Kun katsoo tuota contender kolmikkoa. Fury, Usyk, Ruis niin onhan se ihan oma sarja.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyrkkeily ei ole joukkuelaji vaan puhdas yksilölaji ja huomioon ottaen sen muutkin - ööh - erityispiirteet niin mikä velvollisuus ylipäänsä on kannattaa "omaa", mulle ainakin nyrkkeilytyyli ja persoona on yhtä tärkeitä syitä. Mutta tässä tapauksesa kyse enemmän siitä että on vaikeaa enää erityisemmin kannattaa urheilijaa joka on niin monta vuotta ihan itse torpedoinut uraansa (alkaen jo siitä kun allekirjoitti Sauerland-sopimuksen lukematta tekstiä) ja edellä mainitusta tallista lähdön jälkeen mitään todellista kehitystä ei sitten olekaan tapahtunut.Tätä nyt on hoettu jo vuosia. Jokaisessa muussa maassa omia kannatetaan, mutta Suomessa ollaan jo valmiiksi mentaliteetilla kyllä se häviää ja jos häviää niin juhlitaan että kylhän mä tän tiesin.
Ei kai mitään velvollisuutta olekaan. Eihän yksilöhiihto tai Formula1 ole nekään joukkuelajeja. Eikä sun tarvi kannattaa edes jääkiekossa Suomea, jos vaikka saksa on mielestäsi parempi.Nyrkkeily ei ole joukkuelaji vaan puhdas yksilölaji ja huomioon ottaen sen muutkin - ööh - erityispiirteet niin mikä velvollisuus ylipäänsä on kannattaa "omaa", mulle ainakin nyrkkeilytyyli ja persoona on yhtä tärkeitä syitä. Mutta tässä tapauksesa kyse enemmän siitä että on vaikeaa enää erityisemmin kannattaa urheilijaa joka on niin monta vuotta ihan itse torpedoinut uraansa (alkaen jo siitä kun allekirjoitti Sauerland-sopimuksen lukematta tekstiä) ja edellä mainitusta tallista lähdön jälkeen mitään todellista kehitystä ei sitten olekaan tapahtunut.
Siinä oli kyllä melkoinen kontrasti Plantin ja Wilderin elkeissä tyrmäyksen jälkeen. Wilderin osalta jäi kyllä lämmin fiilis tyypistä.Lopputulos ei yllättänyt, mutta sääli vaan että tuli niin nopeasti.
25€ ei ollut kyllä hukkaan heitetty vaikka enemmän sisältöä sille toivoikin. Se tunnelma kisastudiossa kavereiden kanssa, kun se oikeasti realisoitu tv-ruudulla että siellä se meidän Robbe seisoo Wilderin kanssa samassa karsinassa.
Pakko kyllä sivukomenttina heittää, että melko mautonta oli se Plantin haudankaivuu elkeet edellisessa ottelussa. Vaikka melkoista suunsoittoa ennen ottelua oli, niin silti jotenkin ala-arvoista touhua.
Wilder sentään tainnut tulla viisaammaksi näiden Fury tappioiden jälkeen:
Pekka Mäki näki heti, että Robert Heleniuksella oli jotain pielessä – sitten rysähti: ”Aivan järkyttävää”
Pekka Mäen mielestä Robert Helenius ei ollut oma itsensä ottelussa Deontay Wilderia vastaan.www.is.fi
Kukas on suomen seuraava isompi nimi? Löytyykö täältä lahjakkaita nyrkkeilijöitä?
Just Asikainenkin lopetti niin taitaa olla vähän hiljaisempaa nyt kovimmassa kärjessä?
Piti mainita molemmat mutta meni sitten sujuvasti sekaisin. Tatli supermukava tyyppi, joskus kävin sen treenisetissä, oli kyl hienoa.Tarkoittanet Edis Tatlia kuitenkin, Asikainenhan on lopettanut jo yli 10 vuotta sitten.
Tulipas lämmin olo Wilderiä kohtaan tosta videosta, harvoin näkee tollasta kunnioitusta vastustajaa kohtaan noin helpon näköisen voiton jälkeen.Eihän tämä mikään virallinen lopetusilmoitus ole, mutta ainakin Wilderille Robert sanoo myöhemmin hotellissa että eiköhän tämä ollut tässä. Ja varmaan tosiaan olisi ihan viisas päätös, kun ei niitä tämänkään ottelun vaikutuksia voi pitkällä tähtäimellä ennustaa.
Nyrkkeily | ”Se oli siinä”, Helenius sanoi Wilderille pitkään uraansa viitaten
Robert Helenius tapasi tyrmääjänsä Deontay Wilderin ottelun jälkeen hotellissa. Kaksikon jälleennäkeminen oli hyvin lämmin.www.hs.fi
Hyvältä se ei ainakaan näyttäny, jalat ei toiminu yhtään.Jälkikäteen helppo nähdä ja tietää kaikenlaista. Ehkä mentiin sovitun taktiikan mukaan ja se ei vaan toiminut / paska tsägä kun pisti päänsä nyrkkiin. Mun mielestä toi näytti ihan hyvältä tohon tyrmäykseen asti.
Kukas on suomen seuraava isompi nimi? Löytyykö täältä lahjakkaita nyrkkeilijöitä?
Elintaso nousee niin ei kenenkään tarvitse lähteä ottamaan turpaansa kehään. Pistäisitkö omat lapsesi harrastamaan nyrkkeilyä? Minä en.Taitaa olla Aku Kanninen ainoa joka voi vielä johonkin nousta.
Mutta heikolta näyttää kun ei ole yhtäkään edes vähän kovempa nimeä ottelemassa enää.
Elintaso nousee niin ei kenenkään tarvitse lähteä ottamaan turpaansa kehään. Pistäisitkö omat lapsesi harrastamaan nyrkkeilyä? Minä en.
En minäkään ennen kun eilen kanava surffasin urheilukanavia ni viaplay sport+ suomesta tuli ne ennakkomatsit ja ite pääottelun sitten katoin streamistä. Et menettänyt mitäänen edes tiennyt että tää ottelu oli jo..
Nyt näyttää hyvältä. Ottelijat tekevät jo pressiä tulevaan matsiinsa, niin 22.4. käydään matsi herrojen välillä. Jos aiot yhden matsin katsoa tänä keväänä, niin se on tämä.Gervonta Davis tekemässä kovaa nousua P4P listassa ja yhdeksi lajinlegendaksi. Lista on hurja 28 voittoa joista 26 tyrmäyksellä, ei tappioita. Kovasti yrittävät saada aikaan supermatsia Ryan Garciaa vastaan mut vaikeaa tuntuu olevan. Garcian lista 23(19)-0. Garcia on tunnettu vartalo pommeistaan mut ei Davis niihin tule kaatumaan. Garcia kaatuis Daviksen pommeihin.
Mitä ihmettä, olis nyt ees kuvitellu jonku isomman rahan matsin, mut Wilderistä "nakkikioskille"
Heleniuksen, 39, vastustaja Mielonen, 41, on melko kokematon nyrkkeilijä. Savonlinnalaislähtöinen nyrkkeilijä aloitti ammattilaisuransa vuonna 2021, eikä hänellä ole kokemusta amatööritasolta.
Ajatellu varmaan että helpot riskittömät rahat pois, mutta onhan noissa aina riski että jotain sattuu.
Tuskinpa. Kaks nelikymppistä nyrkkeilijää jossain savonlinnan seurojentalolla niin hyvä jos ilmaset ruuat saapi
Tuleekohan samanlainen klassikko mitä Ali-Foreman Rumble in the jungle.~21.00 alkanee vuoden odotetuin ottelu Helenius-Mielonen.
(live-lähetys tuolla)Robert Helenius palasi vakuuttavasti kehään – ISTV näytti huippuottelun, katso koko illan tallenne
Suomen nyrkkeilyn suurin tähti Robert Helenius palasi kehään Olavinlinna Boxing Nightin pääottelussa lauantaina 5.8.2023.www.is.fi