Sillä minua ne merkit kiinnosti, että jos vaikkapa on saanut vaihdossa toisen samanlaisen ja sekin on mennyt samaan tapaan rikki, niin kyseessä voi olla tyyppivika ja siitä löytyisi netistä ehkä lisääkin tietoa. LG:n OLED telkkaria olen itse ollut lähinnä katselemassa tähän mennessä, kun niissä on se käyttövalikko ihan pätevän oloinen. Yksittäisten henkilöiden käyttökokemukset ei niinkään määrittele sitä lopullista ostopäätöstä, mutta kyllä se ohjaa hakemaan lisätietoa kyseisistä malleista. Minulla kun yleensä sama telkkari on vähintään 10v seinäkoristeena, ennen seuraavan hommaamista niin toivoisi siltä myös pitkäikäisyyttä (eli katson telkkua todella vähän, mitä nyt lapset ovat kasvaessaan sitä alkaneet katsomaan enenevissä määrin).Parempi varmaan jatkaa täällä Oled-keskustelussa
Tottakai kannattaa lukea arvosteluja ja käyttökokemuksia eri valmistajien laitteista jos on itse televisiota hankkimassa. Mutta edelleen yksittäisten kommenttien perusteella ei voi tehdä johtopäätöksiä kestävyydestä. Jos olisi jotain tietoa miten paljon noita laitteita myydään niin sitten eri asia, vähän niinkuin katsastusasemien yms. tietoihin perustuvat autojen hajoamis- ja vikatilastot joita voidaan verrata rekisteröintimääriin.
Eikä minua liikuta millä perusteella sinä televisiot hankit tai olet hankkimatta, mutta tämä taitaa olla keskustelupalsta jossa asioista voi keskustella ja jopa väitellä.
Oma Oled on LG:n E8, mutta tuskin mulle mitään bonuksia mistään tulee vaikka sinä LG:n ostaisit kun mitään muuta kytköstä ei tuohon firmaan ole millään tavalla. Taitaa jopa olla ainoa LG:n laite taloudessa. Tai jos olet ostamatta (oma tv-historia vähän reilun 10v ajalta on muuten Sony V5500 40", joku led-Samsung, joku 65" Sony, ja nyt toi LG että en mä millään fanikulmalla myöskään ole liikenteessä)