OLED-TV

Liittynyt
23.11.2023
Viestejä
368
Paitsi että kake on hemmetisti paljon parempi lg:ssä kuin samsungissa.
C2 on viimeisin LG joka on käynyt tuvassa testillä, onhan se magic ihan hauska mutta ottaa se aikansa siihenkin tottua, enkä laske sille rahallista arvoa vs sampan solarcell puikula. Toki aina lg:tä käyttäneelle solarcelli on tönkkö alkuun ainakin kun kaikki pitää kliksutella eikä voi vaan osoitella ranneliikkein.
 

Asmola

Molander
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 442
Paitsi että kake on hemmetisti paljon parempi lg:ssä kuin samsungissa.
Ehkä olen sen verran diginatiivia sukupolvea etten koe tarvitsevani nappia jokaista eri toimintoa varten vaan katson yksinkertaisuuden ja helppouden eduksi. Asetukset toki monimutkaisempi säätää, mutta ne kun tekee kerralla kunnolla, ei niihin tarvitse juurikaan enää koskea.
 

Cirrus

Miksei maailma toimi asmilla?
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
3 120
Ehkä olen sen verran diginatiivia sukupolvea etten koe tarvitsevani nappia jokaista eri toimintoa varten vaan katson yksinkertaisuuden ja helppouden eduksi. Asetukset toki monimutkaisempi säätää, mutta ne kun tekee kerralla kunnolla, ei niihin tarvitse juurikaan enää koskea.
Oikeasti diginatiivit on laittaneet roskiin jo jollakin nappuloilla menujen selaamiseet ajat sitten.
 

Asmola

Molander
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 442
Oikeasti diginatiivit on laittaneet roskiin jo jollakin nappuloilla menujen selaamiseet ajat sitten.
Täytyy myöntää että olen itsekin siirtynyt pääosin mobiililaitteella säätämiseen, mutta televisioissa se ei ole vielä täysin mahdollista, mutta soundbarin kaukosäätimeen en ole koskaan edes koskenut.
 

Cirrus

Miksei maailma toimi asmilla?
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
3 120
Täytyy myöntää että olen itsekin siirtynyt pääosin mobiililaitteella säätämiseen, mutta televisioissa se ei ole vielä täysin mahdollista, mutta soundbarin kaukosäätimeen en ole koskaan edes koskenut.
Itseä ei varsinaisesti kiinnosta mikä on diginatiivia, mikä on kliinistä tai mikä on mitäkin. Asiat pitää saada tehtyä ja mielellään nopeasti. Pöydät saa olla täynnä kaukosäätimiä jos tarve vaatii.
Eipä viellä ole tullut vastaan omassa elektroniikassa sovellusta, joka käynnistyy ja toimii niin jouhevasti puhelimessa tai tabletissa että käyttökokekemus ohittaa kaukosäätimet päivittäiskäytössä.
 

Asmola

Molander
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 442
Itseä ei varsinaisesti kiinnosta mikä on diginatiivia, mikä on kliinistä tai mikä on mitäkin. Asiat pitää saada tehtyä ja mielellään nopeasti. Pöydät saa olla täynnä kaukosäätimiä jos tarve vaatii.
Eipä viellä ole tullut vastaan omassa elektroniikassa sovellusta, joka käynnistyy ja toimii niin jouhevasti puhelimessa tai tabletissa että käyttökokekemus ohittaa kaukosäätimet.
Ei minuakaan varsinaisesti kiinnosta, mutta tekniikan kehittymisen myötä moni asia hoituu nykyisin paremmin ja kätevämmin esim. puhelimella kuin kaukosäätimellä, ei kaikki toki, television käynnistäminen (koko laiteketju toki käynnistyy kerralla), volumen säätö ja kanavien vaihto edelleen paras hoitaa fyysisellä näppäimellä. Uteliaisuudesta, mitä kaukosäätimien nappeja tarvitset jatkuvasti?
 

Cirrus

Miksei maailma toimi asmilla?
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
3 120
Ei minuakaan varsinaisesti kiinnosta, mutta tekniikan kehittymisen myötä moni asia hoituu nykyisin paremmin ja kätevämmin esim. puhelimella kuin kaukosäätimellä, ei kaikki toki, television käynnistäminen (koko laiteketju toki käynnistyy kerralla), volumen säätö ja kanavien vaihto edelleen paras hoitaa fyysisellä näppäimellä. Uteliaisuudesta, mitä kaukosäätimien nappeja tarvitset jatkuvasti?
TV:ssä en tarvi nappeja vaan hyvin toimivaa liikeohjausta. Ei kiinnosta naputtaa mitään edes takaisin. Joku chromecast on niin eilispäivän hirveää naputtelua… Harmittavasti kuitenkin asia on kiinni myös tv:n applikaation tekijöistä eikä aina itse säätimestä. Esimerkiksi siis tällä hetkellä vaihtelen ihan jatkuvasti yle areenan, maxin ja tv kuvan välillä. Tai no fyysisistä napeista tässä showssa on ok, back ja volume käytössä koko ajan.

Vahvistimen kake pyörii tuossa kanssa. Volumea voi säätää silläkin.
 
Liittynyt
27.02.2022
Viestejä
770
Apple TV, kaukosäätimen kosketuslevyyn kun on tottunut, niin ikävä käyttää ns. perinteistä (ei kokemusta LG:n taikasauvasta). Plussaa myös siitä, että iPhone toimii saumattomasti kaukosäätimenä ja helpottaa pirusti kirjoittamista.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
5 681
Täytyy myöntää että olen itsekin siirtynyt pääosin mobiililaitteella säätämiseen, mutta televisioissa se ei ole vielä täysin mahdollista, mutta soundbarin kaukosäätimeen en ole koskaan edes koskenut.
Niin miksei? Vai tarkotetaanko tässä voice commandeja? Ainaki omaan samppaan voi käyttää puhelinta kaukosäätimenä ihan normaalisti, tuo pikkulaite kun tuppaa olemaan aika usein hukassa.

Olen kyl tykännyt tästä sampan älytöllöjutusta, vaikka varmaan nämä saa mille laitteelle vaan, että puhelimelta saa castattua niin kuvaa ku ääntä ihan vaivattomasti ja voi käyttää kaukosäätimenä yms. Muuten kyl tuo käyttis on aika hanurista vaikkei juuri muista ole kokemusta, jatkuvasti tarjoaa jotain perkeleen rakuten TV:tä yms. tuohon ja joskus jopa valitsee ne jos ei itse valitse menusta mitään. Kait tähänki löytyis joku ominaisuus että saa pois päältä. Toki tossa äänen castauksessa huonoa, että joutuu siirtymään sit kuitenki kaukosäätimen puolelle säätämään volyymiä eikä sitä voi tehä puhelimen äänenvoimakkuuden kautta. Tämä toki voi johtua omasta äänisetupista.
 

Asmola

Molander
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 442
Niin miksei? Vai tarkotetaanko tässä voice commandeja? Ainaki omaan samppaan voi käyttää puhelinta kaukosäätimenä ihan normaalisti, tuo pikkulaite kun tuppaa olemaan aika usein hukassa.

Olen kyl tykännyt tästä sampan älytöllöjutusta, vaikka varmaan nämä saa mille laitteelle vaan, että puhelimelta saa castattua niin kuvaa ku ääntä ihan vaivattomasti ja voi käyttää kaukosäätimenä yms. Muuten kyl tuo käyttis on aika hanurista vaikkei juuri muista ole kokemusta, jatkuvasti tarjoaa jotain perkeleen rakuten TV:tä yms. tuohon ja joskus jopa valitsee ne jos ei itse valitse menusta mitään. Kait tähänki löytyis joku ominaisuus että saa pois päältä. Toki tossa äänen castauksessa huonoa, että joutuu siirtymään sit kuitenki kaukosäätimen puolelle säätämään volyymiä eikä sitä voi tehä puhelimen äänenvoimakkuuden kautta. Tämä toki voi johtua omasta äänisetupista.
No, periaatteessa puhelinta voi käyttää kaikkeen, mutta asetuksien säätö kaukosäätimellä on edelleen niin paljon helpompaa koska puhelimelle ei ole omaa sovellusta televisiota varten josta kaikki asetukset voisi säätää, vertaa esim. soundbar, jonka kaikki asetukset löytyy Smartthings-sovelluksesta.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
248 257
Viestejä
4 332 221
Jäsenet
72 154
Uusin jäsen
ClumSy22

Hinta.fi

Ylös Bottom