Oneplus 8 - mallisto

Liittynyt
13.08.2017
Viestejä
293
Oxygen OS 12 vaikuttaa OnePlussan foorumin perusteella melkoiselta flopilta. Jos tuo porukan ulina pitää puoliksikaan paikkansa niin täytyy varmaan alkaa etsiskellä uutta puhelinta viimeistään kesällä.
Itse alan hiljalleen luovuttaa 1+:n suhteen kitkutellen nykyisellä ja kurkottaa hitusen Nothing puhelimen suuntaan oletellen, että sieltä tulee edes vähän pätevää rautaa.
 

Kaotik

Banhammer
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
14.10.2016
Viestejä
21 645
Mulla on tässä jo pidemmän aikaa ollut sellaista ongelmaa, että luuri menee lähes täysin jumiin, poislukien ehkä käynnissä oleva sovellus. Esimerkiksi ei toivoakaan että saisi vedettyä ylhäältä valikon alas, edes näyttö ei sammu heti kun painaa virtapainiketta jne. Joskus saanut kiinni että siellä on oneplussan launcheri jumissa, mutta that's about it.
Onko tuohon mitään muuta korjausta kuin koko luurin vetäminen sileäksi? Ei viitsisi kaikkien authenticatoreiden yms vuoksi säätää ylimääräistä.
 
Liittynyt
20.04.2017
Viestejä
2 658
Mulla on tässä jo pidemmän aikaa ollut sellaista ongelmaa, että luuri menee lähes täysin jumiin, poislukien ehkä käynnissä oleva sovellus. Esimerkiksi ei toivoakaan että saisi vedettyä ylhäältä valikon alas, edes näyttö ei sammu heti kun painaa virtapainiketta jne. Joskus saanut kiinni että siellä on oneplussan launcheri jumissa, mutta that's about it.
Onko tuohon mitään muuta korjausta kuin koko luurin vetäminen sileäksi? Ei viitsisi kaikkien authenticatoreiden yms vuoksi säätää ylimääräistä.
Liekkö aloittaneet tällekkin tämän tarkoituksella tehdyn "hidastuksen ja sekoilun" että saadaan uudempia malleja kaupaksi.
 

Kaotik

Banhammer
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
14.10.2016
Viestejä
21 645
Liekkö aloittaneet tällekkin tämän tarkoituksella tehdyn "hidastuksen ja sekoilun" että saadaan uudempia malleja kaupaksi.
Tuota on tapahtunut jo pidemmän aikaa, luulisi että jokin haloo olisi syntynyt jos se olisi kovin yleistä
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 005
Täällä myös samankaltaisia ongelmia mitä @Kaotik mainitsi. En nyt muista kuinka pitkään, mutta tämän vuoden puolella ilmenee useammin eikä auta muu kuin käynnistää puhelin uudelleen.

Taitaa itselläni jäädä tuo Androidin päivitys jonnekin tulevaisuuteen, muutamia ominaisuuksia mitä 11 toi tullessaan mitkä vituttaa suoraan sanottuna edelleen... Päällimmäisenä edelleen tuon näppäimistön alla oleva tyhjä tila. Joka kylläkin jossain kohtaa päivitty siten, ettei se aiheuta enää niin paljoa harmaita hiuksia kuin alussa. Puhelin siis 8T.
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
5 556

Tässä yksi esimerkki.
Muistelinkin että nuo taisi olla ne kyseiset. Tuostahan vain spekuloitiin että onko hidastaminen syynä uusien mallien parempaa myyntiä varten vai parempaa suorituskykyä varten vanhemmissa malleissa. Loppujen lopuksi sitä ei taidettu saada selville miten asia on.

Tapahtuma on myös jo aika vanha enkä usko että kaikki valmistajat näin tekisivät tai ainakaan sen takia että uudet mallit myisi paremmin.
 

nbzero

Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
103
Muistelinkin että nuo taisi olla ne kyseiset. Tuostahan vain spekuloitiin että onko hidastaminen syynä uusien mallien parempaa myyntiä varten vai parempaa suorituskykyä varten vanhemmissa malleissa. Loppujen lopuksi sitä ei taidettu saada selville miten asia on.

Tapahtuma on myös jo aika vanha enkä usko että kaikki valmistajat näin tekisivät tai ainakaan sen takia että uudet mallit myisi paremmin.
Muistankohan kaikkia omia luurejani, mutta useimmissa puhelin on köpsistynyt kohti elinkaarensa loppua. Androideissa tyypillisesti uusi/viimeisin android-versio on ollut vähän raskaampi ja siten vähentää intoa käyttää puhelinta. Kuinka suunnitelmallista tuo nyt sitten on, en tiedä. Mutta vanhaan puhelimeen tuskin ainakaan erikseen jaksetaan etsiä viimeisen päälle optimointeja suorituskyvyn pitämiseksi samalla tasolla.

Mutta, onneksi tuo puolitoista vuotta vanha oma Oneplus 8+ ei vielä osoita mitään lahoamisen merkkejä. Yllättävän tyytyväinen ekaan oneplussaani olen ollut. Sormenjälkilukija ei kiiretilanteessa toimi, mutta se tuskin eroaa hirveästi muiden valmistajien näyttöön tehdyistä sormenjälkitunnistuksista.
 
Liittynyt
20.04.2017
Viestejä
2 658
Kaikki ohjelmat valikon boldaukset kun sais pois ja kuvakkeiden kilometrin mittaiset välit pienemmiksi tuossa 12... kyllä... on väännettty kuvakkeen koko ja teksti pienimmäksi. Alkuna oli aivan jäätävän kokoiset kuvakkeet.
 
Liittynyt
08.03.2018
Viestejä
1 056
Tuli uus päivitys ja luuri meni ihan päin mutkia. Miten saan sen sovellusvalikon takaisin kun pyyhkäisee alalaidasta ylös niin se näyttää viimeksi käytettyjä sovelluksia ja sen hakukentän mistä pystyy etsiin sovellusta?
 
Liittynyt
12.11.2016
Viestejä
178
Nova launcher vaan koneeseen.
Kokeilin vaihtaa Novaan mutta custom launcherit ei ole vielä Android 12:ssa kovin käyttökelpoisia eleiden kanssa. Esim. palatessa pyyhkäisyllä kotivalikkoon custom launcherilla tuossa on joku 1-2 sekunnin tauko, kun puhelin ei reagoi kosketukseen, mikä aiheutti ainakin minulle paljon virhepainalluksia. Palasin ainakin toistaiseksi käyttämään peruskotivalikkoa, vaikka Novassa olisi paljon plussia.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
63
Kokeilin vaihtaa Novaan mutta custom launcherit ei ole vielä Android 12:ssa kovin käyttökelpoisia eleiden kanssa. Esim. palatessa pyyhkäisyllä kotivalikkoon custom launcherilla tuossa on joku 1-2 sekunnin tauko, kun puhelin ei reagoi kosketukseen, mikä aiheutti ainakin minulle paljon virhepainalluksia. Palasin ainakin toistaiseksi käyttämään peruskotivalikkoa, vaikka Novassa olisi paljon plussia.

Joo tästä ei oo tietoa. Mulla on tässä perus kasissa lineageOS 19 eli Android 12 perustuva customrom + Nova enkä ole huomannut mitään ongelmia. Toki en käytä tommosia elehommeleita.
 
Liittynyt
07.11.2016
Viestejä
505
Uusimman päivityksen jälkeen akku kuluu hirvittävää vauhtia ja puhelin kuumenee. Reittä vasten tuntee taskussa näytön lämmön jo lyhyen käytön jälkeen, jota ei tähän asti ole aiemmin tapahtunut.
 
Liittynyt
12.11.2016
Viestejä
178
Tuo johtuu luultavasti bugisesta 'Quick device connection' palvelusta. Sen voi poistaa käytöstä Settings-Connection & sharing paikasta, tai päivittää korjattuun versioon esim. APKMirror:sta.

Tuosta kuumenemisesta on raportoitu jo ainakin viikko sitten, joten aika käsittämätöntä, että OnePlus jakaa tätä bugista softaa edelleen uusille alueille ja käyttäjille...
 
Liittynyt
07.11.2016
Viestejä
505
Laitteiden pikayhdistäminen on ollut pois päältä kokoajan.
13% työpäivän jälkeen jäljellä. Twitteriä, youtubea, tiktokia... Kertaakaan aiemmin ei ole alle 25% päässyt laskemaan.
 
Liittynyt
21.08.2018
Viestejä
1 290
Mulla tuntuu akunkesto lisääntyneen. Tällä hetkellä melkeen 50% akkua jäljellä kun normaalisti olis varmaan 30%. En tiiä onko ollu aikasemmin jotain asetuksia päällä mitä nyt napsi pois.
 
Liittynyt
20.04.2017
Viestejä
2 658
Näyttikö muilla päivityksen jälkeen puhelin 5G verkkoa aktiiviseksi yläpalkissa vaikka todellisuudessa on 4G LTE verkossa (omassa tolpassa ei ole edes 4G+ tukea ja cellmapper näytti myös pelkkää LTE)
 
Liittynyt
23.11.2018
Viestejä
85
Sujuiko teillä päivitys ihan ongelmitta, eli tuhoamatta mitään tietoja tms.?
 
Liittynyt
24.11.2016
Viestejä
473
Gmailin uusista maileista ei tule minkäänlaista ilmoitusta, ei notificationeiden puolelle tai widgettiinkään työpöydälle. Avaamalla itse gmail app joko widgetin tai kuvakkeen kautta näyttää mailit ja tämän jlk myös widget.

On kyllä surkea bugi, pari päivää nyt jäänyt reagoimatta maileihin. Tämä odottelee vissiin päivitystä, vai oliko joku saanut fixin omin käsin tähän?
 

nbzero

Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
103
Gmailin uusista maileista ei tule minkäänlaista ilmoitusta, ei notificationeiden puolelle tai widgettiinkään työpöydälle. Avaamalla itse gmail app joko widgetin tai kuvakkeen kautta näyttää mailit ja tämän jlk myös widget.

On kyllä surkea bugi, pari päivää nyt jäänyt reagoimatta maileihin. Tämä odottelee vissiin päivitystä, vai oliko joku saanut fixin omin käsin tähän?
Mulla alkoi toimimaan Android 12:een päivityksen jälkeen, ja pistin sit notifikaatiot pois kun mailiin tulee lähinnä spammitasoista settiä. Muuten sitten ollu pientä bugailua esim Brave-selaimella videoiden katselussa.
 
Liittynyt
24.11.2016
Viestejä
473
Mulla alkoi toimimaan Android 12:een päivityksen jälkeen, ja pistin sit notifikaatiot pois kun mailiin tulee lähinnä spammitasoista settiä. Muuten sitten ollu pientä bugailua esim Brave-selaimella videoiden katselussa.
Eli siis sulla oli kuvaamani ongelma jo A11 versiossa, joka korjaantui A12 -päivityksellä?
 

nbzero

Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
103
Eli siis sulla oli kuvaamani ongelma jo A11 versiossa, joka korjaantui A12 -päivityksellä?
Juu, en saanut notifikaatioita siinä päälle gmailiin enkä google play:n sovelluspäivityksiin, vaikka mielestäni kaikki oli sallittu. En jaksanut suuremmin selvitellä, kun oli vaan tottunu kattoo roskapostit manuaalisesti pari kertaa päivässä.
 
Liittynyt
12.11.2016
Viestejä
178
Gmailin uusista maileista ei tule minkäänlaista ilmoitusta, ei notificationeiden puolelle tai widgettiinkään työpöydälle. Avaamalla itse gmail app joko widgetin tai kuvakkeen kautta näyttää mailit ja tämän jlk myös widget.
Mulla ei myöskkän tulleet Gmail tai Exchange-käyttäjän ilmoitukset, vaikka palautin tehdasasetukset OxygenOS12 asennuksen jälkeen. Nyt Gmail-sovelluksen datan tyhjennyksen ja puhelimen uudelleenkäynnistyksen jälkeen Gmail ilmoitukset tulee taas nopeasti ja varmasti, joten toivottavasti bugi korjaantui tällä.
 
Liittynyt
03.10.2017
Viestejä
250
Joo tää uus päivityshän on ihan susi. Kaks kertaa saa ladata akkua päivässä, bugeja löytyy ja kaiken lisäks ihan helvetin ruma. Joutuukohan tästä puhelinkaupoille lähtemään.
 

nbzero

Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
103
Joo tää uus päivityshän on ihan susi. Kaks kertaa saa ladata akkua päivässä, bugeja löytyy ja kaiken lisäks ihan helvetin ruma. Joutuukohan tästä puhelinkaupoille lähtemään.
Kieltämättä samat fiilikset. Ennen puhelinkauppoja varmaan yrittäisin asentaa lineageosin tai jotain muuta ja yrittää saada toimimaan. Ja muutenkin olen sen verran rauhallinen, että odotetaan tässä vielä hetki. Oneplus on joko vähän mogannut tai sitten tulevien/käynnissä olevien
yhdistymisien kanssa ei enää kiinnosta tai ei ole resursseja. Jos jälkimmäisempi ni joooh...
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 616
Joo tää uus päivityshän on ihan susi. Kaks kertaa saa ladata akkua päivässä, bugeja löytyy ja kaiken lisäks ihan helvetin ruma. Joutuukohan tästä puhelinkaupoille lähtemään.
Itsellä on nyt toinen luuri. Oneplus Nord 2, eikä tähän edes ole päivitystä. Mutta en päivittäkään, kun nyt toimii hyvin. Katsotaan vaikka vuoden päästä uudelleen.
 

Kaotik

Banhammer
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
14.10.2016
Viestejä
21 645
Joo tää uus päivityshän on ihan susi. Kaks kertaa saa ladata akkua päivässä, bugeja löytyy ja kaiken lisäks ihan helvetin ruma. Joutuukohan tästä puhelinkaupoille lähtemään.
Kieltämättä samat fiilikset. Ennen puhelinkauppoja varmaan yrittäisin asentaa lineageosin tai jotain muuta ja yrittää saada toimimaan. Ja muutenkin olen sen verran rauhallinen, että odotetaan tässä vielä hetki. Oneplus on joko vähän mogannut tai sitten tulevien/käynnissä olevien
yhdistymisien kanssa ei enää kiinnosta tai ei ole resursseja. Jos jälkimmäisempi ni joooh...
OnePlus tarjoaa myös rollback-päivitystä ainakin joillain markkinoilla käsittääkseni
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 250
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 558
Tänään on tullut tarjolle päivitys, joka korjaa jotain akunkulutusongelmia.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 250
Itsellä ärsyttävin ongelma on että AptX Adaptive ei toimi, kuulokkeista kuuluu vaan korvia raastavaa siritystä. Joka kerta kun kuulokkeet yhdistyy puhelimeen, täytyy käydä developer optionsista laittamassa AptX HD päälle, sillä tuntuu toimivan. Ennen Android 12-päivitystä AptX Adaptive toimi ihan normaalisti...
 
Liittynyt
12.11.2016
Viestejä
178
Tänään on tullut tarjolle päivitys, joka korjaa jotain akunkulutusongelmia.
Tämän uusimman C16-päivityksen jälkeen Google Pay valittaa, ettei puhelin ole tuettu lähimaksuissa. Käsittääkseni Google pitää yllä listaa tuetuista laite+ohjelmistoversio komboista, joten toivottavasti tämä korjaantuu pian itsekseen, eikä OnePlus taas kämmännyt jotain...
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 250
Tämän uusimman C16-päivityksen jälkeen Google Pay valittaa, ettei puhelin ole tuettu lähimaksuissa. Käsittääkseni Google pitää yllä listaa tuetuista laite+ohjelmistoversio komboista, joten toivottavasti tämä korjaantuu pian itsekseen, eikä OnePlus taas kämmännyt jotain...
Voi hemmetti, sama täällä. Oon maksanu Google Paylla kaikkialla siitä lähtien kun se tuli omalla pankilla käyttöön joskus >3 vuotta sitten. Ja nyt joutuu maksamaan kortilla kuin elukka koska OnePlus ei osaa mitään. Ei tuu kyllä OnePlussaa enää minulle. Ne ei tunnu testaavan päivityksiään ollenkaan, käyttäjät on alpha-testaajia heidän softarävellyksilleen.
 
Liittynyt
12.11.2016
Viestejä
178
Voi hemmetti, sama täällä. Oon maksanu Google Paylla kaikkialla siitä lähtien kun se tuli omalla pankilla käyttöön joskus >3 vuotta sitten. Ja nyt joutuu maksamaan kortilla kuin elukka koska OnePlus ei osaa mitään. Ei tuu kyllä OnePlussaa enää minulle. Ne ei tunnu testaavan päivityksiään ollenkaan, käyttäjät on alpha-testaajia heidän softarävellyksilleen.
Google Pay toimii nyt taas puhelimen uudelleenkäynnistyksen jälkeen. Eilen illalla ei bootit tai Google Pay:n datan tyhjennykset auttaneet, joten Google on varmaan vääntänyt jotain hyväksy softaversio-vipua serveriltä.
 
