Joo hyvin toimii Päälähetys alkoi ja streamit nurin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ostaessa vai sovelluksen sisällä ?Valitkaa Dazn compat, siellä pyörii
Tein tilin ja nyt pitäis tulla sähköpostiin vahvistusviesti, mitään ei näy.
Täytyy sit kait etsii joku ilmainen vaihtoehto.
Ei näy missään.Kattelepas roskapostikansiosta, sinne meni mulla
Ei näy missään.
Eniten jännittää se et toimiiks toi Combat vielä itse päämatsin
Olisi pitänyt ensin lukaista täältä, ehdin rekisteröityä sekä testata kolmelta eri laitteelta, kaikki muut live lähetykset toimivat mutta ei Joshua vs Helenius.
Chatissa vaatimattomat 1076 käyttäjää ennen allekirjoitanutta pitääpi huomenna pyytää rahat takaisin jos ei ala toimimaan ..
Oisit lukenu kaikki viestit, eli Combat-kanavalla näkyy.
Varmastikin on, mutta tällaisia ei ole täällä tapana huudella, oli laji sitten mikä tahansa. Kympillä näet matsin DAZN:lta, jos tuo on liian iso raha niin ei kiinnosta tarpeeksi.Ei oo vissiin mitään ilmaista streamia?
Toivottavasti yli yhden erän kuitrnkin, kun 10e tästä lystistä maksoi!Toiveissa Joshuan nopea voitto. Kai Robbe muisti myydä mainospaikan kengänpohjiin?
Itse laitoin hivenen hyvien kertoimien takia, toki Helenius on alta vastaaja. Ja mahdollisuudet eivät ole mitenkään suuret voittoon, mutta mahdolliset. Heleniuksen tuntien aika paljon on kiinni siitä onko oikeasti treenannut riittävästi.Kukaan uskaltanut betsata Heleniukselle ?
Onneksi piraatti toimiii..
Tää on taas jotain ettei saa näyttää ku itse matsia EU:ssa niin varmaan hyppää matsiin hetikun esittelyt ohi... Toivotaan!
Derek Chisora ja Gerald Washington kehässä ja tämä ei näy DAZN:n striimissä