Kuten totesin jo aiemmin, että tuota ketjua lähtee lopusta alkuunpäin lukemaan niin ei siinä kovin pitkästi tarvi mennä. Nehän on kronologisessa järjetyksessä nääs, joten voi kyllä huoletta jättää alkuosan 2.5 vuotta vanhat kommentit lukematta. Ei itselleni ole mikään homma lukea satojakin sivuja, jos jokin asia kiinnostaa minua. Mutta joo, ei näistä kukaan "virallinen taho ole julkaissut oikeata virallista totuutta" mutta itse tykkään ajatella asioita myös vähän eri kanteilta. Myös sen otan huomioon, että nuo suurimmat ammattimaiset kommenttiautomaatit tuolla tuppaa olemaan tekemisissä enemmän uusien laitteiden kanssa, ei ne enää päivittäin puljaa kolmatta vuosikertaa olevia... Ei ne tähän liittyvät kommentit silti miltään nyypiltä ole vaikka hieman vähäpuheisempia ovatkin ja jostain ei englanninkielisiltä alueita. Muutenkin aika harva näitä katselee kovinkaan kriittisesti, että sekin kannattaa ottaa aina huomioon. Tosiaan aivan sama mulle koska tiedän mitä itse näen ja tiedän myös sen, että katson näyttöjäni kriittisemmin kuin yli 99% väestä.Sori nyt vaan mutta yleensä se joka väitteitä esittää ja viittaa johonkin näkemiinsä lähteisiin jonkinlaisina todisteina kaivaa ne linkit eikä niin että kavereiden jotka ovat eri mieltä pitäisi lähteä kaiveleen 2000 postauksen threadistä väitteitä tai todisteita joita eivät ole koskaan nähneetkään.
Viimeksi muokattu: