Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyse on yhden viikkokatsauksessa käsitellyn uutisen uutiskuvastaEn kyllä löytänyt videosta plektraa, jota esitettiin heti alussa kännykän repimiseksi?
Lisäksi kyseessä on ifxitin pry tool tai vastaava.En kyllä löytänyt videosta plektraa, jota esitettiin heti alussa kännykän repimiseksi?
Ahaa, tuo kynä on kyllä pelottavan näköinen.Lisäksi kyseessä on ifxitin pry tool tai vastaava.
![]()
Luurilla pirautat videopuhelun Sampsalle ja olet mukana suoraan raiteiltaTämän viikon tekniikkakatsaus on perjantaina alustavien suunnitelmien mukaan hieman tavanomaista myöhemmin, koska meikäläisen lento saapuu Hki-Vantaalle klo 13.
Tämän viikon viikkokatsaus pidetään poikkeuksellisesti huomenna torstaina noin klo 15 alkaen.
Computex-reissulta on sitten todennäköisesti luvassa erillinen vapaamuotoinen livelähetys.
Ainakin oma käsitykseni on että streamia ei saa embedattua etusivulle ilman että se käynnistyy automaatttisestiTuli mieleen eräs asia, jonka olen aina unohtanut kysyä: Minkä takia suoralähetykset käynnistyvät ilman syytä ja sitten alan etsimään äänen lähdettä ja se löytyy io-techin etusivulta, kun rupeatte streamaamaan ja saako sen jotenkin säädettyä pysymään hiljaa niin kauan kunnes minä itse sitä haluan seurata klikkaamalla? Pelien aikana joskus tulee tuo teidän lähetyksenne häiritsemään kesken pelien enkä haluaisi käyttää mitään blockeja.
Se Twitch-striimiupotus lähtee automaattisesti pyörimään, eikä kyseistä asetusta saa pois, mutta oletuksena upotuksen pitäisi olla äänettömällä. Muutamilla kerroilla mute on jäänyt vahingossa pois (julkaisujärjestelmä tuhoaa osan upotuskoodista, jos uutisen tallentaa visuaalisessa tilassa), mistä syystä nuo äänet ovat sitten valitettavasti kuuluneet. Se ei kuitenkaan ole tarkoitus.Tuli mieleen eräs asia, jonka olen aina unohtanut kysyä: Minkä takia suoralähetykset käynnistyvät ilman syytä ja sitten alan etsimään äänen lähdettä ja se löytyy io-techin etusivulta, kun rupeatte streamaamaan ja saako sen jotenkin säädettyä pysymään hiljaa niin kauan kunnes minä itse sitä haluan seurata klikkaamalla? Pelien aikana joskus tulee tuo teidän lähetyksenne häiritsemään kesken pelien enkä haluaisi käyttää mitään blockeja.
Katsoin keskustelun (-> mielenkiintoiset aiheet) pätkissä youtubesta, muutamia huomioita.
Onkos tää shöy tänään?
Jää juhannuksen takia väliin, muutenkin melko vähän aiheita. Palataan asiaan ensi viikolla.
Juu, normaalisti noin klo 15.Tänään viikkokatsausta?
30K tilaajaa spesiaali: Kaotik, Mehari ja Uotila kertovat shokkipaljastuksia kulisseista?Tällä viikolla tekniikkakatsaus jää kokonaan väliin - Sampsa on lomalla ja meikäläisellä on menoa perjantaina. Ensi viikolla sitten todennäköisesti molemmat paikalla.
Älä paljasta ennakkoon meiän suunnitelmia30K tilaajaa spesiaali: Kaotik, Mehari ja Uotila kertovat shokkipaljastuksia kulisseista?![]()
"Nyt puhuu naapuri"30K tilaajaa spesiaali: Kaotik, Mehari ja Uotila kertovat shokkipaljastuksia kulisseista?![]()
Tuleeko tallennus youtubeen?Koitetaan vetää perustason viikkokatsaus Petruksen kanssa tänään joskus 16-17 välissä alkaen. Striimi tällä kertaa pelkästään twitchissä.
Edit: Kunhan saan vaan tämän streamlabsin päivitettyä, säädettyä ja lähetyskuntoon.
Tulee viikonlopun aikana.Tuleeko tallennus youtubeen?
Jep. Mieluummin niin, että on 2h striimi ja keretään käymään asioita rauhassa läpi. Itse kuuntelen töitä tehdessä niin mukavasti menee aika tuota kuunnellessa.Näin katsojan näkökulmasta tuota striimin pituutta ei tarvitse stressata. Se kestää tasan niin kauan kuin juttua riittää.
Pienet rönsyilytkin on ihan sallittuja, kunhan ne pysyy aihealueessa.![]()
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.