Paljut, kylpytynnyrit, ulkouima-altaat -keskustelua

Minä olen pistänyt ihan tuolle pinnalle tarkoitettua vahaa, luulisi ainakin sopivan. Hinta on mitä on, mutta harvoin näitä pistetään ja riittoisuus on ihan hyvä. Varmaan on jotain halvempaakin, mutta ei 30 euroa varmaan konkkaan vie. Esim. tällaisia:

tai
Joo jotain porealtaan vahaa olen kanssa laittanut. Sitä kuluu kyllä todella vähän, taninut olla sama purkki vuodesta -20 asti.
 
Enpä ole tuollaista huomannut käyttää. Lähteekö tuolla pinttymät yhtään irti? Meillä hyvin rautaista vettä niin vesirajaan tulee uudesta vedestä vuorokaudessa ruskea rantu. Se ei lähe mitenkään kevyesti hankaamalla/pesuaineilla pois joten alkaa olemaan allas aika rujon näkönen kun rantuja menee eri korkeuksissa.
 
Enpä ole tuollaista huomannut käyttää. Lähteekö tuolla pinttymät yhtään irti? Meillä hyvin rautaista vettä niin vesirajaan tulee uudesta vedestä vuorokaudessa ruskea rantu. Se ei lähe mitenkään kevyesti hankaamalla/pesuaineilla pois joten alkaa olemaan allas aika rujon näkönen kun rantuja menee eri korkeuksissa.
Kyllä se mielestäni helpottaa puhtaanapitoa. Kestoiästä en osaa sanoa, ei se kauhean "liukkaana" kovin pitkään tunnu mutta itsellä ei ainakaan pahemmin rantuja vesirajaan jää.
 

Statistiikka

Viestiketjut
254 366
Viestejä
4 421 932
Jäsenet
73 346
Uusin jäsen
Davemobb

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom