• TechBBS-foorumin Piparkakkutalokisa 2024 -äänestys käynnissä! Käy äänestämässä 22 osallistujan joukosta kolme mielestäsi hienointa kilpailutyötä ja osallistu arvontaan! Linkki äänestykseen >>>

Paras rattiohjain ja muut autopelivarusteet

Mukulat tykkää gyrosta. Poika 3v pelas kovasti ps5 ohjaimen gyrolla ennen ku tein adapterin rigiin.

Profiilista tehty täysin säädettävä lapsiadapteri CSL-polkimilla syrjäytti ohjaimen täysin. Nyt vaan innolla odotellaan sitä päivää kun poika on nopeampi ku minä..

Kätevästi kahdella ruuvilla kiinni rigin pitkittäisprofiileissa toi adapteri, alle minuutissa kiinni ja irti 💪

Ja juu, laitetaan senkkiruuvit penkkiin heti kun kerkee..

IMG_3634.jpeg

IMG_3637.jpeg

IMG_3635.jpeg
Mistäs olet hommanut nuo alumiiniprofiilit ja kiinnikeet? Pitäs itelle suunnitella tukevampaa seq kepin ja käpärin kiinnitystä.
Nykynen on vähän proto vaiheessa menossa :lol:

DSC_4912.JPGDSC_4913.JPG

Mistäs olet hommanut nuo alumiiniprofiilit ja kiinnikeet? Pitäs itelle suunnitella tukevampaa seq kepin ja käpärin kiinnitystä.
Nykynen on vähän proto vaiheessa menossa :lol:

Mulla oli ylijäämää muista projekteista ja sieltä otin noi profiilin pätkät. Esimerkiksi sen takia polkimien poikkipalkki on tehty kahdesta kappaleesta :D

Mutta ihan jos googlaa 40x40 alumiiniprofiili niin löytyy hyviä vaihtoehtoja. Suoraa linkkiä en pysty antamaan. Yleensä samasta paikasta saa kulmakiinnikkeet ja t-mutterit myös

Osaako joku auttaa Raceroomin kanssa? Ongelmana on etten saa rattia + näppäimistöä toimimaan yhtä aikaa, valikosta voi valita vain toisen (yhden ohjaimen kerralla toimimaan). Joskus reilu vuos sitten pelasin viimeks ja sillon toimi usean ohjaimen + näppäimistön kans.

(Ongelma selvisikin jo, näppäimistö onkin bindattava rattiohjaimen alle eikä erikseen).

Viimeksi muokattu:
Alakerran naapuri valitteli että lähtee ääntä simuilusta. Epäilen että ääni on lähtenyt kun itsellä on polkimissa ollut nuo simagicin haptic reactorit, no ne otin pois kun en itse edes välittänyt niiden fiiliksestä enkä tajunnut että ääni voisi niistä alakertaan kuulua.

Mietin tässä vielä että voikohan SC2 Pro:sta kuulua jotain tärinöitä alakertaan? Testailin ilman kuulokkeita niin oli kyllä aika pirun hiljainen paitsi muutaman kerbin kohdalla saattoi täristä vähän enemmän. Voiko nuo kuulua alakertaan? Kellään kokemusta?

Mietin tässä vielä että voikohan SC2 Pro:sta kuulua jotain tärinöitä alakertaan? Testailin ilman kuulokkeita niin oli kyllä aika pirun hiljainen paitsi muutaman kerbin kohdalla saattoi täristä vähän enemmän. Voiko nuo kuulua alakertaan? Kellään kokemusta?
Ei SC2 Pro:sta itsestään kyllä lähde niin kovaa ääntä, että millään kuuluisi naapuriin saakka.
Mutta jos on FFB asetukset mallia "Ei ripuliranteille", niin voi hyvinkin aiheuttaa kolinaa/kirskuntaa/natinaa rigistä.

Alakerran naapuri valitteli että lähtee ääntä simuilusta...
Et sitten huomannut kysyä että minkälaisesta äänestä on kyse?

Mulla oli rigissä motion eli kuularuuvit rahisi joka kulmassa + 2 ButtKicker tärytintä.
Kerrosten välissä onteloelementti joka surkea äänieristyksen kannalta.
Alakerta sanoi ettei kuulunut muuta kuin moottorin kierrosäänet, kun joskus innostuin huudattamaan kajareita.

Aktuaattorien alla oli itse tehdyt pehmusteet jossa vuorotellen kumia ja korkkia ettei resonoinnit kantaudu lattiaan.

Ei SC2 Pro:sta itsestään kyllä lähde niin kovaa ääntä, että millään kuuluisi naapuriin saakka.
Mutta jos on FFB asetukset mallia "Ei ripuliranteille", niin voi hyvinkin aiheuttaa kolinaa/kirskuntaa/natinaa rigistä.
Mulla on tuo SC2 Pro 50% ”tehoilla”. Eli ei mitään älyttömiä forceja. Mun mielestä oli myös tosi hiljainen. Ja rigi on kyllä jäykkä myös.
Et sitten huomannut kysyä että minkälaisesta äänestä on kyse?

Mulla oli rigissä motion eli kuularuuvit rahisi joka kulmassa + 2 ButtKicker tärytintä.
Kerrosten välissä onteloelementti joka surkea äänieristyksen kannalta.
Alakerta sanoi ettei kuulunut muuta kuin moottorin kierrosäänet, kun joskus innostuin huudattamaan kajareita.

Aktuaattorien alla oli itse tehdyt pehmusteet jossa vuorotellen kumia ja korkkia ettei resonoinnit kantaudu lattiaan.
No kyse oli nimenomaan tärinä-äänistä miksi epäilin noita haptic reactoreita siis.

Simagic tekassu entry level pedaalit ja ovat kuulema aika hyvät. Saa rumble moottoriakin niihin ostettua.
Hinnaltaan ovat parin saturaisen luokassa.

Ja siitä loppuun pientä arviota kyseisistä P500 pedaaleista.

Jos ei olis tullu hommattua SR-P pedaaleja tossa joku aika sitten, niin noi olis voinu olla aika kovat kyllä.

Statistiikka

Viestiketjuista
263 593
Jäsenet
75 218
Uusin jäsen
Karvakarhu

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom