Eilen tuli ilmoitus gigsusta että oma Sony 77” A80J noudettavissa.
Olipahan ihanat jalustan asennukset kun ne vaan painettiin töllön sisään ja mitään ruuvailuja ei tarvitse (paitsi itse jalusta säädettiin soundbar asentoon että ei ole keskikajarin edessä).
Ensivaikutelma on että ompahan ihan vitun loistava töllö!
Kuva on ihan vitun hyvä, vaikka tunteja vasta muutama alla.
Tossa kun oli muutama tunti ollut päällä ja käynnistin töllön uusiksi niin se antoi ilmotuksen että se haluaisi sammuttaa itsensä ja tehdä ruudun kalibroinnin, mikähän tämä nyt sit on?
4k hdr kuva tuntuu olevan ihan vähintään samalla kirkkaudella ku vanha E9, mutta kuva on jotenkin tosi yksityiskohtainen samalla.
Luin että näissä voi tuurilla olla EVO paneeli, mistähän sen sais (ilman service menua) selville?
Tä sonyn kuva on kyllä suoraansanottuna ihan reilusti parempi ku mulla hetken olleessa philipsin 856:ssa, ja käyttöliittymä (vaikka molemmat on android) on ihan eri tasoa, tässä ei ole tollasia idioottimaisia lapsuksia kuten että kuvasäätöihin meno estää lähteen näkymisen yms.
Ja isoksi positiiviseksi yllätykseksi, tässä tv:ssä näkyy volume vaikka vahvistin käytössä, asia mitä ei samsungin, lg:n tai philipsin töllöistä löydy, saan vihdoinkin pistää tv tasoon ovet takaisin kun ei tarvitse nähdä vahvistimen näyttöä!
Ei se ihan täydellisesti toimi, kun tv:ssä on 62 niin vahvistimessa 60db, mutta se on aina se 2db ero vain, ja saisihan ton varmaan samaankin asettamalla vahvistimen käynnistymään 2db kovemmalla volumella.
Pistän parempaa vertailua kunhan oon ehtiny kunnolla tota säätää ja saanut tunteja sisään.
Se muuten yllätti täysin että oledeissa 65 ja 77 ero on vain 1kg painossa!
Ja vittu että tuo näyttää nyt isolta!