Tämä viesti kuuluu ihan samaan offtopic-kategoriaan mistä kirjoitankin, mutta olisiko ylläpidolla jotain
järeää työkalua tälle ketjulle. Tuntuu nyt aika vahvasti, että tässä ketjussa kaikki tärkeä ja hyvä informaatio hukkuu jatkuvan kinastelun alle, älyttömän mutupaskan suoltamiseen tai paikoin toki ihan järkevänkin keskustelun alle, mutta jonka voisi IMO käydä tuolla offtopic-ketjun puolella.
Tästä ketjusta on ollut todennäköisesti useammallekin ihmiselle apua tilanteen kehittymisen seurannan osalta ja ajantasaisen tilannekatsauksen saamiseksi. Itse ainakin koen, että täältä on kootusti saanut parhaan tiedon, ja erityinen kiitos siitä kuuluu muutamalle käyttäjälle. Nyt vain kaikki se tärkeä ja hyödyllinen informaatio tuntuu hukkuvan kaiken tämän muun hölötyksen alle, ja tämän päivässä tulevan viestimäärän takia itse en ainakaan kykene enää seuraamaan tätä ketjua.
Jos ei ole liikaa toivottu, niin laittakaa kovat piippuun ja tehkää tälle ketjulle jotain
. Teidän tietotaidolla luulisi, että voisitte vaikka nostaa viestit jotenkin tuolta offtopic-ketjun puolelta tänne esim. x-määrän tykkäyksiä jälkeen (ihan esimerkkinä vain). Tällä hetkellä itse ainakin koen, että tällä ketjulla ei ole enää informaation kannalta mitään merkitystä, kun tämän seuraamiseksikin joutuisi käyttämään aivan helvetisti aikaa päivässä.