Nyt tapahtui jotain niin huikeeta ja rusinoita rasauttavaa, että pakko avautua.
Comppimatsi Volskayassa, kokoonpano Lucio (minä) Ana, Widowmaker...
No ei tämä vielä ole katastrofi.
...Hog, Mcree ja Torbjörn.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Comppimatsi Volskayassa, kokoonpano Lucio (minä) Ana, Widowmaker...
...Hog, Mcree ja Torbjörn.
Payload mapeissa ärsyttää se että porukka aina pystyttää sen puolustuslinjan aivan liian kauas tai peruuttelee koko ajan kun pitäis nimenomaan haastaa se payload jottei se kulkis eteenpäin.
No joo kyllä se highground tietysti se paras on mutta tarkoitin tuolla puolustuslinjalla sitä että monesti porukkaa jää odotteleen sitä payloadia sinne seuraavaan checkpointtiin, eli pystyttää sen puolustuksensa sinne, eikä esim. puoleen väliin highgroundiin.Jaa, mun mielestä paremminkin se on toisinpäin. Juostaan kuin idiootit sinne payloadille vaikka voitaisiin vain pitää high ground vähän edempänä ja saada siitä selkeä puolustusetu. Hyvänä esimerkkinä Gibraltar. Hemmetin paljon parempi olisi puolustaa siitä high groundilta, mutta silti usein porukka pinkoo kuin idiootit suoraan vihollisen spawnin oville vastaan. Siellä sitten kuollaan yksitellen ja kun saadaan juostua takaisin niin payload onkin jo melkein checkpointilla.
Kaikissa kartoissa löytyy tollasia high groundeja tai muuten vaan chokeja mitä puolustaa, niissä se kannattaa tehdä. Ei rynniä aivottomasti payloadille.
Comppimatsi.............
Ihan normi matsi ainakin minun kokemuksen perusteella soolona . Odotappa kun tulee samanlainen matsi paitsi että McCree:n tilalla Hanzo .
Mutta hyvin pelattu kun noinkin hyvä rankki soolona.
Tosin jos alku sujuu näin hyvin niin suunta yleensä vain alaspäin
Tänään päivällä autonaamion kanssa lätkittiin menemään ja taidettiin pari voittaa ja 6 ainakin hävittiin
Tiimit olivat melko tuuheita tapauksia, eikä varmaan edes ammattipelaaja olisi pystynyt noita carryymään.
Toissapäivänä viimeksi comppia, 6 voittoa 0 tappiota, 5 peliä Analla ja 1 Luciolla. Rankin sai nostettua hiukan ylöspäin eli 3106. Ei vaan oikein jaksa joka päivä lähteä tuonne sykkimään, paljon rennompaa on vetää QP:ta.
Roadhog alkaa olla jo aika hyvin hanskassa, mutta hiomista on vielä tuon koukun käytössä siltä osin että liian usein tulee vedettyä se combo hätiköidysti väärin. Eli koukku -> bodyshot/headshot (targetista riippuen) -> melee. Tuo laukas epäonnistuu todella usein ja käteen jää vain koukku + melee joka ei tee yhtään mitään.
Se pitää vaan löytää ne herot mitkä 1) pystyy kantamaan kylliksi paskaa tiimiä 2) jotka sopii omaan pelityyliin parhaiten ni kyllä se soloquellakin nousee. Oli mullakin alimmillaan jossain siellä 2000 paikkeilla tms jos en ihan väärin muista, nyt pyörin jossain 2600-2700 välimaastossa (pieni notkahdus tapahtui eilen 24xx:aan asti mutta sieltä se taas ponnistaa ylös)Nyt saa poijjat nauraa, kokonais win ratio 34% compissa
Vittu mikä clown fiesta tää competitive.
http://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/UnRipped-2345
Tuosta jos katsoo noita Zaryan statseja ja vertaa niitä 40% win ratioon saa pienen haisun siitä mitä tasoa oma tiimi noissa peleissä on. En tiedä enää itkeä vai ettiäkkö köyttä ja tukeva puurakenne
jahas, sitten iski mun tappiokierre, 26xx:stä jo 23xx:ään, eikä voi ymmärtää missä menee vikaan, vedettiin esim kiinan dominationissa-vai-mikä-se-nyt-oli kaksi voittoa ensin, mutta sitten tuli puhdasta persraiskausta kolme rundia putkeen
Hyvin on vaikeaa voittaa pelejä vaikka teet depsiä niin saatanasti, mutta omat ovat vain niin paskoja ettei ole järkeäkään touhuissa.Tiedoksi kaikille viel; omalla suorituksella on paljon merkitystä rankin nousussa ja laskussa. Jos pelaat huonosti niin rankkis laskee enemmän ja nousee vähemmän. Eilen tuli pelattua kavereiden kans ja tauon takia ite olin vähän hukassa ja en saanu oikee otetta peliin. Pelattiin 6 peliä joista 3 voittoa, 2 häviöö ja 1 tasapeli. Mulla nous kaikenkaikkiaan rankki vaan 8:lla kun kun kavereilla nous 31-57.
Eli jos joskus tulee se aivan surkea tiimi, niin ei kannata heittää pyyhettä kehään ja ruveta spedeileen. Sillä vaan takaat maksimihäviöt itelles rankin suhteen kun se häviö tulee. Eniten kannattaa välttää kuolemista, mutta kuitenkin samalla yrittää suorittaa sitä omaa roolia parhaiten. Esim. Jos reiskalla pelatessa tiimi kuolee ympäriltä, nii ennemmin kanttii käyttää se charge pakoon ku siihe että yrität epätoivoisesti tappaa yhden sillä, jokanen tappo vihulle lataa niiden ultia. Roadhogi on mainio rankinnostatushahmo myös jos on hyvä koukunkäyttäjä. Yks kavereista osaa sen homman ja sillä nousi eniten, mutta osas se kyl muutenki cärryy sillä hahmolla
Jos tuntuu siltä, että jokanen peli päätyy suolasuuteen niin kannattaa vaan ottaa taukoa.
On kyllä jännä kun ei pelejä voi voittaa jos ei vedä 60 eliminations joka matsissa. Hyvä peli, toimiva systeemi. Ansaitsen varmasti -350 sr. Kaiken kukkuraksi samaan joukkueeseen saman paskan widowin kanssa joka ei osaa pelata. Neljä erää widowi joukkueessa. Hyvä blizzard, tätä mä oon pyytäny sulta. Kiitti!
EDIT: EI HYVÄÄ PÄIVÄÄ KOLMAS PELI PUTKEEN JO SAMAN KAVERIN VITUN WIDOWIN KANSSA VITTU
No ei varmasti.Joo siis eihän kukaan oikeasti pysty täysin pokerinaamalla väittämään, että jokainen peli olisi omalla työllä voitettavissa, kun todellisuudessa hyvällä pelaamisella voi korvata yhden tai korkeintaan kaksi paskaa "bottia" omasta retkueesta.
Itse otin asenteen että en puhu mitään enkä valita mistään vaikka olisi hyökkäyksessä Torb, Widow ja Hanzo yhtäaikaa vaan otan niinsanotusti suonikasta suuhuun, nielen ylpeyden, toivon parasta ja yleensä voitto irtoaa just näistä sekoiluista
Eilenkin kolmella tankilla Route 66 hyökkäyspuoli ylijuostiin vaikka alussa näytti pahalta.
Laitoin, mutta tuli silti 2 kertaa peräkkäin vielä senkin jälkeen peliin. Ja vieläpä samaan joukkueeseen.Laittakaa social valikon kautta blockiin ärsyttävät tai trollaavat pelaajat niin ne ei tuu enää samoihin peleihin teidän kanssa.
Pistä bugirapsa blissulle sit, kyllä sen pitäis toimia. Itellä on blokki toiminut aina, pistän trolleista harrasment reportin ja sitten blokkaan eikä ole koskaan enää tullu pelejä blokattujen kanssa. Huonona puolena hakuajat ampuu aika yli hiljaisina aikoina, jos blokkaan vaikka aamupeleissä jonkun.Laitoin, mutta tuli silti 2 kertaa peräkkäin vielä senkin jälkeen peliin. Ja vieläpä samaan joukkueeseen.
Joo, ei minun tietääkseni blokkaus estä pelaajaa tulemasta uuestaa samaa pelii.Laitoin, mutta tuli silti 2 kertaa peräkkäin vielä senkin jälkeen peliin. Ja vieläpä samaan joukkueeseen.
Mitäs täällä pojat vaahtoa noista 200-300 rankin tippumisista, itsellä tällä hetkellä joku vajaa 600pojoo alempana (Max:~2500, atm:~1900). Olen muuten ollut omalla rankilla oikeastaan aina ainoa pelaaja joka on käynyt platinumissa. Näytän lähinnä Mike Tysonilta kun muilla pelaajilla goldia ja jopa silveriä . No, eipä siinä ehkä sitä vois rykästä jonku OW-päivän tässä ennen seasonin loppua ja antaa sitten seasonille se armonlaukaus.
Laittakaa social valikon kautta blockiin ärsyttävät tai trollaavat pelaajat niin ne ei tuu enää samoihin peleihin teidän kanssa.
. Hyvin luit viimeset 10 viestiä?Ei sillä blockilla ole mitään tekemistä sen kanssa tuleeko niitä samoihin peleihin jatkossa vai ei.
. Hyvin luit viimeset 10 viestiä?
Joo, ei minun tietääkseni blokkaus estä pelaajaa tulemasta uuestaa samaa pelii.
Sen sijaan, odota 5 minsaa ennen ku queet uutta peliä. Jos pistät heti uuestaa que, saat suurel todennäkösyydel samat jampat uutee pelii koska quettavat samaa aikaa ja samoilla rankeillaki yhä ootte.
Aikaisemminhan oli prefer this player ominaisuuden lisäksi avoid this player, mutta se poistettiin käytöstä väärinkäytösten takia, eli moni esti sillä liian hyvät vastustajat. En usko että tuo block toimii mihinkään muuhun kuin chattiin ja voiceen.
Hmmm varmaan sit avoid playeriä tarkotin, junassa kolkuttelemassa niin ei voi muistaa eikä tarkistaa. Muistelin vaan että joku valikko siinä oli että voi välttää pelaajia joista ei pidä. Harmi jos se on poistettu, toivottavasti väliaikaisesti.
Juu, järjestyksessä vanhimmasta uusimpaan. Lainattu viesti oli vanhempi kuin sitä myöhemmät.
Ajattelin tulla laittamaan omat kokemukset tänne muitten jatkoks. Itte oon pyöriny siinä +2500 koko seasonin ja diamondi olis tavotteena, tuntuu vaan että ainakin tuo soolojono on sellasta arpomista että huhhuh. Sen verran mitä itte oon pelannu niin oon sitä mieltä että kuuden porukkalla se on kuin ihan eri peliä pelais tai ainakin melkein. On vaan niin hankala sovittaa kuuden ihmisen aikataulut yhteen.