Pankit

Kiiitos tiedosta, silloin vika on jossain muualla. Ostin uuden puhelimen pari kuukautta sitten ja siirsin vanhasta tiedot. Nyt en jaksa muistaa, että miten Apple Payn kohdalla, mutta siellä ei ole ollut kuin Curve.

Tarkalleen ilmoittaa että "Korttia ei lisätty, jos haluat lisätietoja, ota yhteyttä pankkisi asiakaspalveluun".

Nordean appi tosin näyttää vielä vanhan puhelimen nimeä, mutta se on toki voinut kopioitua tietojen mukana..

Pitää tarkistaa iCloudista asetukset yms..

En uskalla nyt testata säätää itse kun oma kortti on vähän hukassa kun käytän vain wallettia, mutta muistaakseni verkkopankissakin on kohta että lisää wallettiin. Jospa se sieltä suunnasta toimisi paremmin kun itse walletin kautta?
 
En uskalla nyt testata säätää itse kun oma kortti on vähän hukassa kun käytän vain wallettia, mutta muistaakseni verkkopankissakin on kohta että lisää wallettiin. Jospa se sieltä suunnasta toimisi paremmin kun itse walletin kautta?

Sitäpä juurikin käytin ja sain kyseisen herjan.

Fyysistä korttia ei siis vielä ole, kun on vasta postissa.

Vika lienee ollut Nordean päässä. Nyt kortin lisääminen onnistui.
 
Sanokaapa Nordean asiakkaat, miten nykyisin voi poistaa Nordea ID -aktivointeja esim. vanhoista luureista? Ennen näit Nordean verkkopankissa listan kaikista niistä laitteista, joissa on aktivoitu Nordea ID -sovellus ja tuosta listasta pystyi sitten poistamaan laitteita halutessaan. Eikö tällaista mahdollisuutta enää ole? Nordean FAQ:ssakin sanotaan vain että jos laite katoaa, niin ole yhteydessä asiakaspalveluun.

Aika huono tietoturvan kannalta, ettei minulla ole edes mahdollisuutta tarkistaa missä kaikissa laitteissa Nordea ID on aktivoituna.

Kokeilin huvikseni OP:lla ja siellä näkee verkkopankissa listan aktiivisista mobiiliavaimista ja tuolta käsin voi niitä myös poistaa. Onko Nordea palkannut taas joitain visionäärejä, jotka ovat tehneet kehitystä asiakkaiden parhaaksi jne?
 
Sanokaapa Nordean asiakkaat, miten nykyisin voi poistaa Nordea ID -aktivointeja esim. vanhoista luureista? Ennen näit Nordean verkkopankissa listan kaikista niistä laitteista, joissa on aktivoitu Nordea ID -sovellus ja tuosta listasta pystyi sitten poistamaan laitteita halutessaan. Eikö tällaista mahdollisuutta enää ole? Nordean FAQ:ssakin sanotaan vain että jos laite katoaa, niin ole yhteydessä asiakaspalveluun.

Aika huono tietoturvan kannalta, ettei minulla ole edes mahdollisuutta tarkistaa missä kaikissa laitteissa Nordea ID on aktivoituna.

Kokeilin huvikseni OP:lla ja siellä näkee verkkopankissa listan aktiivisista mobiiliavaimista ja tuolta käsin voi niitä myös poistaa. Onko Nordea palkannut taas joitain visionäärejä, jotka ovat tehneet kehitystä asiakkaiden parhaaksi jne?
Avaa Nordea ID sovellus ja asetukset ala nurkassa valikosta ja sitten menet Käyttäjäasetukset ja poista käyttäjä kohdasta.
 
Avaa Nordea ID sovellus ja asetukset ala nurkassa valikosta ja sitten menet Käyttäjäasetukset ja poista käyttäjä kohdasta.
No ei kai. Tuolla voi käsittääkseni poistaa sovelluksen vain siitä puhelimesta mikä sinulla on sillä hetkellä kädessäsi.
 
Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjuista
280 878
Viestejä
4 827 167
Jäsenet
78 177
Uusin jäsen
Jimi123456

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom