ParadoxPlaza (Eu, Vicky, CK ja HoI, Stellaris)

upload_2019-4-2_20-10-45.png

John Romero lyöttäytyy yhteen Paradoxin kanssa? Strategiapeli? :think:
 
Eilen julkastiin Imperator Rome, parin tunnin testailun perusteella vaikuttaa ihan pätevältä. Mukava sekoitus EU4, CK2 ja Vicky 2 pelejä. Tänään jos pääsis pitemmän session vetämään nii tuun postailemaan lisää tuntoja sitten
 
On kyllä aivan käsittämätön määrä potentiaalia! Pieniä bugeja ja outouksia, mutta jo nyt "roadmap" lupaa hyvää! Pitkästä aikaa oikein odotan et pääsee ostamaan pdx DLC:tä :D
 
Eka peli takana ja Greater Iberian sain muodostettua. Onhan tämä vähän suppea vielä mut valtavasti potentiaalia, joka valitettavasti tullaan toteuttamaan DLC:iden muodossa. Seuraava peli voiski olla vaikka Spartalla ihan vain meemiarvonsa vuoksi
 
Kiinnostaisi kovasti mutta turha ostaa kun tietää ettei taas jaksa kuitenkaan opetella pelin saloja.. :(
 
Kannattaa hommata. Peli on huomattavati suoraviivaisempi kuin esim EU tai edes HoI nykymuodossaan.
 
Jos aiemmat Paradoxin pelit on tuttuja niin ei paljoa joudu opettelemaan ja nyt kun pelin hommaa niin ei tarvi opetella niitä kymmeniä uusia mekaniikkoja mitä DLC:iden mukana tulee
 
Ei mulla ole riittäny aivokapasiteetti kuin Crusader Kings 2:een ja Stellarikseen eikä niihinkään häävisti.. :sori:
 
Kyl meikästä nää paradoxin pelit poikkeaa nykyään nii paljon toisistaan, ettei paljoa muuta opi ku pausen käyttämisen.
 
Ei mulla ole riittäny aivokapasiteetti kuin Crusader Kings 2:een ja Stellarikseen eikä niihinkään häävisti.. :sori:
Hei, etkös sä pelaile Eliteä, siinähän on kanssa miljoona asiaa mitä pitää opetella. Tämän sentään voi pistää paussille samalla kun suunnittelee seuraavaa siirtoa :) Älä luovuta! Crusader Kings 2 on omasta mielestäni yksi parhaita pelejä ikinä, sitä voi pelata niin helkkarin monella eri tavalla.
 
On se jännä, nyt pari peliä yrittänyt pelailla tuota Hoi4, jokunen pätsi tässä välissä tullut, ei vaan enää handlaa ollenkaan. Varsinki jos peli karkaa jonnekki vuoteen -44 nii alkaa tuntua ettei mikään onnistu. Voi olla 1-10 panssaridivisioonaa rajalla ja silti joku italia puskee läpi, aivan sama montako hävittäjää ampasee Briteistä ranskaan nii vihulla on air superiority ja kaikki maihinnousut epäonnistuu, useimmat jo alkuvaiheeseen. Edelleen AI on ihan typerä joidenkin asioiden suhteen, 70 usan ykköstason subia tuhos Japanin kokonaan. Britit ihan helvetin passiivisia, istuvat omalla saarellaan 100 divisioonan voimin. Maihinnousuja eivät edes yritä. Sentään edellsiessä Saksa pelissä tasaisesti yrittivät Ranskaan nousta, mutta eihän siitä mitään heidän osalta tullut. Myös silloin en saanut 5000 jet hävittäjälläkään air superiorityä kanaaliin. Kokeilin jopa juustoilla noilla 10 hävittäjän ässälentueilla, mut ei.

Välillä pitää tasapainotella sen kanssa, ettei AI häviä ihan satanolla ja sit toisaalta tuntuu et jos jotain tapahtuu nii se tapahtuu hetkessä. Saksa ja NL taisteli johonki -43 vuoteen asti tasaisesti Puolan rajalla ja sit yhtäkkiä Saksa puolessa vuodessa löylyytti Neuvostoliiton. Nyt sillä sit se joku montasataa divisioonaa ja tuhat tehdasta nii saa tämä peli lopulta olla.

Ei vain taidot vissii riitä tai sit jotain tässä on tosiaan muuttunut niin, et pelaan väärin.

Tuo merisota kyl hämmensi pitkään, enkä saa sitä vieläkään oikeen toimimaan, enkä ymmärrä myöskään mitä nuo lentueet noissa armeijoissa oikeasti tekeekään.


Edit: sit tiettyh nämä missä peli kusee nilkoille ja rankasti. Kokeilin huvikseen Saksan starttaamista ja hullut eivät suostuneetkaan että militarisoin Reininmaan, joten sotahan siitä syttyi. Ranskaa olin just murskaamassa -36 vuoden lopulla kun kaikki valloittamani alueet hyppäsi kommunistisen Ranskan haltuun. Voi hyvä päivä tätä peace mekanismia tässä pelissä.
 
Viimeksi muokattu:
Onko Crusader kings II olemassa jotain hyvää tutoriaalia aloittelavalle pelaajalla.
 
Eikös noita ole YT pullollaan ja pelissä itsessäänkin on imo ihan hyvä tutoriaali.
Arumban videoita olen ite tainnu joskus tuijotella.
 
Onko Crusader kings II olemassa jotain hyvää tutoriaalia aloittelavalle pelaajalla.


Tämä on aika hyvä videosarja mikä opettaa CK2:n periaatteet. Irlannilla on helppo aloittaa, peli on silloin suht rauhallista mekaniikkojen opettelua ilman että jatkuvasti on joku hyökkäämässä niskaan.
 
Joko tää on ihan kuopattu? Pompey päivitys on pihalla.
https://forum.paradoxplaza.com/forum/index.php?threads/pompey-update-is-now-live.1194132/

The features of this update include:

  • Dual Rulers: The historic second consuls of Rome and suffetes of Carthage are now represented in these republics, and a monarch’s spouse contributes to the rule of the kingdom.
  • Heritage: Nations now have traditional profiles that reflect their historic strengths, adding more differentiation between nations.
  • Naval Combat: More types of ships and new tactical options for combat, similar to those available on land.
  • Naval Range: Ships can travel a limited distance from a friendly port before suffering attrition. This attrition can be reduced by inventions.
  • Pirates: Pirates now operate from a pirate haven in a specific province. Clearing out this base will reduce pirate activity for a while. Also, pirates may now be hired as mercenaries.
  • Release Subjects: Reduce unrest by ceding limited independence to provinces that do not like your rule.
  • Province Improvements: Cities can build special projects that come with major permanent bonuses, crafting a major metropolis for your realm.
  • Stability Rework: Stability is now a 100 point scale (base of 50) with corresponding bonuses and penalties along the range.
  • New Government Interactions: Give a specific family greater power, call a War Council in times of emergency
  • Navigable Rivers: Fleets can now sail the great rivers of the region (Nile, Tigris and Euphrates) opening up new military strategies.
  • New Commander Traits: Admirals and generals earn new traits while leading forces.
  • Move Capital: Relocate your national center of power or provincial capitals.
  • New Events: New event chains, including flavor events for Rome, Italy and Carthage. New events related to military commanders and slavery.
 
Onhan tuo Imperatorin päivitys askel parempaan suuntaan. Pitäis testata jahka saa meneillään olevan EU4 pelin loppuun
 
Ilmeisesti tuo kallein tieri (13.45€) sisältää kaikki DLC:et joitain kosmeettisia addoneita lukuunottamatta eli aika hyvä bundle.

Ei kun siinä on vaan osa. CK2 on saanu kaikenkaikkiaan 15 varsinaista DLC:tä jotka on jaettu noihin tiereihin ja kosmetiikka-delsuja tuossa ei ole.
Mutta halvalla saa nyt tosiaan kaikki isommat delsut, apout 25 eurolla.
 
Ei kun siinä on vaan osa. CK2 on saanu kaikenkaikkiaan 15 varsinaista DLC:tä jotka on jaettu noihin tiereihin ja kosmetiikka-delsuja tuossa ei ole.
Mutta halvalla saa nyt tosiaan kaikki isommat delsut, apout 25 eurolla.

Tarkistin vielä, eli kaikki gameplay expansionsit löytyvät tuosta korkeimmasta tieristä. Ainoat mitkä uupuu ovat kolme työkalua: Customization pack, EU4 converter ja Ruler designer + sitten ne kosmetiikka-delsut (potretit, soundtrackit, hahmo modelit yms.).
 
Pari harvinaisempaa achia tuli haettua, Munich Disagreement ja Czechmate. Puoli maailmaa oli kommunistinen, nii kyllähän tuo vähän autto. Muutenki näköjään näitä kannattaa hakia tuolla "paranormaalit focus valinnat" optiolla. En aluks ajatellut ku Munichia, mutta menihän se tuo Canberrakin suht kivuttomasti saarilla hyppimällä. Ensin Jemen(Neuvostoliitto ja sosialistinen Italia rymysi Afrikassa), sitte saaria tuolta Intian meriltä ja sit lopulta Perth ja maata pitkin Canberraan. Toinen yritys Tsekeillä tätä rataa. Big Entente vaati aikanaan jonku 4-5 yritystä.
394360_20190929215833_1.jpg
394360_20190930000535_1.jpg
 
Aika on viimein kypsä: Crusader Kings III on paljastunut

Paradox Interactiven hittipeli Crusader Kings II on saamassa vihdoin ja viimein varsinaisen seuraajan tuhansien ja taas tuhansien laajennusten jälkeen. Berliinin PDXCON 19 -tapahtumassa ruotsalaisjulkaisija paljasti, että Crusader Kings III ilmestyy pc:lle Steamin ja Xbox Game Passin kautta ensi vuonna.

Pelin takana on jälleen Paradoxin oman kehitystiimi Paradox Development Studio ja sen keskittyminen pysyy yhä keskiaikaisten kuningaskuntien hallitsemisessa. Pelikartan kerrotaan yltävän julkaisussa Espanjasta Intiaan ja Skandinaviasta Keski-Afrikkaan saakkaa, kun taas pelaamisen itsensä pitäisi olla heti alussa kovin hahmovetoista elämäntapoja hahmottavien kykypuiden, uskontojen muokkaamisen ja omien jälkeläisten yksityiskohtaisen juonimismahdollisuuksien ansiosta.

Modernisoidumman ja käyttäystävällisempi käyttöliittymäkin saadaan mukaan, minkä myötä Crusader Kings III:sta pyritään tekemään hieman aloittelijaystävällisempi. Ennen kaikkea peli edelleen kosiskelee kyllä jo valmiiksi suurstrategiapeleistä diggaavia, mutta se pyrkii silti nyt myös selittämään itseään paremmin, jolloin mukaan hypäämisen pitäisi olla uusillekin pelaajille helpompaa.

Lähestyvän Crusader Kings III:n myötä Crusader Kings II:n pääversio on nyt kokonaisuudessaan ilmainen. Sen pelaamisesta voi itse asiassa myös ansaita kosmeettisia lisukkeita uutuuspeliin.

Lähde: Paradox Interactive, Rock Paper Shotgun

Ja se meni välittömästi odotuslistalle. :)
 
Saisi tulla Androidille tai iPadille. Olisi loistavaa pelattavaa korkean resoluution tableteilla matkoilla.
 
No olis kyl, pahoin vaan pelkään ettei riitä into enää tarttua EU:hun. Kolmosta tuli pelattua nelisen kampanjaa ja varmaa aina vuosi tai kaks näiden välissä. Victoria 2 jäänyt lähes kokonaan pölyttymään hyllyyn, enää Hearts of Iron jaksanut näin iän myötä kiinnostaa edelleen. Enitenhän tässäkin on hidastanut just se, ettei oo mitään definite edikkaa, jossa tietäis saavansa sen valmiin pelin vaan aina tulee jotain lisää ja lisää ja lisää eikä oikeen tiedä mikä on oleellista ja mikä ei. No nythän tuossa sais paljon, mutta onko lie puoliakaan DLC:stä tuossa?
 
No olis kyl, pahoin vaan pelkään ettei riitä into enää tarttua EU:hun. Kolmosta tuli pelattua nelisen kampanjaa ja varmaa aina vuosi tai kaks näiden välissä. Victoria 2 jäänyt lähes kokonaan pölyttymään hyllyyn, enää Hearts of Iron jaksanut näin iän myötä kiinnostaa edelleen. Enitenhän tässäkin on hidastanut just se, ettei oo mitään definite edikkaa, jossa tietäis saavansa sen valmiin pelin vaan aina tulee jotain lisää ja lisää ja lisää eikä oikeen tiedä mikä on oleellista ja mikä ei. No nythän tuossa sais paljon, mutta onko lie puoliakaan DLC:stä tuossa?

Tuossa taitaa olla kaikki lisäosat mitä on julkastu plus pari turhaa content packia
 
Hearts of Iron IV:tä innostuin taas pelaamaan ja ostin Steamin aleista kaikki DLC:t. Olen opetellut Suomella erilaisia taktiikoita Neuvostoliittoa vastaan. Paras vaikuttaa olevan että vaihtaa fasistiseksi joka tapahtuu vuoden 1937 aikana kun aloittaa vaihdoksen heti vuoden 1936 alusta. Sen jälkeen liittyy akselivaltoihin. Tuntuu ettei Neuvostoliitto hyökkää normaalissa aikataulussa jos kuulun akselivaltoihin. Ehtii paremmin valmistautua + kun kutsuu Saksan apuun niin suht helposti tuntuu voittavan :D

Yritin myös sitä että valtaan Viron laskuvarjojääkäreillä. Valtaus on helppo mutta sitten sen puolustaminen voi olla hankalaa. Lisäksi laskuvarjojääkärien deployaaminen vie turhaan aikaa ja manpoweria. Siksi tosta ei oikeastaan hyödy mitään, paitsi ehkä sen että Viro kuuluu sitten Suomelle ja siten Saksa ei pysty ottamaan sitä rauhanneuvotteluissa jos voitetaan Neuvostoliitto.
 
Hittipelejä. HOI4sta 500h takana, Stellarista aloitellut ja tykkään kovasti. Hyviä vinkkejä avaruuden valloitukseen?
 
Stellaris 2.6 ja Federations dlc ollut jo jonkin aikaa ulkona. Patch 2.6 - Stellaris Wiki

Tuosta linkistä poiketen ainakin galactic community ja origins on ihan ilmaispäivityksessä mukana, vissiin yksi uusista federationeista myös. Just pari päivää sitten aloittelin uutta peliä eikä kovin pitkälle ole ehtinyt. Technocracyllä eka, tuli turpaan ja nyt fanatic authoritarian/spiritualistilla. Orjat voi tehdä nyt myös joitakin specialist hommia.


Hittipelejä. HOI4sta 500h takana, Stellarista aloitellut ja tykkään kovasti. Hyviä vinkkejä avaruuden valloitukseen?
Sitten kun vanilla stellariksen aivoton tekoäly alkaa kyllästyttää, kokeiles tuota Starnet AI:ta. löytyy steamin workshopista. Laittaa hyvin vastaan jo matalillakin vaikeustasoilla.
 
Viimeksi muokattu:
Sitten kun vanilla stellariksen aivoton tekoäly alkaa kyllästyttää, kokeiles tuota Starnet AI:ta. löytyy steamin workshopista. Laittaa hyvin vastaan jo matalillakin vaikeustasoilla.

Ilmeisesti kyseistä modia myös aina sitten päivitetään emo-Stellariksen tahdin mukana? Sehän noissa modeissa nimittäin aina vähän on ongelmana, että kun Paradox puskee päivitystä toisensa perään niin helposti modeista joku ominaisuus hajoaa siinä samalla sitten.
 
Ilmeisesti kyseistä modia myös aina sitten päivitetään emo-Stellariksen tahdin mukana? Sehän noissa modeissa nimittäin aina vähän on ongelmana, että kun Paradox puskee päivitystä toisensa perään niin helposti modeista joku ominaisuus hajoaa siinä samalla sitten.
Aika ahkerasti tuota on päivitelty. Uusin versio sanoo jostain syystä launcherissa ettei toimi 2.6:ssa, vaikka on vastikään päivitetty ja toimii.

Tekijän mukaan modi päivittyy yleensä 1-2 päivän kuluessa uudesta patchista.
 
Viimeksi muokattu:
En kyllä oikein toisaalta pidä tuosta, että Paradox vaihtelee tuota käyttöliittymää näissä peleissä. Vieläkö tässä on päivitettynä rajoitettu tuo oman imperiumin koko keinotekoisilla pisteillä ja hölmö war score systeemi?
 
En kyllä oikein toisaalta pidä tuosta, että Paradox vaihtelee tuota käyttöliittymää näissä peleissä. Vieläkö tässä on päivitettynä rajoitettu tuo oman imperiumin koko keinotekoisilla pisteillä ja hölmö war score systeemi?
Ei sitä imperiumin kokoa mitenkään rajoiteta, aina on ollut järkevämpää vain olla huomioimatta sitä empire sprawlia ja laajentaa niin paljon kuin vaan pystyy. Nyt on lisätty byrokraatit joilla sprawl rajaa saa nostettua niin ei tule kovin paljoa penaltyä researchiin ja unityyn. Planeetat voi myös määrittää byrokraattiplaneetoiksi jos noista haluaa maksimaallisen hyödyn.

Warscore ei ole hävinnyt mihinkään. Sekä hyvä että paha, eniten toi haittaa jos tappelet yksin jotain isompaa liittoutumaa vastaan. Saatat vallata yhden imperiumin kokonaan, tuhota kaikki laivastot ilman omia häviöitä, mutta koska muut liittoutuneet on yhä kunnossa sun warscore saattaa nousta silti nopeammin. Ei toi ole kovin iso ongelma kunhan et yritä vallata liian suurta aluetta kerralla, tärkeintä on pitää omat häviöt minimissä niin oma warscore ei nouse liikaa. Alusten ja hyökkäävien armeijoiden menetys nostaa scorea todella paljon, puolustavien armeijoiden tuhoaminen ei lainkaan ja planeettojen valtaaminen melko vähän. Imo, kokonaisuutena toi systeemi on ihan hyvä, hidastaa valtaamista ettei pysty yhdessä sodassa valtaamaan puolta galaksista, mutta on tuossa tehty paljon pöljiä ratkaisuja.

2.7 päivitys tulossa muutaman päivän päästä Stellaris Dev Diary #179 - 4th Anniversary & 2.7 'Wells' Update
 
Ei sitä imperiumin kokoa mitenkään rajoiteta, aina on ollut järkevämpää vain olla huomioimatta sitä empire sprawlia ja laajentaa niin paljon kuin vaan pystyy. Nyt on lisätty byrokraatit joilla sprawl rajaa saa nostettua niin ei tule kovin paljoa penaltyä researchiin ja unityyn. Planeetat voi myös määrittää byrokraattiplaneetoiksi jos noista haluaa maksimaallisen hyödyn.

Warscore ei ole hävinnyt mihinkään. Sekä hyvä että paha, eniten toi haittaa jos tappelet yksin jotain isompaa liittoutumaa vastaan. Saatat vallata yhden imperiumin kokonaan, tuhota kaikki laivastot ilman omia häviöitä, mutta koska muut liittoutuneet on yhä kunnossa sun warscore saattaa nousta silti nopeammin. Ei toi ole kovin iso ongelma kunhan et yritä vallata liian suurta aluetta kerralla, tärkeintä on pitää omat häviöt minimissä niin oma warscore ei nouse liikaa. Alusten ja hyökkäävien armeijoiden menetys nostaa scorea todella paljon, puolustavien armeijoiden tuhoaminen ei lainkaan ja planeettojen valtaaminen melko vähän. Imo, kokonaisuutena toi systeemi on ihan hyvä, hidastaa valtaamista ettei pysty yhdessä sodassa valtaamaan puolta galaksista, mutta on tuossa tehty paljon pöljiä ratkaisuja.

2.7 päivitys tulossa muutaman päivän päästä Stellaris Dev Diary #179 - 4th Anniversary & 2.7 'Wells' Update

Juu siis olen pelannut peliä silloin viimeksi kun empire sprawlia ei ollut ollenkaan vaan se oli sillä sektori (tjsp) nimellä. Eli peli on muuttunut niin paljon, etten käytännössä osaa pelata vaan pitäisi opetella uudestaan.

Warscore tosiaan pöljä siinä kohtaa kun sulla on yliote ja voisit lakaista vastustajan kokonaan, niin peli ei salli sitä vaan täytyy antaa vastustajalle hengähdystauko ja jatkaa myöhemmin uudestaan. Venyttää peliä turhaan ja strategisesti aivan älytön ratkaisu.
 
Voi perse... pelasin pitkästä aikaa Stellarista PS4:lla ja siinä oli joku päivitys ohessa. Jätin sen latauksen tauolle ja pelailin pari tuntia. Sitten annoin päivityksen tehdä tekosensa ja kun käynnistin uudelleen niin pelihän on vedetty melkein kokonaan uusiksi.:btooth:

Lisää kaikenlaisia resursseja ja tingeltangelia, planeetat vedetty ihan uusiksi yms. En tajua enää mitään koko pelistä. Nythän tää on melke yhtä käsittämätön kuin Crusader Kings ja Europa Universalis....:rage:

Pidin Stellariksessa justiin siitä, että se oli sopivan simppeli konsolilla pelattavaksi, ei tarvinnu olla mikään Einstein käsittääkseen miten homma toimii. HOI taitaa olla oikeastaan ainoa toinen pelaamistani peleistä missä ei tuota käyttöliittymää ole pilattu turhan vaikeaselkoiseksi... tai no kai ne on senkin ehtiny ryssimään. Monta vuotta edellisestä pelikerrasta.

