Jotenkin semmoinen olo, että nykyään noissa ollaan paljon varovaisempia kuin ennenwanhaan.
Jep, en tiedä onko siellä viimeaikoina tapahtunut jotain, mutta jo esiotteluissa keskeytettiin tilanteessa, jossa ei olisi 90-luvulla edes harkittu.
Mutta laitetaas tähän nyt mun räbäviesti, niin pysyy tallessa.
Kun ilmaiseksi katselee, niin ei harmita yhtään show. Oli kyllä varmaan kohtuullisen suosittu tapahtuma, kun siinä striimilinkkien listauspalvelussa piti jo ennen matsia laittaa joku kymmenes striimi listasta, että tuli jotain ja sitten piti illan aikaa vielä vaihtaa varmaan viisi kertaa. Itse pääottelun aikana ei onneksi tarvinnut kuin kerta vaihtaa ja sekin sattui erätauolle. Tietääkös joku, että miten noi oikein tappaa noita streemejä? Sekin on tietenkin mahdollista, että kun tulee tarpeeksi katsojia lisää, niin kuolee jo siihen. Yksi striimi kyllä hackattiin varmasti, kun siinä alkoi tulemaan luupilla jo näytettyä matskua.
Mutta siis minua yllätti, että ekan neljän erän aikana Conor oli ihan kilpailukykyisen näköinen. Väisti muutaman lyönnin aika hyvin, jalkatyö oli nopeaa ja löi rohkeasti vastaan. Oli siinä ehkä yksi tilanne, josta olisi voinut hyvällä tuurilla saada vastalyönnin suoraan leuan kärkeen, mutta sitä tuuria ei nyt ollut matkalla.
Viimeistään viidennessä erässä alkoi piiputtaa ja otteluasento hajosi. Siitä eteenpäin se oli kyllä käytännössä sen odottelua, että milloin Floyd katsoo ajan olevan kypsä. Olikos se nyt 9 erä, kun Conor löi munille ja jostain syystä tuomari ei nähnyt sitä. Connor koitti törkeästi hyödyntää sen ja se pikku spurtti taisi viedä viimeisetkin mehut. Sitten se oli niin selvä tapaus, että oli vain kyse siitä milloin Floyd viitsii tiputtaa.