Myyty NZXT H1 (V1) *Turku*

Liittynyt
16.11.2016
Viestejä
1 542
Myytävä tuote: otsikon koppa, avaamaton pakkaus
Hinta: 149€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): multitronic 6.11.
Kuitti löytyy (takuu voimassa): juu
Muuta huomioitavaa:
ostettu ennen blackfridayta, joten valitettavasti kuittihinta myös 20€ korkeampi. Ei pakkomyynnissä, kai tästä kokoonpanon lyö pystyyn. Tuli vaan tilattua uudempi versio, johon ehkä mielummin aikanaan kasaan koneen.

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Turku
Toimitustapa: nouto alustavasti
Maksutapa: Mobilepay

myös torissa myynnissa, siellä kuva laatikosta. :D
Kuva:
 
Liittynyt
20.03.2020
Viestejä
31
Jos maksan postikulut, onko postitus mahdollinen? Onko pelkkä kotelo vai myös psu ja jäähy?
 
Liittynyt
16.11.2016
Viestejä
1 542
On toki postitus mahdollinen, koko setti toki kuuluu koska avaamaton. :) Voisin katsoa jos ei huomenna löydy noutajaa ni otetaan postitarjoukset myös huomioon. Toki postitus vain kotelon omassa laatikossa, kuten tuli minulle ja ostajan vastuulla.
 
Liittynyt
20.03.2020
Viestejä
31
On toki postitus mahdollinen, koko setti toki kuuluu koska avaamaton. :) Voisin katsoa jos ei huomenna löydy noutajaa ni otetaan postitarjoukset myös huomioon. Toki postitus vain kotelon omassa laatikossa, kuten tuli minulle ja ostajan vastuulla.
Juu
On toki postitus mahdollinen, koko setti toki kuuluu koska avaamaton. :) Voisin katsoa jos ei huomenna löydy noutajaa ni otetaan postitarjoukset myös huomioon. Toki postitus vain kotelon omassa laatikossa, kuten tuli minulle ja ostajan vastuulla.
Juu, no kattellaan jos ei noutoa tule
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
243 130
Viestejä
4 252 217
Jäsenet
71 280
Uusin jäsen
atteh

Hinta.fi

Ylös Bottom