Saiskohan tän palautettua jotenkin aiempaan versioon, ei jaksa ruveta opettelemaan peliä uudestaan? Jos poistaa ja lataa uudelleen, niin tuleekohan sieltä se 1.52 vai mikä se edellinen versio olikin?
 
Voi perse... pelasin pitkästä aikaa Stellarista PS4:lla ja siinä oli joku päivitys ohessa. Jätin sen latauksen tauolle ja pelailin pari tuntia. Sitten annoin päivityksen tehdä tekosensa ja kun käynnistin uudelleen niin pelihän on vedetty melkein kokonaan uusiksi.:btooth:

Lisää kaikenlaisia resursseja ja tingeltangelia, planeetat vedetty ihan uusiksi yms. En tajua enää mitään koko pelistä. Nythän tää on melke yhtä käsittämätön kuin Crusader Kings ja Europa Universalis....:rage:

Pidin Stellariksessa justiin siitä, että se oli sopivan simppeli konsolilla pelattavaksi, ei tarvinnu olla mikään Einstein käsittääkseen miten homma toimii. HOI taitaa olla oikeastaan ainoa toinen pelaamistani peleistä missä ei tuota käyttöliittymää ole pilattu turhan vaikeaselkoiseksi... tai no kai ne on senkin ehtiny ryssimään. Monta vuotta edellisestä pelikerrasta.

Saiskohan tän palautettua jotenkin aiempaan versioon, ei jaksa ruveta opettelemaan peliä uudestaan? Jos poistaa ja lataa uudelleen, niin tuleekohan sieltä se 1.52 vai mikä se edellinen versio olikin?

Tuliko konsolipuolellekin siis vihdoin ihana talousjärjestelmän totaalinen muutos työpaikkoineen ynnä muine lukemattomine uusine resursseineen? :D PC puolella ainakin tuo pelin downgradaus vanhempaan versioon onnistuu suht helposti Steamissä pelin asetuksista, mutta konsoleista en sitten tiedä. Jokatapauksessa mielestäni kyllä varsin typerä päätös ylipäätään Paradoxilta tuoda tuo peli ensin ihan eri järjestelmällä vielä konsoleillekin, kun PC puolella tuo iso muutos oli kuitenkin jo tehty.
 
Juu consumer goodsit ja muu paske, kaikki uusiks tai ainakin rankasti muutettuna. Ihan pihalla noista, eikä mitään selityksiä missään. Täytys vissiin joku jewtuubi-video tai muu tutoriaali kattella, jos haluaa pelata. Meni kyllä pelihalut aika hyvin.
 
ASpecillä on ainakin ollut ihan hyviä tutoriaalipätkiä juutuubissa, nuo uusimmat console edition videot kuukauden takaa taitaa ohjeistaa juurikin tuohon 2.2 patchin talousjärjestelmään.

Stellariksen omat opastukset mihinkään on kieltämättä aika nollatasoa, mutta koska tuota on tullut alusta asti pelattua PC:llä niin muutoksia ei ole omalle kohdalle ikinä ehtinyt kertyä liikaa kerralla omaksuttavaksi. Tykkäsin kovasti tuosta talousjärjestelmän muutoksesta.
Crusader Kingsin kanssa kävikin sitten toisin kun myöhäisherännäisenä kokeilin, liikaa kynnystä päästä sisään ja ymmärtää niitä kaikkia systeemejä.
 
Joo kattoin pari videota, ja aika hyvin selitettiin yhdessä videossa talous ja planeetan hallinta. Pelasin tossa muutaman tunnin eilen. Kai tää alkuraivon jälkeen alkaa mennä.

Yksi mikä on aina tässä Stellariksessa sapettanut on tuo tutkimuspuoli, kun ei voi täysin vapaasti valita mitä aiheita tutkii, vaan pitää valita kolmesta aiheesta, joita sitten kierrätetään tietyllä syklillä. Tai sitten aukeaa kokonaan uusi linja. Se pitää huolen, ettei kovin nopeesti capital shippejä saa kehiin tai suurempia avaruusasemia. tms.

Konsoliversiosta olen tainnutkin sanoa aiemminkin, että hyvin ovat tehneet tuon UI:n ilman hiirtä toimivaksi. Ok, padi on aina pädi mutta suht hyvin toimii kyllä.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 749
Viestejä
4 494 832
Jäsenet
74 288
Uusin jäsen
Oliverr

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom