Overwatch (PC, PS4, Xbone)

3v3 tarvii kyllä omia tasapainomuutoksia heroille. Roadhog tuntuu olevan joka pelissä, sen self-heal on hyvin ylivoimanen 3v3 matsiin. Koukulla hogi voi vetää heti yhden kevyen classin pois pelistä.
 
https://eu.battle.net/account/download/
En ole varma tarviiko olla Battle.net-tiliä käytössä kun tuolta lataa, mutta sen taitaa tarvita joka tapauksessa sen ilmaisviikonlopun hyödyntämiseen eli sama sekin on tehdä jollei sellaista jo ole.
Overwatch löytyy "All games" kohdasta, jostain syystä sille ei ole omaa kategoriaansa kuten monelle muulle.
Kiitos. Juuri tästä keskusteltiin eilen chatissa, että miten tuon saisi ladattua etukäteen.

Onko tässä pelissä jotain harjoitusmoodia tms. missä voisi noita hahmoja kokeilla, vai työntääkö tuo aina aloittelijat samaan peliin? Ensimmäistä kertaa arveltiin parin kaverin kokeilla. Näyttää videoiden perusteella melko sekavalta, mutta jospa se aukeaa kun pääsee kokeilemaan.
 
Kiitos. Juuri tästä keskusteltiin eilen chatissa, että miten tuon saisi ladattua etukäteen.

Onko tässä pelissä jotain harjoitusmoodia tms. missä voisi noita hahmoja kokeilla, vai työntääkö tuo aina aloittelijat samaan peliin? Ensimmäistä kertaa arveltiin parin kaverin kokeilla. Näyttää videoiden perusteella melko sekavalta, mutta jospa se aukeaa kun pääsee kokeilemaan.
Arcade-tiloissa voi harjoitella, sekä tietenkin botteja vastaan. Competetive tilassa pelataan ensin 10 "placement matsia" jotka määrittelevät aloitusrankin
 
On siinä pelin sisäisen MMR myös ihan normaalissa "quick play"- moodissa, ja kaiken järjen mukaan uudet pelaajat pistetään pelaamaan keskenään eikä vanhoille pelaajille tykinruoaksi.
 
Kiitos. Juuri tästä keskusteltiin eilen chatissa, että miten tuon saisi ladattua etukäteen.

Onko tässä pelissä jotain harjoitusmoodia tms. missä voisi noita hahmoja kokeilla, vai työntääkö tuo aina aloittelijat samaan peliin? Ensimmäistä kertaa arveltiin parin kaverin kokeilla. Näyttää videoiden perusteella melko sekavalta, mutta jospa se aukeaa kun pääsee kokeilemaan.

Competitive mode ei ole auki edes tuossa ilmaisessa kokeilussa mun mielestä joten ei huolta. Pääsenette Quick play peleihin ja Arcade peleihin jotka on lähinnä ei-aloittelijoille lämmittelypelimuotoja ennen competitive playtä. Veikkaisin kyllä että niistä löytyy tänä viikonloppuna todella paljon aloittelijoita :)

On siinä pelin sisäisen MMR myös ihan normaalissa "quick play"- moodissa, ja kaiken järjen mukaan uudet pelaajat pistetään pelaamaan keskenään eikä vanhoille pelaajille tykinruoaksi.

Onko tuosta ihan mustaa valkosella jossain? Mitä noita QP pelejä pelaa niin kyllä se pelaajien taso on aivan kauheata kuraa verrattuna Competitiveen.
 
Competitive mode ei ole auki edes tuossa ilmaisessa kokeilussa mun mielestä joten ei huolta. Pääsenette Quick play peleihin ja Arcade peleihin jotka on lähinnä ei-aloittelijoille lämmittelypelimuotoja ennen competitive playtä. Veikkaisin kyllä että niistä löytyy tänä viikonloppuna todella paljon aloittelijoita :)



Onko tuosta ihan mustaa valkosella jossain? Mitä noita QP pelejä pelaa niin kyllä se pelaajien taso on aivan kauheata kuraa verrattuna Competitiveen.

Pelin kehittäjät on muistaakseni kommentoinut tosta battlenetin foorumeilla että hidden MMR kyllä löytyy. Pelaajien surkea taso selittyy varmaan sillä että QP pelataan niitä heikoimpia heroja ja muutenkin perseillään.
 
Competitive mode ei ole auki edes tuossa ilmaisessa kokeilussa mun mielestä joten ei huolta. Pääsenette Quick play peleihin ja Arcade peleihin jotka on lähinnä ei-aloittelijoille lämmittelypelimuotoja ennen competitive playtä. Veikkaisin kyllä että niistä löytyy tänä viikonloppuna todella paljon aloittelijoita :)



Onko tuosta ihan mustaa valkosella jossain? Mitä noita QP pelejä pelaa niin kyllä se pelaajien taso on aivan kauheata kuraa verrattuna Competitiveen.
Itse olen tarkistellut noiden profiileja niin ne jotka siellä quickplayssä tulee vastaan/omaan tiimiin on aina miltei +-300 sr itsestäni vaikka tuntuvatkin paskoilta, tämä tietysti voi johtua juuri yllämainituista syistä.
 
QP:n perusteella ei kyllä kannata antaa pelaajan/pelin yleisestä tasosta mitään tuomioita, tai ylipäätänsä pitää sitä QP:ta juuri minään muuna kuin harjoitustilana.

Mä pelaan QP:ta useimmiten heroilla joita joko harjoittelen (eli pelitunteja 0-10h takana) tai joita ei tule ikinä kompissa pelattua koska ne on tavallaan ihan paskoja (hanzo, teleporttihoro, torbi yms.). Sen lisäksi pelaan QP:ta helvetin usein melkoisessa kaljapöhnässä :D Erityisesti viikonloppuisin! Ja tietty sitten kun väsyttää ihan helvetisti ja mieliala/reaktiot on ihan päin vittua, tiedän että kompissa en varmaan sais mitään aikaiseksi -> pelaan QP.

QP:ssa kun ei voitolla/häviöllä ole mitään muuta väliä kuin joku kusinen expa-kertymä, niin se on semmonen vapaa perseilytila jossa jengi vetää rennosti ja läpällä.

Komppia taas pelaan hahmoilla joilla osaan pelata, ja joita tiimikomppi kaipaa eli aikalailla ite tulee tehtyä "meta" pikkejä. Ja vieläpä selvinpäin. Ja virkeässä vireystilassa.

Asiasta ihan hirvikärpäseen. Pari isompaa striimaajaa mitä seurailen, sekä muutama youtube-puhuvapää on nyt ruennu kertoilemaan sen puolesta että tankkimeta on muuttumassa. Reino ei ehkä ookkaan enää pitkään niin 'must pick' kuin mitä se on ollu, kun solttu-diiva tai solttu-hogi kompo repii sen kilven alas todella nopeasti. Muutama spekuloi, että Diiva ois ehkä siirtymässä metassa reinon paikalle, tai ainakin tasavahvaksi vaihtoehdoksi. Reino ei ole nerffattu mitenkään maanrakoon, mutta se ei näytä olevan enää ainoa vaihtoehto vaan D'va voi hoitaa jonkun choken puolustuksen jopa tehokkaammin.

Mitä mielipiteitä? Itse näen että toi on hiton hyvä, koska reino on ollut "must pick" payload-mapeissa ihan alusta asti. On hyvä että tulee vaihtoehtoja, ja erityisesti näin että yksi "must pick" ei vaan korvaannu toisella pakollisella valinnalla, vaan että ne on ilmeisesti about tasapäiset ja riippuu pelaajasta kummalla on sitten parempi.

Tässä vielä video, tää on Stylosan pohdintoja joten .. noh, sanotaan näin että ärsyttää itseänikin herran konekivääritahtinen puhetyyli ja överi-maneerit puheessa, mutta asiaa puhuu mielestäni usein:

 
Reino tulee kyllä takaisin kun tuota solttua vähän nerffataan, onhan se kieltämättä helvetin kova eikä ole paljoa mäkkäriä tullu pelattua tuon pätsin jälkeen.
 
