Omat autot -esittelythread! (KESKUSTELUA VAIN ESITELLYISTÄ AUTOISTA!)

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JesseV
  • Aloitettu Aloitettu
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
61
Moro.

Tänne vois uuden foorumin jäsenet esitellä omia autojaan mieluiten kuvien kera ja kenties hieman tekstiäkin ainakin mallitarkennuksen ja tekniikan merkeissä. :)

Autohistoriaakin voi kerrata toki. Varsinkin jos jotain mielenkiintosia vehkeitä on löytynyt aiemmin.

Aloitan halvalla autolla, jota on sitten helppo seurata. :p

Eli Volvo 740 2,3 turbokoneella ja manuaalilootalla.


2017-04-14 18.19.22.jpg
KxmFRGY.jpg


Ylläpidon lisäys:

Ketju on tarkoitettu omien autojen kuvien ja tietojen esittelyyn. Esitellyistä autoista voi kysyä kysymyksiä, mutta keskustelun jatkaminen sitä pidemmälle on kielletty, koska se ei selvästikään monilta onnistu järkevissä rajoissa. Jokainen pitää itse huolen, että keskustelu siirtyy toiseen aihetta käsittelevään ketjuun, jos offtopic-tarvetta syntyy. Foorumin työkalut mahdollistavat sen helposti ja käytössä on kokonainen keskustelualue autoaiheita varten.
 
Viimeksi muokattu:
Joo'o!

Autoja on ollut...

VW Golf MK2 1.8i, kuvaa ei onneksi löydy.

Nykyiset pirssit: Plymouth Fury Custom Suburban 1976, Chevrolet Beretta GT 1993.
L392T4V.jpg
XDbNUQo.jpg

Punaiseen paholaiseen tuli hommattua oikeanlaiset lyhdyt, nuo tuplalamput ovat ns. eurospec paskaa mitä ei saa enää mistään, tällaiset ostin ja tällaiset kuuluu ollakin Beretassa: http://auto-database.com/image/chevrolet-beretta-1993-wallpaper-280013.jpg

Plymouth on kesäkäyttis, Beretta talvikauppakassi joka tosin siirtyy siskon 'omistukseen' kunhan saa tässä lähiaikoina kortin ajettua.
Plymouthin kanssa alkaa stroker projekti ensi keväänä/kesällä, tonnikaupalla rahaa mänöö. Berettakin kaipaisi virittelyä mutta onneksi ei jaksa kiinnostaa niin paljoa, että jaksaisin edes turbo setuppia rakentaa siihen. Suht hauska etuvetoseksi kyllä muuten tommonen 'pikkusportti'

EDIT: Ja järkyttävän 'hauska' VW Golf mk2 kyllä edelleen löytyy, tosin ~6-7vuotta seissyt paikallaan. Jos olisi rahaa ja MOTIVAATIOTA niin kiinnostaisi entisöidä ainakin ulkopuolisesti, nakata levyjarrut taakse ja GTi motti konehuoneeseen... mutta onneksi se motivaatio on hukassa, säästyypä rahaa ja hermoja.

EDIT: Plymouth on 360cid (josta tulee 404cid). Beretta GT on 3.1 V6 multipoint ongelmainjection.
 
Viimeksi muokattu:
Vm. 2005 Volvo V50 T5:llä mennään BSR:n Stage2:lla ryyditettynä.

Tarkoitus on vaihtaa mahdollisesti Octavia RS:ään tässä lähiaikoina.
 
Viimeksi muokattu:
url]
http://aijaa.com/Y5KpTR
url]
url]


Jaa, en osaa näköjään kuvaa laittaa, ja aijaa.com ei pelitä ainakaan vielä. No mennään tällä.

Tuollainen italiaano. Mottina ehkä noin litrainen, en ole jaksanut tarkistaa otteesta. Toimii ja pitkällä leimalla. Ja tuota helmaa kun katsoo, niin ei ole ruostetta, pestynä ja vahattuna heijastaa just kaiken. Eipä tuosta paljoa joutunut maksamaan. Pakko-ostos kun myin volvon ja citikan pois hieman vahingossa ja jotain piti keksiä mielellään nopsaan...
 
