Jo tuo että noissa asetuksissa ei voi itse valita lämpötiloja on kyllä hölmö. Muille tiedoksi että tosiaan altaaseen voi määrittää halutun lämpötilan ja sitten noilla asetuksilla voi laittaa koska tätä ei tavoitella. Sitä "ei tavoitella" lämpötilaa vaan ei voi itse valita vaan se on kiinteä, ilmeisesti jokin Fahrenheit arvo, koska se ei ole tasan -10c ero.
Itsekin tällaisena nörttinä kaipaisin mahdollisuutta määritellä ne economy-moden lämpötilat itse, mutta ilmeisesti niin ei voi tehdä vaan se economy tarkoittaa että lämpöjä tiputetaan pyynnistä 20 Fahrenheitia (katsoin Geckon
englanninkielisestä manuaalista). Itsellä kun pyynti on 37,5 niin economyssa lämpö tippuu 26 asteeseen. Kovilla pakkasilla tai jos allas seisoo pidempään pitää sitten tiputtaa pyyntiäkin kylmemmälle että tiputtaa altaan lämmöt alemmas ja vähentää lmäpöhukkaa.
Jos itse voisi säätää niin varmaan pistäisin economyn -15 tai -16 (Celsius) asteeseen jotta economy-lämpö menisi lähelle 20 astetta, mikä mielestäni riittäisi ihan hyvin "valmiustilan" lämmöksi.
Ei toi tosiaan ihan loogisimmin toimiva paneeli aina tunnu olevan, mutta nyt kun on noita profiileja sinne saanut rakenneltua niin kyllähän tuon kanssa toimeen tulee kun naksuttelee vain profiilista toiseen. Jos ei ole käyttöä tiedossa vähään aikaan niin pistän Away-tilaan, jos meinataan viikonloppuna mennä niin Weekend moodi suoraan päälle, muuten yleensä normaalitilassa, harvemmin tarpeen mukaan voi olla noissa kahdessa muussa virransäästötilassa mutta kolmella ensimmäisellä profiililla menee 99% ajasta.
Toinen asia mikä tuntuu vähän aivopierulta on myös se, että omassa altaassa on kolme moottoria kahden napin takana, yhden napin takana osa hierontasuuttimista, toisen takana loput hierontasuuttimet sekä kuplapuhallin. Tässä toisessa napissa logiikka menee siten että 1. painallus laittaa hierontasuuttimet päälle, 2. painallus kuplapuhaltimet päälle, 3. sammuttaa hierontasuuttimet ja 4. sammuttaa kuplapuhaltimet. Eli vaikka olis ollut pelkät hierontasuuttimet käytössä pitää kierrättää kuplat hetkeksi päälle jotta ne saa sammumaan, sama jos haluaa kuplat niin pitää käyttää hierontasuuttimet ensin päällä...