OLED-TV

Liittynyt
13.07.2020
Viestejä
663
Sama hinta 65" E9 (vk.com) vs. 65" CX (gigantti). Pidän enemmän E9 designista (toisessa threadissa tuli neitimäinen olo kun edes välitin asiasta). Onko kaikki sitä mieltä, että CX olisi parempi? 48 gbs vs. 40 gbs (E9 puolelle), jotain muuta? Vanhassa Samsungissa kaikki älyominaisuudet rampautettiin melkeen heti oston jälkeen ja olen tottunut käyttämään kaikki suoratoistot joka tapauksessa pleikkarin kautta.

Jos CX ostan, niin ostan kyllä 77", jota ei löydy E9.

EDIT: Jooh ihan sama. Ostan 77" CX joka tapauksessa kun vanha on 75" ja pelkään menettäväni jotain.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
20.07.2020
Viestejä
730
Sanoisin että E9 on jos ei parempi, niin ainakin arvokkaampi muuhun kuin pelaamiseen. Ja pelaamiseenkin E9 on erittäin hyvä. Onhan CX:ssäkin toki pieniä päivityksiä ja sitä kautta mahdollisia parannuksia.

Pistäkääs nyt joku se taulukko C9 vs CX eroista, jos löytyy. E9 sitten kalliimmalla designillä ja paremmilla äänillä.
 
Liittynyt
10.12.2018
Viestejä
125
Lievä pettymys tosiaan LG:iden black friday hinnat. Oletettavasti kaikkialla tuo 65” CX sen 1799€.

Olen tässä nyt hieman kahden vaiheilla, CX 1799€ vai B9S 1499€. Oma käyttö karkeasti 80% Netflix, 20% PS5. Kumpaa suosittelisitte?
 
Liittynyt
13.07.2020
Viestejä
663
Äänet tulee omasta takaa, mutta E9 kyllä kaikin puolin hyvä. Harmi, ettei löydy 75". VK.com vois ratkaista asian ja pistää pari hunttia halvemmalla varsinaisena Black Fridayna E9.

Tälläsenä peliteoreetikkona mietin yrittikö vk.com signaloida black fridayta varten tiputtamalla etukäteen E9 hintaa...
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 725
Minä en ainakaan näe että 65" CX olisi niin paljon parempi kuin 65" B9, että viitsisin tuolla hinnalla vaihtaa. Enkä kyllä tiedä lähtisinkö vaihtamaan vaikka saisi samaankin hintaan millä tämän B9:n ostin, eli 1699€. Hirveä roudaus ja asetusten säätäminen ja käteen ei jää lopulta mitään silmin havaittavaa eroa.
 
Liittynyt
20.07.2020
Viestejä
730
Joo ei tuo CX ole ainakaan yli 300€ arvoisesti parempi. Kummassakin on loppujenlopuksi kovat peliominaisuudet ja sama paneeli. Vaikea sanoa.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
8 415
Lievä pettymys tosiaan LG:iden black friday hinnat. Oletettavasti kaikkialla tuo 65” CX sen 1799€.

Olen tässä nyt hieman kahden vaiheilla, CX 1799€ vai B9S 1499€. Oma käyttö karkeasti 80% Netflix, 20% PS5. Kumpaa suosittelisitte?
Maksaisin 300e enemmän cx. Kirkkaampi, nopeampi käyttis, parempi jalka ja muuta pientä.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 725
HDR-kirkkaudesta maksaisin tuon erotuksen, jos vaan budjetti venyy.
Minä en ole koskaan ymmärtänyt tätä HDR-kirkkauden kaipuuta, kun se on heikoimmillaankin kuin aurinko olisi olohuoneessa. Lisäksi sitä HDR-materiaalia pitää edelleen oikein hakemalla hakea ja televisiolähetyksissä sitä ei ole lainkaan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 841
Minä en ole koskaan ymmärtänyt tätä HDR-kirkkauden kaipuuta, kun se on heikoimmillaankin kuin aurinko olisi olohuoneessa.
Mun kokemusten mukaan tämä pitää paikkansa vain huonosti masteroidussa materiaalissa, jossa laajoja 300+ cd/m2 pintoja viskotaan ruudulle jatkuvasti. Mutta kun katselen vierekkäin tässä B9 ja C8 ( 600cd/m2 vs 800cd/m2 ) niin sellaiset suurimmaksi osaksi SDR:ää sisältävät kohtaukset, joissa on pieniä kirkkaita highlightteja, näyttävät sen suhteen paremmalle tuolla C8:lla. Ei mitenkään alytön ero, mutta merkittävä kuitenkin. Loppujenlopuksi olen myös puristi, ja haluan katsoa materiaalin kuten on tarkoitettu. Jos maksimikirkkaus on masteroitu 1000cd/m2, niin haluaisin telkkarini näyttävän sen niin.

Toisaalta olen sitä mieltä nyt neljän eritasoisen OLEDin jälkeen, että paneelilotto on merkittävin tekijä OLED-kuvanlaadussa. Puhtain paneeli antaa parhaan overall-kokemuksen vaikka jollakin mallilla olisi korkeampi HDR-kirkkaus tai joku muu kuvanlaadullinen ominaisuus periaatteessa paremmin. Vähän maksimikirkkaudeltaan vaisumpaa HDR:ää ei vituta katsoa samalla tavalla kuin raitoja ja läiskiä.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
8 415
Minä en ole koskaan ymmärtänyt tätä HDR-kirkkauden kaipuuta, kun se on heikoimmillaankin kuin aurinko olisi olohuoneessa. Lisäksi sitä HDR-materiaalia pitää edelleen oikein hakemalla hakea ja televisiolähetyksissä sitä ei ole lainkaan.
Ainakaan oledilla ei saa aurinkoa olohuoneeseen. Netflix, disney+, itunes.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 725
Ainakaan oledilla ei saa aurinkoa olohuoneeseen. Netflix, disney+, itunes.
Jos ja kun aiheesta pitää tehdä erikseen uutisia, niin en sanoisi että sitä materiaalia on mitenkään paljon tarjolla, saatti etteikö sitä pitäisi nimenomaisesti etsiä. Ja olikos vielä niin, että Netflixissäkin piti olla erillinen lisämaksullinen tilaus voimassa, että näkee senkään vertaa? (edit. näköjään pitää olla premium-tilaus voimassa)

Voi olla että tulevaisuudessa tilanne on parempi, mutta nyt on nyt. Ja kyllä minä ainakin olen ihan vilpittömästi sitä mieltä että kirkkaus riittää, mutta se voi olla makuasia.

 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
8 415
Jos ja kun aiheesta pitää tehdä erikseen uutisia, niin en sanoisi että sitä materiaalia on mitenkään paljon tarjolla, saatti etteikö sitä pitäisi nimenomaisesti etsiä. Ja olikos vielä niin, että Netflixissäkin piti olla erillinen lisämaksullinen tilaus voimassa, että näkee senkään vertaa? (edit. näköjään pitää olla premium-tilaus voimassa)

Voi olla että tulevaisuudessa tilanne on parempi, mutta nyt on nyt. Ja kyllä minä ainakin olen ihan vilpittömästi sitä mieltä että kirkkaus riittää, mutta se voi olla makuasia.

Uhd tilaus. Toki hdr sisältöä voisi olla enemmän, mutta ei tilanne ole toivoton. Esim. Itunesissa on hdr vuokraleffoja 5e/kpl (1e tarjouksissa myös) hyvällä kuvanlaadulla, ellei jopa paras striimeistä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 841
Ihan hyvin on HDR:ää tarjolla. Sarjat toki valitaan ihan muin perustein, mutta enimmäkseen ovat viime aikoina HDR:ää olleet. Mandalorian, Barbarians, Haunting of Bly Manor, The Queen's Gambit...
 
Liittynyt
19.04.2020
Viestejä
74
Mutta kiva kun 65" CX saadaan halukkaille 1799€, kuten itsekin olen toistuvasti arvellut.

Tämä vaan tarkoittaa sitä, ettei OLED:ien hinnat ole tippuneet euroakaan viime vuodesta.
Jep, olihan tuo hinta pettymys. Toivoin, että olisi ollut 1699 €. Itselle tuo kannettiin Gigantista pari viikkoa sitten. Täytyy kinuta sieltä se 500 €:n hyvitys sitten kun julkaisevat hinnan sivullaankin.
 
Liittynyt
09.06.2018
Viestejä
2 863
Ei kannata heittää kirvestä kaivoon, veikkaan että hintataistoa tulee ensi viikolla ja huipentuu siihen perjantaihin, samaan hintaan saanee vielä cyber monday:nakin.
 
Liittynyt
29.01.2017
Viestejä
1 852
Olen tosiaan niitä ihmisiä, jotka eivät tykkää pimentää värimaailmaansa aurinkolaseilla kirkkaimpana kesäpäivänäkään.
Kannattaa niitä aurinkolaseja vakavissaan harkita kesäpäivinä käyttää. Silmät ei ehkä pidemmän päälle tykkää uv-säteilystä. Voipi olla, että myöhemmin tarvitaan oled-valo 120% asetusta. :D

Itselläni juuri 1,5 m katseluetäisyys ja 65" juuri sopiva FullHd-materiaalillekin ja tietty 4K:lle optimaalinen. Yleisesti ottaen ihmiset katsovat 4K-materaalia aivan liian kaukaa, mutta mikäpä minä olen heitä arvostelemaan.
Tuo on hyvä etäisyys tuon kokoiselle. Itsekin harmittelen, ettei feng shui anna myöten vaan joudun omaa 77":aa katsomaa yli 3 metrin päästä.
 
Liittynyt
17.09.2020
Viestejä
49
Jaha CX65 paukahti verkkikseen 1799 kuten toiveissa oli ja heti perään näköjään Gigantti laittanut saman huomisesta lähtien. Poweri varmaan seuraa perässä kohta. Nyt jää sitten oikeastaan sen varaan mistä paras takuu. Gigantin palautusoikeus houkuttelee kyllä...

Sinänsä tuo 1799 oli odotettavissa jonkin verran kun Samsungin vastaava malli tiputti hintaa samaan jo jokin aikaa sitten. Mutta tuskin kummastakaan enää paljoa tippuu BF:n aikana, ehkä joku saturainen jos alkavat kilpailemaan.
 
Liittynyt
01.04.2017
Viestejä
58
Saas nähdä lähteekö halvemmalla kuin tuo -20% mitä sai tämän kuun alussa. Jos lähtee CX 55" huomattavasti halvemmalla kuin 1200€ niin pitää miettiä viitsisikö tehdä jonkun palautus osto rumban.
Sama homma jos 77cx on alle 3k niin 3viikkoa sitten ostettu 65 menee takas ja 77 tilalle.
 
Liittynyt
20.07.2020
Viestejä
730
Pahoin pelkään ettei niitä huvita kilpailla. Ja alennukset kattaa jo koko BF-ajan. Toivottavasti olen väärässä. Ainoat haastajat on RDE.FI ja HobbyHall, mutta niiden hintoihin nuo 3 suurta eivät vastaa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 422
Sama homma jos 77cx on alle 3k niin 3viikkoa sitten ostettu 65 menee takas ja 77 tilalle.
Ylempänä oli jo listattuna myös 77":n hinta, kun se hetkellisesti oli lipsahtanut digilehteen, eli 3999€:
Digilehden puolella ainakin oli jo hinnat CX:ille, 1299€, 1799€ ja 3999€. GX lisäksi 1799€/2299€.
Melko turha muutoinkaan mielestäni haaveilla vielä pariin vuoteen 2999€ 77" OLED:ista, ellei LG ala tuomaan tuota kokoa B-sarjaan ja satu kovaan alennukseen.
3499€ lienee ehkä jotenkin realistinen jossain kevään/kesän poistomyynneissä, mutta tällöinkin puhutaan yksittäiskappaleista.
 

Stadilainen

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
29.06.2019
Viestejä
806
Asensin ensimmäisen CX-sarjalaisen tänään ja on kyllä melkoinen haaste jos meinaa mukana tulleilla ohjeilla selvitä. Kuvista ei saa nimittäin mitään tolkkua. Netistä sitten asiallisen videon opastuksella onnistui.
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
2 965
Vai noinkin vanhaan malliin :oops:
Luulisi että niitä ilmoituksia olisi sitten tippunut jo aika monelle.
Kannattaahan se ottaa jos kerran ilmaiseksi saa, voi parhaimmillaan pidentää aparaatin elinkaarta.
Laitoin tästä kyselyä LG:n tukeen, ja sieltä vastasivat ovat varanneet huollon kotikäynnin virtalähteen vaihtoa varten. Ja ottavat sieltä yhteyttä ajan järjestämiseksi. Aika kivuttomasti näyttäisi tuo nyt ainakin menevän. Eipähän ainakaan tuo osa sitten toivottavasti ole joka sitten joskus tv:n kosauttaa.
 
Liittynyt
27.06.2020
Viestejä
631
Laitoin tästä kyselyä LG:n tukeen, ja sieltä vastasivat ovat varanneet huollon kotikäynnin virtalähteen vaihtoa varten. Ja ottavat sieltä yhteyttä ajan järjestämiseksi. Aika kivuttomasti näyttäisi tuo nyt ainakin menevän. Eipähän ainakaan tuo osa sitten toivottavasti ole joka sitten joskus tv:n kosauttaa.
Työkaverilla 65" B7 ja siihen myös tuli tällä viikolla ilmoitus virtalähteestä.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
101
Nyt tulee tyhmä kysymys, mutta miten heijastetaan puhelimen näyttö E9:iin? OP 7 pro käytössä, ja puhelimen oma "screen cast" ei toimi? Tarviiko jokin LG:n oma äppi tähän?

edit: löytyi jo, eli ei tarvii äppiä -> kuhan laittaa sen wireless display päälle, nii löyty
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
627
Elisalla ja Telialla 65” CX nyt 1900e ja korottomalla osamaksulla saatavissa.
Elisalta saa pienemmät toimituskulut.
 
Liittynyt
13.07.2020
Viestejä
663
Nyt on näköjään E9:kin loppunut verkkokauppa.comista. Olisikohan lähtenyt pleikkarin saaneille mukaan. Pitää itse katsoa suosiolla 77" sitten.
 
Liittynyt
20.07.2020
Viestejä
730
Nyt on näköjään E9:kin loppunut verkkokauppa.comista. Olisikohan lähtenyt pleikkarin saaneille mukaan. Pitää itse katsoa suosiolla 77" sitten.
Olihan se jo eilen loppunut ainakin verkkomyynnistä. Ja varmaan jo ennen sitäkin? Koska se 25kpl erä meni 5 kappaleeseen suht nopeasti.
 
Liittynyt
21.04.2017
Viestejä
25
Neljä viikkoa sitten ostettu LG 65" CX 2299e, nyt onnistui ruinata gigantilta 500e lahjakortti aspasta. Rahana jos olisin halunnut olisi vaatinut liikkeessä käynnin, no saapa puhelimen päivitettyä 3v aikana.
 

JSoi

Make ATK Great Again
Liittynyt
14.02.2017
Viestejä
873
Nyt kyllä polttelee pahasti päivitys viisi vuotta vanhasta 55" 1080p mallista 65" CX:ään, mutta parempi puolisko on sitä mieltä, että vanhalla pärjää vielä ihan hyvin. Jos sitä vielä ensi vuoteen malttaisi odottaa...
 
Liittynyt
14.06.2019
Viestejä
61
Neljä viikkoa sitten ostettu LG 65" CX 2299e, nyt onnistui ruinata gigantilta 500e lahjakortti aspasta. Rahana jos olisin halunnut olisi vaatinut liikkeessä käynnin, no saapa puhelimen päivitettyä 3v aikana.
Tää Gigantin hyvityskäytäntö kyllä hyvin vaihtelee ihan aspan henkilön ja tuulen suunnan mukaan. Itse ruinasin chatissa 48 CX oston jälkeen kahteen kertaan hyvitystä, ensimmäisellä kerralla palautus rahana oli ehdoton ei ja toisella kertaan kysyi suoraan tilinumeroa mille hyvitys maksetaan
 
Liittynyt
10.11.2016
Viestejä
1 693
Gigantista ja Powerista saa myös korottomalla osamaksulla. Elisan koroton osamaksu sisältää "koron" valmiiksi hinnassa. :)
Koroton ei ole kuluton, tuosta Aktiivirahastakin löytyy ilmeisimmin kuukausimaksu
"Power Aktiiviraha on jatkuva luotto, jonka todellinen vuosikorko laskettuna 1 500 euron käytössä olevalle luottosaldolle on 25,67 % ja maksettava kokonaismäärä 1694,04 euroa.
Laskennassa on otettu huomioon tilinhoitopalkkio 5 euroa/kk ja vuosimaksu 30 euroa toisesta vuodesta alkaen ja käytetty nimelliskorkoa
12,56 % (05/2019). "

Ja Gigantilla vielä epäselvempi
" Laskennassa on otettu huomioon kuukausimaksu, joka on 0,01 % luottorajasta päivää kohden, 4,56 euroa kuukaudessa, kuitenkin enintään 150 euroa vuodessa ja nimelliskorko 15,56 % (8/2019)."
 

escalibur

"Random Tech Channel" @ YouTube
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 124
Koroton ei ole kuluton, tuosta Aktiivirahastakin löytyy ilmeisimmin kuukausimaksu
"Power Aktiiviraha on jatkuva luotto, jonka todellinen vuosikorko laskettuna 1 500 euron käytössä olevalle luottosaldolle on 25,67 % ja maksettava kokonaismäärä 1694,04 euroa.
Laskennassa on otettu huomioon tilinhoitopalkkio 5 euroa/kk ja vuosimaksu 30 euroa toisesta vuodesta alkaen ja käytetty nimelliskorkoa
12,56 % (05/2019). "

Ja Gigantilla vielä epäselvempi
" Laskennassa on otettu huomioon kuukausimaksu, joka on 0,01 % luottorajasta päivää kohden, 4,56 euroa kuukaudessa, kuitenkin enintään 150 euroa vuodessa ja nimelliskorko 15,56 % (8/2019)."
Nähtävästi Powerilla ei korotonta osamaksua ei enää ole, siksi editoin sen pois. Gigantin osalta 20kk on todella koroton osamaksu. Kortin kuukausimaksu tulee päälle ja siitä voi tingata myyjän kanssa. :)
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
82
tähän väliin kyssäri, tarviiko oledia kuljettaa pakosti pystysuunnassa? luin nopeat linkit googlesta ja jossain lukee lcd:tä välttis ei tarvitse kuljettaa pystyssä, vaan voi myös laittaa vaakatasoon?
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
101
tähän väliin kyssäri, tarviiko oledia kuljettaa pakosti pystysuunnassa? luin nopeat linkit googlesta ja jossain lukee lcd:tä välttis ei tarvitse kuljettaa pystyssä, vaan voi myös laittaa vaakatasoon?
Ite just toin himaan 65E9 lappellaan, eikä mitään ongelmaa. Kunhan ei vedä rallia töyssyen yli nii ei ongelmaa
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 422
tähän väliin kyssäri, tarviiko oledia kuljettaa pakosti pystysuunnassa? luin nopeat linkit googlesta ja jossain lukee lcd:tä välttis ei tarvitse kuljettaa pystyssä, vaan voi myös laittaa vaakatasoon?
Kyllä nuo nykyään on sen verran hyvin pakattu, ettei paneeliin suurta liikettä pääse syntymään vaakatasossakaan.
Taitaa tuo pystyssä kuljettamisen "myytti" olla periytynyt pääasiassa plasma-televisioista, joissa lasi oli suhteellisen paksu ja sitä myötä altis.
 
Liittynyt
04.02.2017
Viestejä
244
Kovasti elättelin toivoa, että 48CX:n olisi tullut vielä hieman Giganttin nyky hintaa halvemmaksi Black Friday tarjouksesta, mutta ei taida tulla. Useampi putiikki on kyllä laskeneet hintojaan samalle tasolle. Kovasti kyllä tekis hommata moinen monitoriksi riskeistä huolimatta, kun tuntuu, ettei monitorit oikein ole kehittyny herzien lisäksi oikein mihinkään suuntaan, että vaihtaisin 10 vuotta vanhaa IPS monitoria uuteen vain herzien takia, vaikka sekin varmaan jo mukava parannus. Varsinaista OLED monitoria tuskin on ihan heti tulossa, niin tämä ajaa saman asian, vaikka saattaakin olla turhan iso.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 879
Kyllä kannattaa jos haluaa korottoman osamaksun.
Ei kyllä kannata ostaa elisalta mitään kun ei ole palautusoikeutta. Tai no kukin tyylillään, mutta itse ostan vain paikoista missä on vähintään kuukauden palautusoikeus.

Hinnat kuitenkin heittelee niin paljon että usein tullut palautettua tavaraa kun parin viikon päästä saa muualta halvemmalla.

Tai no jos ihan välttämättä tarvitsee osamaksua niin sitten varmaan joo, mutta saa noita diilejä muualtakin.
 
Liittynyt
08.01.2017
Viestejä
1 495
Kovasti elättelin toivoa, että 48CX:n olisi tullut vielä hieman Giganttin nyky hintaa halvemmaksi Black Friday tarjouksesta, mutta ei taida tulla. Useampi putiikki on kyllä laskeneet hintojaan samalle tasolle. Kovasti kyllä tekis hommata moinen monitoriksi riskeistä huolimatta, kun tuntuu, ettei monitorit oikein ole kehittyny herzien lisäksi oikein mihinkään suuntaan, että vaihtaisin 10 vuotta vanhaa IPS monitoria uuteen vain herzien takia, vaikka sekin varmaan jo mukava parannus. Varsinaista OLED monitoria tuskin on ihan heti tulossa, niin tämä ajaa saman asian, vaikka saattaakin olla turhan iso.
Jos tuo epäilyttää, niin 149e saa sen 5v takuun joka sisältää kuvanpalamisetkin, ja kotihuollot. Toki onko se sitten 2,5e arvoinen kuukautta kohden vai ei, on toinen juttu. Aika pieni rahahan tuo on, jos miettii esim netflixin hintaa tai puhelinlaskua.
 
Liittynyt
27.09.2017
Viestejä
25
Ei taida tulla enään 65CX halvemmalla kuin tuo 1799€. Aika pettymys koko Black Friday tänä vuonna. Onko porukalla mahtunut farmari-autoon tuo 65CX? Verkkokaupalla näytti olevan toimituskulut 40€ luokkaa ja Gigantilla halvimmillaan 20€. Ei muuten taida tuo Verkkokaupan 3 vuoden ilmainen takuu kattaa kuvan palamista?
 
Liittynyt
19.12.2018
Viestejä
117
Ei taida tulla enään 65CX halvemmalla kuin tuo 1799€. Aika pettymys koko Black Friday tänä vuonna. Onko porukalla mahtunut farmari-autoon tuo 65CX? Verkkokaupalla näytti olevan toimituskulut 40€ luokkaa ja Gigantilla halvimmillaan 20€. Ei muuten taida tuo Verkkokaupan 3 vuoden ilmainen takuu kattaa kuvan palamista?
Panasonicin 65" oled mahtui juuri ja juuri farmari Corollaan. Laatikko oli 180cm pitkä.
 
Liittynyt
29.04.2017
Viestejä
253
Jos tuo epäilyttää, niin 149e saa sen 5v takuun joka sisältää kuvanpalamisetkin, ja kotihuollot. Toki onko se sitten 2,5e arvoinen kuukautta kohden vai ei, on toinen juttu. Aika pieni rahahan tuo on, jos miettii esim netflixin hintaa tai puhelinlaskua.
Gigantista näyttäisi tällä hetkellä saavan 69 € hintaan (norm. 99 €) vastaavan 5 vuoden takuun ilman on-site -huoltoja ainakin LG OLEDin oston yhteydessä:
 

Tikiti

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
215
Verkkokaupasta ostin itse tänään tuon CX:n. Mietin ensin että lähtisikö hakemaan, mutta olikin Helsingin alueella 25e kotiintoimitus 3h aikana tilauksen teosta. Vähän reilu tunti siinä vierähti kunnes telkkari oli kotona. Nyt vaan joutuu odottelemaan kaveria, että saisi asennettua paikalleen. Varmasti hyvä upgrade 4v vanhasta LCD töllöstä. Oli kuljettajalla auto täynnä CX:ää menossa ja ihmetteli onko joku hyväkin tarjous ollut :D
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 868
Viestejä
4 206 998
Jäsenet
70 994
Uusin jäsen
kinkku777

Hinta.fi

Ylös Bottom