- Liittynyt
- 17.10.2016
- Viestejä
- 4 885
Kyllä juuri TT:tä sekä esim. SLK:ta pidetään yleisesti, maailmallakin eikä pelkästään suomessa, ns. "hairdresser car":eina.Pidetäänpäs keskustelu asiallisena.
Edit: Urban Dictionary: hairdressers car
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä juuri TT:tä sekä esim. SLK:ta pidetään yleisesti, maailmallakin eikä pelkästään suomessa, ns. "hairdresser car":eina.Pidetäänpäs keskustelu asiallisena.
Jep, tyytyväinen olen kehitykseen. Lähtökohta oli pari vuotta sitte että meni perusajolla se 35-38 litraa satkulle. Ämpärillisen pieneni jo viime kesälle. Kulutus pyöri sillon siellä 27-30litran paikkeilla.Ihmeen pienellähän tuo sitten menee.
Täysikokoiset jenkitkin vetelee samaa luokkaa, niin perin hyvään iskuunhan tuo jo saatu.
Alunperin tuossa on ollut pitempi yksinopeuksinen perä ja se on kuulemma ollut sillä liian laiska täys palovarustus päällä. Olivat sitte ottaneet kolaroidusta Ford F600 paloautosta Eatonin kaksinopeuksisen perän. Tämä Eatonin perä on edelleen paikallaan ja toimiikin hyvin. Ei sitä hidasta puolta tosin nyt tarvi juuri koskaan käyttää kun auto on monta tonnia keveämpi.Saiskos tuohon tuplaperää, ellei ole jo?
Saunasta olisi mukava nähdä vaikka pari kuvaaKaikki säiliöt ja varusteet on jääny jonnekki matkan varrelle, joku joskus purkanu, myyny ja tehny niillä tilin.
Meillä on sauna siellä takaosassa nyt.
Eipä taida olla saunasta kuvia. Pitääpä seuraavalla kerralla muistaa ottaa siitäkin jokunen räpsy..Saunasta olisi mukava nähdä vaikka pari kuvaa
Eipä taida olla saunasta kuvia. Pitääpä seuraavalla kerralla muistaa ottaa siitäkin jokunen räpsy..
Kyllä juuri TT:tä sekä esim. SLK:ta pidetään yleisesti, maailmallakin eikä pelkästään suomessa, ns. "hairdresser car":eina.
Edit: Urban Dictionary: hairdressers car
Varmaan kyse oli siitä miten asian esittää.
Asiaan liittyen, onko teillä Subaruista sama käsitys kuin maailmalla? Jos ei, niin se vain vahvistaa käsitystä että kyse on enemmän sosiaaliseen hegemoniaan adaptoitumisesta kuin omasta mielikuvasta.
subaru lesbian car - Google-haku
Ja tämä pätee TT slk yms höpinöihin. Tuntuuko tyhmältä? Meitä viedään kuin jotain jossain.No en ole koskaan kuullutkaan moisesta. Mitähän muita käsityksiä merkeistä tai malleista löytyy maailmalla.
No noista sentään on puhuttu iät ajat suomalaisillakin autofoorumeilla - tuosta subarujen ja lesbojen yhteydestä en minäkään ollut koskaan kuullut.Ja tämä pätee TT slk yms höpinöihin. Tuntuuko tyhmältä? Meitä viedään kuin jotain jossain.
Lähetetty minun PLK-L01 laitteesta Tapatalkilla
Ja tämä pätee TT slk yms höpinöihin. Tuntuuko tyhmältä? Meitä viedään kuin jotain jossain.
Lähetetty minun PLK-L01 laitteesta Tapatalkilla
Vuosimallin ja tekniikan puolesta todellisen massimestarin valinta!Avensin D-4D vaihtui Skodillaciin, 2011 2.0 TSI DSG. Siis ojasta allikkoon
Nismolle massiivinen peukku ylöspäin ja hybridille toinen mokoma alaspäin - ellei oikeasti ole joku 400hv "tylsä" hybridi...5½ vuotta päivittäisessä käytössä palvellut 350z lähtee tylsän hybridin tieltä uuteen kotiin
Eikös noi TSI:t ole 2011 lähtien hihnalla eikä noin uudessa ole edes öljysumppu -ongelmaa?Vuosimallin ja tekniikan puolesta todellisen massimestarin valinta!
Nyt kun tuo "kimppaharraste" Fargo- paloauto on virallisesti muutoskatsastettu ja kovasti ajettu viimeisen parin viikon aikana, niin kyllä se vaan on lysti peli kurvailla. Herättää kanssakulkijoissa hyvinkin positiivisia reaktioita. Bensankulutus kysymyksiä tulee aikalailla..
Viimeisen viikon vielä säädelly moottoria ja yrittänyt saada bensankulutusta pienemmäksi. Oikeaan suuntaan ollaan menossa kokoajan, vloppuna meni "enää" 25litraa satkulle kaupunkiajossa.
Nakkasin eilen vielä uudet kärjet ja konkan paikalleen, sitte dwelli kohilleen ja lopuksi sytkät korvakuulolta kohilleen, ni jopa taas parani vedot. Nyt jopa kiihtyy tuo tankki. Satasen vauhti aika "herkässä"..
Jos sais siihen 20litran/100km nurkille kulutuksen niin alkais toimintasädekki olemaan jo liki 450km. Ei tarviis pitkillä matkoilla pysähtyä ihan joka huoltamolle.
Itse itseäni lainaten..Nakkasin eilen vielä uudet kärjet ja konkan paikalleen, sitte dwelli kohilleen ja lopuksi sytkät korvakuulolta kohilleen, ni jopa taas parani vedot. Nyt jopa kiihtyy tuo tankki. Satasen vauhti aika "herkässä"..
Jos sais siihen 20litran/100km nurkille kulutuksen niin alkais toimintasädekki olemaan jo liki 450km. Ei tarviis pitkillä matkoilla pysähtyä ihan joka huoltamolle.
Vajaa 5900kg omapaino. Yllättyny olen itekki tuohon kulutukseen. Tuo kulutus on sitte tosi sievästi ajettuna ja hyvin liikennettä ennakoiden.Tosi vähän vie jos tuommoinen kerrostalo vie kaupungissa 23l sadalle. Esim kaverin Rolls vei varmaan 30+ sadalle ja painoa oli n. 2200kg. Paljon tuo paloauto painaa? 5000kg?
Omasta mielestäni näyttää hyvälle noinkin. Kyllä tuollaisessa pitääkin olla hieman virolaisen perintämiehen lookkiaTuli vaihteeksi rapattua jotain autoa hallilla ja tämä tuntui niin mukavalta että taidan ottaa kesäksi käyttöön, jos/kun saa leiman katsastuksessa:
Audi A8 4.2 quattro -95 siis kyseessä. Enemmän ja vähemmän laittamista, mutta aina pikkuhiljaa kun huvittaa. Vanteiden keskikupit tulossa, mutta en tiedä meenkö noilla vanteilla kesää. Etu- ja takapuskuri melko säleinä, mutten tiedä viitsiikö varsinkaan etupuskuria vaihtaa kun se noin matalana kärsii kuitenkin. Peilien kuorien maalausta myös miettinyt, kun nuo on perua viime kesän projektista, kun vaihdoin faceliftistä mm koko sisustan ja sivuikkunat karmeineen.
Samaa mieltä, että nyt näyttää ihan hyvälle diudille.Omasta mielestäni näyttää hyvälle noinkin. Kyllä tuollaisessa pitääkin olla hieman virolaisen perintämiehen lookkia
ihan tyylikäs ritariässä
Mikä tuo etummainen kippo on? Joku mersu?yli kuuslitraa mölinää
Onko siis stroukattu vai koko tekniikka vaihdettu? Mitäs muuta siitä löytyy? Vakio 305 ja 350:nähän nuo tuppaa kyllä olemaan aika tylsiä.yli kuuslitraa mölinää
Itsellä vaihtui "vähän joudutettu" kansanauto-konsernin juksausöljypoltin toiseen bensiinimalliseen Pirkka-Volkkariin.
2011 Leon FR TDI manu -> 2016 Ocu RS230 LB manu. Molemmat varustelutasoltaan mallia "fully loaded" - Se on joku synkkä hlökohtainen fetissi.
Ihan siisti slaavi-audi. Taatusti päteviä autoja mutta jatkuva Ocujono Suomen teillä vähän pilaa näiden viehätyksen. Ei nelikkonakaan ole tarjolla muuta kuin diiseliä..
Onko siis stroukattu vai koko tekniikka vaihdettu? Mitäs muuta siitä löytyy? Vakio 305 ja 350:nähän nuo tuppaa kyllä olemaan aika tylsiä.
ite en nii autoista ymmärrä kuhan vaa ajan. entine omistaja ol siihe koneevaihattanu ja muutoskatastanu 6.6l 400 ja jottai nokkaa hieman laiteteltu ja kaasuttimia.
kuvassa jotenkin epäbemmimäinen, varmaan hämää noi takalasin tummennukset ja täysin mustalta näyttävä takaosa. Vanteet ei oo ehkä ne kauneimmat myöskään, mutta veikkaisin että livenä hyvännäkönen. Kuvassa näyttää ainakin puhtaalta/uudelta.Tällainen 120d automaattivaihteistolla ja takavedolla.
kuvassa jotenkin epäbemmimäinen, varmaan hämää noi takalasin tummennukset ja täysin mustalta näyttävä takaosa. Vanteet ei oo ehkä ne kauneimmat myöskään, mutta veikkaisin että livenä hyvännäkönen. Kuvassa näyttää ainakin puhtaalta/uudelta.
Tällainen 120d automaattivaihteistolla ja takavedolla.
Takaovia kaipais
Onko millaiset varusteet?
Ex.vaihtui Lexus IS:ään.
Kuvat isoja niin latoin spoilerin taakse:
Tää on hieno!!! Oon itekki tommosta duallya halunnu juniorista asti, ku eka kerran näki tommosen eka tappava ase leffoissa ja sitte melkein viikottain taloyhtiön remppaukkon käytössä.Tälläsellä tuli kurvailtua ympäri vuoden ja nyt se on tallissa pienimuotoisena projektina, mm. alusta täytyis modata (loppuun) ja niin että saa ilmajousituksella maahan kiinni ja nuo sivuputket ottaa pois. Isompaa vannettakin ollut harkinnassa jonkun aikaa (22-24"). Tällä hetkellä tosin motivaatio hieman kateissa
Tekniikkana 454tbi+th400 eli 7.4L V8 ja 3-vaihteinen automaatti. Huomio taattu missä sitten ikinä liikkuukin
Joo ei tuolla oo mitään asiaa normaali parkkiruutuun, pituus 6.5m ja leveys 2.4m takalokareiden kohdalta. Ainut huono puoli tuossa on kohtuullisen kova kulutus, 35-40l satkulle sekalaisessa ajossa. Moottori vaatis läpikäyntiä ja perävälityskin olis hyvä vaihtaa harvempaan niin josko sitä kulutusta sais pienemmäks.Tää on hieno!!! Oon itekki tommosta duallya halunnu juniorista asti, ku eka kerran näki tommosen eka tappava ase leffoissa ja sitte melkein viikottain taloyhtiön remppaukkon käytössä.
Hieman saattais aiheuttaa närästystä naapuriautopaikkalaisille ku jo ex-buickkia sanoivat pitkäksi. Liekkö tuo crew cab versiona likelle 6.5m pitkä vai peräti yliki..
Sehän menis koko parkkis tukkoon ku ton tälläis ruutuun.
Tälläsellä tuli kurvailtua ympäri vuoden ja nyt se on tallissa pienimuotoisena projektina, mm. alusta täytyis modata (loppuun) ja niin että saa ilmajousituksella maahan kiinni ja nuo sivuputket ottaa pois. Isompaa vannettakin ollut harkinnassa jonkun aikaa (22-24"). Tällä hetkellä tosin motivaatio hieman kateissa
Tekniikkana 454tbi+th400 eli 7.4L V8 ja 3-vaihteinen automaatti. Huomio taattu missä sitten ikinä liikkuukin