Liittynyt
03.10.2017
Viestejä
250
Akkua syö se ihmeen Quick Device Connect -sovellus, vaikka kyseisen ominaisuuden laittais pois päältä. Quick device connect 2.5.23 (READ NOTES) APK Download by OnePlus Ltd. - APKMirror
Tuolta saa päivitetyn version jolla akunsyönti lakkaa.
Joo tämän kikkailun ja uuden päivityksen myötä akunkulutus palasi taas normaaliksi. Muutoin tuntuu silti hyvin turhalta päivitykseltä, itse pidin enemmän vanhasta vaikka en nyt muutoin mikään kehityksen jarruttaja olekkaan :D
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 250
Google Pay toimii nyt taas puhelimen uudelleenkäynnistyksen jälkeen. Eilen illalla ei bootit tai Google Pay:n datan tyhjennykset auttaneet, joten Google on varmaan vääntänyt jotain hyväksy softaversio-vipua serveriltä.
Näköjään täälläkin lähtenyt tämän päivän aikana toimimaan, aamupäivällä vielä valitti että laite on rootattu tai ei sertifioitu.
Joo tämän kikkailun ja uuden päivityksen myötä akunkulutus palasi taas normaaliksi. Muutoin tuntuu silti hyvin turhalta päivitykseltä, itse pidin enemmän vanhasta vaikka en nyt muutoin mikään kehityksen jarruttaja olekkaan :D
Mjoo ei tää Oxygen OS 12 ole oikein millään tasolla parempi kuis OOS11.
- Gmail-widgetti näyttää ihan oksennukselta (Android 12 -ominaisuus, ei OOS12)
Screenshot_2022-04-24-18-56-57-11_3822ac0e29cfec8970059bb21d01f05e.jpgScreenshot_2022-04-24-18-57-15-45_3822ac0e29cfec8970059bb21d01f05e.jpgScreenshot_20201129-001531.jpg
- Gmail ei synkronoi ja ilmoita uusista sähköposteista. Pitää avata sovellus jotta sähköpostit valuu puhelimeen.
- AptX Adaptive ei toimi, joutuu vaihtamaan developer optionsista joka kerta AptX HD:n päälle kun kuulokkeet yhdistyy puhelimeen
- Vilkaisunäytön herättämiseen käytetään liikesensoria näytön näpäyttämisen sijaan -> näyttö heräilee vähän väliä kun puhelin on esim. löhötuolin käsinojalla. Näyttö on varmaan jatkuvasti päällä jos puhelin on autolla ajaessa penkillä tai jossain sille tarkoitetussa lokerossa
- Käyttöliittymän logiikassa on pieniä ärsyttäviä eroja OOS11:een verrattune, kuten se että kun on joku sovellus auki ja siirtyy sovelluksenvaihtonäkymään ja painaa siellä että sulje sovellukset, niin se ei sulje kaikkia sovelluksia ja palaa kotinäyttöön kuten aiemmin, vaan sulkee muut paitsi viimeisen sovelluksen ja palaa takaisin siihen viimeisimpään sovellukseen

Nämä nyt jotain mitä itse huomannut. Oneplussan launcherista en osaa sanoa kun en ole koskaan sitä käyttänyt edellisessä enkä nykyisessä puhelimessa.
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
5 556
Mjoo ei tää Oxygen OS 12 ole oikein millään tasolla parempi kuis OOS11.
- Gmail-widgetti näyttää ihan oksennukselta (Android 12 -ominaisuus, ei OOS12)
Eikö siellä asetuksissa ole vaihtoehtoja että ottaako värit taustakuvan mukaan tai vaihtoehtoisen värin mukaan?
 
Liittynyt
03.10.2017
Viestejä
250
- Gmail ei synkronoi ja ilmoita uusista sähköposteista. Pitää avata sovellus jotta sähköpostit valuu puhelimeen.
- Vilkaisunäytön herättämiseen käytetään liikesensoria näytön näpäyttämisen sijaan -> näyttö heräilee vähän väliä kun puhelin on esim. löhötuolin käsinojalla. Näyttö on varmaan jatkuvasti päällä jos puhelin on autolla ajaessa penkillä tai jossain sille tarkoitetussa lokerossa
Nämä ärsyttäneet itseänikin. Lisäksi Whatsapp/Telegram ynnä muut vastaavat ilmoittavat viesteistä vähän miten sattuu. Välillä kun avaa sovelluksen pamahtaa uusia viestejä kasa, välillä ilmoittaa ihan normaalisti.

EDIT: Näköjään myöskään Google -kalenterin widget ei synkronoi automaattisesti. Täytyy avata kalenteri, että merkinnät päivittyy tuohon.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
07.04.2017
Viestejä
841
Onko muilla OOS12:n päivittäneillä toiminut Älä häiritse -tila (do not disturb) normaalisti? Itsellä tulee päivityksen jälkeen viesteistä edelleen äänelliset ilmoitukset, vaikka DND olisi päällä. Puhelut kyllä mykistyvät eli kyllä se jotain tekee. Kokeilin perinteisen eli puhelimen uudelleen käynnistyksen, mutta ei auttanut tuohon. Asetuksista ei myöskään ole valittu mitään poikkeuksia, että jotkut ilmoitukset saisi tulla läpi. Tämä toimi ennen päivitystä ihan hyvin.

Joidenkin viestiappien ilmoitukset ei myöskään toimineet päivityksen jälkeen. Ihmettelin sitä aikani ja kirosin jo puhelimen sinne minne aurinko ei paista, mutta lopulta syyksi paljastui, että viesti-ilmoitukselle ei ollut asetettu ääntä. Eli asetuksista näytti, että ääni on vaikka "ping", mutta kun yritti vaihtaa ääntä, sen "ping" nimisen äänen kohdalla ei ollutkaan valintatäppää. Sitten kun saman äänen valitsi uudestaan täppä ilmestyi sen kohdalle ja ilmoitukset alkoi toimimaan! Oli kyllä ihan ihme vika, jota ei meinannut keksiä, kun äänen nimi kumminkin näkyi. Vasta tuosta puuttuvasta täpästä näki, että joku on pielessä.

Muuten ollut ihan ok päivitys ja akkukin tuntuu kestävän vähintään yhtä hyvin kuin ennenkin.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 031
- Vilkaisunäytön herättämiseen käytetään liikesensoria näytön näpäyttämisen sijaan -> näyttö heräilee vähän väliä kun puhelin on esim. löhötuolin käsinojalla. Näyttö on varmaan jatkuvasti päällä jos puhelin on autolla ajaessa penkillä tai jossain sille tarkoitetussa lokerossa
Onko tähän muuten tulossa mitään fiksiä? Eihän tuossa ole mitään järkeä, että näpäyttämisele olisi poistettu kokonaan.
 
Liittynyt
23.11.2018
Viestejä
85
Onko tähän muuten tulossa mitään fiksiä? Eihän tuossa ole mitään järkeä, että näpäyttämisele olisi poistettu kokonaan.
Toivottavasti on. Todella ärsyttävä ominaisuus.

Mulla on yhdellä sovelluksella "pikakäynnistys"-titteli sovelluksenvaihtonäkymässä. Tämä näyttää tekevän sen, että sovellus raksuttaa taustalla vaikka olisin sen "sulje kaikki" -painikkeella sulkenut. Oon selannut asetukset läpi, mutta en löydä paikkaa josta sen saisi pois. Onko kellään tietoa?
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 250
Onko tähän muuten tulossa mitään fiksiä? Eihän tuossa ole mitään järkeä, että näpäyttämisele olisi poistettu kokonaan.
Jaa'a, taitaa olla ColorOS:n feature, samoin kuin se että auki oleva sovellus ei sulkeudu kun menee sovelluksen auki ollessa sovelluksenvaihtonäkymään ja painaa sulje kaikki -nappia. Palaudut siihen auki olleeseen sovellukseen sen sijaan että pääsisit kotinäkymään, kuten ennen.

Täällä on myös edelleen AptX Adaptive rikki ja joutuu ronklaamaan sen pois kehittäjäasetuksista joka kerta kun kuulokkeet pistää päälle.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 362
Toivottavasti on. Todella ärsyttävä ominaisuus.

Mulla on yhdellä sovelluksella "pikakäynnistys"-titteli sovelluksenvaihtonäkymässä. Tämä näyttää tekevän sen, että sovellus raksuttaa taustalla vaikka olisin sen "sulje kaikki" -painikkeella sulkenut. Oon selannut asetukset läpi, mutta en löydä paikkaa josta sen saisi pois. Onko kellään tietoa?
Avaa Oneplussan Pelit sovellus => Asetukset => Muu osion alta Pikakäynnistys pois päältä. Itse kans tuon näpäytin vahingossa käyttöön ja kyllä sai etsiä, että löytyi oikea paikka mistä sen saa pois :)
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 662
Viestejä
4 220 945
Jäsenet
71 091
Uusin jäsen
TiieM

Hinta.fi

Ylös Bottom