päästä missään Suomessa nuuhkuttamaan? Ja jos ei niin mistä tuota uskaltaa tilata?Koitas tuota siihen tilalle.
Ei ole kallis edes.Daarej pour Homme Rasasi cologne - a fragrance for men
Daarej pour Homme by Rasasi is a Amber Spicy fragrance for men. Top notes are Cumin, Cardamom and Artemisia; middle notes are Rose and Orris Root; base notes are Vanilla, Tonka Bean, Amber, Patchouli,...www.fragrantica.com
Hei tän nimen oon kuullut josssain, ehkä jopa täällä Tuota ei taida päästä missään Suomessa nuuhkuttamaan? Ja jos ei niin mistä tuota uskaltaa tilata?
No kappas! Ja PayPal käy maksutapana joten tuota voisikin kokeilla. Ja jopa mahdollisesti ihan oikea nettikauppa eikä mikään rahat pois -viritelmä.Rasasi Daarej Pour Homme Eau de Parfum Miehille | notino.fi
Rasasi Daarej Pour Homme Tuoksuvedet ❤️ Osta Rasasi Daarej Pour Homme ✓ Edullinen hinta ✓ Varastossa ✓ 90-päivän palautusoikeus ✓www.notino.fi
No kappas! Ja PayPal käy maksutapana joten tuota voisikin kokeilla. Ja jopa mahdollisesti ihan oikea nettikauppa eikä mikään rahat pois -viritelmä.
Pistinkin jo tilauksen menemään. Katsotaan millaista matskua tuo on! Kiitos!Olen miljoona kertaa heiltä tilannut ja aina on tullut kuranttia tavaraa, luotettava toimija.
Tuossa jo mainittu notino iso pulju. Monet tilaukset takana ja kaikki toiminut hyvin.Hei tän nimen oon kuullut josssain, ehkä jopa täällä Tuota ei taida päästä missään Suomessa nuuhkuttamaan? Ja jos ei niin mistä tuota uskaltaa tilata?
En kanssa usko että on kovinkaan identtinen mutta tuo tuoksumaailma jos osuu lähellekään niin pidän varmasti. Lisäksi tovi V:n käyttämisestä on aikaa mutta muistan miten upea se oli, ja jengi oikeasti kehui yllätävän paljon sitä tuoksua kun sitä itsellä oli! Että kai se oli hyvä.Tuossa jo mainittu notino iso pulju. Monet tilaukset takana ja kaikki toiminut hyvin.
Ei tuo Dareej sitten täysin samaa tietenkään ole kuin V, mutta taitaa olla se "lähin" samanlainen tuoksu.
Toivottavasti on hyvä
BVLGARI man in black. Tuhti tuoksu ja kestää koko illan.suositelkaa vahvaa ja pitkäkestosta tuoksua!
Mikäs Tom Ford on kyseessä ?Täs nyt tullu tää päivä jojoiltua tom fordin edp ja parfyymin välillä. Edp lähti jo mukaan mut nyt tekis kyl silti vaihtaa parfyymiin kun on hieman enemmän unisex ja helpoin lähestyttävä
niijoo. Ombre leatherMikäs Tom Ford on kyseessä ?
Ite olen tilannut tuolta (sry mainostus) näppärää kun voi tilata halutussa koossa, eikä tarvitse noita sokkarin hiton jättikokoja ostaa isolla rahalla. Viime tilauksessa taisi tosiaan tulla joku 10kpl 5ml miniputelia, eikäpä paljoa maksanut.Täs nyt tullu tää päivä jojoiltua tom fordin edp ja parfyymin välillä. Edp lähti jo mukaan mut nyt tekis kyl silti vaihtaa parfyymiin kun on hieman enemmän unisex ja helpoin lähestyttävä
niijoo. Ombre leather
Nojuu. Mut pullot on kivoja :3Ite olen tilannut tuolta (sry mainostus) näppärää kun voi tilata halutussa koossa, eikä tarvitse noita sokkarin hiton jättikokoja ostaa isolla rahalla. Viime tilauksessa taisi tosiaan tulla joku 10kpl 5ml miniputelia, eikäpä paljoa maksanut.
Niin on jos haluaa pitää esim. nätisti esillä.. Itekin ostan sen ison pullon kun eka pienillä testannut mikä toimii. Niin paljon tulee noita sokkona ostettua kun suomessa kuitenkin aika nihkee valikoima.Nojuu. Mut pullot on kivoja :3
Niin paljon iästä kiinni et oletko mies vai teini?Minkälainen miesten hajuvesi kannattaa ostaa jos haluaa olla viimeisen päälle trendipelle?
En siis tiedä hajuvesistä yhtään mitään, ajattelin että jos aloittaisi ostamalla myydyimmän trendituotteen ja kokeilisi sitä. Eli mikä on hajuvesien Apple ja Tesla?
Ääni tälle. Itse tykkään tästä tosi paljon. Vaihteluna sitten Armanin acqua di gio.Riippuu vähän käyttäjästäkin kuinka maskuliininen adonis on. Ja ehkä iälläkin on vähän merkitystä.
Tämä on aika monipuolinen jokapaikanhöylä