Onpas kyllä mukavaa tuo 3vs3. Yksi oma suosikki, solttu on kuin tehty tähän. Ei ehkä paras DPS mutta heal+mediocre dmg on kyllä kova yhdistelmä tässä pelimuodossa.
 
PTR:lle tuotu uusittu Symmetra. Spoilerissa muutokset:
Please note that the below patch notes only include changes currently available for testing on the PTR. While many of these changes will also be available on PlayStation 4 and Xbox One in a future patch, the PTR is PC-only and therefore will only reflect changes coming specifically to that platform.

GENERAL UPDATES
General

  • Added a new "Boop" unlockable voice line for Sombra
  • Players can now select the 1v1 Mystery Duel and 3v3 Elimination game modes from the Custom Game menu
  • Added a "Stay as Team" feature, which allows players to remain grouped with their teammates after the match has ended
HERO BALANCE UPDATES
Symmetra

  • New Abilities
    • Photon Barrier
      • Replaces her existing Photon Shield ability
      • Generates a large energy barrier in front of Symmetra that blocks enemy fire as it travels forward
    • Shield Generator (New Ultimate Ability)
      • Symmetra's Ultimate ability now offers a choice between her Teleporter and a new option: Shield Generator
      • Shield Generator places a device that grants additional shields to any ally within the its effective radius, regardless of barriers, walls, or obstacles between heroes and the Shield Generator
  • Photon Projector (Primary Fire)
    • Range has been increased from 5 meters to 7 meters
  • Sentry Turret
    • Number of turrets that can be carried has been increased from 3 turrets to 6 turrets
    • Cooldown has been reduced from 12 seconds to 10 seconds
  • Teleporter
    • Decreased health from 200 to 50
    • Increased shields from 0 to 350
  • Photon Shield
    • Replaced with the new Photon Barrier ability
Developer Comments: When looking into changes for Symmetra, we wanted to address two main issues: she didn't feel active enough, and she often felt weak in certain situations on different maps and game modes, due to her Teleporter.

To address the first point, we removed her more passive Photon Shield ability, and replaced it with a much more active ability: Photon Barrier. Now, Symmetra can help lead the charge on offense or help shut down a big push on defense by actively blocking damage for your team.

For the second point, we noticed players would often switch off of her when they felt like her Teleporter wasn't as useful. For example, when playing her on defense on an Assault map, players often only used her to defend the first capture point, then quickly changed if that point fell. To help her feel more useful in more situations, we've given her an alternate to her Teleporter. The Shield Generator is just as important for the enemy to deal with, but is useful in more situations than her Teleporter.

The turret changes allow her to rebuild her turret nests faster. Even if all her turrets are wiped out, it's now easier for players to build them all back up before the next push.

The last change increases the range on her Arc Welder to make it easier for her to build up and keep a powerful charge on her weapon.

Zarya

  • Particle Barrier/Projected Barrier
    • Attacks that deal damage to both a barrier and the target of a barrier (such as Reinhardt's Fire Strike, Hanzo’s Dragonstrike, etc.), no longer deal damage to the barrier twice

Kaplanin selitykset muutoksille youtubessa:



Oasis tulee myös piakkoin PTR:lle. "Vähän" Symmetramuutosten jälkeen.
 
Symmetra muutokset kuulostaa kyllä hyvältä ja kun muutokset tulee liveenkin niin pitää alkaa pelaileen sillä enemmän.
 
Itselläkin tuntuu että Symmetra olisi sellainen "mulle sopiva hahmo" jos se olisi kokonaisvaltaisemmin käytettävä. Ja näissä muutoksissa ainakin selkeänä tavoitteena on se, tosin en tuosta ihan tajua että miten tuo "photon barrier" käytännössä toimii.

Onko käsitystä onko noiden arcaden ylimääräisten loot boxien (kolme per viikko) tarkoitus olla olemassa maailman tappiin asti? Kun nehän lisää loot boxien määrää ns. vitusti ja tuntuu ainakin mun pääkopassa aika "pakolliselta" hoideltavalta per viikko.
 
Nyt varmaan pelataan Symmetraa enemmän. Täytyy varmaan itsekkin koittaa jossain vaiheessa. Alla PTR kuvaa.

 
En tiedä onko toi silti hyökkäyksessä tarpeeksi. Tarkoitan siis sitä että 10sec välein työnnät 1000hp kilven joka liikkuu suorassa viivassa äijän juoksuvauhtia eteenpäin. Tuntuu että on liian "gimmicky", mmm... temppumainen käyttää. Varsinkin kun symmetran oma vahingontuottopotentiaali eli tulivoima on varsin rajallinen, toi sen säde on edelleen kuitenkin vain 7m etäisyydelle.

Helppo counteraa sillä että puolustava/vastapuoli vähän hajaantuu, ja ampuu sivuista ton kilven takana tulevat jollottajat, ensimmäisenä varmaan sen symmetran kun se ei missään kohtaa pääse edes omalle tulietäisyydelleen (paitsi ampumaan noita hitaita rantapalloja).

IMO toi ois tarttenu noiden muutosten lisäksi vielä muutoksen tuohon aseeseen. Toi nykynen primary-mode ois pitäny siirtää alt-modeksi, ja uusi primary ideoida. Noi nykyset alt-firen rantapallot on ihan paskoja, niillä voi ampuu chokeen ja toivoo killejä mutta ei siinä voi puhua mistään tähtäämisestä eikä mistään. Lähettää orbeja kävelyvauhdilla chokeen, mitä vittua? Oisin toivonu sille jotain skilli-pohjasta primarya, ei ois tarvinnu olla maailman tehokkain mutta joku pewpewpew-tulimoodi. Ihan vaikka ase joka ampuu tavallisen nopeita ammuksia, mutta jotka söis tosi tehokkaasti vihollisen shieldit ja tosi paskasti hiparit. Vaikka niin että joka osuma syö 20 shieldiä, ja 5 hiparia, tulinopeus luokkaa pikku-divan/mercyn pistooli. Sitä ois voinu miettii sit että juoksee päin zaryaa, tuhoaa sen shieldi-poolin ja sit kun pääsee lähelle niin vaihtaa alt-rightiin ja kuoleman lock-on säteellä syö hiparit.
 
rbsrlvoqtscs9zaxcxky.gif
 
Käsittääkseni se on jo PTR:ssä.
En oo jaksanu PTR:ää asennella sen takia että pääsis uusia juttuja testailemaan, oottelen että tulee normiversioon ja testailen sitten arcade-puolella.

Kyllä tuo photon barrier vaikuttaa ihan hyvältä idealta choke pointteihin ja bastionia/turretteja vastaan suojaamaan. En oo ehtiny edes sombraan vielä tutustumaan kun niin vähän pelannut viime aikoina, mutta nää kaikki uudet muutokset vaikuttaa ainakin positiiviselta ja tuo varmasti uutta mielenkiintoa pelisessioihin.
 
Ei ole kyllä tauon jälkeen hauska pelata tätä kun heittelee ihan mihin sattuu matseihin. Hyvä kyllä wowin peluusta palata tähän :D
 
Ei ole kyllä tauon jälkeen hauska pelata tätä kun heittelee ihan mihin sattuu matseihin. Hyvä kyllä wowin peluusta palata tähän :D

Ihan hirveitä matseja ollut lähes jokainen viimeiset pari päivää, mitkä lie taukoilijat tulleet juurikin takaisin just ennen seasonin loppua yrittämään nostaa rankkia vielä viime hetkellä. Paras oli yksi uuno joka pelasi ensin Eichenwalden hyökkäyksen Soldier 76 ja itse pelasin Pharahina. No, vedin 3x Goldit perinteiseen malliin ja loput dmg mitalit meni tankeille. Tämä S76 ei tehnyt käytännössä siis mitään koko hyökkäyksessä. Pyydettiin sitten yllättävänkin kohteliaasti kaveria vaihtamaan Supportiksi puolustukseen, ja yllättäen tämä jopa vaihtoi. No, ensimmäisen kuoleman jälkeen Mercystä tulikin sitten Torbjörn. Payload mapissa. Ja vihollisilla oli jo Payload. Ei varmaan tartte edes sanoa miten hyödyllinen tämä Torbjörn joka ei oikeastaan ehtinyt edes saada yhtään turrettia lvl2 oli.

No, lopuksi kyselin että mikset voinut vaan pelata supporttina niin olisi ehkä jopa voitettu ko. matsi. Vastaus: "I don't Care :D"

:facepalm:
 
Hirveetä syöpää ollu soolopelata QP:ta viime aikoina. Jokases pelis joku 4 dps tai defence heroo ja sit hyväl lykyl se 1 tank ja 1 healer. Vaikka ite vaihtais pois dps:st just sen takia et niit liikaa nii joku vaa astuu tilalle. Enny oikee tiiä johtuuko tää tästä uudesta 1-class rajotuksesta vai S3 loppumisesta. Kumma kyllä, peleissä kukaa ei oo ruikuttanu näistä pickeistä, mikä kyl kertoo siitä että kaikki tietävät syvällä sisimmissään, että ei tulla voittamaan - mutta haluavat kuitenkin pelata mitä sattuu. Itteä huvittais pelata just jotai genjii esim (koska hauskaa), mutta ei se vaan onnistu, ei voi saada mitään aikaseks jos ei oo tankkeja ja healereita tiimissä, joten pakko vaihtaa.

Onneksi on random heroes brawli. Se on paljo viihdyttävempää.
 
Juuri näin, itse en ainakaa tryhardaa QP:ssa, vaan treenailen/perseilen paskoja heroja. Kiinnosta laisinkaan, tuleeko voitto vai ei :psmoke:
 
Samoilla linjoilla, QP:tä pelataan seasonien välissä sen takia että harjotellaan jotain heroa jolla ei oo tullu pelattua, tai sitten huvikseen perseillään esim. torbilla.

Eikö se oo about viis päivää että aukee seasoni, sit pääsee taas hinkuttaa perse hiessä ja tryhardaamaan nakkisormet täristen niillä 4-5 herolla joita osaa pelata, ja voi unohtaa taas hassuttelun seuraavaan season-breikkiin saakka.
 
Season 3 alkaa huomenna, valmistautukaa paskoihin omiin ja liian hyviin vastustajiin.
Laittaa grouppia pystyyn niin ei ketuta yhtä paljon.

Mielenkiinnolla odotan, mikä on oma placement rankki kun on luvattu aluksi sitä pienempää rankkia josta sitten saisi nousta omalle tasolleen. Epäilen kyllä että matsit ei muutoksesta huolimatta paljoa parane.
 
Nythän ollaan jännän äärellä, YourOverwatchin kavereille kävi aika jännästi placementtien kanssa... :facepalm:

-.PNG
 
eikös sitä ole sanottu että voittojen/tappioiden ohella omat suoritukset vaikuttaa? Ehkä toi zen pelasi paskasti vrt muu tiimi
 
En pahemmin pelaa comppia, mutta olen käsittänyt että edellisen kauden lopputulos vaikuttaa paljon enemmän kuin nämä placementit. Esim. yksi maailman parhaista pelaajista IDDQD pelasi 2 voittoa, 8 tappiota ja sai 4400+, eli varmaan suunnilleen sitä mitä ansaitsikin.
 
Kolme voittoa ja napsahti henk.koht. ennätys: 3171. Reinhardt only.
 
Jepelis, mä pelasin 5 voittoo ja 5 tappiota ja sain rank 2450. Viime seasonin paras oli 2750, ja varmaan 80% seasonista heilun 2500-2700 välillä. Eli aikalailla "omaan koloseen" sujahdin, aavistuksen ehkä alakanttiin mutta pelaamallahan sieltä punnerretaan.

Kolme komppipeliä pelasin, ja niistä kaksi tappiota. Eli melkein jo platinumissa kävin :) Molemmat tappiot johtui leaveristä, en tiedä onko servut jojossa vai minkä takia jengi lähtee kesken voittosasti menevänkin pelin kävelemään, mutta näin kävi kahdesti ja hyvä peli kääntyi tappioksi.

Joten ei jaksa enää tänään komppia vääntää, odottelen että alkupiikki hellittää.
 
Kolme komppipeliä pelasin, ja niistä kaksi tappiota. Eli melkein jo platinumissa kävin :) Molemmat tappiot johtui leaveristä, en tiedä onko servut jojossa vai minkä takia jengi lähtee kesken voittosasti menevänkin pelin kävelemään, mutta näin kävi kahdesti ja hyvä peli kääntyi tappioksi.

Joten ei jaksa enää tänään komppia vääntää, odottelen että alkupiikki hellittää.

Minulla ainakin oli iltapäivällä aika paljon erilaisia connection- ongelmia pelin kanssa, ei vaikuttanut kauhean vakaalta sieltä serverin päässä. Illan comppimatsit nyt sitten onneksi ilman sellaista...
 
Minulla ainakin oli iltapäivällä aika paljon erilaisia connection- ongelmia pelin kanssa, ei vaikuttanut kauhean vakaalta sieltä serverin päässä. Illan comppimatsit nyt sitten onneksi ilman sellaista...

Sen verran jäi kaivelee toi 1-2 voitot-tappiot että oli pakko käydä vielä yks koittamassa. Ja voitto tuli, eli nyt on tasan 2-2 tän seasonin saldo :D Mutta tässäkin pelissä oli leaveri, tällä kertaa tosin vastapuolella. Ja taas kävi niin että ns. "voittava puoli" sai sen lähtijän, ja me sitten vietiin vihollisen erittäin vahvan alun jälkeen. Ja vielä hädintuskin, yhden miehen ylivoimalla.

Jotain on tosiaan vialla blizzun päässä, en muista tämmöstä vielä tulleen vastaan että 75% peleistä päättyy siihen että joku vaan tippuu langoilta. Neljästä pelistä kolmessa siis joku lähtenyt, ja joka kerta vielä siitä "vahvemmasta jengistä" joka on niskanpäällä eli tuskin nyt mitään rage-quittaajia. Ihan vaan.. jos meinaa komppi veivaa, niin ei ehkä tänään kannata :D
 
Onko muilla ollut ongelmia pelien löytämisessä? Tänään meni kaverin kanssa 5-6 minuuttia löytää ihan quickplaystä peli. Tuli myös testattua tuota comppia ja siellä ihan sama homma...
 
Jaa-a, ~2600 paikkeille loppu viime kausi, nyt tuli placementissä 5 voittoa, 3 tappiota ja 2 tasuria, rank 22xx :btooth:
 
Onko muilla ollut ongelmia pelien löytämisessä? Tänään meni kaverin kanssa 5-6 minuuttia löytää ihan quickplaystä peli. Tuli myös testattua tuota comppia ja siellä ihan sama homma...
Kyllä tuossa 19-20 välillä tänään kesti kauan löytää pelejä. Vedettiin 5 hengen premadena.
 
Sen verran jäi kaivelee toi 1-2 voitot-tappiot että oli pakko käydä vielä yks koittamassa. Ja voitto tuli, eli nyt on tasan 2-2 tän seasonin saldo :D Mutta tässäkin pelissä oli leaveri, tällä kertaa tosin vastapuolella. Ja taas kävi niin että ns. "voittava puoli" sai sen lähtijän, ja me sitten vietiin vihollisen erittäin vahvan alun jälkeen. Ja vielä hädintuskin, yhden miehen ylivoimalla.

Jotain on tosiaan vialla blizzun päässä, en muista tämmöstä vielä tulleen vastaan että 75% peleistä päättyy siihen että joku vaan tippuu langoilta. Neljästä pelistä kolmessa siis joku lähtenyt, ja joka kerta vielä siitä "vahvemmasta jengistä" joka on niskanpäällä eli tuskin nyt mitään rage-quittaajia. Ihan vaan.. jos meinaa komppi veivaa, niin ei ehkä tänään kannata :D
Ettei olisi vaan kyse ihan siitä ettei pää kestäkään peliä. Varmaan kaikenlaista yrittäjää nyt kauden alkuun ja ottavat ekan huonon pelin aikana alt+f4:n koko kaudesta :D

Jo yhden kaverin kanssa tuo MM kestää yli tuplasti kauemman kuin yksin ja jollain 6h premadella sitten odotellaankin jo viitisen minuuttia :D

Törkeä mainos loppuun: Iotechin Discordissa ("irc"+voip) oma kanava Overwatchille ja pelaajia näyttäisi linjoilla päivän mittaan olevan. Jos siis peliseura kiinnostaa, niin siellä voi koittaa huudella.
 
Ei ala tuo placement nollasta. Ilmeisesti perustuu entiseen seasonin rankkiin ja johonkin näkymättömään rankkiin (quick playssä ja arcadessa käytettävä). Ja sillä ei näytä olevan väliä vaikka veisit kaikki tiimisi kultamitalit, rankki tippuu häviöstä niinkuin muullakin tiimillä.
 
Ettei olisi vaan kyse ihan siitä ettei pää kestäkään peliä. Varmaan kaikenlaista yrittäjää nyt kauden alkuun ja ottavat ekan huonon pelin aikana alt+f4:n koko kaudesta :D

Kuulostaa vähän mun edelliseltä kaudelta :D Pelasin kaksi placementtiä random jonne- porukoilla, joista toinen hävittiin (viimeistään) leaverin takia ja toisessa koko matsi meni siihen kun kaksi oman tiimin jonnea raivosi toisilleen. Joten skippasin koko kauden :smoke: Tällä kertaa voisi jaksaa edes vääntää nuo placementit loppuun ennen kuin vetäytyy Mystery heroesiin :btooth: Ainakin eilen oli mukavaa porukkaa comp- tiimeissä. Kyllä mä tappiot kestän, mutta en rasittavia ihmisiä :D
 
Aikamoista suolaa oli eilen vedellä placementteja, vastaan tuli niin ylivoimaisia tiimejä ettei voitettu kuin yksi matsi viidestä. Kaikki tiimit kuitenkin suhtautuivat arvokkaasti pelin tulokseen ja paljon tuli heiteltyä "its only placement" puolin ja toisin, yleisesti hyvässä hengessä meni matsit.
 
Aikamoista suolaa oli eilen vedellä placementteja, vastaan tuli niin ylivoimaisia tiimejä ettei voitettu kuin yksi matsi viidestä. Kaikki tiimit kuitenkin suhtautuivat arvokkaasti pelin tulokseen ja paljon tuli heiteltyä "its only placement" puolin ja toisin, yleisesti hyvässä hengessä meni matsit.
Ilman rankkia noi placementit kyllä ovat olleet ihan tasaisia. 6/10 pelattu ja tiimit aina tasaiset, mutta yksi voitto 2 vihun karkulaisen takia ja jokainen häviö vain sen takia, että oma tiimi pelaa niin passiivisesti, että on vain ajan kysymys koska vastapuoli voittaa. Noista kämppijöistä kun pääsisi eroon, niin voisi heittää auto-gg:t joka matsista tähän asti.

Lähetetty minun Be Pro laitteesta Tapatalkilla
 
S2 high 29xx end 28xx
Placementit 5w 1d 4l rank 2606
 
S2 high 29xx, end 2569.
Placementit 7w 1d 2l rank 2589.

Ja 8 noista matseista taisi paukkua 3+ kultamitalia (I know, ei ne kaikkea kerro, mutta sen että tuli siellä jotain tehtyä) Reaperilla / Soldierilla.

Ts. itselle ainakin jäi kyllä semmonen fiilis tosta että tuo placement rankki oli päätetty jo ennen koko pelejä. :think:
 
Ite ostin pelin pari viikkoa ennen s2 loppua ja about voittoa vaille platinaan kerkesin kiipeämään ku kerkes vähän oppimaan. Jos ois vielä hetken jaksanu lvl25 jälkeen qp hakata, niin ois voinu kenties suoraan platinaanki päästä.
S3 placementit (4w 1d 5l) pudotti 2000 pintaan, mutta 4 voiton putki kauden kärkeen nosti jo 2200 paremmalle puolelle.
Eiköhän se platinum sieltä viikon parin punnertamisen jälkeen tule.

Yllättävän mukavissa merkeissä kyllä lähtee matsit käyntiin ku nappaa zenyattan tai muun supportin ja tervehtii porukkaa :)
 
Viimeksi muokattu:
Kannattaa katsoa deathcamit

Oon kytänny reddittiä ja alkanu itekki tänää pelaa placement-matchei ja on tullu aimbotti vastaan. Redditissä ei asiasta saa keskustella joten keskustelut siellä häviää. Deathcamit kannattaa kattoa, koska niistä käy helposti ilmi jos joku huijaa, moni bottaaja ei edes yritä sitä piilotella vaan tähtäin napsahtaa pelaajaan kiinni hyvin selvästi. Reportit sitten vaa kehiin ja jos videotaki löytyy niin hacks@blizzard.com :iin sähköpostia.


Tuossa yks esimerkki tältä päivältä.
 
Aika epätasasia ollut pelit, mutta jo 2400ssa mennään. Yksi poikkeuksin toki mahtui, eli 6-6 tasapeli Numbaissa, kumpikin pääsi yrittämään vielä kolmannen kerran hyökkäystä mutta se päättyi sitten tuloksetta molemmilta tiimeiltä :D
 
Erikoista, placement matsit meni omasta mielestä todella hyvin (8-2),Zenyattalla useampikin POTG ja kultamitaleja ihan perkeleesti: tuloksena 1500SR mikä on uusi pohjalukema :eek:
 
Erikoista, placement matsit meni omasta mielestä todella hyvin (8-2),Zenyattalla useampikin POTG ja kultamitaleja ihan perkeleesti: tuloksena 1500SR mikä on uusi pohjalukema :eek:
Tervetuloa helvettiin. Statsit taisi 6-3 ja yks tasuri, rankiksi ~2050 ja nyt rankki seilaa ylös alas ihan sen varassa millainen tiimi sattuu osumaan kaveriksi. Parikin paskahousua objectiven takana tai muuten tyhjän panttina reuna-alueilla pyörimässä, niin ei juuri toivoa että ne sieltä saisi jotenkin auttamaan tiimiä muuta kuin tappamalla ensin puolet vihuista ja sitten ehkä uskaltavat tulla yrittämään helppoja tappoja itsellään, yleensä ei sitäkään. Sitten taas jos tiimiksi sattuu sellainen porukka, joista suurin osa ei pelkää painaa W-nappia välillä niin matsit on pelkkää ylikävelyä. Varsinkin nyt viikonloppuna noita suuria "taktikkoja" on kämppimässä siellä takarivissä ainakin tuplasti enemmän tai sitten tuo rank on alkanut jo mukautua niin, että ne jotka edes vähän yrittävät ovat premadeina nousseet ylemmäs ja kämpperit ovat säilyttäneet rankkinsa, kun välillä tiimi on heidät pystynyt kantamaan voittoon.
 
Hirveen epätasasia kyllä nää matsit tuntuu olevan, joko sun yli juostaan tai sä juokset niiden yli, tasasia pelejä tosi harvoin
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 669
Viestejä
4 495 554
Jäsenet
74 270
Uusin jäsen
Jautio

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom