Juha Uotila
Ylläpidon jäsen
- Liittynyt
- 18.10.2016
- Viestejä
- 4 935
Ei oo täälläkään ollu ongelmia BT ja auton kanssa. Tosin auton soittimessa Android Auto tuki vakiona niin tulee sitä käytettyä BT:n sijasta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Soittimessa ei oo bluetoothia vaan usb:llä koitan siis yhdistääItellä yhdistää mutkattomasti Pioneerin soittimeen.
Tyhjennä soittimen asetuksista BT:n memoryn. Sourcesta valitset BT ja yhdistät puhelimella soittimeen hyväksyen koodit mitkä näkyy puhelimen ja soittimen näytössä. Älä mene soittimen asetuksista yhdistämään mihinkään, silloin se ei toimi
Soittimessa ei oo bluetoothia vaan usb:llä koitan siis yhdistää
Oletko kokeillut hard-resetöidä soitinta?Soittimessa ei oo bluetoothia vaan usb:llä koitan siis yhdistää
Jos luettas ne aijemmat viestit ennen vastailua.Soittimen asetuksissa on todennäköisesti joku asetus väärin, tai toinen niistä ei toimi.
Suosittelen ostamaan 3,5mm stereoplugin olettaen, että soittimesta semmoinen reikä löytyy.
Cache partitionin tyhjääminen auttaa yleensä. Mikäli ei niin sitten se on tehdasresetin paikka.Kävin tuossa ulkomailla niin, että wlani oli päällä koko ajan. Ennen tätä puhelin toimi normaalisti, mutta nyt menee n. 50% akkua yössä vaikka puhelimeen ei siis koskekkaan. Suomessa en siis wlania käytä käytännössä ollenkaan vaan mobiilidata on aina päällä. En toki varmaksi voi sanoa, että tuo aiheutti tämän akun kulumisen nopeasti, mutta ajallisesti osuu tähän. Ennen meni yössä joku 3% akkua ja ilman käyttöä akku kesti pari päivää helposti, nyt kestää hädin tuskin 16h vaikka puhelimeen ei koskekkaan.
Pahimmat akkusyöpöt näyttävät olevan "android-järjestelmä" sekä "android-käyttöjärjestelmä". Varmaan joku tehdasasetusten palauttaminen voisi auttaa, mutta siinä on aika kova homma laittaa sen jälkeen kaikki sähköpostit ja muut tilit kohdilleen niin ei viitsisi nyt sitä tehdä.
Mitä muuta tälle voisi tehdä?
Ok, kiitoksia tästä. Nyt on cache wipetetty, enpä ajatellut että tällaisia mahdollisuuksia on ilman custom recoveryäkin. Aiemmissa puhelimissa aina tullut laitettua joku customi, mutta tämä on mennyt ihan vakiona ainakin tähän asti.Cache partitionin tyhjääminen auttaa yleensä. Mikäli ei niin sitten se on tehdasresetin paikka.
Follow the steps to clear cache of Oneplus 3 without wiping data:
First of all turn off your phone. and get into recovery menu.
Now, to get into recovery menu. Press Volume Down + Power Button. And keep on holding the buttons till you get into recovery menu.
Select Language.
Use volume buttons to navigate to Clear Cache/Data. and use power button to select this option.
Now you will see two separate options, One will clear cache of your OnePlus 3 other one will delete all the data present in your phone.
Select Wipe Cache Option.
Reboot your phone.
Pitäähän toi OP3T nyt käydä hakemassa huomenna Elisakulmasta, kun S6 Edge + hävisi äkillisessä kohtaamisessa asfaltin kanssa ja emännän vanhan LG Spiritin käyttäminen korvaajana ei lämmitä
Kuinkas moni muu tekkiläinen sinne on saapumassa ?
Tässä nyt nopeasti kerättynä suurinosa ilmestyneistä tunnetuimpien tubettajien arvioista:
No eipä auttanut tämä. Eli yön aikana oli mennyt taas lähes 50% akkua ja suurimpina kuluttajina android järjestelmä sekä android käyttöjärjestelmä.Ok, kiitoksia tästä. Nyt on cache wipetetty, enpä ajatellut että tällaisia mahdollisuuksia on ilman custom recoveryäkin. Aiemmissa puhelimissa aina tullut laitettua joku customi, mutta tämä on mennyt ihan vakiona ainakin tähän asti.
Viimeistään aamusta huomenna sitten tietää miten tämä auttoi kun näkee taas yökulutuksen. Päivällä hankala sinänsä seurata kun on paljon puheluita ym käyttöä niin akkua menee kumminkin aika paljon.
Itsellä vastaavaa aiheutti Googlen varmuuskopiointi. Nappasin sen pois päältä ja buuttasin, sen jälkeen toiminut kuin unelma. Liittyi muistaakseni Androidin Wakelock bugeihin, toivottavasti Nougatissa nuo bugit on korjattu.No eipä auttanut tämä. Eli yön aikana oli mennyt taas lähes 50% akkua ja suurimpina kuluttajina android järjestelmä sekä android käyttöjärjestelmä.
No kai se on pakko puhelin tyhjentää kokonaan, jos ei kellään mitään muita vinkkejä ole?
Milloin artikkelia pihalle?Meikäläisellä on ollut tässä OnePlus 3T nyt "kourassa" vajaat pari viikkoa - saa kysellä jos joku yksityiskohta kiinnostaa. Koitan vastailla jos osaan. En ole vielä ehtinyt käyttää laitetta ympärivuorokautisessa käytössä, joten en osaa sanoa esim. akunkestosta vielä mitään.
Joulukuun alkupuolella vielä "vanhalle puolelle".Milloin artikkelia pihalle?
Otin nfcn ja bluetoothin pois päältä ja nyt meni vain n. 10% akkua yössä. Ennen nuo siis ovat aina olleet päällä kun käytän niitä paljon. No ehkä nougatti korjaa jos nyt ssihen asti menisi näin ja aitten nougatin asennus puhtaalta pöydältä.Itsellä vastaavaa aiheutti Googlen varmuuskopiointi. Nappasin sen pois päältä ja buuttasin, sen jälkeen toiminut kuin unelma. Liittyi muistaakseni Androidin Wakelock bugeihin, toivottavasti Nougatissa nuo bugit on korjattu.
No eipä auttanut tämä. Eli yön aikana oli mennyt taas lähes 50% akkua ja suurimpina kuluttajina android järjestelmä sekä android käyttöjärjestelmä.
No kai se on pakko puhelin tyhjentää kokonaan, jos ei kellään mitään muita vinkkejä ole?
Juurikin näin.Tuskin. Myyjä tiesi sen verran prosessista, että SCF vastaanottaa luurin -> arvio kunnon -> luuria asiakkaalle -> avaavat itse support ticket OnePlus jne.. Ei siinä aika mainio bisnes
Jos passaa niin ilmottele täällä sitä mukaa kun tilanne edistyy.Lähti luuri tänään SCF:lle näytön vaihtoon. Itselläni prosessi meni jotenkuten näin:
- Menin Elisan myymälään ja ensin myyjä tarjotteli jotain epäselvää "how-to-support-ticket" ohjetta, eli mikä olisi itse pitänyt tapella ja sitten saada hupelin pistettyy Arvatolle pariks kuukaudeksi..
- Vähän ajan selvittelyn jälkeen toinen myyjä sanoi että voi pistää menemään myös SCF:lle.
- Täytettiin tiedot ja OP3 jäi Elisalle SCF:lle lähetettäväksi. Sieltä päin tulee viestiä korjausarviosta ( jos ei korjaa niin 35e veloitus). Kestoksi myyjä sanoi aika varmana että 2 viikkoa max.
Mitä nyt muron puolelta lukenut niin sieltä ovat 180e hintaan saaneet vaihtoluuria tilalle tai muutenkin vaihtoprosessi on ollut suht kivuton vs. arvato. Pääasia että saisi oneplussan nopeasti takaisin käyttöön, ei ole hyvä tämä kakkosluuri.
Ilmeisesti takuunalaisissa keisseissä saat suoraan sen korvaavan laitteen kätösiinJos passaa niin ilmottele täällä sitä mukaa kun tilanne edistyy.
Itsellä tosiaan lähti kanssa Elisan kautta SCF:lle näytönvaihtoon OP3. Sieltä ovat nyt lähettäneet sen valmistajan keskushuoltoon, eli ilmeisesti aina ei tuota vaihtolaitetta saa. Vähän tässä itseä jännittää kuinka pitkään tuo huoltoreissu kestää..
Voi olla. Tosin näytön vaihtoon menneistä keisseistä varmaan yksikään ei takuuseen mene. Ja murossa tosiaan ainakin joku oli nimenomaan näytönvaihtoon menneen laitteen tilalle saanut toisen laitteen ~180€ hintaan. Eli ainakin joissain tapauksissa voi saada nopeasti uuden laitteen vaikkei takuukeissi olisikaan kyseessä. En sitten tiedä riippuuko tuo esim. siitä onko SCF:llä valmiina vaihtolaitetta antaa tilalle.Ilmeisesti takuunalaisissa keisseissä saat suoraan sen korvaavan laitteen kätösiin
Here are some highlights:
- Added 1080P 60FPS video recording
- Added emergency calling for India (Triple press of power button to trigger)
- Optimization of Snapchat, fixed video calling and scrolling lags
- Increased system stability
- General bug fixes
Kyllä ne helposti lähtee kun vaan kulmasta nostaa. Itse laitteen näyttöä ei tarvitse puhdistaa koska suojalasista ei jää jälkiä tai mitään aineita näyttöön
Jos passaa niin ilmottele täällä sitä mukaa kun tilanne edistyy.
Itsellä tosiaan lähti kanssa Elisan kautta SCF:lle näytönvaihtoon OP3. Sieltä ovat nyt lähettäneet sen valmistajan keskushuoltoon, eli ilmeisesti aina ei tuota vaihtolaitetta saa. Vähän tässä itseä jännittää kuinka pitkään tuo huoltoreissu kestää..
Oliko tuo viestin linkki siis SCF:n omaan seurantaan, vai saitko ihan linkin tuon keskushuollon seurantaan? SCF seuranta antaa saman tilan minullakin..Sama homma näkyy olevan. Aamulla kilahti viesti että:
Työ XXXXX viivästysilmoitus, syy:
toimitettu laitevalmistajan keskushuoltoon. Työseuranta linkistä x, terveisin SCF huolto.
ja tilaksi näyttää :
TYÖNTILA / SERVICE STATUS:
Laitevalmistajan keskushuollossa
Send to vendor service center 25.11.2016 10:03
Tuli tuossa koirien kanssa eilen iltalenkillä kuvattua 4k video tällä 3T:llä. Tässähän pitäisi siis olla parannettu elektronine kuvanvakautus (EIS).
Kuvaustilanne ei nyt ollut ihan optimaalinen (pimeä, tihkusade) ja vielä poukkoilevat koirat, mutta ainakin jotain käsitystä saa. Täytynee kuvata vielä uusi video "normaalilla liikeellä"
Tästä ainakin hyvät kokemukset.Tilasin tänään Elisalta OP3T, mikäs paras panssarilasi kolmoseen?
Onko tämä orzlyn v2 parempi kun oneplussan oma v2 2.5D lasi? Alkaa tuo alkuperäinen muovisuoja olemaan aika naarmuilla ja sen voisi vaihtaa, mutta hankala saada kunnon tietoa näistä ja hinnatkin ovat pirun kovat niin ei viitsisi maksaa 20€ ihan roskasta. Orzlyä saisi 2 kappaletta n. 18 eurolla tuolta ja one plussan oma näyttää olevan 20€ ilman posteja, ainakin oneplussan nettikaupassa, toedä sitten saisiko noita elisalta haettua suoraan.Tästä ainakin hyvät kokemukset.
https://www.amazon.co.uk/gp/aw/d/B0...red+glass&dpPl=1&dpID=513ckCZb0JL&ref=plSrch#
Tänään aamulla tuli korjausarvio. Suuntaa antava arvio korjaukselle on 140€. Vajaa 2 viikkoa keskushuoltoon lähetyksestä siis meni korjausarvion saamiseen. Toivottavasti itse korjaus tapahtuu nopeasti.Ok. Samassa tilanteessa siis ollaan. 18.11 on itsellä päivätty toi keskushuoltoon lähetys.