Ruma se on ku mikä mutta toimii vielä ja voiskait sinne jossain vaiheessa lisätä öljyäkin koneeseen, ja jotain ja jotain...
VW Vento:
Koneena 2L 87KW hyrskytin jonka kilometrit huitelevat ilmeisesti jossain 441tkm paikkeilla, ja tied äsitten onko tuota edellisten omistajien puolesta joskus ruuvattu, mene ja tiedä...
6HlbnEA.jpg



E: Ja tämä ruoskahan kustansi parisen kuukautta sitten minulle 200€, leimaa tammikuun puoleenväliin ja kunhan siihen nyt pientä pintaremonttia väsää niin kait siihen lisää saanee...
 
Viimeksi muokattu:
20160319_150025.jpg

20160319_150004.jpg


Elikkä
Honda Accord -00
2.0 V-Tec bensalla ja manuaalilla (147hv)
Vähän vajaa 300tkm rullattu.

Takakaaret on ruosteessa ja niitä olen paikkaillut (edellisen omistajan lisäksi). Kaikenlaista pientä naarmua ja parkkikolhua on vähän siellä täällä niinkuin kuvista näkyy.
Remonttiakin on saanut tehdä, mm. alustan osia ihan vitusti, kytkin yms.
Kuitenkin kulkee edelleen eteen ja taakse, joten ihan tyytyväinen ollut. Kuva taitaa olla keväältä, kun kävin pesaisemassa ja vahailemassa kaaran. Sitäkin jaksaa harrastaa, miksipä pitää autoa huonosti vaikkei se mikään harrastekappale olekaan.

Autosta muuten: Puolentoista-kahden tonnin kulkineeksi ihan jepa. Varusteita on kuitenkin vakkari, lasit ja peilit sähköllä, lasikattoluukkua sähköllä, automaatti-ilmastointi jne. Ainoa joka puuttuu on penkinlämmittimet (!) kun virontuonti on. Veetecci jakaa vähän mielipiteet, konehan heräilee kunnolla vasta 4k rpm kohdilla mutta eipä ole haitannut. Kepittäminen tulee tutuksi vapareilla kuitenkin.
 
6b7f509d-e3db-4d64-b118-deae90bab566


UhL0f2S.jpg


Audi 80 1.8S 1991
jotain 180tkm ajettu, aikalailla ruosteeton.
Varusteita löytyy sähkölasit ja cd-soitin.
Maksoi 200€ puolen vuoden leimalla. Ei mitään ihmeempiä vikoja (enää), pienellä näpertelyllä tuli käyttöautoksi.

Muitakin autoja löytyy, ja autot vaihtuu usein, mutta niistä ehkä myöhemmin.
 
Viimeksi muokattu:
Henkilökuljettimena toimii tällainen "köyhän miehen Audi" Seat Exeo ST Sport vuosimallia 2012. Tekniikkana 2.0 TDI 170hv-versiona manuaalilaatikolla. Huoltoleasing -autona ollut yhdellä omistajalla ennen minua.

Autohistoria tätä ennen:
-VW Golf III 1.2 '92
-Opel Vectra 1.6 '00
-Vw Golf V 1.6 '06

8wbUWg4.jpg


jYP96hv.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Vielä hetken aikaa tämmöisellä. Tulee helmikuussa myyntiin, vm2014, silloin n30tkm mittarissa, 2l pensalla. Hintaa tulee olemaan pari tonnia alle nettihautomon halvimman, joten tästä komea pirssi tarvitsevalle. YV:llä lisätietoja.


fNES7
 
Hyundai Sonata 3,3l V6. Vuosimalli 2006 ja tyytyväinen olen menopeliin. Olen vuodesta 2000 vaihdellut autoa parin vuoden välein, joten en jaksa kaikkia listata kun ei siellä mitään tätä mielenkiintoisempaa löydy :comp:

yqL2.jpg
 
Tallista löytyy tällä hetkellä monenlaisia kikottimia niin käyttö kuin harrastemielessäkin, mutta tässä tuoreimpana päähänpistona ikuisuusprojekti VW Transporter Doppelkabine -90 (1.9 wbx bensa), josta pitää amistella jotain tulevien kuukausien (=vuosien) aikana:

pLzEcQn.jpg
 
Taloudessani on Škoda Roomster Scout, MY2014, valmistettu 2013. Tekniikkana 1.2 TSI 105-heppaisena versiona ja 7-vaihteinen DSG-kaksoiskytkinvaihteisto. Varusteluna Scout ja aika laaja lisävarustelistaus. Väri on Miami Blue.

Pidän myös autoblogia: Roomsterin vaiheita.

