PAFilta bonus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Purple
  • Aloitettu Aloitettu
2 x 0.2€ desperado blackjack peliin
Itse käytin tämän (2 * tasapeli eli en voittanut mitään) ennen kuin muistin, että blackjackin ilmaiskierroksissa saa ilmaiseksi käyttää tuplauksen tai splittauksen, joten jompikumpi kannattaa tehdä melkeinpä aina. Ellei tuota sääntöä ole sittemmin muutettu.

e: noista omista tasapeleistäni sain sittenkin toki 2* 0,20 € eli panoksen verran. Alunperin arvelin ettei ilmaiskierroksilla edes saa, kun saldo ei näyttänyt heti päivittyvän syystä tai toisesta.

Viimeksi muokattu:
5 0.20€ ilmaiskierrosta Golden Bull -peliin sovelluksessa. Oli itselle uusi tuttavuus nämä sovellus-eksklusiiviset bonukset, kun tulee lähinnä tietokoneella betsailtua. Onkohan nuo aivan kaikille tarjolla vai vaatiiko tietyn verran pelaamista tjsp.?

5 0.20€ ilmaiskierrosta Golden Bull -peliin sovelluksessa. Oli itselle uusi tuttavuus nämä sovellus-eksklusiiviset bonukset, kun tulee lähinnä tietokoneella betsailtua. Onkohan nuo aivan kaikille tarjolla vai vaatiiko tietyn verran pelaamista tjsp.?
Tuntuu olevan kaikille. Ja tässä viimeisen kuukauden aikana noita on tullut taas aika säännöllsesti, melkeinpä joka toinen päivä joku.

Minulla on Golden Bullin lisäksi myös Holy Hand Grenade 2 Dream Drop -peliin viisi kierrosta. Samat ehdot molemmissa, 5 ensin ja 15 € pelaamisen jälkeen 15 kierrosta, voimassa muutaman päivän kauemmin. Jos sitä ei ole kaikilla, niin sitten on jotain eroja kelle annetaan.

• Tykkää
Reactions: Zat
Minulla on Golden Bullin lisäksi myös Holy Hand Grenade 2 Dream Drop -peliin viisi kierrosta. Samat ehdot molemmissa, 5 ensin ja 15 € pelaamisen jälkeen 15 kierrosta, voimassa muutaman päivän kauemmin. Jos sitä ei ole kaikilla, niin sitten on jotain eroja kelle annetaan.
on se kaikilla, tarjous vasta lisätty parin viime tunnin aikana.

• Tykkää
Reactions: Zat

Statistiikka

Viestiketjuista
309 151
Jäsenet
83 429
Uusin jäsen
heksutin

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom