Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Et tule pettymään Pure Havanaan.
Pure Malt on myös hyvä, mutta ei pärjää Pure Havanalle.
Herran jestas minkä tuoksuisia noi on^^Alkuperäinen a-men on mun nenään superpasseli ja ollut jo 15v? Ostin ailoinaan sellaisen metalli puööon johon sai täytettä. Ei tosin saa enää.
Tuosta on muuten hupaisia arvosteluja netissä, suosittelen etsimään googlella. Toiset vihaa ja toiset tykkää.
Herran jestas minkä tuoksuisia noi on^^
Todella erilaisia kuin mitä tähän mennessä on vastaan tullut. Tuo A-men tuoksuu suitsukkeelta jota olen polttanut. Ja noi kaksi muuta, on vaikea oikein sanoa miltä ne tuoksuvat.
En yhtään ihmetele, että osa tykkää ja toiset vihaa, koska en itsekään osaa päättää omaa suhdettani noihin näin ekalta istumalta. Pitää odottaa syksyyn ja talveen, että tulee otollinen aika noiden käyttöön.
Seuraava hankinta tulee olemaan Ginger lover jahka saapuu eurooppaan
Minuun teki vaikutuksen se At the Barberssin raikkaus ja oikeanlainen tuoksu joka toi mieleen juurikin vähän vanhankaltaisen parturin jossa ei ammattitaidottomat teinitytöt leikkaa hiuksia vaan vanhemmat ammattilaiset. Itselle siitä tulee assosiaatio ainakin vanhemman ajan ajovaahdosta ja aftersheiveistä jne. Tuoksu hieman elää myös iholla eri tavalla, siitä ropisee vähän sitä raikkautta pois tunnin parin sisällä ja sen jälkeen se on ainoastaan miehekäs, ehkä vähän syksyinen tuoksu omalla makumittarilla, olen järjestään ns. sinisten tuoksujen käyttäjä, eli raikkaiden ja sitrusmaisten. Joten en tiedä miten nuotioversio sopii omaan nenään, se Sailing Day Margielalta oli aika mukava ainakin paperille ruiskutettuna alussa, mutta muuttui erikoisemmaksi vähän myöhemmin.Kokeilin paperille At The Barbers Sokoksella, eikä oikein iskenyt mutta mulla on pari siitä sarjasta joita voi suositella. At The Fireplace on se mistä varsinkin tubettajat puhuu mutta käy kokeileen Jazzclub - siinä on hyvä tuoksu. Nimittäin ihan randomit ihmiset (no kahdesti) ovat tulleet kysymään mikä se on? Pure Malt tulee raskaaseen rotaatioon, kunhan vähän kylmenee ja mukana on myös L'occitanen Eav Des Bavx jota voisi kuvailla vähän Tom Fordin Tobacco Vanillen pikkuveljeksi.
Oletteko kokeilleet The Creedin Aventusta, itse en ymmärrä mikä siinä viehättää niin paljon?
Kolinasta eli Kölnin vedestä kun puhutaan niin nousee kaksi nimeä yli muiden, Farina ja 4711.Kolinalla mennään.
Nostetaas pitkästä aikaa.
Käydessäni paikallisessa kauppahelvetissä poikkesin Kicksiin. Siellä löytyi poistopöydältä kaksi itseäni kiinnostavaa eli John Varvatosin Dark Rebel ja Escentric Molecules 01, reilu pari kymppiä kappale.
Dark Rebel John Varvatos cologne - a fragrance for men 2015
Designer John Varvatos presents his new fragrance Dark Rebel in September 2015. The fragrance is inspired by the designer's return to Detroit, intended for rebellious men who think outside the convent...www.fragrantica.com
Escentric 01 Escentric Molecules perfume - a fragrance for women and men 2006
Escentric 01 by Escentric Molecules is a Woody Floral Musk fragrance for women and men. Escentric 01 was launched in 2006. The nose behind this fragrance is Geza Schoen. ...www.fragrantica.com
Ensimmäinen poistuu myynnistä, kun koko John Varvatos ketju on ilmeisesti mennyt konkurssiin ja jälkimmäistä ei netistäkään todennäköisesti saa halvemmalla.
Sama täällä. On ja pysyy. Nykyään tulee kyllä laitettua harvoin.Ite diggaillut Clinique:n Happy:stä ja pitänyt sitä aina hyllyssä jo varmaan 20 vuotta. Mukavan pirteä.
Tuota Carbonia onkin tuossa yhdessä testisetissä jonka tilasin. Ja juuri se siitä setistä kiinnostaa eniten ainakin näin ennalta.Tällä setillä menty jo pitkään. Päivän ja tunnelman mukaan sit jotain näistä.
Tuota Carbonia onkin tuossa yhdessä testisetissä jonka tilasin. Ja juuri se siitä setistä kiinnostaa eniten ainakin näin ennalta.
Voihan tuota varmaan partavetenäkin käyttää mutta nuo Eau de Toilette, Eau de Parfum etc. kertovat tuoksun voimakkuuden (käytännössä myös keston iholla). Kannattaa myös huomioida että samasta setistä esim. EdP ja EdT voivat välillä erota myös melkoisesti keskenään, eli tarkkana esim. tuliaispyynnön kanssa. Täältä lisää.Löytyy jotain hienoja arvokkaampiakin tuoksuja mutta tästä on tullut ylivoimaisesti parhaat palautteet:
Kistna Eau De Toilette
Vihreän raikas, modernin miehen tuoksu, jossa aistit mm. basilikan ja koivunlehdet.Eau de ToiletteVegaaninenwww.thebodyshop.fi
Täytyy tunnustaa että olen niin amatööri etten tiedä miten tuota tulisi käyttää. Olen vaan laittanut parranajon jälkeen vähän kuten partaveden. Toilette lukee niin olen säilyttänyt pulloa vessassa!
En käytä mitään hajusteita, "deodoranttina" toimii absolut torr, eli en hikoile kainaloista enkä haise millekkään.
Miksi näitä käytetään, saako paremmin naisia jos haisee joltain hajuvedeltä vai tuleeko itselle parempi fiilis? 20v parisuhteessa niin ei tosiaan ole mitään kokemuksia tai tietoja mistään naisten iskemisestä tms. Mutta ihan näin mielenkiinnosta kun osui tällainen triidi eteen.
Myös haukkuja voi tulla, jos liottanut itsensä siinä lempituoksussa. Less is more on asia joka unohtuu joiltain. Jos haju tulee ennen henkilöä, niin pieleen meni.Kyllä väittäisin että naisten saaminen jonkun hajun takia johtuu isosti siitä miltä itse tuntuu jonkun tuoksun kanssa. Jos joku tuoksu tuntuu omasta mielestä hyvältä niin kyllä se vaikuttaa itseluottamukseen ja olemukseen. Kyllä niillä kehujakin saa mutta ei se pelkkä tuoksu tietenkään mitään pikkareita saa putoamaan. Paitsi vanhoissa kunnon AXE-mainoksissa..
Myös haukkuja voi tulla, jos liottanut itsensä siinä lempituoksussa. Less is more on asia joka unohtuu joiltain. Jos haju tulee ennen henkilöä, niin pieleen meni.
Oliko ikäihminen? Mummot kauppojen kassoilla tai hississä saa silmät vuotamaan. Ilmeisesti heidän hajuaisti katoaa jossain vaiheessa. Papparaiset ei taasen yleensä paljoa suihkuttele.Meidän rapussa asuu yksi nainen joka käyttää paljon parfyymia. Käyttää niin paljon, että se parfyymin haju tarttuu hissin kahvoihin ja nappeihin, niin että jos kosket niihin niin sormet haisee vahvalta parfyymiltä.
Ikinä en ole vielä ihastellut jonkun parfyymin hajua lähinnä meinaan tukehtua siihen kemialliseen hajuun.
Sama noiden vessan"raikastimien" kanssa, kauheeta kemiallista voimakasta hajua jonka tietää tekevän tuhoja keuhkoissa, kun sitä hengittää. Puhdasta myrkkyä.
Tämän haisuharrastajan mielestä Guerlainin Habit Rouge EdT on lähestulkoon miellyttävin maskuliininen tuoksu.
Valitettavasti se Kouros mitä nykyään myydään on vain häivähdys vanhasta.Habit Rouge on unisex, ju. Guerlainin aikajanalla Jicky - Mouchoir de Monsieur - Shalimar - Habit Rouge on miusta maskuliinisin/miellyttävin siten, että voisin käyttää sitä päivittäin putkeen, kuten olenkin tehnyt monta kertaa. Mutta nimenomaan EdT on se lemppari, EdP on liian tunkkainen ja pähkinäinen. L'Eau on liian karsittu versio.
Oikeasti männävuosien ns. kunnon maskuliinisia äijätuoksuja ei nykyään haista missään. Voi vitja jos joskus kadulla tulisi vastaan joku joka käyttää Kourosta tai Aramista - lähtisin seuraamaan.
Valitettavasti se Kouros mitä nykyään myydään on vain häivähdys vanhasta.
Miulla myös By the Fireplace ja Eau Des Baux. Jazz Club tuntui vähän turhalta ja turhan makealta By the Fireplacen kanssa nuuskittuna - valitsin Fireplacen. Eau des Baux on vallan ehana.Kokeilin paperille At The Barbers Sokoksella, eikä oikein iskenyt mutta mulla on pari siitä sarjasta joita voi suositella. By The Fireplace on se mistä varsinkin tubettajat puhuu mutta käy kokeileen Jazzclub - siinä on hyvä tuoksu. Nimittäin ihan randomit ihmiset (no kahdesti) ovat tulleet kysymään mikä se on? Pure Malt tulee raskaaseen rotaatioon, kunhan vähän kylmenee ja mukana on myös L'occitanen Eav Des Bavx jota voisi kuvailla vähän Tom Fordin Tobacco Vanillen pikkuveljeksi.
Oletteko kokeilleet The Creedin Aventusta, itse en ymmärrä mikä siinä viehättää niin paljon?
No mulla tää homma lähti käsistä tuos kuukausi sitten joten tähän on nut joku varmaan 700e yhtäkkiä palanut. Tuossa ei oo tietenkään näkyvissä näytteet mitä on tilattu. Helposti käytettäviä tässä vielä etsitään.^Hihi, miulla on yli 500 tuoksua, kunnon haisukirjasto! Cool Water on siun tuoksuista ehkä kiinnostavin. Muut ovat hieman liian ...lässyjä?
Tämähän on oiva harrastus, tuoksut säilyvät kyllä. Jos kiinnostus riittää, niin oppii erottamaan nuotteja. Mie nykyään sekä ns. näen että kuulen niitä eri komponentteja. En kehtaa edes ajatella, paljonko tähän on mennyt rahaa noin viidentoista vuoden ajan. Mitään panty dropper -tuoksuja ei olekaan, lähinnä väsyttää haistaa Sauvagea, Le Malea, kaikkia makeita juttuja. Viimeinen mielenkiintoinen miestentuoksu minkä havaitsin oli vuosi sitten yliläträtty tupakkatuoksu, taisi olla D&G The One.No mulla tää homma lähti käsistä tuos kuukausi sitten joten tähän on nut joku varmaan 700e yhtäkkiä palanut. Tuossa ei oo tietenkään näkyvissä näytteet mitä on tilattu.