Autolla on nyt ajettu noin 50 tkm ja kaikki toimii, kuten uudehkossa premiumissa kuuluukin. :kahvi:



 
Tallista löytyy tällä hetkellä monenlaisia kikottimia niin käyttö kuin harrastemielessäkin, mutta tässä tuoreimpana päähänpistona ikuisuusprojekti VW Transporter Doppelkabine -90 (1.9 wbx bensa), josta pitää amistella jotain tulevien kuukausien (=vuosien) aikana:

Ihan helvetin siisti! :D:tup:
 
Kesälelu
Cabriolet 1996 2.0 sähkökatolla ja ilmastoinnilla ( :D )
Photo%2028.6.2015%2015.11.28.jpg

Käyttis
A6 2006 3.0 tdiq
Photo%2027.9.2016%208.53.32.jpg
 
Tallista löytyy BMW 850 vuodelta 1991. Tarkoituksena on pikkuhiljaa laitella kuntoon ja pitää kesäautona. Kone on vakio V12 ja sen perässä nelivaihteinen ZF. Varusteet on aika perus eli sähköllä säätyy kaikki, lisävarustelistalta on ruksittu paksumpaa nahkaa olevat sporttipenkit ja 10 CD:n vaihtaja mikä on kadonnut vuosien varrella.
1WtxOSc.jpg
 
Tallista löytyy BMW 850 vuodelta 1991. Tarkoituksena on pikkuhiljaa laitella kuntoon ja pitää kesäautona. Kone on vakio V12 ja sen perässä nelivaihteinen ZF. Varusteet on aika perus eli sähköllä säätyy kaikki, lisävarustelistalta on ruksittu paksumpaa nahkaa olevat sporttipenkit ja 10 CD:n vaihtaja mikä on kadonnut vuosien varrella.
1WtxOSc.jpg

Nice, en huomaa mitään tunarointia tuossa. Pitää niin alkuperäisenä kun mahdollista, niin arvo vaan nousee, profit. Vaikken niin bimmeri fani ole, mutta tuo malli ei jätä kylmäksi.
 
Nice, en huomaa mitään tunarointia tuossa. Pitää niin alkuperäisenä kun mahdollista, niin arvo vaan nousee, profit. Vaikken niin bimmeri fani ole, mutta tuo malli ei jätä kylmäksi.

Kiitos, tässä on omat mielipiteet mitä siinä on vialla: Vanteet ei sovi yhtään autoon + takana on aika kapean näköinen tuo 225/17 tuossa korissa. Edessä on jotain ihme verkkoa ilmanottoaukkojen päällä ja maalipinta kaipaa ehdostusta. On siinä tekemistä. Teknisesti kone toimii nyt huollon jälkeen loistavasti: se vuoti öljyä ja nestettä monestakin paikkaa. Alustan osia pitää uusia niin saa leiman autolle. Onhan tuossa kaikkea laitettavaa, mutta alkuperäisenä pysyy. Ainut mitä aion ulkonäön puolelta vaihtaa on vanteet joskus tulevaisuudessa aikakaudelleen sopivimmiksi.
 
Kiitos, tässä on omat mielipiteet mitä siinä on vialla: Vanteet ei sovi yhtään autoon + takana on aika kapean näköinen tuo 225/17 tuossa korissa. Edessä on jotain ihme verkkoa ilmanottoaukkojen päällä ja maalipinta kaipaa ehdostusta. On siinä tekemistä. Teknisesti kone toimii nyt huollon jälkeen loistavasti: se vuoti öljyä ja nestettä monestakin paikkaa. Alustan osia pitää uusia niin saa leiman autolle. Onhan tuossa kaikkea laitettavaa, mutta alkuperäisenä pysyy. Ainut mitä aion ulkonäön puolelta vaihtaa on vanteet joskus tulevaisuudessa aikakaudelleen sopivimmiksi.

Hienoa että pidät alkuperäisenä, tai siihen tähtäät. Ei varmaan halvin auto pitää, mutta harrasteet maksaa. Ja tüünattuna tuo olisi piloilla, riippuen katsojasta toki. Mutta original on silti se juttu mitä arvostan.
 
Kakkoskoppainen Volvo XC70 D5 AWD täällä:

21526527788_365b918eb0_b.jpg

21526528138_2f5344244d_b.jpg


Vm. 2004, varustelu asianmukainen, eli alkuperäinen omistaja on ruksinut melkein kaikki lisävarustelistan kohdat (lähinnä kattoluukku ja takaspoileri puuttuvat). HU-803 siis löytyy, samoin Volvon oma DVD-navi ja integroitu matkapuhelin. Edellinen kulkupeli oli vastaava kahta vuotta uudempi Ocean Race 2.5T bensakoneella.
 
BMW 520D, -11, 130tkm, 184hv, autom. Aika karvalakkihan tuo on varusteiltaan mutta oikein mukava kapine pidemmille siirtymille perheen kanssa. Ero kyydissä on aiempaan -08 Superbiin melkoinen.

520d.jpg
 
Hieno bemari. Ajotuntuman ja yleisen uskottavuuden kruunaa sävy sävyyn olevat Peltorit. :D Tuollainen on ollut tietynlainen haave itselläkin pari kymmentä vuotta.

Täh, eikö kaikki muka aja Peltorit päässä :swait:? Joo kyseinen auto oli aika heräteostos kun sattui löytymään läheltä ja sain tingittyä hintaa reilusti alas. Nämä ovat jo kalliimpia Saksassa kuin Suomessa.
 
Täh, eikö kaikki muka aja Peltorit päässä :swait:? Joo kyseinen auto oli aika heräteostos kun sattui löytymään läheltä ja sain tingittyä hintaa reilusti alas. Nämä ovat jo kalliimpia Saksassa kuin Suomessa.

Mun ainakin kannattaisi, sattuu löytymään myöskin auton väriin sopivat peltorit:D Hyvä idea! Mitä ihmettä ne siinä bemarin kojelaudalla ylipäätänsä teki? Ja tosiaan, tuon auton hinta nyt ei ainakaan alaspäin ole tulossa, kun pitää kunnossa eikä kukaan pääse pilaamaan sitä. Onneksi et aio tehdä sitä.
 
Opel Vectra -06 2.8 Turbo V6 automaattina. Kesällä voisi harkita jos tähän ohjelmaa laittaisi, joku 280hp kuullostaisi hyvältä :)

ZxcusxX.png


spybisU.png
 
Pari viikko vanha hankinta: 325Ci, manuaali, -02, 247tkm. Varusteita aika kattavasti mm. sähköset puolinahka sporttijakkarat muistilla,kattoluukku,automaatti-ilmastointi,peruutustutka, vakionopeudensäädin yms.
Varsin tyytyväinen ollu nyt viimisen 2tkm aikana :D

79ab0c9451.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Parhain ajoneuvo, mitä olen koskaan ikinä omistanut:

Saab 900 Turbo 16 175hp -> ruuvailtu 210hp
0-100km/h n. 8 sekuntia
18lwrn.jpg

2w6cqbc.jpg

Auton alusta normi 900:sta jäykempi ja parempi mielestäni ajaa. 80-luvulla oli melkoinen ajoneuvo.
Kaikki rakkaimmat muistot on tuosta ajoneuvosta ja siitä tulikin osa identiteettiä nopeasti niin minulle, kuin ystävillenikin.

Rakastuin tuolloin noina aikoina naiseen ja edelleen tämän kanssa yhteistä taivalta jatketaan. Yhteisiä muistoja on paljon liittyen tähän autoon. (ei erotiikkahommia auton sisällä, sillä liian arvokas siihen.)

Huoltoasemilla oli usein porukkaa kysymässä auton historiasta ja mitä sille nyt on tehty jne. 2 vanhaa herrasmiestä halusivat käydä jopa istumassa sisällä ja muistelemassa. :D


Laitetaan nyt vielä fiilistelyvideokin:
 
Viimeksi muokattu:
Parhain ajoneuvo, mitä olen koskaan ikinä omistanut:

Saab 900 Turbo 16 175hp -> ruuvailtu 210hp
0-100km/h n. 8 sekuntia
18lwrn.jpg

2w6cqbc.jpg

Auton alusta normi 900:sta jäykempi ja parempi mielestäni ajaa. 80-luvulla oli melkoinen ajoneuvo.
Kaikki rakkaimmat muistot on tuosta ajoneuvosta ja siitä tulikin osa identiteettiä nopeasti niin minulle, kuin ystävillenikin.

Rakastuin tuolloin noina aikoina naiseen ja edelleen tämän kanssa yhteistä taivalta jatketaan. Yhteisiä muistoja on paljon liittyen tähän autoon. (ei erotiikkahommia auton sisällä, sillä liian arvokas siihen.)

Huoltoasemilla oli usein porukkaa kysymässä auton historiasta ja mitä sille nyt on tehty jne. 2 vanhaa herrasmiestä halusivat käydä jopa istumassa sisällä ja muistelemassa. :D


Laitetaan nyt vielä fiilistelyvideokin:


Hieno Saab. Ollut itselläkin 900:nen, ilman turboa tosin. Eikö muuten virkavalta ihmettele noita tummennuksia?:beye: Tai no, eihän poliisia ikinä näy tienpäällä, joten vähän retorinen kysymys.
 
Tämmöinen Meksikon ihme on alla. Isompaa ja automaattia tekis mieli, kun kulutus on jo sillä tasolla, mutta katsellaan nyt ainakin kevääseen.

5mx3BVe.jpg
 
Tämmöisellä on nyt tullut pian vuoden sisään ajeltua reilu 20 000km, nyt auton mittarissa n. 205 000km.

jag.jpg


Alusta ja hieman harvinaisempi 3.0 vapari V6 bensakone tarjoaa mukavat kyydit ja erittäin vaivatonta ajoa nopeuksissa 0-230 km/h. Tähän mennessä tarvinnut perushuollon lisäksi taakse jarrulevyt ja palat vaihtaa ja alipaineletku konehuoneen puolelta, alle tonni huoltokuluja kuitenkin yhteensä. Kuluttaa 50/50 kantakaupunki/motari ajossa n. 13l/100km ja puhtaasti maantiellä pysytään 8 litran tuntumassa.

Jännitti kovasti melko tunnepohjaisen 4 tunnin päätösajan jälkeen tehdyn hankkimisen jälkeen, että mitähän tuleman pitää, mutta nyt on oikein hyvät fiilikset. Laitettavaa olisi seuraavan vuoden aikana varmaankin alustassa takapään tukivarsissa, merkkiliike vähän antoi niiden osalta huomiota jo, mutta katsastuksessa kolme kuukautta ja n. 7000km huollon jälkeen ei vielä sanottu mitään moitteita.

Omalta osaltani voin suositella Jaguar XF:ää alle 25k hintaluokassa pirteää ja hyvin varusteltua 5-7v ikäistä tilavaa sedania hakevalle. Dieselit kuluttaa tähän bensakoneeseen nähden vähemmän, mutta voivat tuoda jotain muita huolia ilmeisesti mukanaan.
 
Viimeksi muokattu:
Parhain ajoneuvo, mitä olen koskaan ikinä omistanut:

Saab 900 Turbo 16 175hp -> ruuvailtu 210hp
0-100km/h n. 8 sekuntia
18lwrn.jpg

2w6cqbc.jpg

Auton alusta normi 900:sta jäykempi ja parempi mielestäni ajaa. 80-luvulla oli melkoinen ajoneuvo.
Kaikki rakkaimmat muistot on tuosta ajoneuvosta ja siitä tulikin osa identiteettiä nopeasti niin minulle, kuin ystävillenikin.

Rakastuin tuolloin noina aikoina naiseen ja edelleen tämän kanssa yhteistä taivalta jatketaan. Yhteisiä muistoja on paljon liittyen tähän autoon. (ei erotiikkahommia auton sisällä, sillä liian arvokas siihen.)

Huoltoasemilla oli usein porukkaa kysymässä auton historiasta ja mitä sille nyt on tehty jne. 2 vanhaa herrasmiestä halusivat käydä jopa istumassa sisällä ja muistelemassa. :D


Laitetaan nyt vielä fiilistelyvideokin:


No nyt on kyllä hieno Saab, kelpais kyllä itellekin :kippis: icon_saab.gif
 
Tässä oma, Ford Mondeo Titanium Wagon 2011 Flexifuel. Mukavaa kulkua on tarjonnut ja mittarissa maltilliset ~65 tkm. Mukava käydä tankkaamassa kun litra maksaa alle euron :rofl:

IMGP3227BWblack.jpg
 
Ketjun ensimmäinen ranskalainen! Citroën Grand C4 Picasso 2.0i Exclusive vuosimallia 2007 ja mittarissa maltilliset 130tkm. Löytyy varusteita ja taka-akselilta ilmajouset. Mainettaan parempi ja ostaisin uudestaankin. :tup:

3nN4SED.jpg
 
Tässä oma, Ford Mondeo Titanium Wagon 2011 Flexifuel. Mukavaa kulkua on tarjonnut ja mittarissa maltilliset ~65 tkm. Mukava käydä tankkaamassa kun litra maksaa alle euron :rofl:

Juu juu ja kulutus varmaan +50% normi bensaan verrattuna. ;)
 
No ennemminkin n. 30%. Parinkymmenen tuhannen vuosiajolla n. 500€ säästöä vuodessa :vihellys:

Kyllä tuo Flexifuel kannattaa tosiaan jos kilometrejä tulee tarpeeksi. Iteki vuoden/pari miettinyt, että tekiskö tuosta Plymouthista tolla litkulla toimivan samalla kun sen koneen rakentaa uusiksi & virittelee, mutta aina jälkeenpäin muistaa.. ~15-20% lisää kulutusta ja 60litran tankki ei kuulosta järkevältä yhistelmältä. Etenkin kun kilometrejä tulee vaan joku tuhat vuodessa.
 
^Joo, liian vähän tulee vielä kilsoja. Enemmän säästöä olisi saatavilla ;)
 
Viimeksi muokattu:
Parhain ajoneuvo, mitä olen koskaan ikinä omistanut:

Saab 900 Turbo 16 175hp -> ruuvailtu 210hp
0-100km/h n. 8 sekuntia
18lwrn.jpg

2w6cqbc.jpg

Auton alusta normi 900:sta jäykempi ja parempi mielestäni ajaa. 80-luvulla oli melkoinen ajoneuvo.
Kaikki rakkaimmat muistot on tuosta ajoneuvosta ja siitä tulikin osa identiteettiä nopeasti niin minulle, kuin ystävillenikin.

Rakastuin tuolloin noina aikoina naiseen ja edelleen tämän kanssa yhteistä taivalta jatketaan. Yhteisiä muistoja on paljon liittyen tähän autoon. (ei erotiikkahommia auton sisällä, sillä liian arvokas siihen.)

Huoltoasemilla oli usein porukkaa kysymässä auton historiasta ja mitä sille nyt on tehty jne. 2 vanhaa herrasmiestä halusivat käydä jopa istumassa sisällä ja muistelemassa. :D


Laitetaan nyt vielä fiilistelyvideokin:


Tämä sulattaa sydämmen, faija entinen scanauton pääluottamusmies ja meillä oli monta 900 ja viimesin oli 900 aero kaikilla herkuilla, oli viimesintä vuosimalli mitä tuota koppaa tehtiin.
 
Oma kulkine toyota camry 98. Yllättävän hyvät varusteet ikäisekseen. Automaattinen ilmastointi, vakkari esim. Janoinen kyllä on. Koneena 2.2 automaatilla. 168k mittarissa vasta.

hBIhv2l.jpg

Q5vIiLL.jpg


Vaimo ajelee volvo v50 2.4i.
Xmau3iq.jpg
 
Tämmönen on tällä hetkellä käyttiksenä/työmatka autona
LskziFk.jpg

Jaguar S-type 3.0 -03
 
Täällä kaksi arkkupakastinta. Peugeot 406 2.0 hdi 110@130 -00, manuaali suht hyvillä varusteilla. Peugeot 407 1.6 hdi 110 -05. Perusmalli kellowebastolla. Kuvat on aika kehnot, mutta ei ole autotkaan mitään erityisen nätit. Ajomäärät 525 ja 350. Molemmat toimii, mutta enemmän ajettu on paremmassa kunnossa ja lastun takia on vähän pirteämpi myös. 406 on cruise, mutta 407 ei ole.


Vanha auto Volvo v50 2.0D -05


Toiset vanhat BMW e38 740 -96, Alfa Romeo 156 2.0 T.S. -99.
 
Parhain ajoneuvo, mitä olen koskaan ikinä omistanut:

Saab 900 Turbo 16 175hp -> ruuvailtu 210hp
:kippis:
Tässä oma ruoska:

suap.jpg


-07 2.0t automaatti Stage 1 Biopower

Vekkulia miten tämäkin puoliooppeli vielä kiinnostaa entisiä saabisteja, aina joku ukko tulee ihmettelemään jos satun huoltamaan taloyhtiön parkkipaikalla.
 

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
259 267
Viestejä
4 502 218
Jäsenet
74 375
Uusin jäsen
wookie

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom