OnlyFans

Liittynyt
31.03.2021
Viestejä
1 559
Sitä mä vaan ihmettelen että jos on tilittänyt OF rahoja suomalaiselle tilille niin miten pankki ja verottaja ei ole ollut sutena kurkussa? Jos mä myyn mun vanhan auton ja tallennan siitä saadun 400e tilille niin jo perkele pitää täyttää satatuhatta lippulappua ja selvitystä pankille että mistä rahat on tulleet.

Mutta kymmenien tuhansien OF rahat ei ole pankkia tai verottajaa kiinnostanut?
Pankkia kiinnostaa lähinnä käteisen rahan tallettaminen ja tilisiirrot ulkomaille. Jos se autonmyyntiraha tulee suoraan tilille niin ei se pankki siitä kysele. Ja jostain syystä kiinnostaa vain ulkomaille siirretty raha, mutta ulkomailta tuleva raha ei kiinnosta yhtään. Ja verottaja taas ei ole kiinnostunut kummastakaan, ei se pankki sitä tietoa verottajalle kerää vaan rahanpesun yms. estämiseksi.

Verottaja tekee tietopyyntöjä suoraan näille palveluille, esim. kryptopörsseihin tai Onlyfanssille suoraan, ja sillähän on nyt suomalaisille maksetut summat tiedossa. Ja näistä summistahan kävi ilmi että suuri osa tienaa lähinnä satasia vuodessa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 942
Pankkia kiinnostaa lähinnä käteisen rahan tallettaminen ja tilisiirrot ulkomaille. Jos se autonmyyntiraha tulee suoraan tilille niin ei se pankki siitä kysele. Ja jostain syystä kiinnostaa vain ulkomaille siirretty raha, mutta ulkomailta tuleva raha ei kiinnosta yhtään. Ja verottaja taas ei ole kiinnostunut kummastakaan, ei se pankki sitä tietoa verottajalle kerää vaan rahanpesun yms. estämiseksi.

Verottaja tekee tietopyyntöjä suoraan näille palveluille, esim. kryptopörsseihin tai Onlyfanssille suoraan, ja sillähän on nyt suomalaisille maksetut summat tiedossa. Ja näistä summistahan kävi ilmi että suuri osa tienaa lähinnä satasia vuodessa.
Hyvä että joku tietää kun itse en.
 
Liittynyt
02.03.2023
Viestejä
158
Tässäkin varmasti yksi syy se että naisilla valinnanvaraa saada seksiä, kun on tämänkaltaisia kiimaisia setämiehiä vonkaamassa kaikkialla jatkuvasti. Veikkaisin että ei paljon pillu-puheet siinä kohtaa auta. Tämän jälkeen onkin sitten helppo huudella kuinka asiat oli paremmat 20 vuotta sitten ja katkeroitua.
Tollaset miehet ei just saa pilluu, jotka näkee asian noin :D herkkupillua
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 066
Viestejä
4 211 388
Jäsenet
71 007
Uusin jäsen
immclovin

Hinta.fi

Ylös Bottom